علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

 راهنمای خرید اینترنتی قهوه لاته دکتر بیز

مکمل درمانی حاوی قارچ گانودرما دکتر بیز طرفداران زیادی دارد. بیزکالا با توجه به استقبال شما همراهان عزیز برای یک دوره کوتاه مدت محصولات حاوی قارچ گانودرما را در یک پکیج با یک قیمت استثنایی قرار داده است. پک اقتصادی قهوه لاته گانودرما دکتر بیز حدود 30 درصد تخفیف را برای شما عزیزان فراهم کرده است.تمامی قهوه های خریداری شده از بیزکالا شامل دوسال تاریخ انقضاء و به روز می باشد.

قارچ گانودرما دارای خواص بسیار زیادی می باشد. شاید ضد و نقیض های زیادی در مورد قهوه قارچ های گانودرمای دکتر بیز شنیده باشید. در این مطلب سعی می کنیم به صورت واضح برای شما صحبت کنیم. در خیلی از موارد گفته می شود،قهوه های دکتر بیز قهوه فوری لاته باعث چاقی و یا لاغری می شوند. که مثل تمام قهوه های نوشیدنی این مدل قهوه ها هم شاید اثر بسیار کمی برای چاقی و یا لاغری داشته باشند.

ترکیب قهوه لاته چیست ؟

به ترکیب قهوه و شیر قهوه لاته می گویند. به شیرقهوه در زبان ایتالیایی قهوه لاته گفته می شود.

قهوه لاتهدکتر بیز به نسبت دو نمونه دیگر دارای کافئین کمتری می باشد.

پک اقتصادی قهوه لاته گانودرما دکتر بیز:

گانودرما لاته برای بهبود زخم های معده و روده موثر است.

ترش کردگی معده ، رفلاکس معده، ورم روده، ورم معده را از بین برده و موجب بهبود عملکرد دستگاه گوارشی می شود.

برای افرادی که مشکل یبوست دارند نیز مفید است.

برای افراد دیابتی قند را تنظیم می‌کند و پانکراس را مجبور به تولید انسولین می کند .

به واسطه کم کردن ورم بدن چربی سوزی قوی دارد. باعث کم شدن حجم چربی در بدن می شود و این گونه قهوه گانودرما برای لاغری موثر است.

قهوه لاته گانودرما چیست؟

در پاسخ به این سوال می توان گفت قهوه فوری لاته دکتر بیز از شگفت انگیزترین و بهترین نوشیدنی هایی می باشد که در سال های اخیر با توجه به کیفیت ترکیبات و فواید درمانی بسیار، مورد توجه خریداران قرار گرفته است. قیمت قهوه ماسالا دکتر بیز در مقایسه با محصولات مشابه بسیار مناسب و معقول بوده و در بسته بندی های مختلف به فروش می رسد که افراد می توانند با توجه به مقدار بودجه خود این محصول را خریداری کنند از جمله بهترین فواید قهوه گانودرما لاته می توان به کاهش وزن و از بین بردن بافت های اضافی اشاره نمود.

قهوه فوری لاته دکتر بیز

امروزه استفاده از انواع نوشیدنی ها به ویژه قهوه در میان ملت های مختلف رایج شده است که افراد در سنین مختلف با تهیه و مصرف انواع قهوه ها از فواید بسیاری بهره مند می شوند که در این مقاله می خواهیم شما را با قهوه فوری لاته دکتر بیز که از جمله بهترین نوشیدنی ها در سال های اخیر می باشد، آشنا سازیم. کافه لاته ترکیبی از کافه اسپرسو و خامه می باشد یا به عبارتی می توان گفت کافه لاته همان شیرقهوه است و زیر نظر دکتر بیز مدل کافه لاته به همراه عصاره قارچ گانودرما با کیفیت بسیار بالایی تهیه و عرضه می گردد. قهوه فوری لاته دکتر بیز با توجه به نحوه تهیه و تولید آن دیگر نیازمند زمان برای آماده شدن قهوه نداشته و افراد می توانند در کوتاهترین زمان ممکن این نوشیدنی را تهیه و میل کنند.

دانه های استفاده شده در تولید این محصول طعمی بی نظیر و منحصر به فردی را به دنبال داشته و تنها با یک بار مصرف قهوه گانودرما لاته علاقه مند به مصرف آن خواهید شد. گانودرما کافه لاته دکتر بیز با داشتن طعمی شیرین و خامه ای شکل برای افرادی که می خواهند روزی پر از انرژی و نشاط را شروع کنند بسیار مناسب بوده و با داشتن خواص و فواید قابل توجهی در اولویت انتخاب بسیاری از خریداران و مشتریان واقع شده است.

گانودرما

گانودرما ، نوعی قارچ از گونه قارچ های چتری ، غیر سمی ، دارای ساقه ای بلند و نازک و به رنگ قرمز می باشد.گانودرما از بافتی چوبی ، براق و صیقلی برخوردار است که بر روی چوب یا تنه درختان رشد می کند.

این قارچ در  ظاهر با قارچ های دکمه ای متفاوت می باشد. قسمت هاگدان گانودرما به رنگ قهوه ای قرمز با لبه هایی کمرنگ و شبیه  به کلیه انسان است.

محل رویش این گیاه در مناطق گرم و مرطوب آسیایی می باشد و در حدود چهار هزار سال پیش برای اولین بار در کشور چین کشف شد . به دلیل خواص دارویی و اثرات درمانی آن در طب سنتی چین با نام ریشی (reishi ) یا جان افزا ،از جایگاه ویژه ای برخوردار گشت .آنها معتقدند که این قارچ نمادی از زندگی شاد، سالم و جاودانه می باشد.

قارچ گانودرما دارای 80 نوع مختلف می باشد ،که قارچ گانودرما لوسیدوم یکی از با ارزش ترین آنها است.کلاهک این قارچ به رنگ قرمز مایل به قهوه ای و زرد روشن می باشد0قارچ گانودرما در طبیعت کمیاب بوده است و تولید آن توسط متخصصان جهت استفاده تجاری صورت می گیرد . مواد تشکیل دهنده  قارچ گانودرما :

قارچ گانودرما لوسیدوم دارای چهار نوع ترکیب اصلی زیستی فعال با ویژگی های موثر و منحصر به فرد می باشد :

1-ژرمانیوم ارگانیک

2- پلی ساکارید

3- تری ترپنوئید

4-سوپر اکسید دیسماتوز

5-استرول ها

ژرمانیوم ارگانیک

ژرمانیوم ارگانیک به عنوان یک عنصر نیمه هادی ، در پوسته زمین ، مواد معدنی خاص ، مواد آلی مانند گیاهان و بدن انسان یافت می شود.این ماده بیولوژیکی ، خواص قابل توجهی را برای بدن دارا می باشد  از جمله  خواص ژرمانیوم توان به تقویت  سیستم ایمنی بدن ،افزایش گردش خون،افزایش  سطح اکسیژن،افزایش متابولیسم ،تنظیم یون های مثبت و منفی درون بدن،کاهنده سموم مضر بدن،کاهنده درد های مفصلی و عضلانی،کاهش استرس و خستگی،کاهش احتباس آب ،کند کننده روند پیری،افزایش دهنده گرمای بدن،مقابله با یون های مثبت مضر تولید شده توسط وسایل الکتریکی و الکترونیکی (به عنوان مثال تلفن های همراه، رایانه ها، تلویزیون ها) و ضایعات صنعتی اشاره کرد.

قهوه گانودرما لاته و کبد

کبد از جمله ارگان مهم بدن هست که وظیفه دفع سموم را به عهده دارد. مصرف برخی از مواد به ویژه قهوه لاته گانودرما به بهبود عملکرد کبد و جلوگیری از ابتلا به بیماری های کبدی منجر می شود. از دیگر فواید مصرف قهوه لاته گانودرما می توان به کاهش افسردگی، کاهش ابتلا به بیماری های قلبی و … اشاره کرد. با توجه به خواص مختلفی که مصرف قهوه لاته گانودرما به همراه دارد امروزه افراد قشر های مختلف جامعه مصرف کننده این نوشیدنی خوشمزه هستند.

بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما لاته

یکی از نکات مهم در زمینه مصرف قهوه لاته گانودرما در نظر گرفتن بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما لاته می باشد. با اطلاع در مورد نحوه و زمان مصرف قهوه گانودرما لاته می توان از این قهوه خوش طعم و خوش بو بهره برد. بر اساس تحقیقات علمی صورت گرفته بهترین زمان خوردن قهوه لاته برای افرادی که با قند خون درگیر هستند به صورت روزانه و حداقل یک بار در روز می باشد. به صورت معمول نیمه عمر قهوه لاته گانودرما در بدن بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت هست و از این رو مصرف این قهوه باکیفیت باید به صورت منظم صورت گیرد.

زمان نوشیدن و مصرف قهوه گانودرما لاته به سلیقه و میل مصرف کننده بستگی دارد. از این رو در هر ساعت از شبانه روز می توان از قهوه لاته گانودرما بهره برد. برای مثال می شود از قهوه درجه یک لاته گانودرما در وعده صبحانه و به شکل ناشتا استفاده کرد که علاوه بر خواص درمانی به ایجاد حس نشاط و شادابی کمک می کند. همچنین می توان از این نوشیدنی خوش طعم در آخر شب بهره برد که منجر به خوابی راحت می شود.

یکی از بهترین و پر طرفدار ترین نوشیدنی‌های ایران را قهوه گانودرما دکتر بیز میتوان نام برد. قهوه گانودرما محصولی انحصاری از برند دکتر بیز می باشد، این نوشیدنی فوق العاده خواص اعجاب انگیزی دارد که باعث شده افراد زیادی تمایل به مصرف و خرید قهوه گانودرما از شرکت بیز داشته باشند.