اقتصادیکسب و کارهای برتر روز

پس از دریافت وام سیم کارت می‌توان از آن استفاده کرد؟

وام سیم کارت و بررسی معایب و مزیت دریافت وام سیم کارت 0912

سیم کارت 0912 یه کالای ارزشمنده و این روزها می تونید روی این سیم کارت ها مبلغی وام بگیرید تو این آموزش قصد داریم مزایا و معایب وام سیمکارت رو بصورت کامل به شما عزیزان توضیح بدیم…

وام سیم‌ کارت به چه شماره‌هایی تعلق می‌گیرد؟

اگر می‌خواهید بدانید که وام سیم‌کارت به چه شماره‌هایی تعلق می‌گیرد، در جواب باید اشاره کرد که در بیشتر مواقع وام سیم‌ کارت به شماره‌های ۹۱۲ تعلق می‌گیرد. توجه نمایید که به هیچ‌کدام از سیم کارت‌های اعتباری وامی تعلق نخواهد گرفت  و علت این امر نیز پایین بودن ارزش قیمتی این شماره‌ها است. بیشتر سیم‎‌‌کارت‌های ۰۹۱۲ برای چند سال قبل هستند و از این رو از ارزش بالایی برخوردار می‌باشند که از نظر رندی شماره و قدمت آن، همین ارزش بالا است که باعث می‌شود هم یک سرمایه‌گذاری محسوب شود و هم تسهیلات به این نوع سیم‌کارت‌ یا شماره تعلق بگیرد.

اما قیمت‌ سیم‌کارت‌های گوناگون ۹۱۲یا کدهای آن چه تأثیری برای دریافت تسهیلات دارند؟ برای مثال ارزش مالی شماره ۹۱۲ با کد یک، باارزش مالی سیم کارت کد ۲ تفاوت بسیاری داشته و این تفاوت هم در دریافت تسهیلات تأثیر گذار است. برای کسب اطلاعات بیشتر  و قیمت گذاری و میزان مبلغ دریافتی با سیم کارت خود، می‌توانید با موسسه وام پایتخت تماس بگیرید تا ضمن بررسی ارزش شماره، بهترین وام با توجه به شرایط شما را پیشنهاد دهیم. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره مدارک لازم برای خرید سیم کارت ایرانسل؛ با کارشناسان ما مشورت کنید.

2 نکته مهم برای دریافت وام سیم کارت 0912

  • به مراکز مجاز و معتبر مراجعه نمایید
  • قرارداد دوبرگی

چرا مبلغ وام سیم کارت ۰۹۱۲ از ارزش سیم کارت ما کمتر است؟!

در تمام وام ها میزان مبلغ وام به نسبت ارزش گذاری ضمانت کمتر است و دلیل آن پر واضح است ، ضمانت باید از مبلغ وام بیشتر باشد.

چرا وام سیم کارت نیازی به ضامن ، چک و سفته ندارد؟

چون سیم کارت ۰۹۱۲ شما ضامن شماست و به همین علت روند دریافت وام سیم کارت بسیار سریع و راحت است و نیازی به تشریفات اداری ، ضامن و چک ندارد.

در صورت عدم پرداخت اقساط چه اتفاقی برای سیم کارت می افتد؟

سیم کارت بعنوان ضمانت وام سیم کارت است و در صورت عدم پرداخت اقساط از طرف مستاجر، سیم کارت به فروش و مزایده در خواهد آمد.

مراقب کلاهبرداری در وام سیم کارت ۰۹۱۲ باشید!

اخیرا مراکز زیادی اقدام به درج آگهی وام سیم کارت دارند ، مراکزی نامعتبر بدون داشتن پروانه کسب و نداشتن نمایندگی همراه اول، جدا مراقب این مراکز نامعتبر باشید!

مدت زمان بازپرداخت وام سیم کارت در موسسه وام پایتخت

مدت زمان بازپرداخت این نوع وام سیم کارت با توجه به انتخاب خودتان متغیر می‌باشد که می‌توانید بین ۴ الی ۲۴ ماه اقساط را پرداخت نمایید. تعداد و مبلغ قسط را شما تعیین خواهید کرد تا پس از دریافت وام نگران بازپرداخت آن نباشید. با ما تماس بگیرید تا به تمامی سوالاتتان در خصوص نحوه باز پرداخت پاسخ دهیم.

حداقل مبلغ در اخذ وام بر روی سیم کارت

در این مورد ارزش سیم کارت شما تعیین می‌کند که چه قدر وام دریافت کنید، به عبارتی با توجه به رند و بودن و قدمت سیم کارت و کد آن، ارزش شماره تعیین شده و مبلغ وام براورد می‌شود. پس از براورد قیمت نیز معادل ارزش فروش سیم کارت به شما وام تعلق می‌گیرد تا هم سیم کارت را نزد خود حفظ نمایید و هم مشکل مالیتان را برطرف کنید. در صورتی که ارزش سیم کارت زیاد باشد، حتی به افزایش سرمایه نیز کمک می‌کند، به عبارتی هم شماره خودتان را دارید و هم هزینه مورد نیاز در اختیارتان قرار می‌گیرد. ما در موسسه وام پایتخت متقاضیان زیادی داشتیم که با دریافت این وام و خرید کالاهای ارزشمند دیگر به افزایش سرمایه پرداختند و شماره خود را نیز حفظ کردند.

وام بر روی سیم کارت یک وام فوری محسوب می‌شود

با توجه به اینکه در وام‌های فوری تعداد اقساط و مبلغ هر بازپرداخت هر کدام با توافق طرفین مشخص می‌گردد، این مبلغ در مدت زمانی میان ۴ الی ۲۴ ماه قسط بندی خواهد شد و  همانطور که اطلاع دارید، وام بانکی با اینکه در انواع گوناگونی ارائه می شود، اما بیشتر سقف مشخص و مبلغ محدودی دارد. در مقابل هر چه قدر که مبلغ وام دریافتی بالاتر باشد، باید تعداد ضامن بیشتری به بانک معرفی شود، در حالی که وام فوری  شرایط کاملا متفاوتی داشته و شما تنها با ارائه یک سند قادر هستید، بدون محدودیت سقف معینی وام دریافت نمایید. با تجه به اینکه وام سیم کارت نیز نوعی وام فوری محسوب می‌شود در ادامه به مزایای دریافت وام فوری می‌پردازیم.

شرایط پرداخت وام روی سیم کارت چیست؟

  • وام روی سیم کارت تنها به سیم کارت‌های همراه اول با پیش شماره ۹۱۲ تعلق می‌گیرد.
  • سیم کارت نباید قطع قضایی باشد
  • برای دریافت وام سیم کارت، سیمکارت شما نباید در حالت تقسیط بدهی باشد.
  • برای دریافت وام سیم کارت، کافی است متقاضی، برای ارزیابی و قیمت‌گذاری شماره خود، با کارشناسان ما در وام پایتخت، تماس گرفته و پس از اطلاع از قیمت سیم کارت، در صورت تمایل، با در دست داشتن مدارک سیم کارت، به موسسه، مراجعه نمایند. (در ادامه به مدارک مورد نیاز اشاره خواهد شد.)
  • مدت زمان بازپرداخت وام روی سیم کارت، در وام پایتخت، به اختیار متقاضی از ۱ تا ۳۶ ماه می‌باشد.
  • مبلغ وام، تا ۱۰۰درصد ارزش سیم کارت می‌باشد.
  • برای دریافت وام نیازی به ضامن و چک و سفته نیست.
  • مدت زمان انجام مراحل اخذ وام روی سیم کارت یک ساعت می‌باشد. بعد از بستن قرارداد بلافاصله مبلغ وام به حساب مشتری واریز می‌گردد.
  • سیم کارت تا پایان قرارداد و تسویه وام به رهن موسسه درمی‌آید.
  • زمانی که متقاضی وام خود را دریافت کرد، همچنان، سیم کارت در اختیار خود او است و می‌تواند طبق روال گذشته از آن استفاده کند.
  • در صورت تکمیل بازپرداخت، متقاضی نیز می‌تواند، قرارداد وام را تمدید کرده و مجدداً وام، دریافت کند. تعداد وام‌های روی سیم کارت، محدودیتی ندارد و می‌توانید، بلافاصله پس از پرداخت قبلی، درخواست جدید خود را ارسال کنید.

    حداقل و حداکثر وام سیم کارت چقدر است؟

    در مجموعه وام پایتخت، این وام اغلب برای سیم کارت‌هایی که ارزش آن‌ها بالای ۲۰ میلیون است پرداخت می‌شود. یعنی اگر حداقل ارزش سیم کارت پایین‌تر از این عدد باشد، نمی‌توان وام روی سیم کارت دریافت کرد. حداکثر آن نیز بستگی به ارزش سیم کارت دارد و تا ۱۰۰ درصد ارزش آن می‌توانید وام دریافت کنید.

مراحل و مدارک مورد نیاز برای وام سیم کارت

مراحل دریافت وام روی سیم کارت بسیار ساده و راحت است. برای اینکار ابتدا باید با کارشناسان وام پایتخت تماس گرفته و از قیمت سیم کارت خود اطلاع پیدا کنید. بعد از آن می‌توانید به همراه مدارک مورد نیاز یعنی، سند اصلی سیم کارت، اصل سیم کارت و اصل و کپی کارت به موسسه مراجعه کرده و معادل ۱۰۰ درصد ارزش سیم کارت، وام دریافت کنید. در حالت کلی مراحل دریافت وام به صورت زیر است.

  • تماس با کارشناسان وام پایتخت
  • ارزش‌گذاری سیم کارت
  • اطلاع از مدارک مورد نیاز و زمان ارائه مدارک به موسسه
  • انجام امور اداری و تنظیم قرارداد
  • دریافت وام

وام روی سیم کارت به چه کسانی تعلق می گیرد؟

این وام، فقط به مالکان سیم کارت‌های دائمی ۰۹۱۲ تعلق گرفته و به سایر سیم کارت‌ها مانند: ایرانسل، تالیا و رایتل نیز، با شرایطی مانند رند بودن، دائمی بودن و با ارزش بودن، با پیش شماره دائمی ۰۹۱۲ می‌توانید، درخواست وام روی سیم کارت، کنید. بیشتر سیم کارت‌های ۹۱۲، عمری چند ساله دارند و از ارزش و رند بودن منحصر به فردی برخوردار هستند و به همین دلیل، این سیم کارت‌ها، ارزش و محبوبیت بالایی دارند. کارشناسان ما در وام پایتخت، ابتدا ارزش سیم کارت و خط شما را ارزیابی کرده و بر اساس ارزش آن، مبلغ وام را تعیین می‌کنند.

همچنین قیمت سیم کارت‌ها یا کد آن‌ها بر روی مبلغ وام دریافتی، تاثیر مستقیمی دارد. به عنوان مثال، ارزش سیم کارت‌های کد ۱ با ارزش سیم کارت‌های کد ۲ بسیار متفاوت است و این تفاوت، در میزان تسهیلات، موثر است. از طرفی، پرداخت اقساط وام سیم کارت، از ۱ ماهه تا ۳۶ ماهه بسته به شرایط موجود و تمایل سرمایه گذار بوده و با سود بسیار پایین. پس از اتمام اقساط وام نیز، سیم کارت بصورت کامل، به نام صاحب سیم کارت، برگردانده می‌شود.

چگونه از ارزش سیم کارت خود باخبر شویم؟

برای اطلاع از ارزش سیم کارت ۹۱۲ کافی است با کارشناسان وام پایتخت تماس بگیرید تا بعد از ارزیابی، قیمت و ارزش سیم کارت را به شما اعلام کنند. بعد از آن می‌توانید مدارک مورد نیاز را آماده کرده و نسبت به دریافت وام سیم کارت ۹۱۲ اقدام نمایید.

به نقل از: وام پایتخت