عمومیکسب و کارهای برتر روز

بررسی بازی وانگارد

بازی وانگارد نسخه ای از مجموعه بازی های Call Of Duty می‌باشد. این مجموعه بازی توسط کمپانی اکتیویژن ساخته شده و تا امروز چندین نسخه جدید از آن به بازار عرضه شده است، مجموعه Call of Duty یکی از مجموعه های موفق و پرطرفدار کنسول های بازی در دهه اخیر بوده و همانطور که گفته شد یکی از نسخه های مجموعه Call Of Duty، بازی وانگارد بوده که نقدهای زیادی به آن وارد شده است.

در ادامه به بررسی و آشنایی بیش‌تر با این بازی می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

فضای بازی

بازی به این صورت است که شما می‌توانید بین چهار شخصیت قهرمان یکی را انتخاب کنید و با آن وارد بازی شوید. فضای بازی متعلق به دوره جنگ جهانی دوم می‌باشد.

شما باید همراه تیمی که داخل بازی دارید قطاری که به نازی های آلمان است را تصرف کنید و همچنین باید درباره برنامه مخفی آلمان ها درباره پیروزی در جنگ‌ اطلاعات کسب کنید.

در قسمتی از بازی شما دستگیر شده و به برلین منتقل می‌شوید، کشمکش هایی بر سر اعتماد به یکدیگر در تیم رخ می‌دهد که این موضوع باعث ارتباط بیش‌تر شما با شخصیت های داخل بازی می‌شود.

یکی از نقد هایی که به این بازی وارد است کوتاه بودن داستان آن می‌باشد، این کوتاه بودن باعث می‌شود که شما با کاراکتر بازی ارتباط نگیرید.

یکی از نقاط قوت این بازی در این بخش روایت تقریبا متفاوتی است که درباره جنگ جهانی دوم به نمایش می‌گذارد.

مولتی پلیر

بازی وانگارد مانند نسخه های قبلی این مجموعه بازی دارای قابلیت مولتی پلیر می‌باشد؛ اما یکی از نقدهای وارده به این بازی نداشتن نوآوری در این بخش بازی است. بخش مولتی پلیر بازی وانگارد مانند دو نسخه قبلی خود بوده و چیز جدیدی برای ارائه ندارد.

البته لازم به ذکر است که تغییراتی در این بخش ایجاد شده اما این تغییرات بسیار کوچک بوده و تقریبا مشابه آن ها در نسخه قرار داشته و نوآوری قابل توجهی ندارد.

زامبی ها

بخش زامبی ها یکی از بخش های محبوب و پرطرفدار در نسخه های پیشین این مجموعه بازی ها می‌باشد؛ اما در نسخه وانگارد این بخش نیز کمبود های بسیاری دارد. این بخش در بازی وانگارد از تنوع بسیار کمی برخوردار است و همانند نسخه های پیشین این مجموعه هیجان انگیز و سرگرم کننده نیست‌.

سازندگان بخش پازل ها و محتوای داستانی این بخش را حذف کرده اند در صورتی که این دو بخش از جذاب ترین قسمت های بخش زامبی ها هستند و افراد علاقه مند به حل مسئله و ماجراجو از طرفداران پر وپاقرص این دو بودند.

البته سازندگان اعلام کردند که در آینده پازل ها و محتوای داستانی را برای بخش زامبی های  نسخه وانگارد منتشر می‌کنند.

در آخر باید بگوییم که این بازی با اینکه از روایتی جالب و نگاهی متفاوت نسبت به جنگ جهانی دوم برخوردار است؛ اما در کل از نسخه های پیشین خود بسیار ضعیف تر عمل کرده، حذف مراحل، حذف بخش های پرطرفدار و نداشتن نوآوری باعث شده این بازی در جذب مخاطب شکست خورده و به هدف خود دست نیابد.

دیدگاهتان را بنویسید