کسب و کارهای برتر روز

معرفی انواع پوکه معدنی و قیمت های آن

معرفی انواع پوکه معدنی و قیمت های آن

لیست قیمت پوکه معدنی بر اساس دسته بندی این محصولات تعیین می شود. در دنیای امروز ده ها مدل پوکه معدنی کشف شده است که هر کدام ویژگی ها و مشخصات خاص خود را دارند. برای خرید اسکوریا باید به انواع این محصولات توجه ویژه ای داشته باشید. جالب است بدانید که صنعتگران برای انتخاب پوکه مورد نظر خود به انواع این محصولات و ویژگی های هر طبقه توجه می کنند. در ادامه شما را با پرکاربردترین سنگ های پوکه در دنیای امروز آشنا می کنیم:

قیمت پوکه معدنی ماسه ای

در لیست قیمت پوکه های معدنی انواع پوکه ماسه ای با قیمت به صرفه خرید و فروش می شوند. هزینه خرید و فروش آن ها تا ۵۰۰۰۰ هزار تومان در هر متر مکعب برآورد می شود. انواع آن ها بین ۱ تا ۵ میلی متر ابعاد دارند و وزن هر یک تا ۸۰۰ یا ۹۰۰ گرم می رسد. استفاده از آن ها در ساخت بلوک های دیواری ساختمانی بیشتر از سایر مصالح ساختمانی است. همچنین این پوکه ها برای ساخت بتن و پر کردن لوله های تاسیساتی نیز انتخاب مناسبی به شمار می روند.

قیمت پوکه معدنی پوکه سیاه

یکی از پرکاربردترین پوکه ها در دنیای امروز پوکه های سیاه هستند که آن ها را از معادن رو باز استخراج می کنند. از ویژگی های مهمی که سبب شهرت این پوکه ها در عرصه های صنعتی کنونی شده، مقاومت بالای این اقلام است. به همین خاطر این روزها در ساخت تونل ها در صنایع شهرسازی از این مصالح استفاده می کنند. پوکه های سیاه یکی از اقلام اساسی در دیوارچینی ساختمانی نیز به شمار می روند. ساخت آب نما با این پوکه ها نیز مزایای بی شماری خواهد داشت. همچنین انواع سنگ پاهای باکیفیت با استفاده  از پوکه های سیاه آماده می شوند.

قیمت پوکه معدنی پوکه نخودی

یکی از پوکه های پرمصرف در دنیای صنعت پوکه نخودی است که ساختار ظاهری و فرم اصلی آن ها به پوکه عدسی شباهت دارد. با این وجود مقاومت آن ها بیشتر از مدل های نخودی ارزیابی می شود. هر یک از آن ها در هر یک متر مکعب با قیمت ۴۰۰۰۰۰ تا۵۰۰۰۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شوند. به همین خاطر جزو گران ترین دسته بندی های پوکه به شمار می روند. وزن هر یک متر مکعب از این پوکه ها بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ ارزیابی می شود.

پوکه معدنی بادامی

اگر به دنبال یک پوکه معدنی ارزان قیمت می گردید، بی شک پوکه های بادامی بهترین انتخاب شما خواهند بود. این پوکه ها با قیمت به صرفه تری نسبت به پوکه عدسی، نخودی و… ارائه می شوند. با این وجود وزن آن ها نیز کمی بیشتر است و با ابعاد درشتی در طبیعت یافت می شوند. از این پوکه ها برای شیب بندی سقف ساختمان های امروزی استفاده می کنند.

قیمت پوکه معدنی فندقی

یکی از کاربردی ترین پوکه ها در صنایع امروزی به نام پوکه فندقی شناخته می شوند. هر یک از این پوکه ها با قابلیت عایق کاری قدرتمندی در صنعت به کار می روند و به همین خاطر مورد توجه عرصه های ساختمان سازی قرار دارند. هر یک از آن ها در شیب دار کردن سقف ساختمان های امروزی نقش اساسی ایفا می کنند.

قیمت پوکه معدنی عدسی

از پرفروش ترین دسته بندی های پوکه می توان به پوکه های معدنی عدسی اشاره کرد. انواع آن ها در برندهای مختلف با قیمت متفاوتی ارائه می شوند. اما متوسط نرخ فروش آن ها ۴۰۰۰۰۰ تومان در هر متر مکعب است. وزن آن ها در این میزان برابر با ۵۰۰ تا ۶۰۰ کیلوگرم می باشد که برای استفاده های ساختمانی مناسب است.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت انواع پوکه معدنی

قیمت پوکه معدنی هر متر مکعب پوکه به عوامل مختلفی بستگی دارد. هر یک از این مصالح ساختمانی از ویژگی ها و قابلیت های مختلفی برخوردار هستند. این روزها انواع مدل های پوکه معدنی در تنوع قابل توجهی تولید شده و در دسترس قرار می گیرند. قیمت هر یک از این دسته بندی های با هم تفاوت دارد. مهمترین دلیل تفاوت قیمت این مصالح ساختمانی، تنوع مدل های آن ها است. سه ویژگی مهم در این مصالح قیمت خرید پوکه را تحت تاثیر قرار می دهد. برخی از این عوامل را در زیر مشاهده می کنید:

لیست قیمت پوکه معدنی بر اساس کاربرد

لیست قیمت پوکه معدنی – پوکه نت بر اساس کاربرد هر یک از این تجهیزات نیز ارائه می شود. البته این روش قیمت گذاری در صنایع امروزی محدودیت های بسیار زیادی دارد. به طور کلی انواع پوکه های معدنی برای صنایع تصفیه آب، کارخانه های ریخته گری، کشاورزی، ساختمان سازی، صنایع عمرانی و شهرسازی و… به کار برده می شوند. در هر یک از عرصه های نام برده شده از دسته بندی های به خصوصی از این پوکه ها استفاده می کنند.

لیست قیمت پوکه بر اساس نوع و مدل انتخابی تعیین می شود. در این میان پوکه های مخلوط و نخودی با رنج قیمتی بیشتری ارائه شده و قیمت آن ها بین ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان در هر متر مکعب متفاوت است. از این رو انتخاب هر یک از دسته بندی های پوکه بر اساس نوع کاربرد آن ها انجام می گیرد.

لیست قیمت پوکه معدنی بر اساس خصوصیات ظاهری

لیست قیمت پوکه معدنی بر اساس ویژگی های ظاهری هر یک از این اقلام نیز توسط کارشناسان این حوزه ارائه می شود. ویژگی های ظاهری پوکه از جمله رنگ، میزان تخلخل، ابعاد دانه ها و… اهمیت بسیاری در قیمت آن ها دارند. به طور مثال پوکه های سیاه رنگ همیشه از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

لیست قیمت پوکه در خصوص پوکه های سفید، قیمت های پایین تری را شامل می شود. همچنین میزان تخلخل پوکه یکی از ویژگی های مثبت و مزایای استفاده از این اقلام به شمار می رود. از این رو این فاکتور کیفی نیز بر قیمت و هزینه این مصالح تاثیرگذار است. پوکه معدنی

قیمت گذاری پوکه های معدنی بر اساس کیفیت

تا به این جا فاکتورهای متعددی را برای قیمت گذاری انواع پوکه بررسی کردیم. از دیگر فاکتورهایی که هزینه این محصولات را تحت تاثیر قرار می دهند، فاکتور کیفیت این مصالح است.

لیست قیمت پوکه معدنی بر مبنای درجه بندی های کیفیت این محصولات نیز  در دسترس مشتریان قرار می گیرد. برای بررسی این هزینه ها باید به برند پوکه دقت داشته باشید. هزینه خرید این محصولات در هر یک از برندهای تجاری متفاوت است.

شما می توانید لیست قیمت پوکه را بر اساس درجه بندی کیفی مد نظر، ویژگی های ظاهری مورد نیاز و کاربردهایی که در هر یک از بخش های صنعت دارید، دریافت کرده و با کارشناسان فروش این حوزه مشورت به عمل آورید.

جمع بندی

در این بخش با لیست قیمت پوکه در هر یک از دسته بندی های این مصالح پرکاربرد آشنا شدیم. برای خرید هر یک از این محصولات پیش تر باید قیمت روز آن ها را استعلام کنید. هزینه خرید و فروش هر یک از این مصالح در این مطلب به صورت حدودی درج شده است. شایان ذکر است که با افزایش تعرفه های خرید و فروش مواد اولیه صنعتی، قیمت این محصولات نیز پایدار نخواهد بود. پوکه های معدنی در مدل های متفاوت رنج قیمتی گوناگونی دارند.