بین المللکسب و کارهای برتر روز

5 بهترین برنامه های آموزش زبان برای سفر

یادگیری یک زبان جدید درها را به روی تجربیات جدید، فرهنگ‌های جدید و طرز تفکر جدیدی باز می‌کند. یادگیری زبان دوم زندگی شما را تغییر خواهد داد. اما هرکسی منابعی ندارد که هر زمان که بخواهد خود را در فرهنگ دیگری غوطه ور کند. بنابراین راه‌های یادگیری زبان جدید با ابزارها، برنامه‌ها و منابع آنلاین چیست؟ تجربه سفر خود را با بهترین برنامه های زبان به سطح بالاتری ببرید. تقویت ریدینگ زبان

Mondly

این نرم افزار رایگان آموزش زبان بهترین انتخاب برای بهترین ابزار است. با استفاده از ارائه محتوا به سبک فلش کارت، دروس برنامه Mondly به شما کمک می کند کلمات و صداها را با تصاویر مطابقت دهید. این در بهترین حالت یادگیری بصری است و بسیار مؤثر است.

با پاسخ دادن به سؤالات (از طریق میکروفون یا کلمه کلیدی) و برگزاری یک مکالمه کامل به زبان مقصد، این فرصت را دارید که با نرم افزار مکالمه کنید. یک راه عالی برای تمرین مهارت های صحبت کردن. این یک ویژگی عالی ابزار است.

طیف خوبی از زبان ها از جمله هندی، تایلندی، ویتنامی، مجارستانی و اوکراینی برای انتخاب وجود دارد. و اینها فقط زبانهایی هستند که در دسترس کاربران انگلیسی زبان هستند. اگر تا به حال روش غوطه‌وری دوگانه را امتحان کرده‌اید (اصلاً من آن را اختراع کردم – به دنبال آن نباشید)، آنگاه خواهید فهمید که یادگیری یک زبان جدید از طریق زبانی که قبلاً به آن مسلط شده‌اید چگونه است. به عنوان مثال، اسپانیایی زبانان مسلط یا پیشرفته ممکن است سعی کنند فرانسوی، آلمانی یا حتی تایلندی را از طریق اسپانیایی یاد بگیرند.

ویژگی تشخیص گفتار با ضبط کلمات و عبارات و تجزیه و تحلیل نتایج به شما کمک می کند تا تلفظ خود را بهبود ببخشید.

Mondly دارای یک برنامه وب و یک نسخه برنامه تلفن همراه (اندروید و iOS) است. استفاده از هر دو آسان و نسبتاً سرگرم کننده است. هر چند تفاوت هایی وجود دارد. به عنوان مثال، زبان تایلندی در برنامه موجود نیست. این برنامه با نسخه رایگان بسیار ابتدایی است، اما برنامه های ماهانه با درس های بیشتر گران نیستند.

Babbel Live

Babbel به تازگی (اواخر سال 2021) سرویس جدیدی به نام Babbel Live را راه‌اندازی کرده است، که کلاس‌های زبان آنلاین زنده و تعاملی را برای افرادی که می‌خواهند زبان‌هایی را مانند بسیاری از ما برای چندین دهه یاد بگیرند ارائه می‌کند: در کلاسی با معلمان آگاه.

Babble Live روش‌های جدید مدرسه را با کلاس‌های زنده مدرسه قدیمی که توسط یک معلم زبان واجد شرایط در گروه‌های کوچک رهبری می‌شود، ترکیب می‌کند. دروس آن توسط تیمی متشکل از بیش از 150 متخصص زبان ساخته شده است.

و اشتراک زنده Babbel به شما امکان دسترسی به صدها ساعت آموزش را می دهد.

و شما می توانید با مراجعه به صفحه معامله بابل، 60% تخفیف عظیم برای محصولات Babbel برای مدت محدودی دریافت کنید.

LingoPie

با Lingopie، با تماشای برنامه‌های تلویزیونی زبان‌ها را یاد می‌گیرید. علاوه بر بهبود دایره لغات و گرامر خود، مهارت های شنیداری و درک مطلب خود را نیز بهبود می بخشید. نمایش های تلویزیونی راهی عالی برای یادگیری یک زبان جدید هستند. برنامه های تلویزیونی درک مفاهیم و واژگان زبان خارجی را آسان می کند. مهم نیست که سطح زبان اسپانیایی شما (یا فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی یا روسی) چقدر است، این وب سایت غوطه وری زبان به شما کمک می کند تسلط خود را بهبود ببخشید.

این سایت غوطه وری زبان بر خلاف سایرین است. به لطف محتوای جذاب و اغلب اعتیادآور، به خاطر سپردن واژگان و دستور زبان تقریباً بدون دردسر است.

DuoLingo

DuoLingo یکی از شناخته شده ترین برنامه ها برای یادگیری یک زبان جدید است و بسیار محبوب است. روش تدریس منحصر به فرد Duolingo یک راه عالی برای تکمیل مطالعات زبان شما یا حتی یادگیری یک زبان جدید از ابتدا است. این برنامه جایگزین یک دوره آموزشی یا یک سیستم خوب یادگیری زبان نمی شود، اما یک برنامه مفید برای داشتن تلفن شما برای مطالعه در زمان استراحت است. با این حال، ایراداتی دارد، بنابراین قبل از اینکه به مطالعات زبان خارجی خود متعهد شوید، آن را امتحان کنید.

Duolingo از گیمیفیکیشن (یادگیری از طریق تست و بازی) برای کمک به پیشرفت شما استفاده می کند. این برنامه رایگان است، بنابراین وقتی به مرحله خاصی از یادگیری خود می رسید، دیگر نگران انشعاب پول نباشید. اما محدودیتی برای چیزهایی که می توانید با Duolingo یاد بگیرید وجود دارد.

توصیه می‌کنم از دوره یا نرم‌افزاری استفاده کنید که به شما در زبان مقصدتان شروع کند و از Duolingo برای تقویت دانشی که به دست آورده‌اید استفاده کنید. به آن به عنوان نوعی معلم فکر کنید که شما را وادار می کند تا به پاسخ هایی برسید. تست و ارزیابی، توصیه من است. با این حال، DuoLingo به سرعت در حال پیشرفت است و هنوز هم انتخاب برنامه ها است.

DuoLingo دوره هایی را در بسیاری از زبان ها ارائه می دهد، از جمله: اسپانیایی آمریکای لاتین، فرانسوی، ژاپنی، آلمانی، ایتالیایی، کره ای، چینی ماندارین، روسی، عربی، پرتغالی برزیل، هندی، ترکی هلندی، لاتین، سوئدی، یونانی، ایرلندی، لهستانی، نروژی، بوکمال، عبری، ویتنامی، هاوایی، والریایی بالا، دانمارکی، رومانیایی، اندونزیایی، ولزی، چک، گالیک اسکاتلندی، سواحیلی، اوکراینی و اسپرانتو.

برای اندروید و iOS موجود است.

جمع بندی

رابط های تلفن و رایانه خود را به زبان جدیدی که می خواهید یاد بگیرید تغییر دهید. این باعث می شود همه چیز کمی ناخوشایند باشد، اما در تجربه من، هر چه شرایط سخت تر و ناراحت کننده تر باشد، مغز شما زبان مورد استفاده را بهتر به خاطر می آورد. آموزش گرامر زبان

آیا تا به حال با فردی به زبان دیگری مشاجره کرده اید؟ زبانی که آنها استفاده می کردند را فراموش نخواهید کرد. همچنین کلماتی را که با عجله برای یافتن آن تلاش کردید را فراموش نخواهید کرد. احساسات به یادگیری کمک می کند. بومی شدن کامل یکی از بهترین روش ها برای یادگیری زبان های جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید