علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

پروتز سینه اشکی

پروتز سینه اشکی

یکی از مدل های پروتز سینه، پروتز سینه مدل اشکی است. پروتز سینه قطره اشکی به پروتزهای آناتومیک نیز معروف هستند. این نوع پروتزها شکل خود را حفظ می‌کنند و به لحاظ ظاهری جذابیت بیشتری دارند. در ادامه به معرفی بیشتر این فرم پروتز سینه اشکی، محدوده سنی که می‌توانند از این پروتز استفاده کنند و جنس تشکیل دهنده آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

پروتز سینه اشکی چیست؟

پروتز سینه مدل اشکی در سال‌های اخیر بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. این پروتزها معمولا از جنس ژل سیلیکونی تشکیل شده‌اند و با فرم اصلی سینه همخوانی بیشتری دارند. پروتز سینه قطره اشکی بافت خاصی دارد که باعث می‌شود بعد از قرار گرفتن در سینه، از چرخش آن درون سینه جلوگیری کند. (مشاوره پروتز سینه)

پروتزهای قطره اشکی به این دلیل که فرم اشک دارند و مانند دایره گرد نیستند، نمی‌توانند آزادانه درون سینه بچرخند. همین ویژگی این امکان را برای سینه فراهم می‌کند تا فرم سینه به شکل بسیار مناسبی باقی بماند و ظاهر سینه به زیبایی تمام حفظ شود. فرم پروتز سینه اشکی به لحاظ آناتومی حالت خاصی دارد. به همین دلیل، جراحان زیبایی هنگام استفاده از این نوع پروتز سینه باید اندازه مناسب پروتز را متناسب با بدن بیمار انتخاب کنند.

معمولا انتخاب فرم پروتز سینه اشکی بر اساس ابعاد قفسه سینه بیمار انجام می‌شود. پروتز سینه قطره اشکی عدم تقارن بین دو سینه را از بین می‌برد، سینه‌های کوچک را به اندازه دلخواه تبدیل می‌کند و در صورت خوش فرم نبودن سینه‌ها می‌تواند فرم بهتر و طبیعی‌تری را بدون اینکه خطری برای فرد داشته باشد به آن‌ها بدهد.

پروتز سینه اشکی برای چه افرادی مناسب است؟

افراد با اندام‌ و آناتومی متفاوت، در شکل و وزن‌های مختلف می‌توانند از پروتزهای اشکی استفاده کنند و زیبایی دلخواهی به حالت سینه خود بدهند. بنابراین، می‌توان گفت که از نظر آناتومی تمامی افراد می‌توانند از پروتز سینه قطره اشکی استفاده کنند.

پروتز سینه قطره اشکی بیشتر برای افرادی استفاده می‌شود که ماستکتومی کرده‌اند و سینه آن‌ها نیاز به بازسازی دارد. چرا که بعد از جراحی ماستکتومی هیچ بافت سینه‌ای باقی نمانده است. این مدل پروتز مناسب این افراد است. اما در حالت کلی، بهتر است افرادی که ویژگی‌های زیر را دارند، از پروتز سینه مدل اشکی استفاده کنند. افراد

  • بالای سن ۲۲ سال
  • تیپ بدنی ریزه اندام
  • داشتن سلامت کامل
  • افتادگی عمده بافت سینه
  • حداقل بافت سینه
  • فاصله کمی بین چین سینه و آرئول
  • سینه های پهن

جنس پروتز سینه اشکی

پروتز سینه مدل اشکی جنسی از ژل سیلیکونی دارد. این ماده باعث استحکام بیشتر پروتزهای قطره اشکی شده و به دلیل نیمه جامد بودن با گذر زمان، شکل اصلی خود را حفظ می‌کنند. پروتز سینه قطره اشکی تنها از لحاظ ظاهری شبیه به بافت طبیعی سینه نیست. بلکه، بافت این پروتزها به گونه‌ای طراحی شده است که دقیقا با بافت اصلی سینه همانند است. به همین دلیل، حس لمس آن با حس لمس بافت طبیعی سینه یکسان است. این نوع پروتز اولین بار در سال 2012 در ایالات متحده آمریکا استفاده شد.

 

سن مناسب برای پروتز سینه اشکی

جراح با معاینه فرد تشخیص میدهد که این جراحی برای اون مناسب است یا خیر. پس حتما با بهترین جراح پروتز سینه که تجربه و مهارت بالایی در این زمینه دارد مشورت کنید. پزشکی دلسوز که منافع شخصی خود را در نظر نمیگیرد و به دنبال حفظ سلامتی بیماران خود است.

هزینه پروتز سینه اشکی

نوع و جنس پروتز سینه مدل اشکی بر اساس بافت سینه، اندازه قفسه سینه یا پهنای سینه متقاضی انتخاب می‌شود. به همین سبب، این یکی از فاکتورهایی است که بر هزینه پروتز سینه اشکی تاثیر می‌گذارد. فاکتور بعدی، دستمزد جراح و میزان تبحر او در جراحی زیبایی و انجام پروتز سینه است که بر هزینه جراحی پروتز سینه اشکی اثر دارد. انتخاب برندهای مختلفی که این نوع پروتز سینه را تهیه می‌کنند نیز یکی از المان‌های مهم در تعیین قیمت و هزینه‌های جراحی است. برخی برندها، فرم پروتز سینه اشکی را با قیمت کمتری ارائه می‌دهند. برخی دیگر قیمت بالاتری دارند. اما، نکته مهم این است که سینه جای حساسی از بدن است. به همین خاطر، سعی کنید پزشکی را انتخاب کنید که به اندازه کافی تبحر داشته باشد و از بهترین پروتزها برای ایمپلنت سینه استفاده کنید.

در پایان

پروتز سینه یکی از جراحی‌های زیبایی بسیار حساس است که بهتر است در بهترین بیمارستان و زیر نظر پزشکی حاذق انجام شود. در عین حال، بهترین نوع برای ایمپلنت سینه انتخاب شود. پروتز سینه مدل اشکی یکی از انواع پروتزها است که مدل و بافتی بسیار طبیعی دارد. شکل ظاهری آن بسیار زیبا است و باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفس متقاضی می‌شود. فرم پروتز سینه اشکی به حالت طبیعی سینه بسیار نزدیک است و از موادی تشکیل شده است که امکان ترکیدن داخل سینه را ندارد و به فرم نیمه جامد است.  شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر به وب سیات دکتر محمد رضا ترحمی به آدرس  www.dr-tarahomi.ir مراجعه کنید و سوالات و تجربیات خود را بیان کنید.