عمومیکسب و کارهای برتر روز

راهنمای خرید تخت سنتی: چه چیزی را باید بدانیم

برای چیدمان و در منزل نیازی به فضای خیلی بزرگ نیست و شما میتوانید حتی یک گوشه از خانه خود را با تخت سنتی مزیین کنید و یا در بالکن خانه خود تخت سنتی با یک میز و سماور بگذارید و برای روزهایی که خسته از همه جا هستید برای خود در این محیط خلوت کنید. استفاده از یک میز چوبی ساده جلوی تخت سنتی هم فکر جالبی خواهد بود.

راهنمای خرید تخت سنتی: چه چیزی را باید بدانیم

تخت سنتی برای استفاده در منزل

تخت سنتی همچنان یکی از پرطرفدارترین انواع مبلمان فضای باز می باشد . شما می توانید انواع مختلفی از تخت سنتی در طرح و سایز های مختلف را خریداری نمایید . تخت سنتی عمدتاً به صورت چوبی می باشد . اما انواع فلزی این محصولات نیز در بازار موجود می باشد . شما میتوانید تخت سنتی را در هر جای حیاط یا باغ خود مورد استفاده قرار دهید . اگر منزل شما دارای یک تراس بزرگ باشد ، می توانید به راحتی یک تخت سنتی در گوشه ی از تراس خود قرار دهید.

همچنین این محصول را میتوان در داخل منزل نیز مورد استفاده قرار داد . در برخی از منازل که دارای دکوراسیون سنتی هستند . شما به راحتی می توانید انواع تخت سنتی را در دکوراسیون خود استفاده کنید . استفاده از انواع فرش و گلیم های زیبا می تواند در زیباترشدن تخت سنتی شما و همچنین فضای شما تاثیر گذار باشد . پرطرفدارترین نوع تخت سنتی در ابعاد یک در دو متر می باشد . در حالیکه تخت سنتی می تواند به صورت یک صندلی تک نفره و یا دونفره باشد .

البته ابعاد تخت سنتی می تواند با توجه به نوع درخواست و ترجیحات شما تغییر کند و شما می توانید تخت سنتی را در ابعاد گوناگون و متنوع سفارش دهید. چوب بکار برده شده در تولید این تخت از مقاومت بالایی برخوردار است و به مرور زمان دچار تغییر رنگ و کاهش کیفیت نخواهد شد. برای ساخت قسمتی از حیاط که خلوت تر است را انتخاب کنید. در گذشته در میان حیاط خانههای بزرگ ایرانی، حوضی بود که کاربردهای فراوانی داشت. اگر به دنبال کار درجه یک و خاص هستید و می خواهید مهمان شما از دیدن مبلمان شما لذت ببرند باید هزینه کنید

این را بدانید که ما در ویلا سازه پیش از خرید شما مشتریان عزیز را راهنمایی میکنیم تا تجربهی خریدی عالی با قیمتی عالیتر را داشته باشید و دوباره ما را انتخاب کنید. از خریداران می خواهیم برای خرید تخت گره چینی، به نکات گفته شده توجه نمایید تا یک تخت عالی و با کیفیت خریداری نمایید. صفحه چوبی کف تخت را قرار دهید و زیر این قطعه وسیله ای قرار دهید تا شما بتوانید راحت تخت خود را پیچ کنید و از داخل برای هر چند ردیف یک پیچ بزنید.

ویژگی تخت‌های سنتی چیست؟

زمانی که صحبت از تخت‌های سنتی به میان می‌آید، بسیاری از افراد به دنبال این هستند که بدانند ویژگی این تخت‌ها چیست. اگر شما هم با بازار خرید و فروش انواع لوازم منزل و انواع تخت‌ها سر و کار داشته باشید، به خوبی می‌دانید که امروزه چنین سازه‌هایی با قیمت بالایی به فروش می‌رسند و عمدتا از جنس فلز تعبیه می‌شوند اما در کمال ناباوری باید بگوییم که تخت سنتی با چوب تولید می‌شود و بر اساس ساختاری که دارد، با قیمت بسیار مناسبی هم به فروش می‌رسد. البته این قیمت مناسب نمی‌تواند دلیلی بر  بی‌کیفیت بودن این سازه‌ها باشد.

رنگ‌آمیزی بسیار دقیق و ظریف و  تنوع در طراحی هم از جمله ویژگب‌های مثبتی هستند که تخت‌های سنتی در خود جای داده‌اند. با توجه به این ویژگی‌ها شما در می‌یابید که دیگر هیچ‌ گونه محدودیتی در انتخاب این تخت‌ها ندارید و می‌توانید دقیقاً همان چیزی را که مد نظرتان هست از ما خریداری کنید. علاوه بر تمامی موارد ذکر شده، باید بگوییم که تخت‌های سنتی قابلیت این را دارند که به صورت سفارشی هم ساخته شوند. چنانچه شما اندازه‌های استاندارد این تخت‌ها را قبول نداشته باشید، می‌توانید اندازه‌ی مورد نظر خود را در ساختار این تخت‌ها پیاده کنید اما این کار ممکن است کمی هزینه‌های اضافی را برای شما بتراشد. البته نگران نباشید! ما اینجا هستیم که تمامی نیازهای شما را به بهترین شکل و اقتصادی‌ترین صورت ممکن برطرف کنیم.

ظرفیت میانگین این تخت ها 4 نفر است و برای فضای داخلی نیز بسیار مناسبند. جنس چوب، رنگ چوب، بتونه کاری، پلی استر، دست ساز بودن این ها همگی روی قیمت تاثیر بسیار زیادی دارد. رنگ پارچه های تخت سنتی کاملاً متفاوت است و این محصولات در رنگ بندی های متعدد تولید شده اند. تفاوت درجه بندی بخاطر نوع گره ها، جنس چوب، ضخامت چوب، تعداد قید، تعداد پایه ها و نوع خراطی می باشد

. لزوما این تخت های چوبی نباید شبیه کاناپه باشند یا این که نشیمن های خیلی عریض داشته باشند، این تخت ها می توانند مبلمان های خانه تان باشند، همان ست های مبلمانی که قصد دارید برای طراحی دکوراسیون داخلی نشیمن خانه تان استفاده کنید، نمونه این مبلمان ها را در عکس بالا می توانید ببینید.

در زمانهای نچندان دور مبلمان و آثار چوبی در ایران با چوب و تخته های بومی ساخته میشد .

رنگ بندی تخت های سنتی بسیار متنوع است و این تخت ها به صورت براق با استفاده از پلی اتر تولید می شوند. اگر مشتریان برای رویه تخت باغی عجله دارند ما ابعاد احتمالی را به آنها می دهیم ولی اگر مشکلی برای رویه ها بعد از دریافت تخت به وجود آید و سایز رویه ها با مبل یکی نباشد،. چوب استفاده شده در تولید این تخت ها بسیار درجه یک بوده و در برابر عواملی مانند رطوبت و نور خورشید مقاومت بسیار بالایی دارد مثلا اگر یک فضای 12 متری دارید و نمی دانید چه تختی انتخاب کنید ما حتما به شما کمک فکری می نماییم.

تخت چوبی رستوران ، در ابعاد متنوع با سایز بندی گوناگون تولید شده است و به تخت قهوه خانه ای نیز شناخته شده می باشد. ، با استفاده از چوب ساخته می شود و برای فضای باز طراحی شده است.

همچنین در دکوراسیون رستوران باید به رنگ هایی که استفاده می کنید توجه ویژهای داشته باشید. چوب هایی که ما استفاده می نماییم از بهترین الوارهای خارجی می باشد و از الوارهای نامرغوب و ارزان به هیچ عنوان استفاده نمیکنیم ما دنبال اثری ماندگار در منزل شما هستیم تخت سنتی رستوران در ابعاد و ظرفیت های گوناگون ساخته شده است به عنوان مثال تخت سنتی در سایز ۶۰ در ۶۰ و ۶۰ در ۱۲۰ به صورت دو نفره و ۶۰ در ۱۶۰ به صورت سه نفره و در سایز ۹۰ در ۱۹۰ به صورت چهار نفره سنتی طراحی شده است. در حقیقت تخت سنتی رستوران یا تخت های سفره خانه ای از اجزای تشکیل دهنده فضای باز برای رستوران ها یا ویلا یا منزل به شمار می روند و این تخت ها با طراحی های کاملا سنتی و قدیمی تولید شده اند و جنس آن ها از چوب نراد روس است.

همچنین برای ساختن این تخت ها از تکیه گاه و دسته های به صورت پنجره ای بهره می برند، به همین علت تخت های سنتی ظرافت بالایی داشته و مناسب برای طراحی دکوراسیون منزل و ویلا یا رستوران ها و کافه ها می باشد. البته ابعاد تخت سنتی می تواند با توجه به نوع درخواست و ترجیحات شما تغییر کند و شما می توانید را در ابعاد گوناگون و متنوع سفارش دهید در ساخت تخت های سنتی که معمولا از چوب ساخته می شوند از مواد اولیه با کیفیت استفاده می شود، به همین دلیل علاوه بر داشتن کیفیت بالا دارای ظاهری زیبا هستند. اگر تخت ها در انبار موجود باشد یکروزه تحویل داده می شود.