اقتصادی

مصرف بیش از 14 میلیون متر مکعب گاز در جایگاه‌های CNG کردستان

دوران خبر / کردستان به گفته مدیرعامل شرکت کردستان گاز ، برنامه های تحقق یافته در زمینه CNG ، سرمایه گذاری در ساخت ایستگاه های پرکننده و حمل و نقل مردم برای استفاده از این سوخت پاک و تمیز نشانه اهمیت گاز طبیعی است. در حمل و نقل این کار باعث کاهش مصرف بنزین می شود.

احمد فالحگاری در گفتگو با دوران خبر در مورد اهمیت گاز طبیعی در صنعت حمل و نقل ، اظهار داشت: تقاضای انرژی در دهه های اخیر به طرز چشمگیری رشد کرده است .گازهای طبیعی نقش بسیار مهمی در سوخت رسانی به بخش دارند. حمل و نقل

وی گفت: “منافع اقتصادی و زیست محیطی استفاده از گاز طبیعی در مقایسه با سایر سوخت های فسیلی و توسعه فناوری مایع سازی گاز در نظر گرفته شده است که نشان دهنده اهمیت گاز طبیعی در همه بخشها “

مدیرعامل شرکت گاز کردستان با اشاره به تعداد ایستگاه های CNG در استان افزود: در حال حاضر 52 ایستگاه در استان کردستان وجود دارد که 15 مورد از آنها در سنندج ، 8 مورد در سقز واقع شده است. 4 در بانه ، 4 نفر در دیواندره و بیجار. ” 3 ایستگاه ، مریوان 4 ایستگاه ، کامیاران 4 ایستگاه ، قروه 3 ایستگاه ، ده ایستگاه دهگلان ، ایستگاه سروآباد 2 و در دزج و سریش آباد شهرستان قروه و شهر مویش کامیاران ، هر ایستگاه نیز خدمات ارائه می دهد.

وی با اشاره به میزان مصرف جایگاه های CNG در استان در ماه ژوئن ، اظهار داشت: با جمع آوری میزان مصرف در 49 ایستگاه فعال در استان کردستان ، کنتورهای نمایشگر 14 میلیون و 528 هزار و 660 متر مکعب را در مقایسه با میزان مصرف نشان می دهد. سال گذشته. افزایش مصرف گاز طبیعی در این منطقه است.

یادآوری می شود: در ژوئن سال 1998 ، کل مصرف ایستگاه های CNG در استان 13 میلیون و 626 هزار متر مکعب بوده است.

لازم به ذکر است که در ماه ژوئن ، از 52 منطقه استان کردستان ، 49 مورد ثبت نام و 3 مورد استفاده نشده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید