علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

چرا هیرونیک بهترین قرص برای درمان ریزش مو است؟

متأسفانه مسأله ریزش مو به یک موضوع بسیار مهم در بین مردم تبدیل شده است چرا که سن ریزش مو پایین آمده و نوجوانان را  نیز درگیر می‌کند. علاوه بر بحث ژنتیک، شرایط محیطی، نحوه مراقبت از مو، تغذیه، شرایط روحی و همچنین رفتار‌های نادرست همانند مصرف دخانیات، مهمترین عواملی هستند که باعث ریزش مو و همچنین ضعیف و شکننده شدن ساقه مو می‌شوند.

اما خوشبختانه روش‌های درمانی زیادی وجود دارد که کمک می‌کنند شما مجدداً بتوانید تراکم ایده‌آل موی سر را به دست بیاورید. برای مثال خوردن دارو‌هایی همانند قرص هیرونیک یکی از توصیه‌های اغلب متخصصان است. در این مطلب شما را با خواص قرص هیرونیک و مزایای استفاده از آن آشنا خواهیم کرد.

معرفی قرص هیرونیک و تأثیرات آن بر رشد مو

قبل از اینکه در مورد خواص قرص هیرونیک برای تقویت مو صحبت کنیم، اجازه دهید چند مورد از علائم شایع که نشان می‌دهند ریزش مو برای شما آغاز شده و اگر آن‌ها را کنترل نکنید می‌تواند منجر به کم پشتی موی سر شوند را با یکدیگر بررسی کنیم:

  • زمانی که دست خود را به داخل مو‌ها می‌کشید به راحتی شاهد کنده شدن مو‌ها هستید؟
  • یا در زمان بستن یا‌ شانه کردن مو‌ها تعداد زیادی از مو‌های شما می‌ریزد؟
  • همچنین زمانی که از خواب بیدار می‌شوید بر روی بالش را نگاه کنید. آیا بر روی بالش موی زیادی باقی مانده است یا خیر؟

همه این علائم نشان می‌دهد که شما در مرحله آغازین ریزش مو قرار گرفته‌اید و از همین اکنون باید درمان را آغاز کنید.

با توجه به اینکه دارو‌های تقویتی اساس همه روش‌های درمان ریزش مو هستند، بنابراین ما می‌خواهیم در این مطلب شما را با قرص هیرونیک آشنا کنیم. این قرص به دلیل ترکیباتی که دارد باعث حفظ سلامت مو و در نتیجه کمک به افزایش رشد مو‌ها،، کمک به درمان ریزش مو درخشان شدن مو‌ها و افزایش ضخامت ساقه مو می‌شود. مهمترین ترکیبات موجود در قرص هیرونیک عبارتند از:

عنصر زینک یا روی یکی از مهمترین مواد معدنی است که در کنار نقش مؤثر و حیاتی برای فعال کردن آنزیم‌ها، باعث تقویت فولیکول‌ها و کمک به رشد مو‌ها، کلاژن‌سازی و درمان شکنندگی مو‌ها خواهد شد. به خاطر همین است که همواره در مکمل‌های تقویت موی سر من جمله قرص هیرونیک، حتماً از عنصر روی استفاده می‌شود.

بیوتین به عنوان مهمترین ویتامین برای تقویت مو‌ها شناخته شده است. برخی از مکمل‌ها مقدار زیادی بیوتین دارند چرا که متخصصان معتقد هستند کمبود این ویتأمین حتی به مقدار جزئی، تأثیر بسیار زیادی بر روی مو‌ها می‌گذارد .بیوتین علاوه بر تقویت رشد مو‌ها و نرم کردن ساقه مو، باعث افزایش ضخامت و و همچنین افزایش ضخامت ناخن‌ها می‌شود. بنابراین ناخن‌های شما از حالت نرم خارج خواهد شد.

این ویتأمین تحت عنوان ویتأمین کاهش استرس شناخته می‌شود چون در تولید سروتونین یعنی هورمون شادی نقش بسیار مهمی دارد. بنابراین شما با مصرف قرص هیرونیک هم به بهبود شرایط خلقی خود کمک خواهید کرد و مشکلاتی همانند استرس و خواب کم برطرف می‌شود و هم مسأله ضعف فولیکول‌های مو و یا خشکی پوست سر برطرف خواهد شد. همچنین این ویتأمین باعث بازسازی سلول‌های پوستی می‌شود.

این ویتأمین باعث افزایش رطوبت پوست و در نتیجه افزایش خاصیت کشسانی پوست شما می‌شود. فراموش نکنید خشکی پوست سر یکی از مهمترین عواملی است که موجب ریزش مو ‌خواهد شد. بنابراین اگر پوست سر شما از کیفیت لازم برخوردار باشد، مسلماً فولیکول‌ها با قدرت در داخل پوست مستقر شده و در نتیجه ریزش و کم می‌شود.

آیا قرص هیرونیک عوارضی دارد؟

در استفاده از مکمل‌های تقویت‌کننده مو باید این نکته را متذکر شویم که قبل از مشورت با متخصص، به هیچ عنوان سر خود به سراغ این مکمل‌ها نروید چون شما نمی‌دانید که به چه دلیل دچار ریزش مو شده‌اید. ممکن است دچار کم خونی باشید و یا اینکه اختلالات هورمونی منجر به ریزش مو شده است. به هر حال شما باید ابتدا به متخصص مراجعه کنید؛ آزمایش خون انجام دهید و در صورتی که متخصص به این نتیجه برسد ریزش مو به دلیل ضعیف شدن فولیکول‌ها، وضعیت نامناسب پوست سر و ضعیف شدن ساقه مو رخ داده است، مکمل‌هایی همانند قرص هیرونیک را برای شما تجویز می‌کند.

اگر این قرص را طبق برنامه تجویز شده توسط متخصص مصرف کنید، به هیچ عنوان عوارضی برای شما به همراه نخواهد داشت. البته اگر به بیماری‌های خاص مبتلا هستید قبل از استفاده از قرصیکی از راهکار های موثر در جلوگیری از ریزش مو مصرف مکمل های تخصصی مو همچون مکمل هیرونیک است.

مکمل هیرونیک با تامین مواد مغذی مورد نیاز فولیکول مو به تقویت آن و قطع ریزش کمک می کند.

به طور معمول در هر فرد ریزش روزانه تا 100 عدد تار مو طبیعی است، اگر ریزش مو بیشتر از این میزان شود فرد باید به دنبال روش های درمانی ریزش مو باشد.

یکی از اقدامات درمانی موثر و کم هزینه در جهت رفع ریزش مو مصرف مکمل های موست، در این میان مواد مغذی همچون زینک، بیوتین و بپانتین از مهم ترین ترکیبات به کار رفته در این مکمل هاست.

مطالعات نشان می‌دهد، بسیاری از خانم‌هایی که شکایت از ریزش مو دارند، دچار کمبود بیوتین هستند.

مکمل هیرونیک حاوی 1000 میکروگرم بیوتین در کنار سایر ترکیبات است و به افزایش تولید کراتین کمک می کند.

ماده معدنی زینک برای عملکرد بیش از 300 آنزیم و هورمون مورد نیاز است و نقش مهمی در سلامت مو دارد.

زینک نقش مهم عملکردی در چرخه رشد فولیکول مو دارد. زینک در تولید کراتین که 95% ساختار مو را تشکیل می‌دهد نقش دارد و به علاوه منجر به تسریع ریکاوری فولیکول مو می‌گردد.

یکی از نقش‌های مهم زینک کمک به رویش مجدد مو هاست.

یکی از ویژگی های بارز مکمل هیرونیک داشتن 30 میلی گرم زینک خالص می باشد که به این واسطه به خوبی به تقویت فولیکول مو کمک کرده و در رویش مجدد مو موثر است.

پانتوتنیک اسید یا ویتامین B5 یک ویتامین محلول در آب است، که به حفظ رنگ مو  کمک کرده و از سفید شدن زودرس مو جلوگیری می‌کند.

مکمل هیرونیک حاوی 60 میلی گرم ویتامین ب5 می باشد که در کنار ویتامین ب6 به افزایش ضخامت تار مو نیز کمک می کند.

کیوتن یک آنتی‌اکسیدان محلول در چربی است و از خانواده یوبی‌کینون‌ها است که در بدن به طور طبیعی تولید می‌شود. کوکیوتن نقش مهمی در تولید انرژی دارد.

کو آنزیم کیوتن به علت خاصیت آنتی اکسیدانی از سلول‌های مو در برابر آسیب ناشی از رادیکال‌های آزاد و استرس‌های اکسیداتیو محافظت کرده و از این رو به حفظ سلامت مو کمک می‌کند.

فولیکول مو بخش فعال مو است که پیری بر روی این بخش نیز اثر گذار است و منجر به کاهش کراتین مو می‌گردد، از این رو موها شکننده و آسیب پذیر می‌گردند. کوآنزیم کیوتن موجب تحریک بیان ژن کراتین می‌شود و با خاصیت ضد پیری یا آنتی ایجینگ خود منجر به حفظ کراتین مو می‌گردد.

مکمل تخصصی مو هیرونیک با داشتن 5 میلی گرم کوکیوتن به تقویت فولیکول مو و حفظ آن در برابر آسیب ها کمک می کند.

مکمل هیرونیک بهترین مکمل مو جهت قطع ریزش و رویش مجدد موست زیرا تمام ترکیبات به کار رفته در این مکمل به طور تخصصی در تقویت فولیکول مو موثر است.

مکمل تخصصی هیرونیک حاوی 30 میلی گرم زینک خالص،‌1000 میکروگرم بیوتین، 60 میلی گربم ویتامین ب5، ویتامین ب6 و کوکیوتن است.

ریزش مو شکایت بسیاری از خانم ها و آقایان است، ریزش مو انواع مختلفی دارد از ریزش موی ارثی گرفته تا ریزش مو بعد از بارداری و شیردهی، ریزش مو بعد از استرس یا یک خبر ناگوار، ریزش مو بعد از کرونا، ریزش مو بعد از رژیم های لاغری و ریزش مو بعد از شیمی درمانی

مکمل هیرونیک به واسطه ترکیبات منحصر فرد آن در قطع ریزش مو در تمامی موارد فوق قابل استفاده است.

مکمل هیرونیک نه تنها در قطع ریزش بلکه در رویش مجدد مو نیز موثر است، از این رو یکی از بهترین گزینه ها برای مصرف پس از انجام کاشت مو جهت تقویت فولیکول مو می باشد.

مکمل هیرونیک در سوئیس فرموله شده و مواد مغذی مورد نیاز موی شما را با بالاترین کیفیت تامین می کند.

هیرونیک، به متخصص اطلاع دهید چون تداخلات دارویی گاهی اوقات مشکلاتی را برای انسان ایجاد می‌کند.