عمومیکسب و کارهای برتر روز

نکات مهم و کلیدی در نگهداری از سایبان برقی

استاندارد های اجرای سایبان برقی چیست؟

هر عملی که در سایبان برقی بر اساس اصولی منظم و مرتب انجام شود، استاندارد سایبان برقی گفته می شود. وجود استاندارد سبب آسودگی خاطر فرد از جنس و یا خدمات مورد نظر می شود. در بسیاری از کشورها سازمان استاندارد ایجاد شده است تا کیفیت کالاها و خدمات در داخل آن کشور را برای شهروندان تضمین کند. سایبان برقی و اجرای آن نیز همانند سایر مشاغل، استانداردهای خاص و ویژه ای دارد. اولین موردی که می توان به آن اشاره کرد، ماهیت درونی سایبان برقی است. هنگام اجرای سایبان برقی بهتر است مطمئن شوید که سایبان تهیه شده تمام استانداردهای لازم را دارد. اجرای سایبان برقی باید در یک مکان مناسب انجام شود به این معنی که ابتدا هدف از نصب مشخص شود و سپس مکان مورد نظر را آماده اجرا کرده باشید. ارزیابی و انطباق از جمله استاندارهای مهم در اجرای این سایبان است. از جمله محورهای استاندارد ، امور مدیریتی است. استانداردهای اجرای این سایبان برای نصاب آن مشخص و معین است.

استاندارد سایبان برقی سطوح کاربری مختلفی دارد. استاندارد سطح کارخانه ای، سطح ملی، سطح منطقه ای و سطح بین المللی برای این محصول می تواند تهیه و توزیع شود.

مراحل نصب سایبان برقی

سایبان برقی سیستمی شامل سازه ها و یک پوشش متحرک است که از جریان برق استفاده می کند و به یک موتور متصل می شود. سایبان ها به صورت تاشو و متصل به دیوار، بالای درب یا پنجره و یا به صورت چتری در بازار وجود دارند. نیروی الکتریکی متصل به یک موتور می تواند وضعیت سایبان را تغییر دهد و همچنین با استفاده از یک ریموت می توان باز و بسته کردن سایبان را کنترل کرد. از نظر متخصصان در زمینه سایبان برقی،  ۵۰ درصد کیفیت نصب سایبان به تولید آن مربوط می شود و ۵۰ درصد دیگر به نصاب و نحوه آن باز می گردد. تمام مراحل به همین دلیل باید دقیق و بی نقص انجام گیرند تا در نهایت یک سایبان برقی مناسب داشته باشید. اجرای سایبان برقی بهتر است به یک تیم اجرایی قوی که نیروهای کارآزموده و کاملاً آموزش دیده ای دارد سپرده شود. مراحل نصب سایبان برقی عبارت است از:

  • مرحله اول نصب سایبان برقی

در مرحله اول تیم مهندسی باید کلیه لوازم و ابزار مورد نیاز برای نصب سایبان برقی را با امنیت و سلامت کامل به محل نصب انتقال دهند.

  •  مرحله دوم نصب سایبان برقی

در این مرحله تکنسین های کارآزموده به نصب قطعات سایبان برقی با توجه به نقشه موجود می پردازند. بدین طریق مراحل نصب سایبان برقی با دقت و کیفیت بیشتری پیش می رود.

  •  مرحله سوم نصب سایبان برقی

پس از نصب سایبان برقی نیاز به تنظیم زاویه و شیب سایبان برقی با توجه به محاسبات نرم افزاری دقیق است. این کار با استفاده از پیچ تنظیم شیب سایبان برقی انجام می شود.

  •  مرحله چهارم نصب سایبان برقی

پس از تمام شدن تمام مراحل نصب سایبان برقی باید آن را برای تحویل به مشتری تست کرد. تست سایبان برقی از کلیه جنبه ها می تواند ظرافت کار تکنسین ها را نشان دهد.

خودشان و هم تجهیزات جانبی که به آن ها متصل می شوند کارایی بسیار مفیدی دارند. سایبان برقی به دلیل اینکه در محل های مختلفی قابل نصب است، محبوبیت ویژه ای در بین مردم کسب کرده است. از مزایای سایبان برقی می توان به جلوگیری از تابش آفتاب ، بارش برف و باران ، ریزش برگ و تگرگ و سایر عوامل طبیعی و غیر طبیعی اشاره کرد. نصب سایبان بدون استفاده از تجهیزات تخصصی زیاد دلچسب نخواهد بود. در انتخاب شرکتی که برای نصب سایبان برقی انتخاب می کنید دقت داشته باشید تا مجهز به تجهیزات به روز و تخصصی جهت نصب سایبان باشند. یکی از تجهیزات ویژه در اجرای سایبان برقی سنسور باد است. سنسور باد این توانایی را دارد که هنگام طوفان شدید و بادهای تند که احتمال شکستگی سایبان بالا می رود به صورت خودکار سایبان را ببندد و از آسیب های احتمالی جلوگیری کند. یکی دیگر از تجهیزات سایبان برقی، نورپردازی است که برای جذابیت بیشتر سایبان برقی از این قابلیت استفاده می شود. افرادی که می خواهند بالکن منزلشان یا جلوی مغازه شان جذابتر و شیک تر دیده شود، اجرای صحیح سایبان برقی را باید به جا بیاورند. قابلیت نورپردازی را نیز در ادامه کار روی آن پیاده سازی کنند. سعی کنید سایبان برقی را با تجهیزات متفاوت سفارش دهید.

اندازه گیری محل مورد نظر بسیار باید دقیق باشد!

با توجه به اینکه سایبان برقی از به هم پیوستن چندین قطعه به وجود می آید، اندازه گیری اشتباه محل مورد نظر می تواند کل پروژه را به خطر بیندازد و باعث نقص فنی یا ایرادهای دیگری شود. پارچه سایبان برقی نسبت به اندازه تعیین شده برش داده می شود و کمی و کاستی در اندازه گیری نباید اتفاق بیفتد. سایبان ها دارای جنس های مختلفی هستند. پارچه های برزنت، پی وی سی (PVC)، پلی استر، آلومینیوم و اکریلیک نمونه هایی از جنس های پارچه سایبان هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و می توانند در اجرای سایبان برقی به کار برده شوند.  تکنسین نصب سایبان برقی باید برای بازدید به محل مورد نظر بیاید و خودش اندازه گیری های لازم را انجام دهد.

شاید بخواهید علت خرابی را بدانید، اما می توانید با سرویس به موقع سایبان برقی از بروز مشکلات جلوگیری کنید. می توان گفت که به طور متوسط یک سایبان برقی بادوام می تواند حدود 5 تا 15 سال برای شما کار کند.

شاید فکر کنید که سایبان برقی را فقط با فشار دادن یک دکمه باز و بسته می کنید و برای مدت طولانی از آن استفاده می کنید. اما ممکن است راندمان سایبان برقی به مرور زمان کاهش یابد و روزی سایبان برقی از کار بیفتد. برای نگهداری از سایبان برقی هر چند وقت یک بار باید آن را توسط یک متخصص تعمیر کنید. این از مشکلات جدی برای سایبان جلوگیری می کند.

یکی از مشکلات احتمالی سایبان ها این است که نمی توانید آنها را باز و بسته کنید. از دلایل باز و بسته نشدن سایبان برقی می توان به خرابی گیربکس، قفل شدن بازوها و خارج شدن از ارتفاع اشاره کرد. یکی دیگر از مشکلات احتمالی سایبان خرابی موتور است. در این صورت مشکل سایبان برقی با تعمیر یا تعویض موتور قابل حل است. در صورت نیاز می توانید از کارشناسان و کادر مجرب مجموعه ما کمک بگیرید.

بهترین اقدام در صورت خرابی سایبان برقی چیست؟

در صورت خرابی سایبان برقی باید از نیروهای ماهر و متخصص کمک گرفت. در غیر این صورت مشکل سایبان برقی شما دو چندان می شود. نیروهای متخصص ما با به روز رسانی دانش خود در خدمت شما هستند. کارگران ماهر گروه ما در وهله اول به فکر تعمیر سایبان برقی هستند.

با تعمیر سایبان برقی هزینه های خود را کاهش خواهید داد. کارشناسان ما با تعمیر قطعات و قطعات آسیب دیده سایبان برقی کارایی آن را حفظ می کنند. همچنین نیروهای ماهر ما در صورت نیاز قطعات آسیب دیده سایبان برقی را برای شما تعویض خواهند کرد. هزینه تعویض قطعات بیشتر از تعمیر آنهاست. نیروهای متخصص ما با توجه به مهارت و وجدان کاری بالای خود بهترین و ارزان ترین راه را برای شما انتخاب خواهند کرد.

علت خرابی قطعات سایبان برقی

ارائه کلیه خدمات تعمیر و تعویض قطعات سایبان برقی توسط سایبان برقی شاهد

مجموعه در راستای رفع نیاز مشتریان عزیز کلیه خدماتی از قبیل تعمیر و تعویض قطعات و سازه های سایبان برقی را به آنها ارائه می دهد. نیروهای ما آماده ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب به شما هستند. همچنین با تهیه تمامی قطعات می توانیم نیاز شما عزیزان را برطرف کنیم.

کارکنان ماهر ما در صورت نیاز قطعات سایبان برقی را با قطعات اصلی تعویض خواهند کرد. در این صورت بازده سایبان برقی کاهش نخواهد یافت. می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

خرابی موتور سایبان برقی

در صورت خرابی موتور سایبان برقی چه باید کرد؟

علت خرابی سایبان برقی می تواند خرابی موتور آن باشد. در برخی موارد استفاده طولانی مدت از موتور سایبان برقی باعث داغ شدن بیش از حد موتور و از کار افتادن آن می شود. در این صورت بهتر است موتور سایبان برقی را به مدت 10 تا 15 دقیقه خاموش کنید. سپس دوباره از آن استفاده کنید.

اگر این راه حل به مشکل شما پاسخ نداد، می توانید با سازنده موتور سایبان برقی تماس بگیرید. البته تعمیر موتور سایبان برقی کار همه افراد نیست. شما باید تعمیر آن را به یک متخصص بسپارید. مجموعه ما با کادری مجرب قادر است در کمترین زمان ممکن مشکل موتور سایبان برقی شما را برطرف کند.

نکات مهم در نگهداری سایبان برقی

نکات مهم و کلیدی در نگهداری سایبان برقی

با در نظر گرفتن یک سری نکات مهم و کلیدی می توانید از بروز مشکلات رایج در سایبان ها جلوگیری کنید. یکی از راه های نگهداری سایبان برقی این است که در مواقعی که نیازی نیست آن را تا کنید تا آسیب نبیند. همچنین برای افزایش ایمنی خود از آویزان کردن وسایل سنگین به قاب سایبان خودداری کنید. این باعث شکستن سایبان و هزینه های اضافی برای شما می شود.

یکی از دلایل خرابی سایبان برقی شرایط بد آب و هوایی است، بنابراین در شرایط بد جوی سایبان برقی را باز نکنید. هر چند وقت یکبار سایبان را با آب و مواد شوینده بشویید. هیچ فشاری به سایبان وارد نکنید تا در صورت قطع برق بسته شود. در صورت آسیب دیدن سایبان برقی بهتر است از یک نیروی ماهر و متخصص برای تعمیر آن کمک بگیرید تا آسیب جدی به سایبان برقی وارد نشود.

تعویض پارچه سایبان برقی

امکان تعمیر و تعویض پارچه سایبان برقی در طول زمان

یکی از دلایل خرابی سایبان برقی آسیب دیدن پارچه سایبان است. در این صورت کسب و کار شما مختل خواهد شد. اما جای نگرانی نیست، با تعمیر یا تعویض پارچه سایبان برقی برقی می توانید کارایی سایبان برقی را حفظ کنید.

در صورت نیاز به یا تعویض پارچه سایبان برقی می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. کارگران ماهر ما در اسرع وقت در محل حاضر خواهند شد.

شما در صورت خراب شدن سایبان برقی باید از نیروهای ماهر و متخصص کمک بگیرید. در غیر اینصورت مشکل سایبان برقی شما دوچندان خواهد شد. نیروهای متخصص ما با به روز کردن دانش خود در خدمت شما عزیزان هستند. نیروهای ماهر مجموعه ما در صورت خراب شدن سایبان برقی در وهله اول به فکر تعمیر کردن آن می باشند.

شما با برقی سبب کاهش هزینه های خود خواهید شد. کارشناسان ما با تعمیر قطعات و قسمت های آسیب دیده سایبان برقی سبب حفظ کارایی آن می شوند. همچنین نیروهای ماهر ما در صورت نیاز قطعات آسیب دیده سایبان را برای شما تعویض می کنند. هزینه تعویض قطعات از تعمیر آن ها بیشتر است. نیروهای متخصص ما به دلیل مهارت بالا و وجدان کاری بهترین و ارزان ترین راه را برای شما انتخاب خواهند کرد.

ارائه تمامی خدمات تعمیر و تعویض قطعات سایبان برقی توسط دیدگاهان غرب

مجموعه ما برای رفع نیاز مشتریان عزیز خود تمامی خدمات از قبیل تعمیر و تعویض قطعات و را به آن ها ارائه می دهد. نیروهای ما آماده ارائه خدمات با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب به شما عزیزان می باشند. همچنین ما می توانیم با تأمین تمامی قطعات نیاز شما عزیزان را برطرف کنیم.

نیروهای ماهر ما در صورت نیاز به تعویض قطعات سایبان برقی را با قطعات اورجینال عوض می کنند. در اینصورت کارایی سایبان برقی کاهش پیدا نخواهد کرد. شما می توانید به مدت زمان طولانی از آن استفاده کنید.

در صورت از کار افتادن موتور سایبان برقی چه کنیم؟

از علت خرابی سایبان برقی می توان به از کار افتادن موتور آن اشاره کرد. در برخی مواقع استفاده دراز مدت از موتور سایبان برقی سبب داغ شدن موتور و از کار افتادن آن خواهد شد. در اینصورت بهتر است به مدت 10 الی 15 دقیقه موتور سایبان برقی را خاموش کنید. سپس به استفاده مجدد از آن بپردازید.

در صورتیکه این راه حل پاسخگوی مشکل شما نبود شما می توانید با شرکت سازنده موتور سایبان برقی تماس بگیرید. البته تعمیر موتور سایبان برقی کار هر کسی نیست. شما باید تعمیر آن را به دست فرد متخصص بسپارید. مجموعه ما با دارا بودن نیروهای با تجربه قادر هستند در کوتاه ترین زمان ممکن مشکل موتور سایبان برقی شما را حل کنند.

نکات مهم و کلیدی در نگهداری از سایبان برقی

شما با در نظر گرفتن یکسری نکات مهم و کلیدی می توانید از ایجاد مشکلات رایج در سایبان ها جلوگیری کنید. یکی از روش های نگهداری از سایبان برقی این است که در صورت عدم نیاز آن را جمع کنید تا آسیب نبیند. همچنین برای افزایش امنیت خود هیچگونه وسایل سنگینی را به چهار چوب سایبان ها آویزان نکنید. این امر سبب شکسته شدن سایبان و هزینه های اضافی برای شما خواهد شد.

از علت خرابی سایبان برقی شرایط بد آب و هوایی است، بنابراین در شرایط بد جوی سایبان برقی را باز نکنید. هر چند وقت یکبار سایبان را با آب و مواد شوینده شست و شو دهید. در صورت قطع شدن برق هیچگونه فشاری بر روی سایبان برای بسته شدن وارد نکنید. در صورت هر گونه خرابی در سایبان بهتر است از نیروی ماهر و متخصص برای تعمیر آن کمک بگیرید تا صدمه جدی به سایبان وارد نشود.

امکان ترمیم و تعویض پارچه سایبان برقی به مرور زمان

یک علت خرابی سایبان برقی آسیب دیدن پارچه سایبان است. در اینصورت در کسب و کار شما اختلال ایجاد خواهد شد. اما نیازی به هیچگونه نگرانی نیست شما می توانید با ترمیم و یا تعویض برقی کارایی سایبان را حفظ کنید.

در صورت نیاز به ترمیم یا تعویض پارچه سایبان برقی می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید. نیروهای ماهر ما در اسرع وقت در محل حاضر می شوند و پارچه سایبان برقی شما را ترمیم و یا تعویض خواهند کرد. در اینصورت در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید سایبان را به روز اول برگردانید. این امر مانع از اختلال در کسب و کارسایبان مغازه موضوع موردبحث ما در این مقاله است. سایبان‌ها به طور گسترده در ساختمان‌های تجاری و مسکونی برای تزئین، حفاظت یا دید بهتر استفاده می‌شوند. سایبان پارچه‌ای، رایج‌ترین نوع سایبان‌ها هستند. سایبان‌ها نه‌تنها از ورود نور خورشید به مکان، جلوگیری می‌کنند بلکه سایه مطلوبی خواهند داشت. علاوه بر این، گرما را نیز حفظ می‌کنند و هزینه برق را کاهش می‌دهند.

نگهداری از سایبان، آسان است و روشنایی مکان موردنظر را حفظ می‌کند. سایبان‌ها استحکام، کیفیت مطلوب و دوام زیادی در برابر آب و لکه مناسب دارند. سایبان‌ها به طور گسترده در مقابل مغازه‌ها و برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید به اجناس پشت ویترین، استفاده می‌شوند. علاوه بر این، رستوران‌ها، هتل‌ها و سایر مکان‌های تجاری و صنعتی نیز از سایبان بهره می‌برند.

سایبان‌های مغازه

اجزای تشکیل‌دهنده سایبان مغازه

جنس اغلب سایبان‌ها از پارچه است. قاب فلزی که مهم‌ترین اجزای یک سایبان مغازه است، با پیچ‌های مخصوصی ثابت می‌شود. سایبان‌هایی که از پانل‌های پارچه‌ای منفرد تشکیل شده‌اند را می‌توان با استفاده از روش منگنه وصل کرد. سایر سایبان‌ها شامل غلتک‌ها و بازوهای جانبی هستند که می‌توانند به‌صورت دستی یا خودکار جمع شوند. تفاوت اصلی سایبان در این است که سایبان علاوه بر لنگرهایی که آن را به ساختمان متصل می‌کند به پشتیبانی نیز نیاز دارد.

نصب سایبان بازویی مغازه

باتوجه‌به شرایط آب‌وهوایی مناطق مختلف سایبان مغازه‌ها بهترین انتخاب برای هر وضعیت جوی است. امروزه سایبان‌هایی با ساختار فلزی مانند آلومینیوم، آهن و یا گالوانیزه و… با ضخامت‌ها و آلیاژهای استاندارد تولید می‌شوند.

سایبان بازویی مغازه علاوه بر سایه، به‌عنوان یک تابلو تبلیغاتی عمل کرده و از بادهای خفیف جلوگیری می‌کند. همچنین مغازه را در برابر باران و برف نیز محافظت می‌کند. عرض سایبان بازویی مغازه بستگی به کاربرد و منطقه‌ای دارد که باید پوشش داده شود. در برنامه‌های تجاری، اطلاعاتی از جمله نوع کسب‌وکار، آدرس و شماره‌تلفن چاپ یا رنگ‌آمیزی می‌شود.

نصب سایبان مغازه

چرا بایستی از سایبان برای مغازه استفاده کنیم؟

هنگام انتخاب سایبان بایستی شرایط آب‌وهوایی و بارش‌ها را در نظر گرفت. برای مثال در مناطقی که بارش برف زیاد است و یا باد شدیدی می‌وزد باید از سایبان‌هایی با استحکام و مقاومت بالا بهره‌مند شوید. زمانی که برای مدت طولانی خارج از شهر هستید، از سایبان‌هایی که به سنسورهای باد و نور خورشید تجهیز شده و به‌صورت خودکار عمل می‌کنند استفاده کنید.

یکی دیگر از نکات کلیدی در سایبان مغازه جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل مغازه و همچنین خنک نگه‌داشتن فضای داخلی مغازه است و این امر باعث کاهش مصرف انرژی جهت خنک‌کردن مغازه می‌شود که در اکثر طرح و ساخت سایبان ثابت و برقی موردتوجه قرار می‌گیرد.

همان‌طور که در مطالب قبلی به آن اشاره شد نکته دیگری که بایستی در انتخاب سایه‌بان به آن دقت کرد و ضرورت استفاده از آن را بیشتر می‌کند، محافظت اجناس داخل مغازه از تابش نور خورشید است. اگر سایه‌بان مغازه وجود نداشته باشد، نور خورشید به مواد خوراکی، پوشاک و هر جنسی که داخل مغازه باشد آسیب می‌رساند.

وقتی صاحب یک مغازه هستید، مؤلفه‌های کمتری از نظر جذب مشتری به‌اندازه جلوی مغازه شما مهم هستند. این اولین چیزی است که بسیاری از مردم می‌بینند و اولین برداشت‌ها هرگز تکرار نمی‌شوند. مطمئن شوید که یک کار ماندگار ساخته‌اید و با یک نمایشگر چشم‌نواز، مغازه و کسب‌وکار خود را به طور مؤثر تبلیغ کرده‌اید. یکی از بهترین راه‌ها برای خاطره‌انگیز کردن صفحه‌نمایش خود، سایبان مغازه‌تان است.

سایبان‌های انواع مغازه

نحوه نگهداری و تمیزکردن سایبان مغازه

اگر قصد بالابردن فروش خود را دارید بهتر است بدون اینکه هزینه‌های زیادی برای تبلیغات صرف کنید از روش‌های کارآمدتر مانند سایه‌بان مغازه کمک بگیرید. همان‌طور که گفته شد در این روش، نه‌تنها محافظت از اجناس مغازه صورت می‌گیرد بلکه یک جنبه تبلیغاتی بسیار مهم و بدون دردسر خواهید داشت که اگر مراقبت و نگهداری اصولی از آن انجام گیرد، سال‌های زیادی در خدمت شما خواهد بود. نگهداری و مراقبت از سایبان مغازه بسیار مهم و ضروری است.

اگر می‌خواهید یک سایبان مناسب و با کارایی زیاد داشته باشید از تمیزکردن و نظافت دوره‌ای آن، غافل نشوید. همان‌طور که یک سایبان می‌تواند جنبه تبلیغاتی داشته باشد به همان میزان نیز در دید بیننده قرار دارد و زمانی که افراد یک سایبان کثیف و پر از آلودگی مشاهده کنند، حس خوب و مطلوبی نخواهند داشت. افزایش طول عمر سایبان در این شرایط موردتوجه قرار می‌گیرد.

برخی از سایبان‌ها ممکن است به کار دیگری نیاز داشته باشند. به‌عنوان‌مثال، بسته به نوع و جنس پارچه، نیاز به نگهداری و تعمیرات بیشتری است. اطمینان حاصل کنید که هیچ بخشی از قاب سایبان خمیده، فرسوده یا آسیب‌دیده نیست. به پایه‌ها و قسمت جلوی سایبان دقت کنید؛ زیرا اینها مناطقی هستند که بسیار در معرض آسیب خواهند بود.

ایده‌هایی برای سایبان مکان‌ها

چند ایده برای سایبان کافی‌شاپ

هنگام خرید سایبان برقی از پرگولا برای رستوران‌ها یا کافه‌ها، شاید فکر می‌کنید که به‌عنوان صاحب رستوران یا کافه، نباید وسواسی زیاد به خرج دهید و فقط باید سایبانی را انتخاب کنید که مانع از ورود نور شود. کافی‌شاپ‌ها به دلیل فضای منحصربه‌فرد بسیار محبوب و موردپسند هستند. درحالی‌که بیشتر این احساس توسط دکوراسیون داخلی شما و کیفیت غذایی که سرو می‌کنید منتقل می‌شود.

مشتری ممکن است به‌محض دیدن سایبان شما و دیدن طرح‌های مختلف آن به سمت کافه کشیده شود. از طرف دیگر، این سایبان‌های مدرن فروشگاهی را می‌توان با یک دکمه از راه دور کنترل کرد و نیازی به تلاش ندارد. می‌توانید در سایه یا آفتاب استراحت کنید و هر زمان که بخواهید حال و هوای خود را تغییر دهید. این کار با اهرم‌های برقی امکان‌پذیر است و به باز و بسته‌شدن آسان سایبان کمک می‌کند.

نتیجه‌گیری

سایبان مغازه نه‌تنها از اشیاء باارزش شما در داخل مغازه محافظت می‌کند، بلکه از مشتریان شما نیز محافظت به عمل خواهد آورد. در روزهای برفی و بارانی، می‌توانید فضای دلپذیری را برای مشتریان ایجاد کنید تا محصولات شما را مرور کنند و بدون چتر به مغازه شما وارد شوند. در روزهای آفتابی‌تر، همچنین به مشتریان شما امکان می‌دهد که دید بی‌وقفه‌ای از محصولات داخل پنجره شما داشته باشند.