علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

تست جرم گیر شیرآلات نانوسان

اینکه شیرآلات آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی که در منزل و محل کار بیشترین تماس را با آب دارند، طی مدت کوتاهی دچار رسوب و لک شوند، امری اجتناب ناپذیر است. اگر شیرآلات جرم گرفته و کثیف باشند علاوه بر تاثیر ظاهری ناخوشایندی که بر جا می‌گذارند، در دراز مدت باعث مشکلاتی در عملکرد آن نیز می‌شوند. اما استفاده از مواد شیمیایی مضر که هم برای سلامتی و هم برای سطوح آسیب‌زا هستند، راه حل درستی به نظر نمی‌رسد.

برای از بین بردن جرم شیرآلات، پیشنهاد ما جرم‌گیر شیرآلات نانوسان است که محصولی قوی جهت از بین بردن رسوب شیرآلات است. این جرم‌گیر سریع و بدون آسیب به سطح، آن را از هرگونه رسوب و پسماند پاک می‌کند. ما در فروشگاه آقای بیز اسپری دوراکلین نانوسان بیز را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهیم که شما می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به تهیه آن اقدام نمایید. در ادامه به بررسی مشخصات، مزایا، کاربردها، روش استفاده درست و قیمت این محصول فوق‌العاده از محصولات نانوسان می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

محصولی قدرتمند و کاربردی در جهت پاک کردن و رفع هر گونه جرم، کثیفی و رسوب است. شیرآلات جز موارد پرکاربرد در هر خانه‌ای است که میتواند بر جلوه و ظاهر منزل نیز تأثیر گذار باشد؛ از این رو پاک بودن و براق بودن آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. از میان تمام موارد، شیرآلات آشپزخانه و سرویس بهداشتی بیشترین تماس را با آب دارند و به همین دلیل به مرور زمان دچار رسوب گرفتگی می‌شوند، بطوریکه در کناره و سطح آن‌ها رسوبات سفید رنگ دیده می‌شود که اگر به آن‌ها رسیدگی نشود، به مرور زمان این رسوبات ماندگارتر می‌شوند و علاوه بر اینکه بر ظاهر آن‌ها تأثیر میگذارد.

جداسازی و پاک کردن آن‌ها دشوارتر نیز می‌شود. جرم گیر شیرآلات نانوسان محصولی بسیار ویژه و پرقدرت برای از بین بردن رسوب شیرآلات و هر سطحی است که با تماس با آب دچار رسوب شده است. این محصول کار خود را به آسانی و با سرعت بسیار بالا و بدون اینکه به سطح شیرآلات صدمه‌ای وارد کند، انجام می دهد.

 جرم گیر شیرآلات نانوسان بر روی چه سطحی کاربرد دارد؟

  • انواع شیرآلات
  • شیلنگ‌های فلزی و فنری
  • دوش حمام
  • کاشی و سرامیک
  • ظروف شیشه‌ای و هر سطحی که به وسیله آب دچار رسوب شده است.

مزایای بهترین جرم گیر شیرآلات نانوسان

  • پاک کردن و از بین بردن رسوب
  • استفاده آسان و سریع
  • سرعت پاک کنندگی بسیار بالا
  • بدون نیاز به استفاده از فشار و سایش
  • براق کنندگی بسیار خوب

چرا باید از بهترین جرم گیر شیرآلات نانو استفاده کنیم؟

استفاده کردن از مواد شیمیایی مانند جوهر نمک، وایتکس و یا هر ماده جرم گیر دیگری برای پاک کردن رسوبات و براق کردن شیرآلات میتواند موجب تغییر رنگ و یا خش بر روی بدنه آن‌ها شود. و همچنین این مواد شیمیایی میتوانند به ریه و دستگاه تنفسی انسان آسیب جدی وارد کنند و در طولانی مدت عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشند. روش جایگزین برای جلوگیری از این موارد استفاده از جرم گیر شیرآلات نانوسان است که علاوه بر اینکه قدرت پاک کنندگی بالایی دارد، با استفاده سریع و آسان میتوان به راحتی رسوبات را پاک کرد.

روش استفاده از بهترین جرم گیر شیرآلات نانو

مقدار مورد نیاز از محصول را بر روی سطح و بدنه‌ای که رسوب دارد، بریزید. سپس مواد را به وسیله یک مسواک، فرچه یا برس شیشه شوی، بر روی سطح مورد نظر که دارای رسوب است به خوبی پخش کنید. صبر کنید و پس از گذشت حدودا یک دقیقه مواد را دوباره روی سطح مورد نظر پخش کنید و مجدد پس از یک دقیقه سطح دارای رسوب را با آب و یک ابر یا اسکاج نرم که روی سطح  و بدنه شیرآلات هیچ گونه خشی ایجاد نکند، تمیز کنید. در مواردی که رسوبات کهنه و قدیمی هستند یا میزان رسوبات زیاد است، اعمال فوق را مجدد تکرار کنید تا نتیجه درست و مدنظر شما حاصل گردد.

قیمت جرم‌گیر شیرآلات نانوسان در فروشگاه آقای بیز

معمولا حجم سفارشات ثبت شده از طرف شما، تاثیری مستقیم بر قیمت نهایی این محصول دارد. برای سفارشات در حجم بالا در این فروشگاه، تخفیفات ویژه در نظر گرفته می‌شود. بهتر است برای اطمینان از اصل بودن کالای مورد نظر، حتما از نماینده‌های معتبر شرکت بیز خرید کنید و از اعتماد به اشخاص ناشناس و سودجو خودداری فرمایید.

جرم‌گیر شیرآلات نانوسان با فرمول ساخت مخصوص کمپانی گلوبال پریفر توسط شرکت بیز در ایران تولید می‌شود. ما در فروشگاه aghayebiz.com این محصول را به صورت مستقیم از کمپانی بیز دریافت کرده و با بالاترین کیفیت و مناسب‌‌ترین قیمت در اختیار مصرف‌کنندگان عزیز قرار می‌دهیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه‌ ‌خرید جرم‌گیر شیرآلات نانوسان، با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

هشدار هنگام استفاده از محصول

  • حتماً و بلااستثنا از دستکش استفاده کنید.
  • قبل از استفاده از محصول، جرم گیر را بروی قسمتی از سطح تست کنید.
  • از تماس مواد با چشم جداً خودداری شود.
  • از ترکیب کردن این محصول با سایر شوینده‌های موجود در بازار خودداری کنید.
  • دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

شرایط نگهداری

توصیه میکنیم که جرم گیر شیرآلات نانوسان را در دمای بین 5 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

سؤالات برخی مشتریان درباره جرم گیر شیرآلات نانوسان

مشتری: آیا برای سینک ظرفشویی هم میشه از این جرم گیر استفاده کرد؟

جواب: بله. برای شیرآلات و سطوحی که جنس استیل دارند مناسب و قابل استفاده است.

مشتری: برای شیرآلاتی که جنس بدنه آن‌ها از طلا است، میشه از این محصول برای پاک کردن آن‌ها استفاده کرد؟

جواب: بله، امکان استفاده دارد ولی به دلیل اینکه جنس بدنه و رنگ آن متفاوت است، توصیه میکنیم که قبل از استفاده، حتماً تست کنید.

کلام آخر

امروزه جرم گیر‌ها و پاک کننده‌های زیادی در بازار برای تمیز کردن شیرآلات وجو دارد. شیرآلات انواع مختلفی دارند و چون جنس بدنه آن‌ها از استیل است بعد از مدت زمانی که از آن‌ها استفاده می‎شود، دچار کدری و رسوب می‌شوند و به دلیل اینکه شیرآلات در ظاهر خانه تأثیر دارند و همچنین به دلیل رعایت نکات بهداشتی، پاک کردن و براق کردن آن‌ها یک دغدغه مهم و اساسی است.

تیم ما برای برطرف کردن این دغدغه، خرید جرم گیر شیرآلات نانوسان و در کل همه محصولات نانوسان را به افرادی که به پاکیزگی و تمیزی اهمیت میدهند، پیشنهاد می‌کند. شرکت نانوسان تحت لیسانس شرکت گلوبال پریفر آلمان یکی از قویترین و موفق‌ترین شرکت‌های تولید کننده محصولات شوینده تحت فناوری نانو است. محصولات این شرکت از قدرت شویندگی و لکه بری بسیار بالایی برخوردار هستند.

معرفی جرم گیر شیرآلات نانو

محصولی جدید از تحت لیسانس گلوبال آلمان

جرم گیر شیرآلات نانوسان:

بدون شک یکی از موارد آزار دهنده برای خانم های خانه دار ایجاد رسوب روی شیرآلات محل هایی که آب بر روی آن ها ایجاد رسوب میکند می باشد. این مسئله آزار دهنده بیشتر در مناطقی که دارای آب شرب همراه با املاح می باشد بیشتر به چشم می‌خورد. تکنولوژی نانو درباره این مورد به کمک قدرت پاک کنندگی بالا برای جدا کردن رسوب از روی شیرآلات محصولات متفاوتی را ارائه کرده است.

شرکت علم و صنعت نانوسان تحت لیسانس گلوبال پریفرم آلمان یکی از بهترین محصولات خود را در این راستا با نام جرم گیر شیرآلات نانو را ارائه کرده است. پیشنهاد می شود پس از تمیز کردن شیرآلات از رسوبات حتما از تکمیل می باشد استفاده نمایید. این پک بعد از از بین رفتن رسوب از روی شیرآلات مانع باقی ماندن مایعات می‌شود مدت زمان ماندگاری نانو بر روی سطوحی که استفاده شده است بین ۴ تا ۶ ماه می باشد.

کاربرد جرم گیر شیرآلات نانوسان :

انواع شیرآلات شلنگ های فلزی فنری دوش حمام کاشی و سرامیک ظروف شیشه‌ای و هر سطحی که رسوب آب روی آن وجود دارد.

مزایا جرم گیر شیرآلات نانوسان:

  • از بین برنده رسوب آب
  • استفاده آسان
  • سرعت با کنندگی بالا
  • بدون نیاز به استفاده از فشار و سایش

شما به چه دلیل به جرم گیر شیرآلات نانوسان نیاز دارید ؟

مقداری از محصول را روی سطح دارای گروسو بریزید سپس به وسیله یک مسواک فرچه یا برس شیشه شوی قسمتهایی از سر که دارای رسوب می باشند پخش نمایید. پس از حدود یک دقیقه مواد را مجدداً روی سر پخش نموده و پس از یک دقیقه است را با آب و یک ابر یا اسکاج نرم که روی سطح خشی ایجاد نکند تمیز نمایید. در مورد رسوب های قدیمی و با حجم زیاد جهت حصول نتیجه مطلوب مراحل فوق را مجدداً تکرار نمایید.

هشدار جرم گیر شیرآلات نانوسان :

  • حتماً دستکش استفاده نمایید
  • قبل از مصرف محصول را روی قسمتی از سطح امتحان نمایید
  • از تماس مواد با چشم خودداری کنید
  • از ترکیب این محصول با سایر مواد شوینده خودداری نمایید
  • دولت از دسترس کودکان نگهداری شود
  • شرایط نگهداری
  • در دمای ۱۵ تا ۳۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود

محصولات نانوسان توسط شرکت بازاریابان ایرانیان زمین وارد و توزیع میشود

قیمت اصلی جرم گیر شیرآلات نانوسان (تابستان 1041 ) 53000 تومان میباشد

تمامی محصولات نانوسان توسط بازاریابان مستقل شرکت بیز تهیه و ارسال میشود مجموعه محصولات برند نانوسان دارای برچسب اصالت کالا از وزارت صمت میباشد.

محل توزیع محصولات نانوسان فروشگاه شرکت بیز واقع در شهر تهران می باشد.

در حال حاظر بیز به عنوان برترین فروشنده محصولات شرکت بیز سفارشات شما مشتریان عزیز را پس از ثبت سفارش در روز کاری بعد تهیه و توسط شرکت پست ارسال می کند.