عمومیکسب و کارهای برتر روز

اتو پرس جانتک مدل 9800

اتو پرس های جانتک از زیر مجموعه برند ژانومه و تولید ایران می باشند. این برند، اتو پرس های مختلفی را با تکنولوژی و فناوری های روز دنیا به بازار عرضه کرده است. اتو پرس های این مدل بسیار معتبر بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. یکی از مدل های پرطرفدار این برند معروف، اتو پرس مدل 9800 جانتک می باشد. این مدل دارای قابلیت های کاربردی و ویژگی های بالقوه ای می باشد که لذت اتو کردن راحت و آسان را به شما هدیه می دهد.

اتو پرس جانتک مدل 9800 از یک موتور قدرتمند با توان 2200 وات برخوردار بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. اتو پرس 9800 با توان بالایی داغ شده و آب را به بخار تبدیل می کند. تولید بخار این اتو به صورت اتوماتیک بوده و با بخار لحظه ای و قدرت 90 گرم بر ثانیه، به عمیق ترین چروک ها نفوذ کرده و لباس ها را صاف و یکدست می کند.

تفاوت اتو پرس جانتک مدل 9800 و 9700

اتو پرس جانتک مدل 9800 با دوام، دارای سیستم ضد رسوب می باشد که از نفوذ رسوبات به درون قطعات دستگاه خودداری کرده و طول عمر اتو پرس را افزایش می دهد. از مهمترین خصوصیات این مدل بخاردهی لحظه ای و مداوم آن می باشد که چروک ها را به راحتی از بین برده و صافی و یکدستی را به ارمغان می آورد.

اتو پرس جانتک مدل 9800 قابلیت اتو کردن انواع پارچه ها را دارد و حتی بدون استفاده از بخار نیز می توانید چروک ها را از بین ببرید. بخار این اتو پرقدرت، بلافاصله پس از گذشت دو دقیقه از زمان روشن شدن، شروع به کار کرده و آماده اتوکشی می باشد. این اتوی پر قدرت به دلیل برخوردار بودن از صفحه ی بزرگ، لباس های بلند را به راحتی و در مدت زمان کمی اتو خواهد کرد. ویژگی های دیگر این مدل پرطرفدار در ادامه ذکر شده است.

  • دارای نمایشگر دیجیتال و لمسی
  • سیستم خاموش شدن خودکار
  • مجهز به سیستم بخار از بالا
  • قدرت پرس 50 کیلوگرمی
  • مخزن آب 800 میلی لیتری
  • سیستم ضد رسوب و کنترل کننده مواد معدنی
  • مجهز به سیستم بخار از بالا و ضد چکه
  • قطع خودکار 10 ثانیه پس از بسته شدن

اتو پرس مدل 9700 جانتک

اتو پرس جانتک مدل 9700 از دیگر مدل های پرفروش این برند می باشد. این مدل، مشابه اتو پرس مدل 9800 جانتک و و دارای قدرت و سرعت بالا برای اتوکشی می باشد. اتو پرس جانتک مدل 9700 دارای سیستم بخاردهی پیوسته و 90 گرم در دقیقه می باشد. قدرت بالای این مدل، اتوکشی را برای شما بسیار راحت کرده و همچنین در وقت و انرژی صرفه جویی خواهد کرد. این مدل پرفروش، از بهترین و حرفه ای ترین اتوهای پرس موجود در بازار می باشد.

اتو پرس جانتک مدل 9800

اتو پرس مدل 9700 از برند جانتک، دارای ویژگی شاخص و برتر نمایشگر دیجیتال می باشد که توانسته با ظاهر زیبا و کاربردی خود، رضایت خریداران زیادی را به خود جلب کند. توان بخاردهی لحظه ای این مدل، لباس های شما را به طرز شگفت انگیزی صاف و آراسته خواهد کرد. این اتوی فوق العاده با مخزن 800 سی سی خود، امکان اتو کردن لباس های زیادی را برای شما فراهم خواهد کرد.

کف اتو پرس مدل 9700 جانتک فلزی می باشد و این جنس محافظت خوبی در برابر حرارت ایجاد کرده و از سوختن لباس ها جلوگیری می کند. سیستم بخاردهی این مدل از بالا بوده و این امر باعث می شود که بخار به خوبی جذب پارچه و لباس شده و اتو کشی به راحتی انجام شود. ویژگی های بی نظیر این مدل شامل موارد زیر می شود.

  • سیستم خروج بخار 90 گرم در دقیقه
  • آمادگی بخاردهی در 1 دقیقه
  • قدرت پرس 50 کیلوگرمی
  • مجهز به نمایشگر دیجیتال و لمسی
  • مجهز به سیستم ضد رسوب
  • دارای سیستم بخار از بالا و سیستم ضد چکه
  • سیستم خاموش شدن خودکار
  • انتخاب اتوکشی خشک
  • مجهز به دیگ بخار پر قدرت
اتو پرس جانتک مدل 9700

تفاوت اتو پرس های برند جانتک مدل 9800 و 9700

تفاوت اتو پرس جانتک مدل 9800 و 9700 در جایی ذکر نشده و با توجه به ویژگی ها و مشخصات آنها، نمی توان تفاوت خاصی را بیان کرد. جانتک معمولا اتو پرس هایی با مشخصات و کارایی های یکسان طراحی می کند. مدل های این برند معمولا در شکل ظاهری و رنگبندی تفاوت خواهند داشت. با توجه به مشخصات این دو مدل پرفروش، تنها تفاوت اتو پرس جانتک مدل 9800 و 9700 را می توان رنگ بندی این مدل ها ذکر کرد.

اتو پرس جانتک مدل 9800 دارای رنگ زیبای مشکی و ظاهر شیک و پرطرفداری می باشد. مدل 9700 جانتک نیز دارای رنگ سیلور و نقره ای می باشد که ظاهر خاص و منحصر به فردی دارد. رنگ سیلور مدل 9700 با جذابیت فوق العاده ای که دارد، چشم مشتریان زیادی را به خود خیره می کند.

اتو پرس جانتک مدل 9700 و مدل 9800 با داشتن ویژگی های برتر و کیفیت عالی، از مدل های پرفروش و پرطرفدار در بازار می باشند. انتخاب بین این دو مدل کار سختی نیست، به دلیل اینکه کاملا مشابه بوده و تنها تفاوت اتو پرس جانتک مدل 9800 و 9700 در رنگ آنها می باشد. خرید و انتخاب یکی از این دو مدل به سلیقه شما بستگی دارد. برای خرید انواع اتو پرس با قیمت مناسب از دومینو کالا به این صفحه قیمت اتو پرس مراجعه کنید.