اقتصادی

پژمانفر: نمایندگان دو هفته فرصت ارائه پیشنهادات درباره طرح بانکداری اسلامی دارند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در جلسه چهار ساعته با موافقان و مخالفان طرح بانکداری اسلامی ، تصمیم بر این شد که فرصتی دو هفته ای برای ارائه پیشنهادات و نظرات در نظر گرفته شود.

به گزارش دوران خبر ، نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در یک هشدار شفاهی: طی چند روز گذشته ، اطلاعات مربوط به طرح بانکی اسلامی پیشنهادی کمیسیون اقتصادی به بیرون درز کرده است. این طرح مانند بسیاری از طرح ها و فاکتورها موافقان و مخالفانی داشت که در مورد آنها بحث شد.

وی افزود: روز گذشته جلسه چهار ساعته ای برگزار شد و افرادی با عقاید مخالف و موافق نظرات و نظرات خود را قبل از نمایندگان ارائه دادند و از مخالفان دعوت شد تا نظرات خود را طی دو هفته ارائه دهند همچنین مقرر شد جلسات منظمی با اعضای کمیسیون اقتصادی ، به ویژه آقای بحرینی ، درباره طرح بانکداری اسلامی برگزار شود.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس همچنین گفت: حدود هفت ماه است که شخصی به نام پژمانفر با ادارات مختلف تماس گرفته و از آنها اخاذی می کند. من در این باره به سرویس های امنیتی ، امنیت مجلس و وزارت اطلاعات اطلاع داده ام ، اما تاکنون هیچ کس مانع اقدام این شخص نشده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید