فرهنگ و هنرکسب و کارهای برتر روز

فیلم عقرب عاشق حسین سهیلی زاده

بازیگران سریال عقرب عاشق روایتی از عاشقی خطرناک با هنرپیشه های معروف

حسین سهیلی زاده به زودی سریال عقرب عاشق را با برخی از بازیگران قبلی سریال های ملکه گدایان و مانکن و چهره های جدید از شبکه نمایش خانگی توزیع می کند.  کارگردان سریال های مانکن و ملکه گدایان حسین سهیلی‌زاده به تازگی دوباره برای شبکه نمایش خانگی سریال عاشقانه و اجتماعی را ساخته که به زودی توزیع می شود. در ادامه جزئیات بیشتر درباره بازیگران سریال عقرب عاشق و داستان این مجموعه را به همراه لینک دانلود فیلم علمی تخیلی در هت فیلم مشاهده کنید.

فیلمبرداری سریال «عقرب عاشق» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده و تهیه‌کنندگی رضا محقق در تهران ادامه دارد.

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، ساقی حاجی‌پور، سیاوش خیرابی، متین ستوده، رضا بهبودی، علی صلاحی، سمیرا حسینی، رضا فیاضی، مهران رنج‌بر، رویا جاویدنیا، شیدا یوسفی، هدایت‌ الله سجادی، رضا پژوهی، خاطره جهانگیری، پارسا صحرایی، هادی الیاس، آتنه فقیه‌نصیری و حسین پاکدل، دیگر بازیگران این سریال هستند.

در خلاصه داستان «عقرب عاشق» آمده است: «بهداد می‌ میرد. او را در سردخانه می‌ گذارند. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌ شود. مدتی بعد او سر حال و سرزنده در خیابان‌ های تهران به دنبال خون می گردد، خونی برای عقرب… .»

درباره سریال عقرب عاشق

نام : عقرب عاشق [ خرید و دانلود قانونی ]

ژانر : درام – علمی تخیلی – فانتزی

کیفیت : 1080p – 480p – 720p – BluRay – Full HD

زبان : فارسی

سال ساخت : 2022

کشور : ایران

کارگردان : سهیلی زاده

نویسندگان : امین محمودی ، حامد افضلی

تهیه کنندگان : رضا محقق

مناسب برای : 13+

سریال ایرانی عقرب عاشق «Scorpion In Love‌»به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی رضامحقق در سال 1401 تهیه و تولید شده است. عقرب عاشق سومین سریال حسین سهیلی زاده بعد از مانکن و ملکه گدایان در نمایش خانگی است که در 20 قسمت آماده شده است. سید رضا محقق پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «شهر خاموش»، «او خوب سنگ می‌زند»، «ممیرو»، «ایرو»، «درب» و … را بر عهده داشته که موفقیت‌های بین المللی و داخلی بسیاری را کسب کردند.

این سریال نخستین تجربه او در زمینه شبکه نمایش خانگی است. تصویربرداری این مجموعه در تهران و شهرهای شرقی کشور انجام شده و بخش دیگری از کار هم به صورت ویژوال افکت ساخته شده است. سریال عقرب عاشق به نویسندگی امین محمودی و حامد افضلی نویسنده های سریال «ملکه گدایان» در ژانر تخیلی، عاشقانه و اجتماعی ساخته شده و به بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه مانند حسد، دروغ و… می پردازد. تیتراژ سریال توسط محسن چاوشی خوانده شده است.

محمدرضا فروتن در سریال عقرب عاشق

محمدرضا فروتن پس از تجربه ناموفق «مانکن» و شکست «جزیره»، برای سومین بار، با حضور در «عقرب عاشق»، بازی در سریال نمایش خانگی را تجربه می‌کند. او حالا در شرایطی که دو تجربه ناموفق در نمایش خانگی داشته، یک انتخاب پرریسک دیگر را پشت سر گذاشته و پیشنهاد بازی در سریال جدیدی به نام «عقرب عاشق» را پذیرفته که ژانر آن درام تخیلی است. او این روزها مشغول بازی در این سریال است و برای دومین بار با حسین سهیلی‌زاده همکاری می‌ کند.

اکنون بیشتر از هر زمان دیگری مهم است که این ستاره محبوب قدیمی بتواند با یک انتخاب خوب، دوباره توانایی‌اش را در بازیگری نشان بدهد و با حضور پرسروصدا، خاطره تجربه‌های ناکام پیشین را در ذهن مخاطب کمرنگ کند. کیفیت کار سهیلی‌ زاده در «مانکن» و «ملکه گدایان» باعث می‌ شود پیش‌ بینی موفقیت «عقرب عاشق» با اما و اگرهایی روبه‌رو باشد. در هر صورت برای محمدرضا فروتن مهم و تعیین‌کننده خواهد بود.

«عقرب عاشق»، محمدرضا فروتن را نجات می‌دهد؟

محمدرضا فروتن از دهه ۷۰ کارش را در عرصه بازیگری آغاز کرد و به یکی از ستاره‌های محبوب سینما تبدیل شد. او سال ۷۵ با بازی در سریال «سرنخ» و در دهه ۸۰ نیز با بازی در سریال «روزهای به یاد ماندنی» و «از یاد رفته»، حضور در قاب تلویزیون را تجربه کرد و هم زمان از بازیگران پر کار سینما شد. او نقش‌آفرینی در مجموعه «سرزمین مادری» را که همچنان توقیف است نیز در کارنامه دارد.

این ستاره قدیمی در دهه ۹۰ با انتخاب‌هایی که داشت، آرام‌آرام از جایگاه قبلی خود فاصله گرفت و از اواخر دهه ۹۰، در نمایش خانگی نیز چنین مسیری را در پیش گرفت. فروتن پس از دو تجربه ناموفق در این مدیوم، با سریال «عقرب عاشق» برای سومین بار حضور در نمایش خانگی را تجربه می‌کند.

مورد انتقاد در «مانکن»

محمدرضا فروتن سال ۹۱ در مسابقه «رالی ایرانی» به کارگردانی آرش معیریان شرکت کرد و پس از آن تا سال ۹۸ در نمایش خانگی غایب بود. این بازیگر سال ۹۸ برای اولین بار در یک سریال نمایش خانگی ایفای نقش کرد و در مجموعه «مانکن» با حسین سهیلی‌زاده همکاری کرد. فروتن در «مانکن» نقش شخصیتی به نام «اخگر» را برعهده داشت که کاراکتر ثروتمند و بانفوذی بود.

این شخصیت در پشت پرده همه اتفاقاتی که در قصه رخ می‌داد، حضور داشت و کاراکتر منفی سریال بود. محمدرضا فروتن در «مانکن» بازی خوبی نداشت و نتوانست از پس ایفای این نقش بربیاید. هرچند که این سریال با قصه عامه‌پسند و عاشقانه‌ای که داشت، مورد توجه قرار گرفت و مجموعه پرمخاطبی بود، اما در جلب رضایت مخاطبان موفق نبود و بازی فروتن نیز مورد انتقاد قرار گرفت. به این ترتیب اولین سریال محمدرضا فروتن در نمایش خانگی، به نقطه عطفی در کارنامه او تبدیل نشد و نتوانست بخشی از ناکامی او را در سینما جبران کند.

شکست «جزیره» و شائبه جدایی از سریال

سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم دومین فرصت محمدرضا فروتن برای درخشش در نمایش خانگی بود. تجربه‌های موفق مقدم در سریال‌سازی و حضور بازیگران شناخته شده متعدد در «جزیره»، توقعات از این سریال را بالا برده بود، اما پس از انتشار «جزیره» مشخص شد نباید منتظر اتفاق ویژه‌ای باشیم. کیفیت این مجموعه در طول انتشار از سوی مخاطبان هم مورد انتقاد قرار گرفت.

فروتن در «جزیره» به عنوان بازیگر عملکرد بدی نداشت، اما بازی غافلگیرکننده‌ای نیز نداشت. او در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را ایفا می‌کرد، اما کاراکتر «شاهد» با بازی او به بهانه نه چندان قابل قبولی مانند سفر، در ۶ قسمت پایانی سریال حضور نداشت.

این موضوع باعث شد گمانه‌زنی‌هایی درباره کناره‌گیری او از ادامه حضور در سریال مطرح شود. «جزیره» بدون اعلام قبلی و به صورت ناگهانی در قسمت ۱۴ به پایان رسید و ساخت فصل دوم آن نیز منتفی شد، به این ترتیب دومین انتخاب فروتن در نمایش خانگی نیز نه تنها موفقیتی نصیب او نکرد، بلکه به عنوان یکی از تجربه‌های شکست‌خورده در کارنامه‌اش ثبت شد.

همکاری پرریسک با حسین سهیلی‌زاده

محمدرضا فروتن حالا در شرایطی که دو تجربه ناموفق در نمایش خانگی داشته، یک انتخاب پرریسک دیگر را پشت سر گذاشته و پیشنهاد بازی در سریال جدیدی به نام «عقرب عاشق» را پذیرفته که ژانر آن درام تخیلی است. او این روزها مشغول بازی در این سریال است و برای دومین بار با حسین سهیلی‌زاده همکاری می‌کند.

 اکنون بیشتر از هر زمان دیگری مهم است که این ستاره محبوب قدیمی بتواند با یک انتخاب خوب، دوباره توانایی‌اش را در بازیگری نشان بدهد و با حضور پرسروصدا، خاطره تجربه‌های ناکام پیشین را در ذهن مخاطب کمرنگ کند. کیفیت کار سهیلی‌زاده در «مانکن» و «ملکه گدایان» باعث می‌شود پیش‌بینی موفقیت «عقرب عاشق» با اما و اگرهایی روبه‌رو باشد، اما نتیجه هر چه که باشد موفقیت‌آمیز یا ناموفق، در هر صورت برای محمدرضا فروتن مهم و تعیین‌کننده خواهد بود.

دانلود فیلم ایرانی عقرب عاشق از سایت هت فیلم با کیفیت عالی

لیست بازیگران سریال عقرب عاشق

  • محمد رضا فروتن
  • آرمان درویش
  • ساقی حاجی پور
  • شقایق فراهانی
  • سیاوش خیرابی
  • متین ستوده
  • رضا بهبودی
  • شیدا یوسفی
  • رویا جاویدنیا
  • سمیرا حسینی
  • رضا فیاضی
  • مهران رنج‌بر
  • رضا پژوهی
  • خاطره جهانگیری
  • پارسا صحرایی
  • هادی الیاس
  • هدایت الله سجادی
  • آتنه فقیه نصیری
  • حسین پاکدل

سایرعوامل سریال عقرب عاشق

عوامل این سریال عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی، طراح نور: کیوان ارجمند، طراح چهره پردازی: سید جلال موسوی، طراح لباس: نوید فرح مرزی، طراح صحنه و دکور: سهیل میرسپاسی، صدابرداران: محمد مهدی آزادی، علی ظهوری، مدیر برنامه‌ریزی: مسعود میمی، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، بازیگردان: علی صلاحی، تدوین: امین عابدی، کانسپت آرتیست: هما بهجتی، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، صداگذاری: علی ظهوری، منشی صحنه : زهرا مهدوی، طراحی و ساخت قطعات سه بعدی گریم و کاسکتها: سید جلال موسوی – گروه هنری دلارت، پشتیبانی و تهیه لباس: مجموعه طهمورث، بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: جواد قاسمی، تصویر بردار پشت صحنه: امیر حسین آرمند، مشاور نظامی : سرهنگ اصغرزاده، عکس: مجید محبوبی‌راد.

زمان پخش سریال عقرب عاشق

عقرب عاشق با داستانی تخیلی، دراماتیک به زودی پخش خواهد شد اما هنوز تاریخ دقیق پخش آن مشخص نشده است.

تعداد قسمت های سریال عقرب عاشق

سریال عقرب عاشق در 20 قسمت 50 دقیقه‌ای برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده اسـت. لینک دانلود فیلم خارجی عقرب نیز جهت مقایسه شما با ورژن ایرانی آن در سایت هت فیلم موجود می باشد.

موضوع و داستان سریال عقرب عاشق

ژانر تازه ‌ترین اثر حسین سهیلی زاده اقتباسی از رمانی به نام عقرب و پروانه است؛ اما تاکنون اطلاعاتی درباره محوریت کلی داستان «سریال عقرب عاشق» رسانه ای نشده است.

بیوگرافی حسین سهیلی زاده کارگردان فیلم عقرب عاشق

حسین سهیلی‌زاده کارگردان سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1339 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار حسین سهیلی‌زاده می‌توان به کارگردانی سریال پریا، سریال فاصله‌ها و سریال آوای باران اشاره کرد.

حسین سهیلی‌زاده کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرد و سال 1380 در 41 سالگی در سریال رستوران خانوادگی به عنوان کارگردان فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال پریا، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای حسین سهیلی‌زاده محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون جمشید اسماعیل‌خانی، مریم سعادت، شهره سلطانی و کوروش تهامی را تجربه کرد.

حسین سهیلی‌زاده در سال 1395 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در تولید آثار مهمی حضور داشته است. او در این سال در 2 سریال مهم تلویزیون حضور داشت و خود را به جامعه هنرمندان معرفی کرد. آثار مهم حسین سهیلی‌زاده در این سال، فعالیت در سریال پریا به عنوان کارگردان و فعالیت در سریال مرز خوشبختی به عنوان کارگردان محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی حسین سهیلی‌زاده فعالیت در سریال پریا بوده است. حسین سهیلی‌زاده سال 1395 در 56 سالگی سریال پریا را کارگردانی کرد که توانست خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. از حسین سهیلی‌زاده نقل قول شده است که برای کارگردانی در سریال پریا و همکاریش با عوامل و بازیگران اعلام رضایت کرده است. حسین سهیلی‌زاده توانست با فعالیت در سریال پریا تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، محمود‌ پاک‌نیت و افسانه بایگان توانست سطح کاری او را متحول کند.

حسین سهیلی‌زاده علاوه‌بر سریال پریا، سال 1389 در 50 سالگی سریال فاصله‌ها را کارگردانی کرده است. حسین سهیلی‌زاده این‌بار با هنرمندانی چون محمد حمزه‌‌ای، فاطمه گودرزی، مریم کاویانی و سوگل طهماسبی همکاری داشت.

با اینکه حسین سهیلی‌زاده را بیشتر بعنوان کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. حسین سهیلی‌زاده علاوه‌بر کارگردان به‌عنوان تهیه کننده و دستیاراول کارگردان نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار حسین سهیلی‌زاده در حرفه‌ی تهیه کننده، سریال نخلستان صابر و سریال نیرنگ است. مهم‌ترین اثر حسین سهیلی‌زاده در حرفه‌ی دستیاراول کارگردان، فیلم الو الو من جوجو‌ام! است.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی حسین سهیلی‌زاده آن هست که در مدت زمان فعالیت خود، هم در تلویزیون و هم در سینما حضور داشته است. حسین سهیلی‌زاده را باید بیشتر کارگردان تلویزیون بدانیم چرا که 95% آثار وی تلویزیونی و 5% آثارش سینمایی است. در واقع حسین سهیلی‌زاده از مجموع 19 اثری که در کارنامه دارد، در 18 اثر در تلویزیون با نام سریال هست و نیست، سریال پریا، سریال مرز خوشبختی، سریال آخرین بازی، سریال آوای باران، سریال دختران حوا، سریال سه پنج دو، سریال سراب، سریال فاصله‌ها، سریال دلنوازان، سریال آخرین دعوت، سریال ترانه مادری، سریال آخرین گناه، سریال عشق گمشده، سریال رانت‌خوار کوچک، سریال دو قلوها، سریال پیله های پرواز و سریال رستوران خانوادگی نام‌های و در 1 اثر در سینما با نام فیلم سه، پنج، دو فعالیت داشته است.

در مجموع در کارنامه 58 ساله و بیوگرافی حسین سهیلی‌زاده آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی حسین سهیلی‌زاده و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار حسین سهیلی‌زاده در منظوم سر بزنید. همه 19 اثر مهم حسین سهیلی‌زاده در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار حسین سهیلی‌زاده در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند.

در واقع هر چقدر حسین سهیلی‌زاده در آثار ارزشمندتری فعالیت کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی حسین سهیلی‌زاده درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی حسین سهیلی‌زاده بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال پریا محسوب می‌شود و اثری که در بیوگرافی حسین سهیلی‌زاده کمترین امتیاز را گرفته است، سریال رستوران خانوادگی محسوب می‌شود.