عمومیکسب و کارهای برتر روز

نمک حمام پرله سوآ با سه رایحه

اسکراب و لایه بردار به داشتن پوست سالم و تمیز کمک می‌کنه. به دلایل مختلفی سلول‌های مرده‌ای روی پوست به وجود میان و باقی موندن این سلول‌ها موجب پیری زودرس پوست می‌شه. اسکراب‌ها دانه‌های ریزی دارن که این دانه‌ها سلول‌های مرده پوست رو از بین می‌برن. مواد آرایشی و بهداشتی متنوعی برای لایه برداری پوست استفاده می‌شن و هر کدوم از این محصولات برای افزایش سلامتی و زیبایی پوست کاربرد دارن.

مواد معدنی جامد که معمولاً از سولفات منیزیم، گوگرد و اکسیژن تشکیل شده‌اند را نمک حمام یا نمک اپسوم می‌گویند. نمک‌های حمام به‌عنوان روشی آسان و ارزان برای درمان بیماری‌های روحی و جسمی مورداستفاده قرار می‌گیرند، این نمک‌ها به‌راحتی در آب گرم حمام حل می‌شوند و از دیرباز برای کاهش درد و استرس به کار برده می‌شدند

انواع اسکراب و لایه بردار پوستی

انواع محصولات لایه بردار پوست کاربردهای متنوعی دارن و برای سلامت پوست به کار گرفته می‌شن. برای استفاده از اسکراب‌ها کافیه اون رو روی پوست به آرامی ماساژ داد تا آلودگی‌ها، سلول‌های مرده و چربی‌های روی پوست با استفاده از اسکراب‌ها از بین بره. اسکراب‌ها هم برای انواع پوست خشک، چرب و یا مختلط و یا حساس تولید می‌شن و هم بر اساس اعضای بدن دسته بندی می‌شن. اسکراب‌های مختلف به جز لایه برداری کاربردهای دیگه‌ای هم مثل ترمیم آسیب پوست، رطوبت رسانی عمیق، پاکسازی عمیق جوش سرسیاه و زیرپوستی، ویتامین رسانی پوست و رفع آلودگی پوست دارن.

برندهای معتبر اسکراب و لایه بردار

برندهای متنوعی اسکراب و لایه بردار تولید می‌کنن که هر کدوم قیمت متفاوتی با هم دارن. برای خرید این محصول باید دنبال با کیفیت‌ترین و بهترین برند بود چون برندهایی که شناخته شده نیستن از متریال درجه یک استفاده نمی‌کنن و می‌تونن به پوست آسیب برسونن. برند شون، آدرا، مای، سینره، سی گل به عنوان بهترین برندهای ایرانی این محصول شناخته می‌شن. برند ایوروشه، نوتروژینا، ژبن پلاس، کلینیک، لانکوم هم به عنوان برندهای خارجی این محصول می‌شناسن که با قیمت بیشتری به فروش می‌رسن ولی تاثیر خیلی زیادی دارن.

قیمت اسکراب و لایه بردار

قیمت هر کدوم از محصولات لایه بردار پوست، به برند و کیفیتش بستگی داره. نوسانات ارزی باعث افزایش قیمت این محصولات می‌شه اما نمونه‌های ایرانی هم قیمت به صرفه‌ای دارن و هم کیفیت خوبی دارن. برند محصول، حجم، کارکرد، متریال محصول و بسته‌بندی محصول تاثیر زیادی روی قیمت اسکراب داره.

خرید اینترنتی اسکراب و لایه بردار از بازار باسلام

تو فروشگاه اینترنتی باسلام بهترین برندهای اسکراب و لایه بردار موجوده. کافیه توی باسلام محصول مورد نظرت رو جست‌وجو کنی و بعد بررسی چند مدل از محصول موردنظر، چیزی که دقیقا نیاز داری رو پیدا کنی. تو این بازار می‌تونی به جز توضیحات محصول، نظرات کاربران رو هم بخونی و هم با غرفه‌دارا و هم با خریدارهای قبلی مشورت کنی و بعد اسکراب و لایه بردار رو سفارش بدی.

هیچ متخصص پوست و مویی پیشنهاد نمی کند که هر روز موهای تان را بشویید، زیرا شامپوها در صورت مصرف زیاد، باعث از بین بردن روغن طبیعی پوست سر شده و خشکی مو یا ریزش آن را به دنبال دارند.
از طرفی موی چرب هم قابل تحمل نیست و در بعضی از شرایط دسترسی به حمام و استفاده از شامپوهای معمولی امکان پذیر نیست،این مشکل با شامپو خشک پرله سوآ به راحتی قابل کنترل است !

انواع پک ها

شامل همه ی محصولات

با سلیقه ی خود رایحه را انتخاب کنید !

یک لایه بردار فیزیکی است که معمولاً بر پایه نمک یا شکر است و برای از بین بردن سلول های مرده پوست از روی پوست شما استفاده می شود. مواد ساینده (شکر، نمک) روی پوست کار می‌کنند و به عنوان یک لایه‌بردار طبیعی عمل می‌کنند و پوست را از سلول‌های قدیمی‌تر پاک می‌کنند تا پوست شما نرم و لطیف شود و تغذیه شود. با تحریک سلول‌های پوستی برای داشتن پوستی صاف‌تر و روشن‌تر عمل می‌کند و می‌تواند به بازگرداندن رطوبت طبیعی پوست کمک کند، از بروز آکنه در آینده جلوگیری کند و احساس خوبی به شما بدهد!

انواع در بازار وجود دارد. برای هر نوع پوستی که ممکن است باشد، بنابراین می توانید یکی را پیدا کنید که برای حذف سلول های مرده پوست بدون آسیب رساندن به پوست شما مفید باشد. به بازگرداندن پوست به حالت طبیعی، نرم و لطیف کمک می کند و افزودنی عالی برای هر روتین مراقبت از پوست است. در زمینه ی تولید انواع و فعال است.

که شما با توجه به نوع پوست خود می توانید با مشاوران پوستی مشورت کنید و اسکراب مناسب پوست خود را تهیه کنید تا برای شادابی و سلامت پوست خود بهترین و را تهیه کنید. چه زمانی باید استفاده کنیم؟ بهترین زمان برای استفاده از وزمانی است که بعد از دوش گرفتن یا حمام کردن، و بعد از استفاده از ژل دوش، صابون یا بدن شوینده است.

این تضمین می کند که پوست شما تمیز و آماده برای لایه برداری است و آب گرم پوست شما را مرطوب و نرم می کند. آب گرم همچنین منافذ شما را باز می کند تا اطمینان حاصل شود که شما می تواند تا حد امکان در از بین بردن سلول های ناخواسته پوست موثر باشد. هر چند وقت یک بار باید از استفاده کرد؟ شما نباید هر روز از استفاده کنید. لایه برداری می تواند برای پوست خشن باشد و لایه برداری بیش از حد می تواند به سلول های پوست آسیب برساند و از ترمیم طبیعی جلوگیری کند.

شما نمی خواهید رطوبت پوست را بیش از حد از بین ببرید، یا سد پوستی را به خطر بیندازید. سعی کنید حداکثر ۱ تا ۲ بار در هفته از استفاده کنید. یک بار در هفته ایده خوبی است زیرا به راحتی می توان آن را در یک روال هفتگی مراقبت از خود قرار داد. با حتی یک بار استفاده در هفته حس خوب را به شما منتقل می کند و آرامش را به پوست شما برمیگرداند.

نحوه ی استفاده از ۱-پوست خود را با آب گرم بشورید هنگامی که لایه برداری می کنید، بهتر است کل بدن خود را با آب گرم بشورید. می توانید دوش بگیرید یا حمام کنید، اما مطمئن شوید که قبل از استفاده از ، بدن خود را با صابون یا شستشوی بدن شسته اید، و مطمئن شوید که پوست شما مرطوب، نرم و انعطاف پذیر است تا بهترین نتیجه را تضمین کنید. از آب ولرم استفاده کنید و اجازه دهید پوستتان حداقل ۱۰ دقیقه خیس بخورد. ۲-مقدار مناسبی از اسکراب را روی دست خود قرار دهید و به آرامی آن را به پوست خود بمالید از حرکات دایره ای استفاده کنید تا به خوبی جذب پوست شود و مقدار زیادی را در کل بدن خود بمالید.

توصیه می کنیم از بالاتنه شروع کنید و به سمت پایین حرکت کنید. با حرکات دایره ای روی سینه، روی بازوها، تنه، پاها بمالید. ۳-از برس یا دستکش برای افزایش لایه برداری و اثر پاک کنندگی اسکراب استفاده کنید این مانع از کار بیش از حد دستان شما نیز می شود و سطح بیشتری از و یا روی سطح پوست پخش می شود. ۴٫ پوست خود را حداکثر به مدت ۳۰ ثانیه با و یا ماساژ دهید و فشار ملایمی را در تمام مدت حفظ کنید. ۵٫ پوست خود را با آب ولرم کاملاً بشویید.

این به حذف هر یک از سلول های مرده پوستی که از طریق واکنش با پوست شما جذب کرده است، کمک می کند. لایه بردار را با حرکات ماساژ بشویید تا ذرات اضافی از بین برود. ۶٫ در صورت نیاز اصلاح کنید. این مانع از کار بیش از حد دستان شما نیز می شود! و خودش سلول های مرده را از سطح پوست بر میدارد. ۷٫ پوست خود را با حوله خشک کنید. نوازش ملایم پوست باعث می شود پوست شما برای مدت طولانی تری نرم تر و تمیزتر شود. ۸٫ از لوسیون/مرطوب کننده بدن استفاده کنید. و یا صورت ممکن است سبب خشکی موقت پوست بشود.

به همین دلیل حتما بعد از استفاده از و یا از مرطوب کننده و یا لوسیون این برند استفاده کنید. ویژگی های یک خوب چیست؟ یک خوب از مواد غیر سمی که با پوست شما مهربان هستند و از لایه بردارهای طبیعی مانند نمک یا شکر استفاده می کند. کیفیت خوب و درشت مواد طبیعی برای از بین بردن سلول های مرده پوست بدون استفاده از مواد ساخته شده یا مصنوعی کافی است. امروزه انواع برای انواع پوست موجود است، با ذرات ریز ممتازی که در برای محافظت از پوست شما در برابر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی خشن یا سموم استفاده می‌شود. شما می توانید با کمک مشاوران بهترینمناسب پوست خود را انتخاب کنید.