علمی و پزشکی

همکاری تنگاتنگ وزارت بهداشت و برگزارکنندگان جشنواره تئاتر فجر

همکاری نزدیک وزارت بهداشت و برگزارکنندگان جشنواره تئاتر فجر

گروه های بهداشت و درمان وضعیت عمومی میهمانان و حاضران در محل اسکان و محوطه جشنواره چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر را بررسی و رصد خواهند کرد.

به گزارش دوران خبر، به نقل از ستاد خبری جشنواره، با تاکید و حمایت بهرام عین اله وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه مدیران چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر; تیم های بهداشتی واکسیناسیون هنرمندان جشنواره و مهمانان خارجی و استانی را در هتل خود بررسی و کنترل خواهند کرد.
از سوی دیگر طی جلساتی با مدیران جشنواره، مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمد هاشم و مشاور روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایران، عماد ملازاده، مقرر شد. که با تشکیل تیم هایی برای بررسی و کنترل واکسیناسیون، هنرمندان در تئاتر شهر مستقر خواهند شد و یک تست کامپیوتری رایگان دریافت خواهند کرد.
با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به کروناویروس جدید، همکاری نزدیک مدیران وزارت بهداشت با مدیران و کارکنان جشنواره در حال انجام است و تیم‌های پزشکی خدمات لازم را به مهمانان و شرکت‌کنندگان جشنواره ارائه می‌کنند. شارژ. برای شارژ.
سالن ها نیز با حداقل ظرفیت 30 درصد پذیرای تماشاگران در جشنواره هستند تا احتمال ابتلای تماشاگران به این بیماری به حداقل برسد.
چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری حسین مسافر آستانه از 5 تا 16 بهمن ماه برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید