عمومیکسب و کارهای برتر روز

وصل شدن گوشی آنر به تلویزیون

اتصال گوشی هواوی به تلویزیون با استفاده از مبدل HDMI

روش قدیمی برای اتصال موبایل به تلویزیون استفاده از آداپتور HDMI و کابل USB-C است. در این روش کافی است آداپتور را به تلویزیون متصل کرده و سپس  گوشی هواوی خود را از طریق کابل USB-C به این آداپتور متصل کنید. حال صفحه نمایش موبایل شما بر روی تلویزیون قابل مشاهده است و می‌توانید ویدیو تماشا کنید، موزیک گوش دهید و بازی کنید. این روش برای افرادی که سرعت اینترنت پایینی دارند و یا تلویزیون هوشمند ندارند بهترین و ساده ترین روش اتصال صفحه نمایش موبایل به تلویزیون است.

استفاده از ویژگی Multi-screen برای انتقال تصویر گوشی هواوی به تلویزون

قابلیت Multi-Screen در برخی گوشی های هواوی وجود دارد که امکان به اشتراک گذاری صفحه نمایش گوشی کاربران را فراهم می آورد. برای این کار کافی است از منوی اطلاع رسانی وارد لیست ابزارها شوید و  را پیدا و انتخاب کنید تا جستجوی دستگاه ها شروع شود. پس از پیدا شدن دستگاه مورد نظر، روش اتصال خود را انتخاب کنید تا اتصال برقرار شود. برای قطع اتصال می‌توانید دوباره وارد این قسمت شوید و بر روی گزینه Disconnect بزنید.

استفاده از دستگاه اندروید باکس برای اتصال گوشی هواوی به تلویزیون‌های غیرهوشمند

با دستگاه اندروید باکس و اتصال گوشی هواوی خود به این دستگاه  به راحتی می توانید صفحه نمایش موبایل خود را به تلویزیون منتقل کنید. این روش بعد از مبدل HDMI بهترین روش برای انتقال صفحه نمایش گوشی به تلویزیون است و برای افرادی مناسب است که تلویزیون هوشمند ندارند و می‌خواهند ویدیو و بازی موبایل را در صفحه نمایش بزرگتر تماشا کرده یا بازی کنند. با خریداری این دستگاه می توانید تلویزیون خود را هوشمند کنید. برای اطلاع از  قیمت گوشی آنر حتماً سری به فروشگاه ما بزنید.

اتصال با کابل شارژر در گوشی‌های اندرویدی

برای انتقال تصویر گوشی به تلویزیون با کابل شارژر، شما به کابل USB و تبدیل تایپ سی به HDMI احتیاج دارید. در حال حاضر، اکثر گوشی‌های اندروید دارای درگاه تایپ سی هستند و ما هم فرض را بر این می‌گذاریم که کابل شما تایپ سی است. از آنجایی که دیگر اکثر تلویزیون‌ها دارای خروجی HDMI هستند، حتماً تبدیل مربوطه را تهیه کنید.

اتصال با کابل شارژر در گوشی‌های اندرویدی قدیمی

ممکنست شما یک گوشی قدیمی داشته باشید که نتوانید اتصال گوشی به تلویزیون با usb را مانند مرحله قبل انجام دهید و این سوال برایتان پیش بیاید که با این حساب چگونه گوشی اندروید را به تلویزیون وصل کنیم ؟ آیا این کار شدنیست؟ یک راه برای کاربرانی که صاحب گوشی قدیمی اندروید هستند، اینست که یک SlimPort تهیه کنند. البته قبل از خرید بد نیست چک کنید که آیا این دستگاه به گوشی شما وصل می‌شود یا نه. برای انجام این کار شما احتیاح به یک تبدیل هم دارید که بتوانید اسلیم پورت را به گوشی خود وصل کنید و سپس اتصال بین اسلیم پورت و تلویزیون را با یک کابل HDMI برقرار کنید.