علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

ژل چربی سوز دوقلو

ژل لاغری ایچون بیوتی همونطور که متوجه شدین شامل ژل سبز و ژل قرمز میباشد و هر کدام از این ژل ها وظیفه ای بر عهده دارند ریا، ژل قرمز همان قرمز افزایش سرعت سوخت و ساز و یا به اصطلاح افزایش چرخه ی چربی سوزی میباشد به طوری که با کمی فعالیت و به محض این کخ بدن وارد چرخه ی چربی سوزی شود ژل چربی سوز فلفلی فعال شده و سرعت سوختن چربی ها را تا 4 برابر افزای میدهد. خرید شکم بند لاغری زنانه یکی از واجبات برای هر خانم بعد از زایمان است.

ژل لاغری دو قلو سرد و گرم ایچون بیوتی - فروشگاه زیبایی نازگلد

ژل سبز ترکیبات اصلی این ژل از چای سبز تشکیل شده است عصاره چای سبز در برخورد با چربی های شکم و پهلو باعث جمع شدن پوست در آن ناحیه شده و به شما پوست کاملا سفت و یک دست و بدون سلولیت هدیه میدهد.

بهترین ژل لاغری شکم و پهلو از نگاه مصرف کنندگان

بهترین ژل لاغری شکم و پهلو طبق تحقیق محققان و همچنین ئنظر مصرف کنندگان محصولات چربی سوز، این محصول شرکت ایچون بیوتی بوده که بیشترین بازدهی و فروش را در بین محصولات موجود در بازار داشته است و قطعا این حجم از فروش شانسی نبوده و به واسطه کیفیت بالای آن میباشد.

3- آیا این ژل فقط برای شکم و پهلو استفاده میشه یا برای سایر نواحی بدن هم مورد استفاده قرار میگیره؟

دوتا از خواص بی نظیر این ژل ها یکی کاهش چربی و افزایش سوخت و ساز و دومی برای کاهش سایز و سفت شدن پوست استفاده میشود ، پس قطعا از این محصول فقط برای شکم و پهلو استفاده نمیشه و برای سایر نواحی بدن هم میتونید استفاده کنید از جمله برای سفت کردن بازو ، برای سینه و همچنین باسن و در صورت حساسیت نداشتن ب ترکیبات کرم برای استفاده غبغب هم مورد استفاده قرار میگیرند و تا به العان نتیجه خوبی هم حاصل شده است.

4- قیمت ژل چربی سوز شکم

قیمت ژل چربی سوز شکم در سایت های مختلف کمی کتفاوت میباشد ولی دوستان میتوانند این محصول را با قیمت بسیار مناسبتر از سایر فروشگاه ها و با قیمت جفتی ( سبز و قرمز) فقط 200هزار تومن تهیه کنند.سوال دیگه ای باشه قسمت نظرات پاسخ گوی شما عزیزان خواهم بود در متن زیر راجب چربی های شکم بیشتر صحبت شده است

5- آیا میتوان ژل لاغری 3 روزه خانگی درست کرد

ژل لاغری 3 روزه خانگی که در سایت های مختلف تبلیغات و جزئیاتی از آن میبینید شاید ترکیباتی که میخواهید به دست آورید یک سوم قیمت این محصولی باشه که در حال حاضر مشاهده میکنید، ولی آیا کارایی این محصول را به دنبال خواهد داشت؟ قطعا خیر – این محصول در سال 2023 پر فروش ترین ژل چربی سوز در بین کشور های اروپایی و آمریکا بوده است

6- ژل لاغری 3 روزه خانگی

ژل لاغری 3 روزه خانگی اگر بخواهید در خانه تولید کنید هم باید چندین برابر این محصول هزینه کنید و هم برخی از ترکیباتش در ایران نایاب هستن، با هزینه کمتر و زحمت کمتر میتونید به راحتی یک ژل لاغری 3 روزه خانگی رو که توسط شرکت معتبر ایچون بیوتی تولید شده رو خریداری کنیدهمچنین میتونید در کنار این ژل برای نتیجه گیری بهتر از استفاده کنید

این چربی های شکم و پهلو از کجا میان!

چربی های شکم و پهلو خیلی زود تشکیل میشوند و به سختی از بین میروند.پس بهترین راه اینه که ابتدا بدونیم چگونه این چربی ها تشکیل میشوند و از تشکیل شدن آن ها جلوگیری کنیم. و اما اگر جزو افرادی هستین که شکم بد فرمی دارین و این موضوع شما را آزار میدهد قطعا این مطلب میتواند برای شما بسیار مفید باشد و اونو از دست ندین

1-رژِیم غذایی نامناسب:

یک سری از مواد غذایی بعد از مصرف آن ها یک راست در شکم شما مینشینند و سبب چاقی در ناحیه شکم و پهلو میشوند که علاوه بر خراب شدن ظاهر و کم شدن اعتماد به نفستان سبب ایجاد بیماری هایی نظیر دیابت آلزایمر و مشکلات قلبی میشود.

یکی از موارد بالا که به آن اشاره شد نوشابه گاز دار میباشد که به دلیل قند  یا گلوکز بالایی که در آن وجود دارد سبب تحریک ترشح انسولین در خون میکند و انسولین قنده اضافه نوشابه را در پهلو و شکمتان ذخیره میکند.

دومین مورد سیب زمینی سرخ کرده میباشد که به دلیل وچود گلوکز بالا و مملو از چربی بودن به محض وارد شدن به بدن مقدار بسیار زیادی از کالری آن در شکم و پهلو و باسن ذخیره میشود. بهترین گن لاغری بعد از زایمان گن ساعت شنی است.

2-استرس:

اگه برنامه غذایی دارید و ورزش میکنید و یا غذاهای پر کالری نمیخورید و شکم دارید باید بدونید این مورد بخاطر هورمون استرس(سبب ایجاد کورتیزول) به وجود امده و حتی افراد لاغری که میبینید عمدتا شکم دارند ممکن است دلیل اصلی آن استرس باشد.

3-کم خوابی یا خواب نامنظم و چربی شکم:

بدن انسان روزانه به 7 تا 9 ساعت خواب نیاز دارد و اگر بدن بی خوابی بکشد سبب مشکلات متعددی میشود که یکی از موارد آن شکم زدن میباشد.

4-ورزش نکرن :

بدن انسان طوری طراحی شده که اگر بیش از حد مصرف بدن کالری دریافت کند آن را تبدیل به چربی در نواحی بدن میکند و این چربی ه در ناحیه شکم ، پهلو ، باسن و ران ذخیره میشوند .پس سبک زندگی بدون ورزش سبب ایجاد چربی دور شکم و پهلو و چاقی میشود مگر این که ژنتیک فوق العاده خاصی داشته باشد.

5-کمبود پرتیین و افزایش مصرف کربوهیدرات:

وقتی که غذاهای پرتئین دار مصرف میکنید، بدن شما آن را در ماهیچه ها ذخیره میکند ولی اگر چربی های اشباع و یا پر کربوهیدرات مصرف کنید. چربی ها جایی جز شکم و پهلوی شما نخواهند داشت پس سعی کنید در طول روز از وعده های عذایی پر پرتئین دار که خود سبب سیری هم میشوند استفاده کنید تا بدن سایلم و خوش استیل داشته باشید.

6-عوامل دیگر:

من شکم دارم و میخوام آبش کنم با کرم لاغری آب میشه؟

کرم لاغری ایچون بیوتی چون ترکیبی از دو ژل هم برای کاهش سایز و همچنین کاهش چربی های شکم و پهلو میباشد به سرعت تاثیر بر روی چربی های شکم شما خواهد گذاشت فقط به این ئنکته توجه داشته باشید که سعی کنید همراه با این محصول پیاده روی و یا ورزش داشته باشید تا بهتر نتیجه دهد.

1-استفاده از ژل چربی سوز فلفلی

ژل چربی سوز فلفلی (فلفلی-قرمز رنگ ) با افزایش سوخت و ساز و متابولیسم بدن و با افزایش سوخت و ساز چربی ها سبب از بین رفتن و تبدیل چربی های ناحیه شکم و پهلو و باسن به انرژی میشود و از این طریق به جای این که بدنتان از کالری موجود در مواد غذایی برای تامین انرژی مورد نیاز خود استفاده کند از شکسته شدن چربی هاینواحی گفته شده استفاده کرده و  انرژی روزانه خود را تامین میکند. و به مرور شاهد این خواهید بود که سایز بدن و چربی های انباشته شده با ژل چربی سوز فلفلی کمتر میشوند.

2-استفاده از ژل لاغری شکم چای سبز و یا ژل سبز رنگ

دلایل مختلفی در ایجاد سلولیت پوست موثر هستند از جمله این عوامل میتوان به آفتاب ، ژنتیک ، چاقی ، میتوانند سلولیت را به وجود آورند.ژل لاغری سبز و یا چای سبز علاوه بر کاهش سایز سبب از بین رفتن سلولیت در اندام های مختلف بدن از جمله ران باسن شکم و پهلو میشود و به شما بدنی صاف و بدون سلولیت هدیه میدهد.

3- قیمت ژل لاغری سه روزه

قیمت ژل لاغری سه روزه در فروشگاه های مختلف کمی متفاوت است و شما میتوانید این محصو را با قیمت عالی از فروشگاه عطاری حاج محمد با قیمت 200 هزار تومن تهیه کنید.

بهترین و قویترین ژل لاغری

بهترین و قویترین ژل لاغری بی شک مربوط به شرکت ایچون بیوتی و ژل لاغری 3 روزه میباشد ولی در صورتی که نکات گفه شده در زیر رعایت نشود ممکن است نتیجه لازم برای شما حاصل نشود پس با دقیت مطالعه و انجام دهید

نکته 1: برای نتیجه دهی بهتر و سریعتر بهتر است ژل دو قلو طی یک دوره استفاده شود  . نحوه مصرف این دو ژل پایین این مطلب ذکر شده است

نکته 2: بهتر است قبل از استفاده از ژل لاغری از دمنوش افزایش متابولیسم مانند چای سبز زنجفیل دارچین چای قرمز و یا ترکیب همه ی موارد ذکر شده استفاده کنید

نکته 3: سعی کنید بعد از استفاده از ژل لاغری شکم و پهلو فعالیت بدنی یا ورزش حداقل پیاده روی سریع داشته باشد تا چربی های سوخته شده مصرف شوند. گن لاغری برای ورزش را بهتر است از برندهای معتبر تهیه کنید.

نکته 4: حتما نیاز به بستن سلفون نیست ولی اگه بسته شود بهتر است

نکته 5: قبل از استفاده روی پوست تست شود