علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

چرا ویپ روشن نمیشه

علت روشن نشدن ویپ چیست؟

یکی از مشکلاتی که ویپرها ممکن است با آن روبرو شوند، این است که دستگاه ویپ، روشن نمی‌شود و کار نمی‌کند. در این زمان فرد باید بداند این اتفاق به چه دلایلی ممکن است رخ دهد و راه حل رفع مشکل را بلد باشد.
در این مقاله قصد داریم به موضوع علت روشن نشدن ویپ بپردازیم و تمام دلایل و مشکلاتی که ممکن است سبب بروز این مشکل شوند را بررسی کنیم. اگر ویپ شما هم روشن نمی‌شود یا احتمال می‌دهید به‌زودی با چنین مشکلی مواجه شوید، این مقاله را از دست ندهید و تا پایان همراه ما باشید.

چرا ویپ کار نمی‌کند؟

آیا ویپ شما از کار افتاده است؟ چندین دلیل وجود دارد که ممکن است سبب شود تا ویپ کار نکند. شما باید نشانه‌هایی که در ویپ خود مشاهده می‌کنید را بررسی کنید تا بتوانید علت روشن نشدن ویپ را پیدا کنید. در ادامه مواردی که سبب می‌شود تا ویپ از کار بیافتد را شرح می‌دهیم.

مشکلات باتری

اولین موردی که ممکن است سبب شود تا ویپ روشن نشود یا بخار تولید نکند، باتری است. شما باید باتری دستگاه خود را چک کنید و درصورتی که متوجه شدید، باتری توان کافی برای انتقال جریان را ندارد، آن را تعویض کنید.
البته مسئله دیگری هم که ممکن است وجود داشته باشد، این است که شارژ باتری بسیار کم باشد. در این حالت باتری توان روشن کردن دستگاه‌ را ندارد. پس ابتدا دستگاه را به شارژر وصل کنید تا از سالم بودن باتری اطمینان حاصل کنید.

خرابی شارژر

دستگاه شما روشن نمی‌شود و زمانی هم که آن را به شارژر متصل می‌کنید، شارژ آن بالا نمی‌آید. در این صورت‌ باید بررسی کنید که آیا شارژر سالم است و جریان برق را به‌خوبی انتقال می‌دهد؟
البته ممکن است سوکت شارژ دستگاه هم با مشکل مواجه شده باشد و علت روشن نشدن ویپ این باشد که دستگاه شارژ نمی‌شود. در این‌صورت باید به یک تعمیرکار تخصصی ویپ مراجعه کنید تا آن را تعویض کند.

شاید جویس یا سالت نیکوتین آن به پایان رسیده است

این یکی دیگر از دلایل واضحی است که به کام ندادن ویپ منجر می‌شود، به اتمام رسیدن جویس یا سالت نیکوتین است. دستگاه شما برای اینکه بتواند کام دهی را ارائه دهد، به مایع الکترونیکی نیاز دارد، پس شما برای ایجاد بخاردهی و کامدهی به این ماده احتیاج دارید، بنابراین اگر مایع الکترونیکی شما تمام شود، دستگاه شما خراب به نظر می‌رسد. در این طور مواقع ابتدا سطوح e-liquid را در مخزن خود بررسی کنید و اگر شاهد کاهش آن بودید، دوباره آن را پر کنید. بسیاری از افراد دلیل اصلی کام ندادن ویپ را تمام شدن مایعات الکترونیکی می‌دانند.

هنگامی که قطعات دستگاه ویپ خود را از یک دیگر جدا می‌کنید تا به تمیز کردن آن بپردازید، ضروری است که آن را به درستی کنار هم قرار دهید و اگر این کار را نکنید، گاهی اوقات می‌تواند مانع از کارکرد صحیح آن شود. ممکن است با مشکل اتصال بین باتری و مخزن/کلارومایزر خود مواجه شده باشید، بنابراین قطعات دستگاه خود را دوباره جدا کنید و سعی کنید دوباره با دقت بیشتر آن را مونتاژ کنید. همیشه مطمئن شوید که قسمت‌های مختلف ویپ خود را بیش از حد محکم نکنید؛ زیرا این کار می‌تواند به راحتی به آنها آسیب برساند.

یکی از بزرگترین مزایای خرید ویپ پاد لاست ویپ اورسا ، کاهش آسیب به سلامت در مقایسه با سیگارهای معمولی است. زیرا در ویپ اسموک، هیچ سوختن مستقیمی اتفاق نمی‌افتد.

دستگاه ویپ را در مدت زمان بالایی مقابل تابش نور خورشید قرار دادید

آیا ویپ شما از کار افتاده ؟ پس اونو از تابش نور آفتاب دور کنید! در طول ماه‌های گرم تابستان، غیرعادی نیست که افراد با سیگارهای الکترونیکی خود دچار مشکل شوند. هنگامی که دستگاه شما بیش از حد گرم می شود، می‌تواند واقعا خطرناک باشد و همچنین می‌تواند باعث نازک شدن مایع الکترونیکی و شکستن باتری شود. سعی کنید دستگاه خود را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید و قبل از شروع استفاده از آن اجازه دهید تمامی بخش‌های آن، خنک شود.

شما می توانید این اجزای ویپ را از معتبرترین سایت خرید پاد سیستم یعنی فروشگاه ویپ تهیه و استفاده کنید.