اقتصادیعمومیکسب و کارهای برتر روز

چگونه با شستشوی صورت به طور مناسب از جوش‌های صورت جلوگیری کنیم؟

آیا دلایل مهم پاکسازی پوست را می دانید؟

کرم ضد جوش لاکچری کوین: پوست را برای استفاده صاف از آرایش آماده می کند و با تمیز کردن آن به حفظ تعادل سطح و نگه داشتن رطوبت پوست کمک می کند. بهترین فوم می تواند سلول های لجباز را از بین ببرد و باعث نفوذ مطلوب مواد مغذی به پوست شود.

استفاده از فوم شستشو در شب باعث می شود پوست به درستی نفس بکشد و به آن فرصت جوان سازی داده شود و از بروز آکنه جلوگیری می شود. پاک کردن پوست به صورت روزانه به این منظور است که نه تنها آرایش را پاک می کند و به جلوگیری از مسدود شدن منافذ پوست کمک می کند بلکه در درمان جوش صورت و آکنه نیز موثر است.

آیا دلایل مهم پاکسازی پوست را می دانید؟

کرم ضد لک لاکچری کوین فرانسه: بهترین فوم شستشوی صورت می تواند منافذ پوست را کاهش دهد، باکتری های ایجاد شده از آکنه را کاهش و پوست را به بهترین شکل آبرسانی کند. توجه داشته باشید فوم های موجود در وب سایت از بهترین محصولات جهت درمان جوش صورت و آکنه هستند که با در نظر گرفتن پوست خود باید بهترین فوم شستشوی صورت متعادل با pH مناسب را برای پوستتان انتخاب کنید.

بهترین فوم شستشوی صورت در اصل برای پوست های چرب طراحی شده است و محصولاتی که به عنوان فوم هستند و در قالب کرم به دست مصرف کنندگان می رسد برای پوست های خشک توصیه می شود، بنابراین هیچگاه از صابون استفاده نکنید.

 کرم لاکچری کوین دکتربیز: بعضی از افراد معتقدند که بعد از شستن صورت با هر محصولی همانند صابون یا موارد مشابه آن احساس می كنند صورتشان به درستی تمیز نشده و این حس کاملا درست است! این كه محصولی كف مانند را در برنامه روال مراقبت از پوست خود قرار دهید خارج از لطف نیست. بهترین فوم شستشوی صورت در واقع می تواند چربی اضافی پوست شما را از بین ببرد و بعد از شستن پوست را متعادل نگه دارد.

شما نمی توانید محصولی با این خصوصیات را برای پوست خود پیدا کنید زیرا اکثر محصولات تنها مدعی هستند که پوست را به صورت ظاهری تمیز می کنند در حالی که بهترین فوم شستشوی صورت نه تنها پوست را به صورت عمیق پاکسازی می کند بلکه در درمان جوش صورت و آکنه های قدیمی نیز نقش دارد.

دلیل استفاده از بهترین فوم شستشوی صورت چیست؟

تاثیر مثبت و مستقیم فوم شستشوی صورت بر PH

محصولات مراقبت از پوست بسیاری با هدف پاکسازی پوست صورت در بازار وجود دارد که باعث می شود در ابتدا همه چیز کمی دلهره آور به نظر برسد. درست مانند مواد تشکیل دهنده انواع غذا، بررسی مواد مراقبت از پوستی همچون فوم شستشو بسیار مهم است، یکی از ترکیبات اصلی و مهم هر فوم شستشوی SLS که یک سورفکتانت است می باشد.

این ترکیب همان چیزی هستند که باعث کف شدن محصولاتی همچون بهترین فوم شستشوی صورت می شوند، سورفاکتانت ها تقریبا همیشه در طرف قلیایی مقیاس PH هستند. از طرف دیگر، PH طبیعی پوست شما در قسمت خاصی قرار دارد. پوست دارای چندین لایه محافظ داخلی است که به انواع مختلفی از آن گوشته اسید یا مانع چربی نیز گفته می شود. برای سالم نگه داشتن گوشته اسیدی پوست، بسیار مهم است که PH پوست در حالت متعادل قرار بگیرد؛ بنابراین در انتخاب فوم شستشوی صورت دقت کنید و از آن بیش از حد مجاز استفاده نکنید.

 کدام پوست باید از فوم جهت درمان جوش صورت و آکنه استفاده کند؟

انواع پوست های روغنی، ترکیبی و طبیعی می توانند به طور معمول از بهترین فوم شستشوی صورت استفاده کنند. پوست های خشک و حساس ممکن است گاهی اوقات نسبت به فوم های کف کننده حساسیت نشان دهند و این به دلیل ظریف بودن این دسته از پوست ها می باشد که باید قبل از هر چیز محصول را تست و در استفاده آن زیاده روی نکنند.

بسیاری از افراد تمایل به استفاده از فوم پاک کننده دارند زیرا بسیاری ادعا می کنند که در درمان جوش صورت و آکنه دخیل هستند و می تواند به هدف قرار دادن آکنه، که بسیاری از نوجوانان و بزرگسالان در طول زندگی خود از آن رنج می برند، کمک کند.

کدام پوست باید از فوم جهت درمان جوش صورت و آکنه استفاده کند؟

فوم ها در واقع یک محصول عالی برای پاکسازی و تمیز کردن صورت افرادی است که با مشکلاتی همچون آکنه دست و پنجه نرم می کنند. کف حاصل از فوم ها شبیه شستن صورت با صابون می باشد با این تفاوت که خیلی لطیف تر روی پوست اثر می گذارد. از طرفی، برخلاف صابون ها، یک سری فرمولاسیون مفید برای انواع پوست دارند که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد.

از جمله تاثیرات این فرمولاسیون بر روی پوست می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. دارای مواد طبیعی هستند.
  2. خاصیت آبرسانی عالی پس از شستشو دارند.
  3. تسکین دهنده انواع پوست
  4. هدف قرار دادن متعادل کننده PH و تقویت کننده پوست می باشند.
  5. بدون بو
  6. حاوی مواد سازگار با انواع پوست

 نحوه انتخاب فوم شستشوی صورت

بهترین نکات در انتخاب فوم شستشو این است که به ترکیبات و فرمولاسیون درج شده بر روی بسته بندی محصول مراقبت از پوست مورد نظر خود توجه کنید که در اینجا به برخی از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده که در میان فوم ها مشترک است اشاره کرده ایم:

اسید سالیسیلیک

یکی از ترکیبات عالی جهت لایه برداری و درمان جوش صورت و آکنه است که به مرور زمان با لایه برداری شاهد خلاص شدن از شر سلول های مرده و منافذ باز پوست خواهید بود. این یکی از رایج ترین موادی است که در فوم های شستشو جهت درمان آکنه استفاده می شود و برای پوست های مستعد جوش های سرسیاه و سر سفید بسیار مناسب است.

 بنزوئیل پراکسید

بنزوئیل پراکسید یکی دیگر از مواد مراقبت از پوست می باشد که باید حین خرید بهترین فوم مورد توجه قرار گیرد، زیرا دارای خواص ضد میکروبی است و برای از بین بردن باکتری های تحریک کننده آکنه که در زیر منافذ پوست قرار دارند عالی هستند. بنزوئیل پراکسید همانند اسید سالیسیلیک به خلاص شدن از سلول های مرده و درمان منافذ باز پوست و مسدود شده کمک می کند.

اسیدهای هیدروکسی آلفا (AHA و گوگرد)

اسیدهای هیدروکسی آلفا (AHA و گوگرد) دو ماده ای هستند که سلول های مرده پوست را با مصرف مداوم فوم از بین می برند و منافذ باز حاصل را کوچک می کنند. از دیگر نقاط قوت این دو ماده می توان به این مواد لایه برداری، تقویت کلاژن، از بین بردن چربی اضافی پوست و … نیز اشاره کرد که برای انواع پوست چرب مفید می باشد.

AHA در درجه اول برای لایه برداری و از بین بردن پوست مرده که منافذ پوست را مسدود می کند استفاده می شود که از طرفی می توانند به اصلاح تغییر رنگ با استفاده از تقویت و تولید کلاژن کمک کنند.

نحوه انتخاب فوم شستشوی صورت برای درمان جوش صورت و آکنه

چه زمانی و چگونه باید از فوم شستشوی استفاده کرد؟

جهت درمان جوش صورت و آکنه می توانید از فوم شستشوی صورت در دو زمان مشخص صبح یا شب استفاده کنید. که به طور کلی بسیاری از افراد فقط صبح از آن برای تمیزی و شادابی پوست خود و از موارد مشابه فوم در شب جهت پاکسازی استفاده می کنند.

برای استفاده از فوم شستشوی صورت باید قبل از هر چیز دست ها را تمیز بشویید زیرا اگر از بهترین محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید و دست های شما آلوده باشند به راحتی می توانند پوست را تحریک کنند، پس از شستن مقداری از فوم را در کف دست بریزید و به آن آب ولرم اضافه کنید. آن را به صورت خود بمالید و به صورت دورانی ماساژ را رو به بالا حرکت دهید و تمام صورت خود را از کف فوم بپوشانید.

بیست تا سی ثانیه برای این کار کافی است در صورتی که پوست چرب و دارای آرایشی دارید می توانید این زمان را تا پاک شدن این مواد از روی صورت ادامه دهید؛ فراموش نکنید که در این امر زیاده روی نکنید. در نهایت صورت خود را با آب گرم بشویید و پس از شستن کامل صورت را با آب سرد بشویید با پاشیدن آب سرد، تونر، ، مرطوب کننده و … می توانید در آبرسانی پوست خود موفق باشید.

چه زمانی و چگونه باید از فوم شستشوی استفاده کرد؟

تفاوت بین شوینده های معمولی و فوم شستشوی صورت

بدون شک با خواندن این تیتر شوینده های بسیار زیادی در ذهن شما نقش می بندند که همه آنها وظیفه اصلی پاکسازی صورت شما را انجام می دهند، با این تفاوت که فوم شستشوی صورت می تواند در درمان جوش صورت و آکنه نیز موثر باشد. هیچ محصولی را نمی توانید بیابید که به اندازه فوم شستشوی صورت قدرتمند و در عین حال مراقب سلامت پوست شما باشد.

شما می توانید از هر دو محصول استفاده کنید. اما اگر پوست خشکی دارید فقط از فوم شستشو استفاده کنید زیرا دیگر شوینده ها سبب تشدید پوست خشک می شوند و باید مرتبا به پوست خود رسیدگی کنید تا دچار مشکل احتمالی نشوید در حالی که بعد از استفاده فوم با چنین مشکلاتی روبرو نخواهید بود. فوم ها برای پوست های نرمال تا چرب مناسب هستند و محدودیتی برای استفاده از آنها وجود ندارد.