استان هاکسب و کارهای برتر روز

قیمت قالیشویی شربت اوغلی تهران

لیست قیمت قالیشویی در تهران

 لیست قیمت قالیشویی شربت اوغلی برای آن دسته از شهروندانی که در پی مراکز قالیشویی مجاز تهران هستند، در ادامه مطلب ارائه شده است. مطابق با روال هر سال و با توجه به عوامل متعددی همچون افزایش قیمت مواد شوینده، هزینه دستگاه و بسیاری دلایل دیگر، نرخ قالیشویی دارای اندکی افزایش بوده است.

همچنین افزایش تقاضا در روزهای پایانی سال نیز در افزایش قیمت شستن فرش در تهران اثر دارد. اتحادیه قالیشویی تهران با توجه به موارد فوق، قیمت قالیشویی ۱۴۰۱ را اعلام کرده است. به یاد داشته باشید که هر قالیشویی، مبلغ نهایی سفارش را با توجه به هزینه‌های حمل قالی به مشتری اعلام می‌کند و متعهد می‌شود که مشتری، قیمتی بیش از مبلغ تعیین شده پرداخت نخواهد کرد.

مشخص بودن قیمت شستن فرش مانع از تحمیل هزینه‌های اضافی برای لکه‌بری و یا خدماتی که مشتری به آن‌ها نیازی ندارد، توسط برخی سودجویان بر مشتری می‌شود. هزینه قالیشویی بانو نیز مطابق با نرخ اتحادیه قالیشویی ۱۴۰۱ بوده و بر اساس انواع سفارش‌های مشتریان تعیین شده است.

عوامل موثر بر هزینه قالیشویی

برخی عوامل بر هزینه قالیشویی اثرگذارند؛ از آن جمله ترافیک منطقه مورد نظر است. برخی مناطق در طرح ترافیک شهرداری قرار می‌گیرند و به همین دلیل حمل و نقل را برای کارخانه قالیشویی با مشکلاتی همراه می‌کنند. همچنین این خدمات برای برخی از محله‌هایی که در حومه شهر هستند با دشواری بیشتر انجام می‌شود؛ به همین دلیل در قیمت نهایی نیز اثرگذار خواهد بود.

یکی از اتفاقات مهمی که در چند سل گذشته بر قیمت قالیشویی تاثیر زیادی داشته، همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر جهان و ایران است. این همه‌گیری علاوه بر دشواری‌های حمل و نقل، خرید مواد اولیه و سلامت نیروی انسانی، موجب خسارت به آن دسته از مراکزی شد که تنها خدمات حضوری ارائه می‌کردند. خدمات آنلاین یکی از ویژگی‌هایی است که برخی قالیشویی‌های معتبر به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

«به یاد داشته باشید که قیمت تفاوتی با نرخ تعیین شده توسط اتحادیه ندارد و این مراکز نمیتوانند هزینهای بیشتر را برای ارائه خدمات آنلاین از شما دریافت کنند

۱. قیمت شستن فرش براساس جنس فرش

یکی از عوامل موثر بر تعرفه قالیشویی ، جنس فرش است. این قیمت هر ساله توسط اتحادیه قالیشویی تعیین شده و در کلیه مناطق تهران یکسان است. در قالیشویی بانو، شستشوی فرش‌های دستباف، ابریشمی و ماشینی مطابق با نرخ قالیشویی در تهران محاسبه خواهد شد. لازم به ذکر است که فرش‌های دستباف، معمولا به انواع فرش‌های معمولی، گلیم فرش، گل ابریشم و ابریشم تقسیم شده و قیمت شستشوی هرکدام متفاوت است.

«همچنین هزینه قالی گل ابریشم بخاطر حساسیت بسیار زیادی که دارد، معمولا از دیگر انواع فرش دستباف بیشتر است

قیمت قالیشویی بر اساس جنس فرش متفاوت است؛ برای مثال کلیه فرش‌های ماشینی معمولی، و فانتری دارای یک قیمت هستند. برای همین در صورتی که یک مرکز قالیشویی، قیمت متفاوتی برای این فرش‌ها تعیین کند، مشتری امکان پیگرد قانونی خواهد داشت.

همچنین رنگ فرش نیز نباید در تعیین نرخ قالیشویی اثرگذار باشد. قیمت قالیشویی فرش دستباف معمولی و گلیم فرش معمولا نزدیک به هم است و گاهی قیمت ۱۰ تا ۱۵ درصد، کمتر از نرخ دستباف‌های معمولی خواهد بود.

۲. قیمت قالیشویی طبق اندازه و ابعاد فرش

یکی از عوامل موثر بر هزینه قالیشویی متراژ فرش است. برای مثال معمولا متراژهای کمتر از ۹ متر شامل سرویس حداقلی می‌شوند. همچنین نرخ قالیشویی بر اساس اندازه و ابعاد فرش به صورت متر مربع محاسبه می‌شود. با افزایش متراژ فرش، قطعا نرخ شستشو نیز افزایش می‌یابد. تعرفه شستشو همچنین بر اساس متر مربع پیشتر توسط اتحادیه تعیین شده است و یک قالیشویی معتبر با ضرب مقدار تعرفه در اندازه فرش رخ شستشو را به راحتی تعیین خواهد کرد.

برخی از مراکز، قیمت شستشوی فرش ماشینی و دستباف را با توجه به تعداد فرش محاسبه می‎‌کنند؛ این کار اشتباه است! تعداد فرش‌ها نباید تاثیری در قیمت نهایی کار داشته باشد و محاسبات باید با توجه به متر مربع انجام شود. مثلا برای شستن فرش ۱۲ متری، قیمت مصوب سال ۱۴۰۱ برای هر متر مربع در عدد ۱۲ ضرب می‌شود.

در مجموعه قالیشویی بانو به عنوان انجام کلیه محاسبات کارشناسی برای تعیین اندازه و ابعاد فرش با حضور متخصصین و مشتری به صورت رایگان انجام می‌شود.

نرخ اتحادیه قالیشویی در سال ۱۴۰۱

 

اتحادیه قالیشویی تهران با ارائه فهرست قیمت خدمات قالیشویی بر شفافیت این عملیات افزوده است. با توجه به متراژ فرش و ابعاد و اندازه‌های آن و همچنین مطابق با جنس فرش، اتحادیه قالیشویی نرخ مصوب شستشو را تعیین کرده است. این مبلغ برای شستن فرش ماشینی حداقل ۱۱۰۰۰ تومان و برای شستن فرش دستباف از ۱۵۰۰۰ تومان در نظر گرفته می‌شود. در ادامه جدول نرخ اتحادیه قالیشویی ارائه می‌شود.

قیمت قالیشویی شربت اوغلی نیز مطابق با نرخ مصوب بوده و تفاوتی با آن نخواهد داشت.

قیمت قالیشویی در ۱۴۰۱ از قیمت (تومان) تا قیمت (تومان)
شستشوی فرش ماشینی (متر مربع) ۲۰.۰۰۰
شستشوی فرش دستباف (متر مربع) ۳۰.۰۰۰
اعلاء شویی فرش ماشینی (متر مربع) ۲۲.۰۰۰
اعلاء شویی فرش دستباف (متر مربع) ۴۰.۰۰۰  
خشکشویی فرش ماشینی در محل (متر مربع) ۲۰.۰۰۰
خشکشویی فرش دستباف در محل (متر مربع) ۳۵.۰۰۰
شستشوی موکت (جدا از زمین) ۱۵.۰۰۰
خشکشویی موکت در محل (متراژ کمتر از ۵۰ متر) ۳۰۰.۰۰۰  
سرویس حمل فرش ۳۵.۰۰۰

قیمت شستشوی فرش دستباف

اهمیت فرش دستباف بر هیچ‌کس پوشیده نیست. به همین دلیل،‌ قیمت قالیشویی در سال ۱۴۰۱ برای برخی از مراکز قالیشویی که ضمانت سلامت فرش که بیمه‌نامه نیز نامیده می‌شود به مشتری ارائه می‌کنند، بیشتر خواهد بود. معمولا بیمه‌نامه به فرش‌های دستباف و نفیس بخاطر قیمت بالاتر و ارزش بیشتری که دارند، اطلاق می‌شود.

«با ارائه بیمهنامه، در صورت بروز هرگونه آسیب احتمالی به فرش در حین شستشو، قالیشویی موظف به پرداخت خسارت خواهد بود

تراکم بافت فرش بر کیفیت آن نقش دارد و بر همین اساس، شستن فرش‌های با تراکم بیشتر نیز دشوارتر است. قالیشویی بانو با دسته‌بندی فرش‌ها بر اساس جنس و نوع الیاف، آن‌ها را به صورت جداگانه شستشو می‌دهد. برای همین شستن فرش دستباف، نیازمند زمان و دقت بیشتر خواهد بود که بر قیمت آن نیز اثرگذار است. مطابق با تعرفه ارائه شده، قیمت شستشوی فرش دستباف از ۳۰.۰۰۰ تومان شروع می‌شود. قیمت قالیشویی بانو نیز مطابق با تعرفه تعیین شده خواهد بود.

در صورت مراجعه به لیست قالیشویی های مجاز تهران می‌بینید که اعلاشویی یکی از خدمات ویژه‌ای است که توسط برخی از این مراکز ارائه می‌شود. در این خدمت، تعداد دفعات شستشوی قالی بیشتر از شستن معمولی است و همچنین از مواد مخصوص برای قالیشویی استفاده خواهد شد.

برخی از مشتریانی که حساسیت ویژه‌ای روی فرش‌های خود به ویژه فرش‌های دستباف و ابریشمی و همچنین قالی‌های عتیقه دارند، این خدمات را ترجیح می‌دهند.

قیمت اعلاشویی قالی با توجه به جنس آن متفاوت است و با توجه به زمان و دقت بیشتری که دارد، هزینه آن نیز نسبت به شستشوی معمولی بیشتر خواهد بود. برای افرادی که دارای فرش‌های آسیب‌دیده نیز هستند، این روش شستشو پیشنهاد می‌شود؛ زیرا در این متد، توجه بیشتری به وضعیت تار و پود فرش می‌شود. برای مثال اعلاشویی فرش دستباف از ۴۰.۰۰۰ تومان شروع می‌شود، در حالی که ماشینی از ۲۲.۰۰۰ تومان آغاز می‎‌گردد.

قیمت شستشوی فرش در تهران

بر اساس نرخ اعلامی ‌از سوی اتحادیه قالیشویی، باید هزینه خدمات ارائه شده این مراکز در شهر تهران از نرخ ثابت و یکسانی برخوردار باشد. اما در بسیاری از موارد، ممکن است مشتریان تجربه متفاوتی از هزینه‌های پرداختی در یک مورد مشابه داشته باشند. همانطور که می‌دانید برخی از عوامل سبب تفاوت در این هزینه‌ها می‌شود.

به عنوان مثال با تغییر فصل به خصوص در روزهای پایانی سال، نرخ قالیشویی و خدمات ارائه شده از سوی این مراکز، تغییر می‌کند. یک قالیشویی ارزان و خوب در تهران مرکزی است که طبق تعرفه مشخص اعلامی، قیمت قالیشویی را اعلام کند و مبنای تفاوت قیمت را بر اساس ارزش منطقه قرار ندهد.

در واقع نباید تفاوتی میان قیمت گذاری هزینه‌های یک قالیشویی ارزان قیمت در مناطق مختلف پایتخت وجود داشته باشد. این بدان معناست که تفاوت نرخ  صرفا باید بر اساس موارد مهم تاثیرگذار مانند تفاوت قیمت شستشوی فرش ماشینی در تهران و فرش دستبافت، تفاوت در اندازه‌های فرش و قالی‌ها و عواملی این چنینی باشد. حتی در یک قالیشویی قیمت مناسب نیز نرخ شستشوی فرش ماشینی بر اساس پارامترهای مختلفی مانند جنس الیاف به کار رفته و مواد شوینده متفاوت خواهد بود.

با توجه به رشد قارچی بسیاری از قالیشویی ها، باید مراقب افراد سود جو باشید؛ بسیاری از این شرکت ها کمترین امکانات را ارائه داده و حتی مجوز برای فعالیت ندارند، پس بهتر است پیش از انتخاب دقت کافی داشته باشید تا از نظر قیمت و خدمات بهترین را انتخاب کنید. در همین راستا، قالیشویی بانو تلاش کرده است در همه تهران شعباتی را ایجاد کند که از جمله آن‌ها می‌توان به اشاره کرد که یکی از ۱۰۰ شعبه بانو در سراسر تهران است. این شعبه، از بهترین امکانات و تجهیزات برخوردار بوده و در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آیا قیمت قالیشویی بر کیفیت اثر دارد؟

قیمت گذاری مناسب و شفاف در ارائه خدمات قالیشویی را می‌توان جزو یکی از ویژگی‌های مراکز با کیفیت و معتبر دانست. همانطور که می‌دانید ممکن است بتوانید در انواع قالیشویی‌هایی که در تهران فعالیت دارند؛ نرخ و هزینه‌های شستشویی مشابهی را پیدا کنید.

اگر شما نیز این سوال که ذهنتون را مشغول کرده است حتما با کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای این زمینه تماس بگیرید؛ چون این سوال بسیار جامع است و به موارد زمینه‌ای نیز نیاز دارد.

در پایان، نحوه محاسبه تعرفه قالیشویی در بین قالیشویی‌ها باید یکسان باشد؛ زیرا بنابر قوانین اتحادیه فرش تهران هزینه‌های دریافتی تمامی ‌زیر مجموعه‌ها باید بر اساس نرخ‌های تعیین شده باشد. اما این نکته قابل ذکر است که برخی عوامل می‌توانند در تعیین قیمت شستن فرش تاثیرگذار باشند. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • نرخ قالیشویی شربت اوغلی
  • تفاوت قیمت شستشو در فرش دستباف و فرش ماشینی
  • تفاوت هزینه شستشوی معمولی و اعلا شویی
  • قیمت گذاری متفاوت شستشو در محل و حمل به کارخانه
  • هزینه لکه بری از سطح فرش
  • شستشوی فرش‌های نفیس و عتیقه
  • تفاوت نرخ بر اساس ابعاد و اندازه

انتظارات پایتخت نشین‌ها از قیمت قالیشویی چیست؟

خدمات در پایتخت یکی از سرویس‌هایی است که امروزه تعداد بیشماری از کارخانه‌ها و دفاتر قالیشویی، در ایام  مختلف سال به آن مشغول هستند. اما کدام یک می‌توانند انتظارات مردم تهران را با توجه به نیاز مبرم آن ها به این نوع خدمات در زندگی روزمره برآورده سازند؟ این موضوع، مسئله چالش برانگیزی است. از آنجا که مشتریان امروزه به اثبات عملی یک ادعا بیشتر توجه می‌کنند؛ پس ارائه یک خدمت خوب از اهمیت بالایی برخوردار است. مشتریان به دنبال یک قالیشویی هستند که فرش‌های گران قیمت و ارزشمند خود را به آنها بسپارند و در مقابل با پرداخت هزینه مناسب و عرف، فرش و قالی شسته شده خود را به بهترین حالت ممکن دریافت کنند. شستشوی فرش حساسیت‌های خاصی دارد که در صورت عدم رعایت صحیح اصول قالیشویی، بافت فرش دچار آسیب جدی می‌شود. پس سطح کیفیت و نرخ هزینه‌های پرداختی دو اولویت مهم مشتریان است.

چرا بانو را برای خدمات قالیشویی انتخاب کنیم؟

قالیشویی بانو با برخورداری از سال‌ها تجربه در خصوص انواع خدمات قالیشویی، خشک‌شویی فرش، لکه‌بری و ترمیم آن حتی در شلوغ‌ترین ایام سال، پاسخگوی مشتریان وفادار خود خواهد بود. خدمات متمایز بانو موجب شده است تا این مرکز به محلی مطمئن برای سپردن قالی‌های ارزشمند مشتریان تبدیل شده و آنان با خیال راحت فرش‌های نفیس خود را به بانو بسپارند. به منظور رفاه شهروندان عزیز و حفظ سلامت آنان، خدمات آنلاین بانو در دوران شیوع کرونا موجب تسهیل فرآیند سفارش شده است.

مجموعه بانو با برخورداری از تجهیزات پیشرفته و در عین حال نیروی انسانی کارآمد و کافی، در ایام شلوغ نیز خوش‌قول بوده و برخلاف دیگر مراکز، فرش‌های مشتریان عزیز را به موقع به آنان تحویل می‌دهد. خدمات ارائه شده توسط قالیشویی بانو در تهران از سرویس‌های محبوب همشهریان عزیز در همه مناطق تهران است. نرخ انجام این خدمات به صورت شفاف در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت. بنابراین اگر به دنبال مناسب‌ترین قیمت قالیشویی در تهران هستید با بانو تماس بگیرید

قالیشویی در قلهک شربت اوغلی ارائه دهنده ی خدماتی از قبیل:

و کلیه خدمات دیگر فرش را با کیفیت عالی و همراه با ضمانت کتبی به سراسر تهران و حومه عرضه میکند.

شیرازه دوزی چیست؟

شیرازه فرش به نوارهای که در دو طرف طولی فرش از ابتدا تا انتها قرار دارند گفته میشود. شیرازه یکی از ارکان اصلی در تضمین سلامت فرش می باشد و نقش مهمی در تداوم استحکام آن و همچنین مقاومت فرش در مقابل ورود آب دارد.

شیرازه فرش در بافت های جدید معمولا بصورت لوله ای شکل و کاملا مدور است اما در فرشهای قدیمی بخصوص عشایر و روستایی ها به شکل نواری به عرض دو الی چهار سانتی متر میباشد.

از چرم هم می توان در شیرازه دوزی استفاده کرد. اما باید مراقب بود که این چرم مانع از لوله کردن فرش نشود. معمولاً برای جلوگیری از ساییدگی و یا پارگی فرش های گران قیمت مثل ابریشم کاربرد دارد.

شیرازه دوزی در قالیشویی شربت اوغلی

شربت اوغلی شیرازه دوزی توسط رفوگران حرفه ای و متخصص در زمینه فرش و سایر خدمات آن جهت جلوگیری از ریزش بافت فرش و زیبا تر نمایان شدن قالی بر روی فرش بافته می شود.

شیرازه دوزی برای پوشاندن سر پودهای کنار فرش و نظم بخشیدن به کناره‌های فرش بکار می رود. بعد از بافت هر رج باید شیرازه (کناره پیچ ) نیز به موازات قالی بافته شود. ضمناً‌ در اطراف و حواشی قالی، علاوه بر پوشاندن سر پودها نظم و ظرافت خاصی می دهد.

زمانی که شیرازه های فرش شما دچار آسیب شد میبایستی حتما به یک در این زمینه مراجعه نمایید تا شما را راهنمایی کنند چون اگر شیرازه فرش بخوبی بافته نشود و اصول فنی ضروری در آن رعایت نشود باعث معیوب شدن فرش شما میشود.

از جمله این عیوب : باعث کیس عرضی فرش می شود.،موجب وا رفتن شیرازه در مرحله شستشو، کنده شدن شیرازه به همراه کناره فرش که در صورت رعایت نکردن نکات فنی در مواردی که در بالا ذکر شد غیر قابل جبران و گاه در صورت مرمت نیز باعث صدماتی به کیفیت اولیه فرش وارد خواهد شد.

قالیشویی شربت اوغلی اگر قسمت هایی از شیرازه فرش آسیب دیده باشد فقط به ترمیم قسمتهای آسیب دیده می پردازد.

مناطق تحت پوشش قالیشویی شربت اوغلی

قالیشویی در قلهک و دیگر محله های شرق تهران شامل:

قالیشویی در مدائن، هفت حوض و سایر دیگر مناطق در شرق تهران را را پشتیبانی میکند.

قالیشویی در قلهک شرق تهران

قالیشویی در قلهک شربت اوغلی کلیه خدمات ترمیم فرش را به دو صورت انجام میدهد:

شما پس از سفارش خدمات شستشو، فرش خود را تحویل کارخانه قالیشویی میدهید و متخصصان ما در صورت نیاز فرش شما را به با شما تماس می گیرند و موضوع را با شما مطرح میکنند تا در صورت رضایت شما فرش شما تحویل قسمت خدمات ترمیم داده شود.

سفارش خدمات ترمیم در سایت و یا شماره های تماس ما میباشد که شما سفارش می دهید در صورتی که سفارش خود را از طریق سایت ثبت نمایید شامل 10 درصد تخفیف ویژه می شوید.

قیمت قالیشویی در قلهک شربت اوغلی طبق نرخ مصوب اتحادیه قالیشویی میباشد همراه با فاکتور و ضمانت نامه کتبی به مشتریان ارائه میدهد.

قالیشویی در قلهک دارای سرویس دهی بصورت شبانه روزی بدون تعطیلی در تمام ایام هفته میباشد. قالیشویی شربت اوغلی فرشهای شما همشهریان عزیز را بصورت لول شده و کاور شده درب منزل تحویل میدهد.