اقتصادی

شرکت‌های دانش‌بنیان چقدر وام گرفتند؟

ی ده ماهه سال جاری به 117 شرکت دانش بنیان معادل 509/4 هزار میلیارد ریال هزینه پرداخت می شود که نسبت به آن پرداخت می شود.

به گزارش دوران خبر، طی بیانیه بانک مرکزی همچنین می‌توان از بانک‌های ملی به مبلغ هزار میلیارد ریال 82/0، 81/0 میلیون ریال و مبلغ 68/6 میلیون ریال پرداخت کرد. است.

برپایه این گزارش، طی ۱۰ ماه ۱۴۰۰ به ۱۱۷۶ شرکت دانش بنیان معادل ۵۰۹/۴ هزار میلیارد ریال پرداخت شد که نسبت به آن پرداخت شد. لازم به توضیح است به منظور تعداد شرکت‌ها گزارش‌های پیش از مقطع دی ماه 1397 در تعداد معدل‌های اعطایی به شرکت‌های دانش بنیان بوده است و از مقطع دی ماه 1397 تعداد شرکت‌ها فارغ‌التحصیل از تعداد پرداختی به منظور نظر است.

همچنین در دی ماه ۱۴۰۰ به ۴۶۰ شرکت دانش بنیان معادل ۴۴/۱ هزار میلیارد ریال پرداخت شد که نسبت به دی ماه. سرمایه های سرمایه گذاری طی دی ماه 1400 از سوی بانک های ملت به مبلغ 7/3 هزار میلیارد ریال، مبادله به مبلغ 7/2 هزار میلیارد ریال و به مبلغ 5/7 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است.

همچنین ذکرهای می شود، باقی مانده کل تسهیلات اعطایی از طرف 28 بانک به شرکت دانش بنیان در پایان دی 1400 معادل 590/3 هزار میلیارد ریال است که نسبت به دی 1399 معادل 103/2 درصد افزایش داشته است. بیشترین کل به بانک‌های اقتصاد نوین (۹۴/۳ هزار میلیارد ریال)، صنعت معدن (۷۴/۴ هزار میلیارد ریال)

لازم به توضیح است دلیل ارزیابی ماهانه شرکتهای دانش بنیان توسط کارگروه مربوط به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شرکتهای جدید به فهرست شرکتهای دانش بنیان اضافه شده است و برخی نیز حذف می شوند ممکن است بخشی از تغییرات در تغییر پرداخت به دلیل فوق باشد. . همچنین با توجه به اینکه برخی از شرکت های عادی پس از اخذ شرایط لازم توسط کارگروه مربوطه در معاونت علمی و فناوری جمهوری به عنوان شرکت دانش بنیان پذیرفته می شود ممکن است بخشی از مطالب باقی مانده شرکت های دانش بنیان مربوط به زمانی باشد که شرکت دانش بنیان نبوده است. است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید