عمومیکسب و کارهای برتر روز

نصب شیر برقی هانتر

در زیر نحوه نصب کنترلر هانتر و پمپ کنترلر آبیاری هانتر را توضیح خواهیم داد.

ساعات کار: زمان باز بودن هر ایستگاه از 1 دقیقه تا 4 ساعت متغیر است.

زمان شروع: از 1 تا 4 ساعت شروع برای هر برنامه

شماره ایستگاه: شامل شیرها و پمپ ها.

شماره برنامه: برنامه های مختلفی را می توان برای کنترلر تعیین کرد.

علامت روزهای هفته

علامت ماه های سال که از 1 تا 12 ماه قابل تعریف است.

نشانه برنامه آب زوج یا فرد این است که روزهای زوج بین 2 تا 30 و روزهای فرد از 1 تا 29 متغیر است.

سیگنال آبیاری

نشانه از کار افتادن سیستم

نماد فعال سازی سنسور باران

علامت برنامه ریزی فصلی

علامت آبیاری

علائم عدم آبیاری

نماد چیدمان برنامه آبیاری

زمان و تاریخ را برنامه ریزی کنید

برای تنظیم زمان و تاریخ کنترلر، نشانگر کنترلر باید روی گزینه CURRENT TIME/DAY قرار گیرد و با استفاده از دکمه های +، -، و چپ و راست، زمان و تاریخ را تنظیم کنید.

زمان شروع را برنامه ریزی کنید

برای تنظیم زمان شروع برنامه ها نشانگر کنترلر را در START TIMES قرار داده و با دکمه های + و – و چپ و راست زمان شروع برنامه را تنظیم کنید و با دکمه PRG می توان برنامه را تغییر داد.

زمان شروع را پیدا کنید

برای حذف زمان شروع مورد نظر، چراغ نشانگر را روی گزینه START TIMES روشن کنید و زمان شروع را حذف کنید، زمان را روی 12:00 تنظیم کنید و سپس دکمه — را فشار دهید.

برنامه ریزی ساعات کاری برای هر موقعیت

نشانگر کنترلر را روی گزینه RUN TIMES قرار دهید و با دکمه +، – ساعت کار هر ایستگاه را از 0 تا 4 ساعت (در دقیقه) تنظیم کنید. تغییر ایستگاه را می توان با دکمه PRG انجام داد.

روزهای آبیاری را روی کنترلر تنظیم کنید

ابتدا مکان نما کنسول را روی گزینه WATER DAYS قرار دهید، سپس با انتخاب ایستگاه مورد نظر با دکمه PRG، روز هفته روی صفحه کنسول ظاهر می شود، یعنی زمان چشمک زن برای هر روز از هفته، با فشار دادن دکمه PRG. دکمه + دکمه، آن روز روشن خواهد بود آبیاری انتخاب شده و دکمه – روی کنترلر به معنی روزهای غیر آبیاری است. بعد از تمام این تنظیمات، نشانگر کنترل را در گزینه RUN قرار دهید تا فرآیند آبیاری طبق برنامه مشخص شده انجام شود.

آبیاری را در یک دوره مشخص برنامه ریزی کنید

این گزینه به کاربر اجازه می دهد تا برنامه آبیاری را به مدت 1-7 روز متوقف کند. با پایان یافتن این مدت، کنترلر طبق برنامه قبلی خود آب می دهد. برای فعال کردن این عملکرد (دوره تعلیق برنامه)، نشانگر کنترلر را روی گزینه SYSTEM OFF قرار دهید، علامت OFF روی صفحه کنترل ظاهر می شود و با فشار دادن دکمه + می توان تعداد روزهای تعلیق را تعیین کرد. با قرار دادن نشانگر روی گزینه RUN، کنترلر فعال می شود.

یک فاصله زمانی بین اجرای برنامه آبیاری ایستگاه تعیین کنید

در حالی که نشانگر کنترلر را روی RUN قرار می دهید، دکمه – را فشار داده و نگه دارید. – پس از رها کردن دکمه، فواصل زمانی بین شروع عملیات آب ایستگاه های مختلف بر روی نمایشگر ظاهر می شود (بر حسب ثانیه). فاصله زمانی مورد نظر را می توان با دکمه های + و – تنظیم کرد. با تنظیم نشانگر روی RUN، کنترلر فعال می شود.

راه اندازی ایستگاه به صورت دستی

نشانگر کنترلر را روی گزینه MANUAL-ONE STATION قرار دهید، زمان کار ایستگاه روی صفحه نمایش داده می شود. امکان تغییر ایستگاه با فشار دادن دکمه سمت راست وجود دارد. ساعات آبیاری مورد نظر با دکمه های + و – تنظیم می شود و با قرار دادن نشانگر روی گزینه RUN عملیات آبیاری از ایستگاه مورد نظر انجام می شود. پس از تکمیل، مدیر به طور خودکار طبق برنامه قبلی آبیاری می کند.

تنظیم دستی تمام ایستگاه ها

نشانگر کنترلر را روی گزینه MANUAL-ALL STATION قرار داده و با فشار دادن دکمه PRG، ایستگاه ها را انتخاب کنید و با دکمه های + و – زمان های کاری دلخواه و دلخواه را برای همه ایستگاه ها تنظیم کنید. با فشار دادن دکمه سمت راست می توانید ایستگاه را تغییر دهید. پس از تنظیم زمان کار همه ایستگاه ها، ایستگاهی را که می خواهید آبیاری را از آن شروع کنید انتخاب کنید و نشانگر را روی گزینه “START” تنظیم کنید. پس از اتمام، کنترلر به طور خودکار طبق برنامه قبلی شروع به آبیاری می کند.

تنظیم فصلی برنامه

این گزینه برای تنظیم کلی ساعات کار ایستگاه ها و قرار دادن نشانگر کنترل بر روی گزینه تنظیم فصلی با علامت % روی نمایشگر دیجیتال است. می توانید مقدار مورد نظر را با دکمه های + و – (10 تا 150 درصد) تنظیم کنید. مکان نما را روی گزینه RUN TIMES قرار دهید تا زمان اجرای ایستگاه ها را ببینید. زمان را می توان روی صفحه نمایش دید.

برنامه را از کنترلر حذف کنید

-، دکمه سمت راست و PRG را فشار دهید. دکمه Reset All Programs (RST) را در پایین کنترلر فشار دهید و بعد از 2 ثانیه دکمه را رها کنید. صفحه ساعت 12 صبح را نشان می داد.