اجتماعیکسب و کارهای برتر روز

خرید لباس بتمن عضلانی بزرگسال

لباس بتمن و رابین در مدل های عضلانی بزرگسال، دخترانه، واقعی

لباس بتمن و رابین در مدلهای عضلانی بزرگسال،دخترانه،واقعی،سایز بزرگ،جدید به فروش می رسد.قبل از خرید لباس بتمن به بررسی 7 مدل از نظر خریداران می پردازیم:

 قوه تخیل کودکان در دوره کودکی اول بسیار قوی است و با دیدن کاراکترها و شخصیت های مختلف سریع جذب او میشوند، سریع در خیالتشان فرو میروند، خود را در نقش ابرقهرمان محبوبشان تصور میکنند و سعی در  تقلید حرکات و رفتار ابرقهرمان ها دارند، برای اینکه بیشتر به این ابرقهرمان ها حس نزدیکی کنند، ظاهر خود را شبیه او میکنند، دوست دارند لباسی شبیه به لباس قهرمانشان به تن کنند.

یکی از کاراکترهایمحبوب پسر بچه ها مرد عنکبوتی است. تولیدکنندگان این سبک لباس ها پی به این محبوبت در نزد پسر بچه ها برده اند، لباس و ماسک، شنل ، دستکش و جوراب  همراه با سلاحمردبتمنرا تولید میکنند.

لباسهای بتمن در سری های مختلف شوالیه تاریکی ،بتمن متولد شد، بتمن علیه سوپرمن، لیگ عدالت متفاوت است. بچه ها این تفاوت های کوچک را درک میکنند و به دنبال همان سبک  و رنگ لباس هستند. لباس بتمن را بر اساس علاقه کودکتان در رنگ هایمشکی،  سفید، بتمن و نینجا، بتمن و رابین، بتمن و فلش، ارخامنایت، جوکری و… برای پسران و با حتی دختران کودک و نوجوان خود بخرید. حتی در کشورهای غربی این لباس را در هالووین به تن میکنند.

اکثر لباسهای ابر قهرمان ها مانند لباس بتمن …  در بازار  جنس پلاستیکی دارند و اورجینال نیستند، بهتر است برای سلامت پوست فرزندتان نوع نخی  ان را از فروشگاه معتبر خریداری کنید. لیست فروشگاه های انلاین لباس شخصیت های کارتونی همراه با قیمت میتوانید از سایت مشاهده کنید، یکی از فروشگاه های معرفی شده تنوع زیادی از این لباس دارد سایت میلی جون است.

مشخصات لباس های بتمن

1-ست لباس و ماسک بتمن مدل 04

مشخصات شخصیت
نوع
پسرانه
شخصیت
بتمن
مشخصات کلی
وزن
500 گرم
ابعاد
120 * 102* 0.1 سانتی‌متر
رده بندی سنی
3 تا9 سال
ماسک
دارد
دستکش
ندارد

اگر شما هم یک کودک سه تا حدود ده ساله دارید حتماً از علاقه ی زیاد او به شخصیت های ابرقهرمان مانند مرد عنکبوتی، مرد آهنی،بتمن،زرو، دخترکفشدوزکی، السا و انا،  فروزنو غیره شگفت‌زدهمی‌شوید.  گاهی از علاقه زیاد کودک  به این کاراکتر ها نگران می شوید.  کودکان مایلند که خود را از هر نظر شبیه به این شخصیت ها کنند.  بارز ترین ویژگی شخصیت های ابرقهرمان پوشش آنها می باشد و بچه ها برای اینکه حداقل از لحاظ ظاهری شبیه به کاراکتر محبوبشان بشوند نیاز به لباس ان شخصیت دارند.امروزه لباس های همه ابرقهرمان ها  در بازار موجود است.

اما پیش از اینکه به سراغ لباس کاراکترها برویم ابتدا بهتر است به طور کوتاه در مورد ابرقهرمان ها و تاثیر ان سلامت روان کودک صحبت کنیم.

امروزه حضورابرقهرمان ها در زندگی بچه‌ها آنقدر زیاد شده است که تمام وسایل شخصی آنها مثل لیوان ها، لباس ها، اسباب بازی ها، کیف ها و… چهره یکی از این ابر قهرمان ها نقش بسته است. این ابرقهرمان ها علاوه بر جنبه ظاهری بر روی سیستم روانی کودک نیز اثر دارند.

ابرقهرمان ها در طول تاریخ: شخصیت های ابرقهرمان فقط مربوط به دنیای امروزه در فیلم ها انها را تماشا میکنیم نیستند. در طول تاریخ همیشه در هر فرهنگ و تمدنی یک ابرقهرمانوجود داشته است که ناجی مردم بوده است.امروزه با  آنها  در اساطیر هر کشوری می‌توانیم آشنا بشویم. ابر قهرمان های گذشته برخلاف ابرقهرمان های امروز که به صورت انیمیشن و داستان هابه ما معرفی میشوند  ، سینه به سینه و در میان شعر های حماسی و افسانه های  اساطیری حفظ شده و به دست ما رسیده اند.

2-ست سویشرت و شلوار پسرانه طرح بتمن

مشخصات کلی محصول
جنس
نخ
مورد استفاده
روزمره

شخصیت‌هایی مانند رستم و آرش در افسانه‌های ایرانی،  تور  و اودین در افسانه های منطقه اسکاندیناوی،هرکول و هکتور در افسانه های یونانی، شاه آرتور و مرلین در افسانه‌هایانگلوساکسون از ابرقهرمان های کهنی بودند که قصه شان سینه به سینه حفظ شده و در یک عصر به صورت مکتوب درامده است، این ابر قهرمان ها به سمبل های اخلاقی و نیکوکاری در میان یک ملت تبدیل شده اند.

ولی در روزگار ما که ابر قهرمان ها به صورت انیمیشن و فیلم نمایش داده می‌شوند کودکان سراسر دنیا ابرقهرمان هایی متفاوت از  فرهنگ  خود دارند و بیشتر بهابرقهرمان های هالیوودی مانند مرد عنکبوتی، سوپر من، بتمن، مرداهنی و…علاقه‌مندند.

تاثیر ابر قهرمان ها بر روان کودک: بر اساس پژوهش هایی که روانشناسان انجام دادند ه اند،  کودکان داستان‌هایابرقهرمانی را به خوبی درک میکنند و می‌توانند  غیر واقعی بودن آنها را تشخیص بدهند، اما به دلیل اثرات زیادی روانی تمایل دارند که همانند آن ها رفتار کنند و حرکات ابر قهرمان ها راانجام بدهند. سیستم روانی کودک به صورتی است که بسیار از شخصیت های ابرقهرمانی تاثیر می گیرد.

تاثیر ابر قهرمان بر سیستم روانی کودک:   کودکانی که به ابرقهرمانان علاقه زیادی دارند در درونشان دو شخصیت بالقوه  و بالفعل که یکی هویت  پنهان ابرقهرمان و دیگری همان کودک واقعی  است، شکل می‌گیرد. این دو هویت با همدیگر منطبق نیستند و در کودک تعارضاتی به وجود میاید و کودک برای پیدا کردن تعادل هویتی نقشهایی را از خود به نمایش می گذارد و آنها را در تضاد با نقش اصلی خود می بیند، چنین کودکانی معمولاً رفتارهای خشونت آمیزی دارند که به سادگی نمی توان این رفتارها را از آنها جدا کردند نیاز به مشاوره روانی دارند.

ابر قهرمان ها اینه کودکان: کودکان دایره لغت محدودی دارند،  قدرت درک شناختی آنها نیز زیاد نمی باشد آنها از بیان خواسته های خود واهمه دارند. پدید اورندگان کاراکتر  های ابر  قهرمانی با شخصیت و خواسته های  کودکان  آشنا هستند و در هنگام طراحی ابرقهرمان ها شخصیت هایی را که  آرمان کودکان است را به وجود می اورند.در اصل کودکان در شخصیت ابر قهرمان ها به دنبال کار هایی هستند که خود قادر به انجام شان نمیباشند.

تاثیر ابر قهرمان بر سیستم روانی کودک: هر مقداری که یک کاراکتر ابرقهرمان هیجان بیشتری داشته باشد کودک هم بیشتر جذب ان میشود،  برای مثال کاراکتر ابرقهرمانی که پرواز می کند و یا نیروی خاری العاده ای دارد روی کودک بسیار اثر می گذارد.

ابرقهرمان ها و تخلیه هیجانات روانی: تاثیر گرفتن از کاراکتر های ابرقهرمانی در سنین کودکی می تواند تا حدی مهارت های اجتماعی کودک را ارتقاء ببخشد، بسیاری از محققان عقیده دارند همزاد پنداری کودک با شخصیت ابرقهرمانی مثل مرد عنکبوتی و یا دختر کفشدوزکیسلامت روانی او را به خطر نمی‌اندازد،  بلکه برای او مفید نیز است.

در زمان کودکی اول یعنی ۳ تا ۶ سالگی و حتی زمان کودکی ثانویه یعنی ۷ تا ۱۲ سالگی کودک به کاراکتر های ابرقهرمانی بسیار علاقه دارد،  و دوست دارد مدام نقش ان را به خود بگیرد. و با تقلید از حرکات ابرقهرمانهیجانش را تخلیه می‌کند.  تخلیه هیجانی از یک طرف باعث بهبود هوش هیجانی کودک می‌شود و از طرف دیگر سبب می‌شود که از لحاظ روانی متعادل بشود.

بسیار راحت و امکان‌پذیر می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های بزرگ لوازم کودک، را تهیه بفرمایید و در صورت نبود آن نیز سفارش خود را اعلام کنید تا برایتان بیاورند. بتمن یکی از شخصیت‌های کارتونی بسیار قوی و شجاعی بوده است که از سالیان سال در ذهن کودکان نقش بسته و می‌توان به صحت گفت که تمام کودکانی که این شخصیت کارتونی را می‌شناسند، بی‌شک عاشق و طرفدار این شخصیت هستند. بنابراین دوست دارند تا را به تن داشته باشند و حرکات و رفتارهای بتمن را اجرا کنند تا خودشان را از لحاظ شخصیتی به شخصیت کارتونی بتمن نزدیک‌تر کنند.

علاوه بر کودکان، بزرگ‌سالان نیز علاقه‌ی زیادی به این شخصیت کارتونی دارند. در بین کودکان نیز پسر بچه‌ها بیشترین طرفدار می‌باشند که علاقه و ذوق شدیدی برای پوشیدن این لباس دارند. بر اساس یک تحقیق صورت گرفته در میان کودکان پسر، این نتیجه بدست آمد که این کودکان خود را یکی از شخصیت‌های مهم کارتون بتمن می‌دانند و آرزو دارند تا به جای بتمن در این کارتون نقش بازی کنند و خودشان را به اندازه این شخصیت کارتونی قوی و شجاع می‌دانند.

کودکان یکی از لباس های مورد علاقه سنین مختلف است. برای کودکان باید به فروشگاه های لباس کودکان مراجعه نمود.

ویژگی های کودکان با کیفیت

بتمن یکی از شخصیت های مورد علاقه کودکان و نوجوانان است. کودکان نیز از همین جهت یکی از لباس های پر طرفدار در بین کودکان با سنین مختلف تلقی می شود. را می توان در سایز های مختلف مانند تهیه و خریداری نمود. برای کافیست تا به فروشگاه های مراجعه نمایید. در ادامه این متن، به ویژگی های لباس کودکان می پردازیم.

خصوصیات لباس بتمن کودکان

در ابتدای کار باید با ویژگی های یک لباس خوب برای کودکان آشنا شد. لباس کودکان باید از پارچه هایی با کیفیت بالا و جنس لطیف تولید شود. پوست کودکان نسبت به افراد بزرگسال، حساس تر است. از این رو پارچه نامرغوب می تواند سبب ایجاد حساسیت در کودکان شود. سایز بندی مناسب از دیگر نکات تولید لباس کودکان و نوجوانان می باشد.

از آنجا که کودکان و نوجوانان در سنین رشد و یادگیری قرار دارند، در نتیجه باید الگو های مناسبی را در اختیار آنها قرار داد تا روند تربیت آنها با مشکل مواجه نگردد. به همین دلیل می توان گفت که شخصیت های کارتونی و ویدئویی، جزو تاثیر گذارترین شخصیت های زندگی هر کودک و نوجوانی می باشند. بنابراین به عنوان مثال می توان گفت که می تواند نقش مستقیمی در تربیت آنها داشته باشد.

ویژگی های لباس بتمن کودکان

همانطور که گفته شد،  یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین لباس های مخصوص رده سنی کودکان و نوجوانان است. را می توان به عنوان هدیه به کودکان داد. اما باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟ این لباس باید چگونه طراحی گردد؟

از آنجا که این لباس مختص به رنج سنی پایین است، بنابراین باید از پارچه های مرغوب در دوخت آن استفاده شود. طراحی الگوی دوخت و نحوه دوخت نیز تاثیر زیادی در کیفیت آن دارد. اگر از دوخت ضعیف در تولید کودکان استفاده شود، خواهیم دید که این محصول ظرف مدت کوتاهی، بلا استفاده خواهد شد. طراحی کودکان تا حد زیادی باید به نمونه اصلی این شخصیت شباعت داشته باشد. عدم شباهت می تواند به عدم رضایت کودک ختم شود.

چگونه یک لباس بتمن کودکان خوب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب یک مناسب باید تا حد زیادی به توجه کنید. دارای ظرافت هایی است که کودک را به خود جذب می نماید. کودکان اغلب به جزئیات یک محصول دقت بیشتری دارند. بنابراین وجود مارک، نشان و یا هر جزئیات دیگری، می تواند کودک شما را برای استفاده از لباس ترغیب نماید.

از آنجا که برای پسر بچه ها جذاب است، می توان گفت که دختر بچه ها تمایل کمتری نسبت به این شخصیت و لباس های آن دارند. پس می توان گفت که به طور کلی پسر بچه ها می باشد.

قیمت

از آنجا که قیمت گذاری برای هر محصول متفاوت است، بنابراین می توان گفت که قیمت و بزرگسال با یکدیگر تفاوت دارد. برای مثال در دوخت نسبت به نوع بزرگ آن پارچه کمتری به کار رفته است، بنابراین قیمت آن نیز کمتر است. به دلیل فروش بیشتر همچنین باید قیمت مناسب تری داشته باشد.

یکی از لباس های طرح کارتونی می باشد که پسر ها بسیار به آن علاقه مند هستند. را می توان به عنوان انتخاب کرد.

بتمن یک شخصیت کارتونی معروف و مورد علاقه بچه ها است.بعضی از کودکان عاشق این هستند که را بپوشند با مقداری هزینه میتوانید ارزوی کودکتان را براورده کنید.برای خرید لباس بت من در سایت تهران خرید با چند کلیک میتوانید ان را تهیه کنید.

برای تهیه مورد نظرتان بروی دکمه های در زیر کلیک نمایید:

شنل بت من
بلوز با ارم بتمن
شلوار به رنگ مشکی بت من

بچه ها به لباس بت من علاقه زیادی دارند و با خرید ان میتوانید انها را خوشحال کنید.

فروشگاه تهران خرید از کیفیت بالاتری نسبت به لباس بت من  که در سایر  فروشگاه ها است برخوردار است.

برای گروه های سنی 3-12سال موجود است و هنگام خرید لحاظ کنید برای چه سنی محصول را میخواهید.

برای خرید محصول با کیفیت فقط از فروشگاه های معتبر محصول خود را تهیه کنید.

با هدیه ای عالی برای کودکان است و فقط با هزینه کم میتوانید ان را خریداری کنید و ابتدا محصول را دریافت و سپس پول را واریز کنید.

بعضی افراد بزرگسال دنبال هستن فروشگاه تهران خرید برای محدوده سنی که گفته شد این محصول را قرار داده است.پس دقت کنید که چه سایزی برای کودکتان مناسب است.

امکان در سراسر کشور است با در هرکجا که هستید میتوانید این محصول را دریافت کنید.

شخصیتهای کارتونی دیگری مثل سوپر من، باب اسفنجی و مرد عنکبوتی را اماده کرده میتوانید انها را در سایت ببینید.

بازی سرگرم کننده کودکان که میتوانند ساعتها با ان سرگرم شوند.

برای اصل  روی دکمه کلیک و سفارشتان را ثبت کنید.

تهران خرید بهترین فروشی است با قیمتی ارزان و با کیفیت و ارسال به تمام کشور

برای کودکان پسر و دختر

آیا دوست دارید لباس هایی با طرح ابر قهرمانان را تن کنید؟ را چطور؟ اگر کارتن های شخصیت بتمن را دیده باشید می دانید که این شخصیت بسیار برای کودکان و بزرگسالان محبوب بوده است و رده سنی ندارد زیرا بزرگسالان و کودکان همه طرفدار این شخصیت ابر قهرمان باهوش و زیرک نیز می باشند. این شخصیت آنقدر در بین افراد خانواده ها محبوب است که شرکت های تولیدی به فکر تولید برای کودکان مخصوصا پسر بچه ها افتاده اند. فروشگاه هایی که این لباس ها را می فروشند بسیار پرطرفدار هستند و در تمام ایران می توان آنها را پیدا کرد.

شخصیت کارتونی بتمن

شخصیت بتمن که به معنی مرد خفاشی می باشد در ابتدا در آمریکا در کتاب های کمیک ظهور پیدا کرد علاقه کودکان به این کتاب های کمیک یا مصور کودکان را به دنیای خیالی می برد آنچنان که شخصیت ها جان می گیرند سپس بعد از علاقه مند شدن بزرگسالان و کودکان به  این داستان ها فیلم ها و کارتون های این شخصیت و داستان نیز به بازار آمد. انیمیشن بتمن در ابتدا در سال 1378 در ایران طرفدار پیدا کرد که بعد از آن به سرعت نیز روی کارآمد.

یکی از برترین مواردی که این شخصیت را در بین مردم محبوب کرد عقل، هوش و مهارت های بالای رزمی آن می باشد که افراد شرور را شکست می دهد و برعکس ابرقهرمانان دیگر هیچ قدرت خارق العاده ای ندارد و همچنین بسیار پولدار می باشد. خلق کننده این اثر دو نویسنده بیل انگار و باب کین می باشد.

از زمانیکه که کودکان در سراسر دنیا شخصیت ابر قهرمان بتمن را در کتاب ها، انیمیشن ها و فیلم ها دیدند تولید کنندگان به فکر تولید برای کودکان با تنوع سایز بالا و حتی بزرگسالان افتادند. این شخصیت با لباس مشکی که بر تن دارد قدرت را نشان می دهد. کودکان با پوشیدن احساس قدرت می کنند و بسیار علاقه به دارند.