اقتصادی

مردم ۱۰ روز دیگر تحمل کنند

مدیرعامل شرکت مادر متخصص در تولید برق حرارتی گفت: “با وجود افزایش دما و مصرف زیاد ، شرایط کارخانه ها طبیعی است ، اما از مشترکین می خواهیم که توجه داشته باشند به مدیریت مصرف در 10 روز آینده “.

در مصاحبه با دوران خبر ، محسن طرزطالب با اشاره به آخرین وضعیت نیروگاه های کشور اظهار داشت: “در حال حاضر نیروگاه ها در وضعیت عادی هستند و هیچ مشکلی در تولید برق و نقض سابقه مصرف برق هیچ آسیبی به مراکز نیرو وارد نکرده است. “

وی با تأکید بر اینکه انتظار می رود نیروگاه ها بتوانند با افزایش مصرف مقابله کنند ، گفت: این موضوع زمانی است که تصادف در یک یا چند نیروگاه رخ داده و مشکلاتی را ایجاد می کند. در غیر این صورت ، نگرانی خاصی در مورد منبع برق این کشور وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مادر متخصص در تولید انرژی حرارتی ، با بیان اینکه این نگرانی وجود دارد که میانگین متوسط ​​دما در سراسر کشور افزایش یابد ، افزود: هر زمان که میانگین وزن 1800 مگاوات افزایش یابد ، مقدار مصرف برق افزایش می یابد. “

1800 مگاوات به ظرفیت نیروگاه ها افزوده می شود

طرزطلب افزود: وقوع گرمای بیش از حد می تواند مشکلاتی در تولید پایدار و مداوم برق ایجاد کند. علاوه بر این ، در زمینه های بحث و تبادل ، انتقال و توزیع ممکن است مواردی باشد که مدیریت مصرف انرژی و همکاری مشترکان با آن روبرو هستند.

وی با اشاره به افزایش ظرفیت نیروگاه ها در اوج امسال ، اظهار داشت: از اوج سال گذشته تاکنون حدود 1800 مگاوات به ظرفیت نیروگاه های کشور افزوده شده است. .

خاموشی سال 1997 تکرار نخواهد شد

وی در پاسخ به این سؤال که پیش بینی وقوع خاموشی مانند سال 1397 چیست؟ وی اظهار داشت: با همکاری مردم و شرایط فعلی به نظر نمی رسد که شاهد هرگونه اختلال در برنامه ریزی هستیم. استدلال آن سال این بود که به دلیل کمبود باران نتوانستیم از حداکثر نیروگاههای برق استفاده کنیم.

به گفته وی ، کمبود منابع آب به این معنی بود که فقط نیمی از ظرفیت برق آب در سال 1397 مورد استفاده قرار گرفت که اکنون وجود ندارد ، و اگر مردم همکاری کنند ، می توانیم این شرایط را برای 10 روز دیگر که دما کاهش می یابد. گره زدیم؛ زیرا به طور کلی دما از 15 آگوست کاهش می یابد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید