عمومیکسب و کارهای برتر روز

10 مدل بهترین روکش صندلی ماساژور

این روزها بسیار بعید است که شغلی را پیدا کنید که به کمر و پشت فشار وارد نکند. مراجعه به حرفه‌ای باعث خواهد شد که حال بهتری پیدا کنید اما بسیاری از شاغلان تمام‌وقت نه زمان و نه پول کافی برای مراجعه به ماساژور دارند. خوشبختانه می‌توان به جای مراجعه به ماساژور، از روکش صندلی ماساژور در خانه استفاده کرد.این روزها ماساژورهای متعددی در بازار موجودند به همین دلیل انتخاب بسیار دشوار شده است. پس قبل از اینکه پولی را که به زحمت بدست آورده‌اید خرج خرید ماساژور کنید

این راهنمای جامع خرید را در مورد روکش صندلی ماساژور بخوانید تا محصولی مناسب را برای عضلات‌تان بخرید. ما حتی 10 مدل روکش صندلی ماساژور برتر را رتبه بندی کرده‌ایم.

راهنمای خرید روکش صندلی ماساژور

بسیاری از مردم هر روز به پشت و کمر خود فشار می‌آورند. کارگران به دلیل بلند و حمل کردن اشیای سنگین، کارمندان به دلیل نشستن غلط روی صندلی و پشت میز و مغازه‌داران به دلیل سرپا بودن در تمام طول روز اغلب با کمردرد مواجه می‌شوند. راهنمای خرید ما را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه روکش صندلی ماساژور انتخاب کنید تا در پایان یک روز سخت و پرمشغله به آرامش برسید.

روکش صندل جک s5 مدل تمام چرم را از ما بخواهید.

یافتن روکش صندلی ماساژور مناسب برای تامین نیازهای‌تان

منطق حکم می‌کند که جستجو برای یافتن ماساژور را با پاسخ به یک سوال ساده آغاز کنید: کدام نواحی از بدن‌تان بیشترین نیاز را به ماساژ دارد؟ پاسخ به این پرسش از آنجایی مهم است که برخی از ماساژورها فقط روی نواحی مشخصی از پشت متمرکز می‌شوند در حالیکه از بقیه مدل‌ها می‌توان در چندین ناحیه از بدن استفاده کرد.

روکش صندلی ماساژور کامل باعث تسکین گرفتگی پشت می‌شود

یک روکش صندلی ماساژور کامل که اغلب با نام کوسن صندلی معروف است به راحتی روی صندلی اداری معمولی سوار می‌شوداین ماساژور پشتی و همچنین نشیمنگاه صندلی را می‌پوشانند.

به محض نشستن، یک سری از کلاهک‌هایی که در سراسر روکش وجود دارند، شروع به چرخش (یا ارتعاش بسته به مدل) می‌کنند تا به آرامی پشت‌تان را ماساژ دهند. این کلاهک‌ها را می‌توان به گونه‌ای تنظیم کرد تا هر بار یک یا چندین ناحیه را به صورت همزمان ماساژ دهند. همچنین می‌توانید مدل‌هایی پیدا کنید که ران‌ها را نیز ماساژ دهند.

برای بهره‌مندی از ماساژ پشت کامل بدون اینکه نیاز به تغییر وضعیت بدن باشد، روکش صندلی ماساژور کامل انتخابی عالی است. فقط بدانید باآنکه این نوع ماساژور را می‌توان به راحتی تا کرد و در صندوق عقب خودرو قرار داد اما بسیار سنگین است و احتمالاً آنرا از خانه بیرون نخواهید آورد.

ماساژور های بالشتی برای ماساژ نواحی مشخص بهترند

سبک دیگری از ماساژور، ماساژور بالشتی بسیار کوچکتر یا ماساژور گردن و پشت است. یکی از اینها را پشت سر خود قرار دهید و ماساژ لذتبخشی را در ناحیه گردن و شانه‌ها احساس کنید. برخلاف نامش، از این نوع ماساژور می‌توان در سراسر بدن استفاده کرد و حتی کمر و ماهیچه‌های ساق پا را ماساژ داد.

اگر خواهان تنوع و همچنین گزینه ماساژ پایین‌تنه مانند پاها هستید باید ماساژورهای کوچکتر انتخاب کنید. حمل ماساژورهای بالشتی بسیار آسان‌تر است یعنی در هر مکانی، ولو در ماشین و در حال رانندگی باشید قادر به دریافت ماساژ خواهید بود. البته آگاه باشید که از آن برای ماساژ اندامی استفاده نکنید که غریبه‌ها به شما چپ‌چپ نگاه کنند.

ماساژورهای شیاتسو از تکنیک فشار عمیق و کلاهک‌های متعدد برای کاهش بیشتر فشار و استرس استفاده می‌کنند

روکش‌ صندلی ماساژور به اندازه‌ای متحول شده که می‌توانید انواع سبک‌های مختلف ماساژ را هنگامی که روی صندلی نشسته‌اید تجربه کنید. بسیاری از ماساژورها از ارتعاش برای کاهش استفاده می‌کنند اما ماساژورهای بیشتری در حال بکارگیری سبک ماساژ شیانسو هستند.

شیاتسو در طب چینی ریشه دارد و ماساژورهای این سبک از انگشتان و شست‌های خود برای اعمال فشار در یک سری از نقاط بدن استفاده می‌کنند. روکش‌‌های صندلی ماساژور با استفاده از کلاهک‌های سه‌بعدی با سایزهای مختلف ماساژ سبک شیاتسو ارائه می‌دهند. در واقع حرکت انگشتان و شست‌های ماساژورهای حرفه ای سبک شیاتسو توسط این دستگاه‌ها شبیه سازی می‌شود.

اما روکش صندلی ماساژور به چند کلاهک نیاز دارد؟ پاسخ این پرسش بستگی به این دارد که خواهان ماساژ چند ناحیه از بدن خود به صورت همزمان هستید. ماساژوری که کلاهک‌های بیشتری دارد می‌تواند چندین عضله را به طور همزمان ماساژ دهد یعنی اینکه بسیار سریع‌تر به تن‌آرامی خواهید رسید.

معرفی 4 مدل از بهترین صندلی ماساژور بازار ایران در سال 1402 - آیرست

ماساژهای هیجان‌انگیز با دستگاه‌های کنترلی و برنامه‌دار

بسیاری از مارک های روکش صندلی ماساژور چند برنامه‌ اختصاصی دارند. اینها در واقع یک سری از ماساژهای سفارشی هستند که از الگوهای حرکتی و شدت فشار متغیر برای ایجاد تجربه تن‌آرامی منحصر‌بفرد استفاده می‌کنند.

برخی برنامه‌ها بطورمشخص روی یک ناحیه از بدن تمرکز می‌کنند که به خصوص برای افرادی که در طول روز اشیای زیادی بلند و حمل می‌کنند مفید است. برنامه‌های دیگر این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهند تا سبک‌های مختلف ماساژ مانند ماساژ غلتکی یا مالش عمیق را تجربه کنید

ماساژورهای فاقد برنامه نیز وظیفه خود را بهتر از حد نیاز انجام می‌دهند با این حال وجود برنامه در ماساژور باعث می‌شود که تسکین بیشتری تجربه کنید چون قادر به انتخاب ماساژی هستید که به صور مشخص روی ناحیه مشکل‌دار تمرکز می‌کند. همچنین وجود برنامه در ماساژور باعث می‌شود که ماساژ روزانه هیجان‌انگیر شود.

ارتعاش ‌درمانی برای تسکین استرس عالی است

بیشتر مدل های روکش ماساژور از تکنیک لرزش و ارتعاش ‌درمانی برای تسکین عضلات استفاده می‌کنند. ارتعاش تکنیک رایج ماساژ است که از حرکات لرزشی کوچک برای افزایش گردش خون، تحریک اعصاب و کاهش گرفتگی عضلانی استفاده می‌کند. هنگامی که از ارتعاش درمانی با سرعت پایین استفاده می‌شود، تسکین و آرامش‌بخشی بیشتری خواهد داشت.

به دلیل همین مزایا، بیشتر روکش‌های صندلی ماساژور دارای نوعی از قابلیت ارتعاشی هستند. چنین ویژگی‌ای اغلب در قسمت نشیمنگاه صندلی وجود دارد که به آهستگی باعث تسکین عضلات ران‌ها هنگام نشستن راحت روی صندلی می‌شود. اگر همزان با ماساژ شیاتسو استفاده شود، ارتعاش‌درمانی به یکی از موثرترین تجربیات تن‌آرامی موجود تبدیل خواهد شد بدون اینکه نیاز به مراجعه به ماساژور حرفه‌ای داشته باشید.

از حررات برای تسکین و رهاسازی عضلات خسته استفاده کنید

بسیاری از مارک های روکش صندلی را فراتر نهاده و برای اینکه تن‌آرامی و تسکین بیشتری ارائه دهند مدل‌های حرارتی نیز به بازار عرضه کرده‌اند. گرما، اقدام موثری برای مقابله با درد پشت است چون باعث افزایش گردش خون می‌شود که به نوبه خود عضلات صدمه دیده را درمان می‌کند و التهاب را تسکین می‌دهد.

در واقع، گرما به حدی موثر است که هر روز تولیدکنندگان بیشتری از آن در ماساژورهای خود استفاده می‌کنند. پس با آرامش تکیه دهید تا کلاهک‌های سه‌بعدی نقاط فشار بدن را مالش دهند و همزمان گرمای تولید شده از سوی ماساژو باعث تسکین عضلات خسته‌تان ‌شود. آیا از این بهتر هم می‌شود؟

بهترین مدل‌های روکش صندلی ماساژور

حالا که اطلاعات بیشتری درباره فناوری ماساژ خانگی کسب کرده‌اید زمان آن فرا رسیده است تا رده بندی 10 مدل روکش صندلی ماساژور برتر را برای استفاده در ماشین و منزل با شما به اشتراک بگذاریم. نگاهی به فهرست محصولات برگزیده ما که به صورت آنلاین فروخته می‌شوند بیندازید تا کمکی باشد برای انتخاب بهترین روکش صندلی ماساژ برای خودتان.

درحال دریافت محصولات منتخب …

پرسش‌های متداول

آیا روکش صندلی های ماساژور برای کمر شما خوب هستند؟

یک روکش صندلی ماساژور خوب با تحریک جریان خون به مناطقی از کمر که فاقد اکسیژن و مواد مغذی هستند، عضلات شما را آرام می کند. این مخصوصاً اگر دچار اسپاسم عضلانی می‌شوید بسیار مفید است، گرمای خروجی از صندلی ماساژ که آن ناحیه را گرم می‌کند، فرکانس عصبی آن‌ها را کاهش می‌دهد.

آیا می توانم هر روز از صندلی ماساژور استفاده کنم؟

می توانید از صندلی ماساژ حدود سه تا چهار بار در هفته برای حداکثر اثربخشی برای درد کمر، گردن یا شانه استفاده کنید. اگر از صندلی برای تسکین استرس یا آرامش استفاده می کنید، یک تا سه بار در هفته خوب است.

چه مدت باید از ماساژور پشت استفاده کرد؟

از جلسات بیش از 15 دقیقه، سه تا چهار بار در هفته خودداری کنید. برای کار عضلانی طولانی تر و هدفمندتر، از یک متخصص فیزیوتراپیست کمک بگیرید.

بنشینید، استراحت کنید و لذت ببرید!

وقتی نوبت به تضمین سلامتی و شادی خود و عزیزانتان می رسد، هرگز نمی توانید بیش از حد صبر کنید. برای اینکه کارها را کمی برای شما آسان کنیم، برخی از بهترین محصولات موجود در بازار را گردآوری کرده‌ایم تا به شما در آرامش و کمک کند. راحت باشید و شیرجه بزنید!

خلاصه

فرایند خرید بهترین ماساژور صندلی ماشین یا روکش صندلی ماساژور برای استفاده در اگر مجهزبه شارژر فندکی باشد میتوان ازآن به عنوان بهترین ماشین نیزیاد کرد. ماساژور صندلی ماشین، قیمت روکش صندلی ماساژور نیز بسیار متفاوت میباشد.

طراحی روکش صندلی ماساژور :

طراحی این محصول به شکلی میباشد که بتوان بر روی انواع صندلی، مبل و یا حتی به صورت خوابیده از آن استفاده نمود.

اصولا شکل و شمایل این محصول به صورتی میباشد که قسمت نشیمنگاه تا گردن فرد را تحت پوشش قرار دهد.

در مدلهایی از این دستگاه پهلوهای فرد نیز توسز کیسه هوا پوشش داده میشوند.

ویژگی های روکش صندلی ماساژور :

باید بدانید برای خرید دستگاهی که از نشیمنگاه تا گردن شما را تحت پوشش ماساژ قرار دهد.

و به طور همزمان قسمت های پشت، کمر، گردن و نشیمنگاه را ماساژ دهد دو انتخاب پیش رو خواهید داشت:

2- روکش صندلی، ماساژور

البته از محصولاتی مانند یا ماساژور گردن نیز میتوان برای این نواحی استفاده کرد

اما باید آن را جابجا کنید و در حالت های خاصی قرار بگیرید که ماساژور به خوبی با سطح مربوطه تماس برقرار کند.

مرجع : youtube