هفته وحدت، فرصت احیاء ارزش‌های اسلامی و تقویت برادری در جهان اسلام است

دوران خبر/لرستان سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان گفت: هفته وحدت، فرصت احیاء ارزش‌های اسلامی و تقویت برادری در جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا غلامی در گفت‌وگو با دوران خبر ضمن تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) بیان کرد: نامگذاری هفته وحدت ابتکار بی نظیر امام راحل و عظیم الشأن بود که زمینه را برای اتحاد و همدلی مسلمانان سراسر جهان فراهم کرد.

وی در ادامه بیان کرد: دنیای استکبار از اتحاد و همدلی مسلمانان همواره بیمناک هستند و سعی کرده با دمیدن روح تفرقه و برجسته کردن اختلافات مذهبی در جهان اسلام شکاف ایجاد کنند.

غلامی اظهار کرد: بهترین راهبرد دفاعی در برابر این توطئه تقویت جنبه‌های اشتراکی و عمل به سیره و روش رسول گرامی اسلام(ص) است.

این مسئول افزود: همه مسلمانان در برابر خدای واحد، قبله واحد و پیامبر واحد وظیفه دارند برای تقویت جبهه اسلام تلاش کرده و انسجام خود را حفظ کنند.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان در پایان گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) مظهر تمام خصلت‌های نیکوی انسانی است و راه و مکتب ایشان بزرگترین روش برای استقرار عدل و صلح در جهان معاصر خواهد بود.

انتهای پیام