عمومیکسب و کارهای برتر روز

متعلقات دکل مهاری

ساخت، تولید و فروش متعلقات دکل مهاری ، خودایستا و منوپل

حتما شما عزیزان و علاقه مندان به صنعت دکل با انواع متعلقات دکل چه دکل مهاری و چه دکل خودایستا و چه دکل منوپل آشنا هستید. و پیشتر نیز در همین سایت راجع به آن برای شما توضیحات مفصلی داده ایم . چنانچه مایل به مطالعه راجع به متعلقات دکل می باشید از اینجا می توانید دسترسی داشته باشید . و اما در این مطلب می خواهیم فروش متعلقات و قیمت متعلقات دکل برای شما بگوییم .

انواع متعلقات دکل:

خالی از لطف نیست که پیش از توضیح راجع به فروش متعلقات دکل . بار دیگر به انواع متعلقات خصوصا متعلقات دکل های مهاری اشاره کنیم . از این رو می توان به متعلقاتی همچون : سیم مهار ، کرپی ، میله مهار ، صفحه تعادل چهار سوراخ ، صفحه تعادل پنج سوراخ ، صفحه تعادل دوبل ، بیس ، صفحه پشت دیوار ، مهارکش ، پیچ و مهره ، کمربند دکل ، تاج دکل ، چراغ دکل ، میله برقگیر ، مانتینگ و … نام برد . معمولا این متعلقات همراه با سفارشات اولیه دکل بنا به نیاز هر دکل با توجه به استانداردهای موجود . همراه با سفارش بارگیری شده و به انضمام دکل ارسال میشود . (انکر راد) که برای اتصال سیم مهار به تکیه گاه دکل استفاده می شود.

و بنا به موقعیت نصب دکل در دو نوع زمینی و دیواری با استفاده از میلگرد ۱۶ فابریک به طول یک متر با پوشش گالوانیزه گرم تولید می گردد.سیم مهار از ۷ رشته مفتول فولادی خشک گالوانیزه به هم تابیده شده در چندین سایز ۴ ، ۶ ، ۸ و …. تولید می شود که برای اتصال دکل های مهاری به نقطه تکیه گاه و تامین ایستایی آنها استفاده می شود .

یک صفحه فلزی به ابعاد ۲۰*۲۰ و ضخامت ۵ میلیمتر با یک سوراخ نمره ۱۸ در مرکز آن که به عنوان یک واشر بزرگ برای نگه داشتن میله مهار دیواری در پشت دیوار نصب می گردد. یک صفحه فلزی ذوزنقه شکل با تعدادی سوراخ در قسمت پهن و یک سوراخ در قسمت باریکتر که برای اتصال مهارکش ها به میله مهار کاربرد دارد و بسته به متراژ و نوع مهاربندی دکل در انواع ۳ سوراخ ، ۴ سوراخ و ۵ سوراخ با ضخامت های ۵ میلیمتر و ۶ میلیمتر با پوشش گالوانیزه گرم تولید می شود. صفحه تعادل دکل پیچ و مهره نمره ۵۰*۱۶ فولادی با پوشش گالوانیزه گرم که برای اتصال مهارکش به صفحه تعادل می باشد . پیچ و مهره نمره ۶۰*۱۰ فولادی با پوشش گالوانیزه گرم که برای اتصال سکشن های دکل می باشد .

  1. پیچ و مهره دکل

مهارکش یا پیچ تنظیم دوطرفه وسیله ای برای تنظیم کشش سیم مهار است و معمولا از دو قسمت رزوه دار تشکیل شده. که یکی به انتهای یک حلقه ی فلزی کوچک پیچ شده و قسمت دیگر قلاب دار یا گیره ای است . جهت رزوه ی این دو قسمت برخلاف هم است . برای تنظیم مقدار کشیدگی لازم با پیچاندن قسمت حلقه ای مرکزی ، این دوقسمت به یکدیگر ، نزدیک یا دور می شوند . قطعه ای فلزی که جهت جلوگیری از خمش شدید سیم مهار در حلقه مهارکش و بریدگی آن استفاده می شود . کرپی یا بست سیم مهار که برای بستن انتهای سیم مهار بعد از رد شدن از حلقه مهار کش استفاده می شود که از جنس فولاد در سایز های ۶ ، ۸ ، ۱۰ و … موجود می باشد .

  1. سیم مهار دکل

یک تسمه فلزی گالوانیزه که بر روی سکشن  نصب شده و نقطه اتصال سیم مهار به بدنه دکل می باشد . آخرین قطعه نصب شده روی بلندترین نقطه  می باشد که معمولاً سیستم روشنایی و صاعقه گیر بر روی آن نصب می شود

  1. بیس دکل مهاری

صفحه فلزی همراه با ۳ یا چهار پایه با پوشش گالوانیزه گرم جهت نصب اولین سکشن  که پخش کننده فشار دکل بر روی سطح مقطع کانونی محل نصب دکل می باشد . تاورکو به عنوان یک تولید کننده دکل مخابراتی ، علاوه بر ساخت انواع دکل (   ، ) متعلقات دکل را نیز با بهترین کیفیت تولید و تامین میکند. از این رو شما مشتریان گرامی می توانید سفارشات خود را به کارشناسان فروش تاورکو ارائه دهید. تا در اسرع شما سفارشات شما آماده ارسال و تحویل شما گردد .

قیمت دکل مهاری g35 بسته به نوع دکل و منطقه نصب آن که از انواع این متعلقات با تعداد مختلف استفاده می شود متفاوت است . ارتفاع دکل تاثیر زیادی در تعیین تعداد این قطعات دارد. به معرفی انواع قطعات مصرفی در می پردازیم. استفاده از متعلقات دکل از الزامات بسیار مهم در زمان است. این قطعات در زمان به صورت مجزا به فروش می رسد. به همین دلیل مصرف کنندگان در زمان خرید باید حتما به تعداد مورد نیاز از این متعلقات تهیه نمایند. اطلاع کامل از موارد مصرف و تعداد مورد نیاز این متعلقات از موارد ضروری در زمان نصب است.

سیم مهار

مهم ترین قطعه در ها سیم مهار است. این سیم ها بسته به ارتفاع دکل با ضخامت و متراژ مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. هر چه ارتفاع دکل مهاری سه وجهی بیشتر شود ضخامت سیم نیز افزایش می یابد. علاوه بر آن هر ۶ متر از سه جهت دکل توسط سیم، مهار می شود. این سیم ها بیشتر با روکش گالوانیزه و با ۷ رشته فولادی بافته می شوند. ها به دلیل ارتفاع زیاد نیازمند سیستم روشنایی و نصب میله برقگیر است. چراغ چشمک زن بر بالای دکل مانع از برخورد پرندگان به دکل ها می شود. این دو قطعه نیز به به فونداسیون و اتصال سیم مهار به دکل کمک زیادی می کند. این قطعه کمک می کند تا کشش سیم مهار به خوبی تنظیم شده و در طولانی مدت استحکام آن را تضمین می نماید.

کرپی و گوشواره

برای جلوگیری از بریدگی در سیم مهار و ممانعت از سایش سیم از این در زمان نصب استفاده می شود. این صفحه دارای تعداد مشخصی سوراخ بوده که بر روی فونداسیون نصب می شود. استفاده از پوشش گالوانیزه مانع از فرسودگی و خوردگی در این صفحه شده و مقاومت دکل را افزایش می دهد. این قطعه بر روی بالاترین قسمت دکل نصب می شود. تاج دکل کمک می کند تا نصب سیستم روشنایی و میله برقگیر دکل بهتر انجام شود. در زمان خرید دکل ها توجه نمایید که با افزایش ارتفاع دکل به تعداد متعلقات بیشتری نیاز است. عدم توجه به تهیه این متعلقات و درجه کیفی آن ها باعث کاهش عمر و استحکام دکل می شود.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.