اقتصادی

قیمت بلیت تا ماه رمضان افزایش نمی‌یابد

وزیر راه و شهرسازی گفت: این که در زمینه ساخت ناوگان ریلی مانند واگن به خودکفایی رسیدیم و نیازی به واردات آن نداریم، نشان دهنده تحولی در این زمینه است.

به گزارش دوران خبر، رستم قاسمی – وزیر راه و شهرسازی – در مراسم بهره برداری از 470 دستگاه ناوگان داخل، اظهار کرد: در مراسم امروز 470 ناوگان ریلی مانند واگن اضافه می شود و این موضوع نشان دهنده تحولات در حوزه است چرا که در حوزه ساخت است. ناوگان ریلی به خودکفایی رسیدیم و دیگر نیازی به واردات واگن نداریم.

وی افزود: در سال آینده شاهد تحول در حوزه‌های حمل و نقل در بخش‌های هوایی، جاده‌ای و ریلی هستیم. در بخش حمل و نقل و ترانزیت نیز بر اساس تفاهم نامه‌هایی که در این زمینه منعقد شده است، رکورد ۶۰ ساله ش.

ه (ات، و شه The M. lights (گنوائتایش،ات المات الماتائت التتائتلیй · RMISHNIRساله برای بلیط هواپیما هم سقف قیمتی تعیین شده و ایرلاین ها حق دارند بیشتر از آن قیمت را بالا ببرند.

افزایش قمیتی در نوروز ۱۴۰۱ نخواهیم داشت

همچن من + INNI رعسم مسات مورسمدرات اتای مدردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردردرات الد

سید میعاد صالحی در این مراسم، به بیان بخشی از راهآهن در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: با دستور رئیسجمهوری در خصوص کنترل قیمتها و با پیگیری وزیر راه و شهرسازی در بخش ریلی مسافری در نوروز 1401 افزایش قیمت نخواهیم داشت.

وی افزود: امروز 8 لکوموتیو نو, 4 لکوموتیو بازسازی شده, 423 واگن باری نو, 31 واگن باری بازسازی شده و یک ریلباس به ناوگان ریلی اضافه شده است که در نوع خود رکوردی در بخش ریلی می شود.

شرکت شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: 470 دستگاه ناوگان تولید داخل که با سرمایه 1350 میلیارد تومان به ناوگان اضافه شده است نسبت به سه ماه اول سال 3 برابر و نسبت به سه ماه دوم و سوم رشد 2 برابری داشت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید