اقتصادیکسب و کارهای برتر روز

شارژ حساب آلپاری با تاپ چنج

معامله گران از طریق شارژ حساب بروکر آلپاری با تاپ چنج به راحتی می توانند از طریق کابین شخصی خود به صورت مستقیم واریز ریالی انجام دهند.استفاده از تاپ چنج به دلیل درگاه پرداخت ریالی و کارمزد رایگان، یکی از محبوب ترین روش های واریز پول به آلپاری برای ایرانیان می باشد. این صرافی با بروکر الپاری قرارداد همکاری مشترک ایجاد کرده است تا معامله گران بتوانند از داخل کابین شخصی بروکر واریز خود را انجام دهند.تنوع حساب های معاملاتی بالا، اسپرد پایین، حساب کپی ترید پم، پشتیبانی 24 ساعته، بونوس، کش بک و موارد دیگر را می توان به عنوان مزایای بروکر آلپاری برای معامله گران، به حساب آورد.

آموزش شارژ حساب تاپ چنج با درگاه ریالی

تاپ چنج یک صرافی روسی است که در حال حاضر دفتر آن در امارات می باشد. این صرافی به ایرانیان خدمات مالی ارائه می کند و دارای درگاه مستقیم متصل به شبکه شتاب در ایران می باشد.برای شارژ حساب آلپاری ابتدا باید حساب تاپ چنج خود را شارژ کنید که جهت واریز مستقیم از طریق درگاه ریالی صرافی تاپ چنج می توانید وارد حساب کاربری خود شوید.از منوی سمت راست خود بر روی گزینه شارژ کلیک کنید و در زیر مجموعه آن گزینه درخواست جدید را انتخاب کنید.

ثبت نام در آلپاری

با توجه به پشتیبانی سایت آلپاری از زبان فارسی، افتتاح حساب در این کارگزاری در کمتر از چند دقیقه قابل انجام است. در مقاله زیر آموزش تصویری افتتاح حساب در آلپاری، بصورت قدم به قدم ارائه شده است.

از جمله مزایای دیگر در واریز پول به آلپاری از طریق تاپ چنج، نداشتن کارمزد انتقال و کمیسیون تبدیل نرخ ارز می باشد. در مقاله امروز خانه فارکس من به آموزش شارژ حساب آلپاری با تاپ چنج بصورت تصویری خواهیم پرداخت.در صورت آشنایی کامل با این روش، واریز از تاپ چنج به آلپاری در کمتر از 2 دقیقه امکان پذیر خواهد بود!

فرم ثبت نام در آلپاری چیست؟

یکی از امکانات ویژه خانه فارکس من برای معامله گران، ارائه فرم ثبت نام در سایت آلپاری می باشد. با استفاده از این فرم، بدون نیاز به ورود به سایت آلپاری ثبت نام خود را تکمیل نمایید!نحوه تکمیل فرم افتتاح حساب در آلپاری، در مقاله زیر ارائه شده است.

جزییات واریز به آلپاری با تاپ چنج

مراحل شارژ حساب بروکر آلپاری با تاپ چنج:

  • ورود به کابین شخصی آلپاری و انتخاب واریز؛
  • وارد کردن اطلاعات اولیه؛
  • وارد کردن جزییات انتقال پول؛
  • تایید جزییات؛
  • ورود به صرافی تاپ چنج؛
  • انتخاب کیف پول tc pay؛
  • و اتمام واریز می باشد.

مرحله 1#: ورود به کابین آلپاری

اولین قدم برای شارژ آلپاری از تاپ چنج، افتتاح حساب و احراز هویت در صرافی تاپ چنج می باشد. بعد از تکمیل مراحل افتتاح حساب و وریفای تاپ چنج، حساب معاملاتی خود را با ریال شارژ کنید. سپس وارد شوید.

1- بعد از ورود به کابین آلپاری، روی گزینه سبز رنگ «واریز وجه» در بالای کابین و در وسط سایت کلیک کنید [امکان ورود با کلیک روی گزینه «واریز وجه» در منوی انتقال وجه، در سمت راست کابین نیز میسر می باشد].

ورود به کابین شخصی جهت شارژ حساب آلپاری

مرحله 2#: وارد کردن اطلاعات اولیه

2- بعد از باز شدن صفحه جدید، نوع انتقال را «واریز وجه» انتخاب کنید.

4- در آخر حسابی که قصد شارژ آلپاری با تاپ چنج را دارید، انتخاب نمایید.

5- روی گزینه «ادامه» در بخش پایین تر، کلیک کنید [امکان انتخاب ارز پایه فقط بصورت دلار USD در دسترس معامله گران قرار دارد].

وارد کردن جزییات شارژ حساب آلپاری با تاپ چنج

مرحله 3#: وارد کردن جزییات تراکنش

6- صفحه بعدی مربوط به جزییات انتقال می باشد؛ مبلغ انتقالی مورد نظر را وارد کرده که در کادر پایین، رقم واقعی بعد از کسر کارمزد یا تبدیل ارز نمایش داده می شود.

7- سپس روی گزینه «ادامه» کلیک کنید.

مرحله 4#: تایید جزییات تراکنش

8- سربرگ آخر، مربوط به تایید مشخصات شارژ حساب آلپاری با تاپ چنج می باشد. بعد از بررسی کامل تمام موارد روی گزینه سبز رنگ «انتقال وجه» کلیک کنید.

تایید جزییات شارژ حساب آلپاری با tcpay

مرحله 5#: اتصال به صرافی تاپ چنج

ورود به صرافی تاپ چنج

مرحله 6#: انتخاب کیف پول برای واریز

10- مدت زمان اعتبار تراکنش شارژ حساب آلپاری با تاپ چنج، از زمان ورود 10 دقیقه می باشد؛ بعد از سپری شدن این زمان، مجدد باید در پنل آلپاری درخواست خود را ثبت کنید. بعد از ورود، کیف پول تاپ چنج برای واریز به آلپاری را انتخاب کنید.

انتخاب کیف پول برای شارژ حساب آلپاری با topchange

مرحله 7#: اتمام مراحل و پیام تکمیل مراحل

با مراجعه به بخش تاریخچه انتقالات، امکان مشاهده عملیات شارژ حساب آلپاری با تاپ چنج، تاریخ انتقال، مبلغ،زمان و وضعیت قابل مشاهده می باشد. در صورت عدم موفقیت، شماره تراکنش انجام شده را برای پیگیری به پشتیبانی آلپاری ارسال نمایید.

جزییات واریز پول به آلپاری از تاپ چنج

کمیسیون شارژ حساب آلپاری با تاپ چنج چقدر است؟

یکی از مزایای واریز به آلپاری از طریق تاپ چنج برای معامله گران ایرانی، نداشتن کمیسیون می باشد. در سایت آلپاری در قسمت واریز و برداشت در روش های مختلف، به این موضوع نیز اشاره شده است. در تصویر قبلی، در پایین مبلغ واریزی از تاپ چنج میزان کمیسیون 0% اعلام شده است!

آگاهی کامل از هزینه هایی مانند کارمزد، کمیسیون، اسپرد، نرخ بهره یا سواپ در بروکرهای فارکس در دراز مدت به مدیریت سرمایه معامله گران کمک زیادی خواهد کرد. قبل از واریز و برداشت در بروکرهای فارکس، حتما از کارمزد یا سایر هزینه های پنهانی اطلاع کامل کسب نمایید.

شارژ حساب آلپاری با تاپ چنج آری یا خیر؟

در مقاله امروز خانه فارکس من، نحوه شارژ آلپاری با تاپ چنج را معرفی و آموزش داده ایم. بدون شک، یکی از بهترین روش های شارژ حساب بروکرهای فارکس، از طریق صرافی تاپ چنج می باشد. از مزایای واریز از تاپ چنج به آلپاری:

  1. نداشتن کمیسیون یا کارمزد واریز؛
  2. سرعت بسیار بالای تراکنش؛
  3. ثبت نام و احراز هویت سریع ایرانیان؛
  4. و امکان انتقال سایر ارزها مانند یورو/€ از طریق topchange می باشد.

شرایط انتقال وجه از آلپاری به تاپ چنج

از دلایلی که بر اهمیت و محبوبیت شارژ آلپاری با تاپ چنج افزوده است، آن بوده که کاربران با پرداخت معادل ریالی قادر به انتقال دلار از تاپ چنج به الپاری خواهند بود. اما مشابه تمامی درگاه ها و صرافی ها انتقال پول از الپاری به تاپ چنج نیز شامل شرایط و ضوابطی است که بطور خلاصه در ادامه به آن ها اشاره شده است:

  • واریز ریالی به آلپاری از طریق درگاه امن
  • سرعت بالا در انتقال پول از/به آلپاری
  • حداقل واریز ریالی به آلپاری
  • 100 میلیون تومان سقف روزانه واریز و برداشت
  • شارژ ریالی آلپاری بدون کارمزد