عمومیکسب و کارهای برتر روز

دریافت نامحدود جوایز با ارزش با خرید سی پی کالاف

با کد مخفی کال آف دیوتی موبایل جایزه رایگان بگیر

رقابت بالا بین گیمرها بالا گرفته است و امروزه شاهد فضای بسیار داغ رقابتی­ای هستیم که گیمرهای در بتل رویال محبوب این روزها یعنی کال آف دیوتی موبایل مشغول هستند. پس از کالاف دیوتی بلك اپس و مدرن وارفار حالا نوبت به کالاف دیوتی موبایل رسیده. در همین راستا اینجا می­خواهیم به روشهای دریافت خرید سی پی کالاف ارزان و کد مخفی کال آف دیوتی موبایل بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

دلیل محبوبیت کال آف دیوتی موبایل

بازی کال آف دیوتی موبایل-call of duty mobile- که چند سالی می‌شود.وارد عرصه رقابت بازی­های بتل رویالی شده در بخش پرداخت­های درون­ بازی و داشتن پول اختصاصی که نامش CP است. بسیار قدرتمند و غنی­تر از سایر بازی­های این سبکی عمل کرده است به طوری که بازار خرید و فروش انواع کد های کالاف دیوتی موبایل از کشتن دیگر بازیکنان در خود بازی جذابیت بیشتری پیدا کرده است. همینطور وجود تنوع بی­شمار کد مخفی کال آف دیوتی و سیستم سخت بقا و دوام آوردن محبوبیت بازی را دو چندان کرده است.

چگونه در بازی کالاف دیوتی موبایل دوام بیاوریم؟

داشتن اسلحه­هایی با قدرت تخریب بیشتر، اسکین­ها و لباس­های متنوع و زیبا از آن دسته از آیتم­هایی هستند که هر بازیکنی در این بازی و در کل این نوع بازی­ها برای دوام آوردن و حفظ بقا، نیاز دارند. بدست آوردن این آیتم­ها مستلزم استفاده از انواع کد مخفی کال آف دیوتی به صورت قانونی و غیرقانونی، است.

قانونی

خرید cp یا همان پول مخصوص بازی یکی از راه­های قانونی است که می­توان با استفاده ازش به خرید آیتم­های ذکر شده اقدام کرد. راه دیگر که البته بسیار وقت گیر است، دریافت کد مخفی کال آف دیوتی موبایل است.

غیر قانونی

از انواع این راه­ها که اصلاحا به آن­ها چیت هم گفته می­شود. می­توان به استفاده از کد های تقلب بازی کالاف دیوتی موبایل اشاره نمود. در انتها باید اشاره کنیم که استفاده از هرگونه از این موارد غیرقانونی است. و در صورت بروز مشکل بن شدن آکانت کالاف شما بدلیل استفاده از تقلب در انواع کد مخفی کال آف دیوتی  توسط اکتیویژن مسئولیت این اتفاق با خود شما می­باشد.

cp کالاف دیوتی موبایل چیست؟

اعتبار و ارز اختصاصی بازی است. که به سبب آن می­توانید در داخل بازی خریدهای مختلف از آیتم­های ظاهری گرفته تا تجهیزات ارتقایی، را انجام دهید. دریافت سی پی از طرق رایگان و پولی در دسترس است که برای دریافت رایگان می­توانید با انجام ماموریت­های مختلف و همچنین لوت یا غارت کردن مکان­های مختلف نقشه، به این مهم برسید. استفاده از سی پی و کد مخفی کال آف دیوتی برای کاربران بسیار ارزشمند است. و به همین منظور می­خواهیم ابتدا به مزایای بدست آوردن سی پی اشاره کنیم.

مزایای سی پی

از آنجا که ما در دنیای چیت چیزی بنام هك  cpو هرگونه کد مخفی کال آف دیوتی در این زمینه، نداریم بهترین راه داشتن پول در دنیای این بازی خرید cp  می­باشد. که شرکت در گردونه شانس داخل بازی و استفاده از جوایز متنوعی که دارد. یکی از مزایای کوچک خرید ارز مخصوص بازی است. از دیگر مزایا می­‌توان به اجرای تمام فصل­های بازی اشاره کرد. که البته این مهم به خرید سکه با سی پی میسر است.

کد های مخفی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

کد مخفی کال آف دیوتی موبایل مجموعه کدهایی می­گویند که قانونی هستن و در داخل بازی یافت می­شوند. این نوع کدها مخصوص آن دسته از گیمرهایی است که نمی­خواهند خرج زیادی برای بازی انجام دهند. یعنی هزینه­ای برای خرید پول بازی یا موارد جانبی نمی­خواهند بکنند. و بیشتر ترجیح می­دهند وقت بیشتری بگذارند. تا کد های مخفی کالاف دیوتی موبایل را به صورت رایگان دریافت کنند.

یافتن کد مخفی کال آف دیوتی موبایل

شرکت سازنده بازی کالاف دیوتی یعنی اکتیویژن در داخل خود بازی و در قسمت نقشه کدهای بی شماری را پنهان کرده است. بازیکنان می­توانند با گذاشتن وقت و گشتن در دل نقشه به این کدها برسند. تا اسکین یا ایموت رایگان دریافت کنند. استفاده از کد مخفی یا به اصطلاح کد های جایزه کالاف دیوتی موبایل، راه پیشنهادی ما برای داشتن تجربه بازی در بالاترین سطح رقابتی است.

استفاده از کد مخفی کال آف دیوتی

بعد از دریافت کد در دل نقشه بازی و در دست داشتن کد مخفی کال اف دیوتی خود می­توانید به سایت Pawk Takes Pawn مراجعه کنید. بعد از مراحل ثبت نام کد خود را وارد کنید. تا این سایت یک رديم كد مخصوص بدهد. در مرحله بعد به سایت خود کالاف دیوتی رفته و آن کد را وارد کنید. بعد از انجام این کار با ورود به بازی شما می­توانید جوایز خود را که می­توانند به صورت تصادفی هرچیزی باشند، دریافت کنید.

انواع کد هدیه کالاف دیوتی موبایل

این مدل کدها یعنی انواع کد مخفی کال آف دیوتی را می­شود. در بازی بسیار یافت کرد که مربوط به آیتم­های مختلف بازی­ می­شوند. دریافت کد هدیه کالاف دیوتی موبایل بسیار موضوع هیجان انگیزی برای کاربران تلقی می­شود. به طوری که آن­ها ساعت­ها برای بدست آوردنشان در بازی یا در اینترنت وقت می­گذرانند. هر آیتم بازی می‌­تواند برای خود کدی مخصوص داشته باشد. مثل کد های اسکین کالاف دیوتی موبایل تا از طرق مختلف بازیکنان به آن برسند. مثل مثال گردونه شانس یا انواع کد مخفی کال آف دیوتی که قبل­تر اشاره کردیم.

کد های تقلب کالاف دیوتی موبایل

در ابتدای این متن بازهم به توصیه نشدن این راه بدلیل امکان بن شدن اکانت و از دست رفتن تمامی دست­آوردهای شما، باید اشاره کنیم. این کدها به دلیل دارا بودن سی پی بی نهایت باعث  از بین رفتن لگ­های مختلف مثل لگ اسلحه می‌شود همچنین در دسترس بودن خیل عظیمی از آیتم­هایی که نیاز به سکه دارند، بسیار بین بازیکنان محبوب هستند. این راه بسیار راحت­‌تر و جذاب­‌تر و البته پر دردسرتر از راه پیدا کردن قانونی کد مخفی کال آف دیوتی موبایل است.

انواع کد ترفند کالاف دیوتی موبایل نحوه و استفاده از آن­ها

همانطور که گفته شد پیدا کردن کد مخفی کال آف دیوتی وقت­‌گیرتر اما بسیار امن­تر از سایر راه­‌های انجام چيت كالاف دیوتی موبایل است. اما این بین شما با انجام انواع کد تقلب بازی کالاف دیوتی موبایل به محبوب­ترین مدل­های هك كالاف دست پیدا می­کنید.

هک ایم بوت­ها

ایم یا aim کردن یکی از شاخص‌­ترین است که در بازی­‌های شوتر انجام می‌شود. ویژگی هدف گرفتن در این بازی بسیار در بقای شما داخل نقشه بازی حیاتی است. و از این منظر هک ایم یا هدف گرفتن با استفاده از کد ایمبوت کالاف دیوتی موبایل میان کاربران محبوب و پرطرفدار شده است. هک ایمبوت محبوب­ترین نوع هک کد مخفی کال آف دیوتی است.

وال هک

یکی دیگر از انواع کد مخفی کال آف دیوتی موبایل، استفاده از Wall Hack می­باشد. این گزینه که به واسطه دانلود چيت این بازی مورد استفاده می­شود. به کاربران این دسترسی را می­دهد که حتی به کسانی که پشت دیوار پناه گرفته‌­اند هم رحم نشود. و با عبور گلوله از دیوار به آن­­ها تیر اصابت کند.

هک اتو هدشات

همانطور که از نام این هک پیداست به بازیکن این دسترسی را می­دهد. تا گلوله­‌هایی را داشته باشید که فقط به سر حریفان اصابت بکند. بدن هیچ کار خاص دیگری. نام دیگر اتو هدشات، مجیک بولت است که بسیار بین هکرها و یا چیترها محبوب است.

کدهای مخفی کالاف دیوتی pc

استفاده از کدهای کالاف دیوتی pc بسیار راحت تر از کالاف دیوتی موبایل است به همین منظور چند کد مخفی را ذکر می‌کنیم

ctrl I =نامرئی بودن ، ctrl+shift+x =نابودی همه چیز ، ctrl L = شکست ناپذیری و ..

مهم­ترین ویژگی­های خريد چيت و رمزهای بازی کالاف دیوتی موبایل

در اینجا به چندین مورد از ویژگی­های وسوسه انگیز چیت یا تقلب کردن در بازی کالاف دیوتی، می­خواهیم اشاره کنیم. انواع کد مخفی کال آف دیوتی از نوع تقلب­ش مواردی هستند که به عملکرد شما در بازی بسیار کمک خواهند کرد اما به هر حال چیت و تقلب حساب می­شوند.

ناپدید شدن دیوارها

این مورد همان گزینه وال هک می­باشد که چیترها با استفاده از تقلب می‌توانند با کمک حذف دیوار از بازی بازیکنانی که پشت آن سنگر گرفته­اند را مشاهده و سپس شلیک کنند.

سرعت بیشتر حرکت

افزاش سرعت قدم زدن و دویدن در بازی نسبت به بازیکنان معمولی.

زاویه متفاوت

این آیتم می­باشد  به بازیکنان این امکان را می­دهد تا بازی را با دوربینی دنبال کنند که از بالا بازی را نمایش می­دهد یعنی مانند بقیه دید اول شخص به بازی ندارید و کاراکتر خود و نقشه بازی را از بالا مشاهده می­کنید.

عواقب تقلب در کالاف دیوتی موبایل

همانطور که گفته شد راه­های متنوع و زیادی جلوی پای بازیکنان قرار دارد تا در بازی کالاف دیوتی پیشرفتی کنند. راه­هایی که از قانونی گرفته تا غیرقانونی و تقلب همگی بستگی به نوع دید شما به یک سرگرمی مهیج بستگی دارد. این راه­ها که یا جایزه هستند یا کد مخفی کال آف دیوتی هر کدام مزیت­ها و مشکلات خاص خود را دارا می­باشند. اما در اینجا به راه­هایی که سازندگان بازی ­می­توانند ­مچ چیتر­ها و آن­هایی که به هک اکانت و کد­ های مخفی کالاف دیوتی استفاده کنند، اشاره کنیم.

بهترین راه برای دریافت انواع کد جایزه بازی کالاف دیوتی موبایل

بهترین راه برای لذت بردن از بازی کالاف دیوتی و تبدیل شدن به پرو پلیر در این بازی، استفاده از روشی است که خود شما با آن راحت­تر هستید. همانطور که گفته شد انواع راه­های قانونی و غیر قانونی برای داشتن یک اکانت موفق در این بازی، وجود دارند که از چیت گرفته تا کد مخفی کال آف دیوتی.

 منبع مقاله:

g2a.com

youtube.com