علمی و پزشکی

کاهش مرگ و میر ناشی از کرونا در دنیا

طبقه بندی رایگان:

سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام کرد تعداد کشته شدگان ویروس کرونا در سراسر جهان کاهش یافته است.

هانس هنری کلاگ ، مدیر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی در اروپا ، این موضوع را در مصاحبه با ایتار تاس مطرح کرد.

وی گفت: “تعداد موارد در حال افزایش است ، اما تعداد مرگ و میر کاهش یافته است ، افراد کمتری در بیمارستان بستری می شوند و افراد کمتری به بخش مراقبت های ویژه مراجعه می کنند.”

هانس هنری کلاگ گفت که خیلی زود است که جهش ژنتیکی را با این مسئله مرتبط کنیم. “یک دلیل ممکن است این باشد که افراد مسن درباره چگونگی محافظت از خود بیشتر می دانند و دولت ها بهتر می دانند چه اقدامی لازم است.

وی افزود: “وضعیت سالمندان در چندین کشور سازمان ملل فاجعه بار بوده است.” “البته ، این روند می تواند در زمستان دوباره تغییر کند.”

تاج جدید یکی از هفت ویروس کرونا است که باعث بیماری در انسان می شود. چهار مورد از این ویروس ها علائم شایع سرماخوردگی ایجاد می کنند ، در حالی که سه مورد دیگر باعث بیماری های حاد تنفسی می شوند که در بعضی موارد منجر به مرگ می شوند.

سازمان بهداشت جهانی پس از آن که بیش از 121000 نفر در سراسر جهان به آن مبتلا شدند ، این بیماری را “همه گیری جهانی” اعلام کرد.

طبق آخرین آمار دانشگاه جان هاپکینز ، حداقل 32،994،213 نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 996،682 نفر فوت کرده و حداقل 22،850،358 نفر فوت کرده اند. بهبود یافته.

ایالات متحده هنوز بیشترین تعداد محققان و قربانیان ویروس را در جهان دارد و پس از آن هند با 5،992،532 کشته و 94،503 کشته و برزیل با 4،732،309 کشته. 141،741 مرگ در رده های دوم و سوم جهان قرار دارد که بیشترین تعداد بیماران Covid-19 است.

دیدگاهتان را بنویسید