عمومیکسب و کارهای برتر روز

راز های مخفی بازی کالاف دیوتی موبایل

هدف از دانستن رازها و ایستر اگ های کالاف دیوتی موبایل

برخی از کاربران سوال می‌کنند که آیا دانستن رازها و ایستر اگ‌های بازی کالاف دیوتی موبایل می‌تواند به پیشرفت آن‌ها در بازی کمک کند یا نه. درواقع این بازیکنان می‌خواهند بدانند که آیا وقت گذاشتن روی پیدا کردن رازهای بازی می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد؟

محیط جذاب بازی کالاف دیوتی موبایل

برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید بررسی کنیم که تفاوت بین رازها و ایستر اگ ها در چیست. به طور کلی، به ترفندها و تکنیک‌هایی که در بازی به صورت مخفی وجود دارند و باعث پیشرفت بیشتر شما در بازی می‌شوند، راز گفته می‌شود. البته ممکن است برخی افراد تعریف دیگری برای این کلمه داشته باشند، اما تعریفی که ما در اینجا مد نظرمان است، تکنیک‌های مخفی می‌باشد.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

همچنین خرید جم کلش اف کلنز هم می‌تواند در پیدا کردن رازها و ایستر اگ‌ها به شما کمک کند. به عنوان مثال برخی از اسکین های اسلحه در بازی دارای رازهای مخفی خود هستند و شما برای پیدا کردن این رازها باید سی پی خریداری کنید.

ایستر اگ‌ها

ایستر اگ‌ها در بازی‌های ویدیویی یک بخش مخفی و منحصر به فرد هستند که توسط سازندگان بازی در داخل آن قرار می‌گیرند. ایستر اگ‌ها معمولا به صورت ناخودآگاه یا ترکیبی از عناصر مخفی، پیام‌ها، نمادها یا رویدادهای ویژه در بازی ظاهر می‌شوند. هدف اصلی آن‌ها، ایجاد تعامل و کشف مخفی‌گاه‌ها و جزئیات غیر قابل دسترس در بازی است که به بازیکنان احساس تعامل بیشتری با دنیای بازی می‌دهد.

بازی کالاف دیوتی موبایل نیز از ایستر اگ‌های مختلفی برخوردار است که بازیکنان را به کشف جزئیات مخفی و الهام‌بخش در داخل بازی ترغیب می‌کند. این ایستگاه‌ها می‌توانند شامل نمادها، اشیا مخفی و دیگر المان‌های جذاب در بازی باشند که بازیکنان باید آنها را پیدا کرده و با آنها تعامل داشته باشند تا به تجربه‌ی کامل‌تری از بازی دست پیدا کنند.

ابتدا بهتر است که درباره رازهای مخفی کالاف دیوتی موبایل صحبت کنیم. رازهایی که به صورت آشکار و مشخص توسط سازنده بازی اعلام نشده‌اند و شما باید با انجام یک سری کارها، این رازها را پیدا کنید. در ادامه، با رازهای مخفی کالاف دیوتی موبایل آشنا می‌شویم.

گرفتن بمب هسته‌ای

یکی از رازهای جذاب کالاف دیوتی موبایل که کمتر اشاره‌ای به آن می‌شود، وجود بمب هسته‌ای داخل بازی است. همانطور که می‌دانید، بمب‌های هسته‌ای بسیار مخرب هستند و انفجار آن‌ها می‌تواند خرابی‌های زیادی را به‌وجود آورد. بمب هسته‌ای در بازی کالاف دیوتی موبایل هم به همین شکل است.

وجود بمب هسته ای در کالاف دیوتی موبایل

راز بمب هسته‌ای در بازی کالاف دیوتی موبایل به شکل یک هدف (Objective) قرار داده شده است. اگر شما بتوانید 25 نفر را در بازی کشته و زنده بمانید، می‌توانید به بمب هسته‌ای دست پیدا کنید. به کمک این بمب، می‌توانید انفجار عظیمی را در نقشه بازی به‌وجود آورید.

قرار دادن یک ضد گلوله در کوله پشتی

همانطور که می‌دانید، در بازی کالاف دیوتی موبایل فقط قابلیت حمل یک عدد جلیقه ضد گلوله وجود دارد. درواقع شما نمی‌توانید یک جلیقه ضد گلوله را پوشیده و یکی دیگر را درون کوله پشتی خود نگه دارید. این مسئله زمانی آزاردهنده می‌شود که شما در مواقع حساس بازی نیاز به تعویض فوری جلیقه ضد گلوله دارید.

اما جالب است بدانید که اسنوبردها می‌توانند جایگزین مناسبی برای جلیقه‌های ضد گلوله باشند. کافی است که یک عدد اسنوبرد را درون کوله پشتی خود قرار دهید. هنگامی که خواستید جلیقه ضد گلوله خود را عوض کنید، جلیقه جدید را جایگزین اسنوبرد در کوله پشتی کنید. به همین راحتی می‌توانید یک جلیقه ضد گلوله نو داشته باشید.

وارد شدن به در بزرگ بدون کشتن خرس‌ها

در بخشی از بازی کالاف دیوتی موبایل، یک در بزرگ وجود دارد که شما باید حداقل هشت خرس را در بازی بکشید که بتوانید در را باز کنید. پیدا کردن و کشتن خرس‌ها ممکن است کمی زمان‌بر باشد. اما ترفندی وجود دارد که شما می‌توانید بدون انجام این کار، در بزرگ را باز کنید.

شخصیت گوست: از محبوب ترین کاراکترهای کالاف دیوتی

کاراکتر خود را در بچسبانید و اینترنت خود یک لحظه سریع قطع و وصل کنید. با انجام این کار بازی باگ خورده و در بزرگ برای دو ثانیه باز می‌شود. در اینجا باید خیلی سریع عمل کرده و وارد اتاق شوید. همچنین برای خروج از اتاق نیز می‌توانید از همین روش استفاده کنید.

ایستر اگ‌های کالاف دیوتی موبایل

علاوه بر رازها و ترفندها، بازی جم کلش دارای ایستر اگ‌هایی می‌باشد که گاهی اوقات ممکن است کمی ترسناک به‌نظر برسند. هرچند پیدا کردن این ایستر اگ‌ها کار ساده‌ای می‌باشد، اما ممکن است برخی بازیکنان در مسیر رسیدن به آن‌ها به مشکلاتی برخورد کنند. در ادامه، به معرفی برخی از این ایستر اگ‌ها می‌پردازیم.

در نقشه بازی، شما می‌توانید یک قبرستان را پیدا کنید. تا اینجای کار، چیز خاصی به‌نظر نمی‌رسد و همه چیز عادی است. اما در مرکز این قبرستان، یک درخت وجود دارد که روی آن شکوفه‌های صورتی قرار گرفته‌ اند. چیزی که این درخت را ترسناک و رازآلود می‌کند، تفاوت آن با درخت‌های خشک اطرافش است. اینکه چرا این درخت با بقیه فرق دارد و دارای شکوفه‌های صورتی است، هنوز هم به شکل یک راز باقی مانده‌ است.

استراگ قبرستان یکی از مخوف ترین استراگ های بازی کالاف دیوتی

در مورد این درخت عجیب و غریب تئوری‌های مختلفی وجود دارد. برخی از بازیکنان معتقدند که این درخت نفرین شده است و ارواح کسانی که در قبرستان دفن شده‌اند، در آن ساکن هستند. برخی دیگر بر این باورند که این درخت یک موجود جادویی است و قدرتی ناشناخته دارد.

ایستراگ های زامبی مود کالاف دیوتی موبایل

در این بخش، نحوه‌ی کشف راز مخفیانه در حالت زامبی کالاف دیوتی موبایل را یاد می‌گیرید. با دنبال کردن این مراحل، با یک زامبی غول‌پیکر به نام جوبکو روبرو خواهید شد و او را به چالش خواهید کشید.

پس از ورود به اتاق مخفی، اولین کار خواندن دفتر خاطرات است. این دفترچه در یک آزمایشگاه متروکه در نزدیکی تجهیزات فرسوده قرار دارد. با ورق زدن صفحات آن، با آزمایش‌های دانشمندی آشنا می‌شوید که پیش از متروکه شدن آزمایشگاه، در آنجا مشغول به کار بوده است. بعد از خواندن دفترچه، نوبت به نابودی گیاه آبی رنگ عجیبی می‌رسد که در کنار تجهیزات آزمایشگاه روییده است. با شلیک به این گیاه، آن مجددا رشد می‌کند و شاخکی بلند از آن بیرون می‌آید. پس از ظاهر شدن این شاخک، به آن شلیک کنید تا منفجر شود.

با نابودی گیاه آبی، به اتاق کناری که در گوشه‌ی سمت راست قرار دارد، بروید. در آنجا رادیویی را پیدا خواهید کرد که با فعال کردن آن، باس زامبی عادی به جوبکو، یک زامبی غول‌پیکر شبیه درخت، تغییر شکل می‌دهد.

  1. مبارزه با جوبکو در دور دوازدهم

آخرین مرحله، شکست دادن جوبکو است. این مبارزه چالش‌برانگیز است، اما با ارتقاهایی که از مکان مخفی به دست آورده‌اید، به خصوص اگر به صورت گروهی بازی کنید و وظایف را تقسیم کنید، چندان دشوار نخواهد بود.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از آی گیم

اگر به دنبال پیشرفت در بازی کالاف دیوتی و خرید سی پی هستید، می‌توانید به فروشگاه آی گیم مراجعه کنید. به طور تخصصی در زمینه فروش آیتم‌های درون بازی فعالیت می‌کند و شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت آی گیم، مقدار سی پی دلخواه خود را با قیمت مناسب تهیه کنید.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.