عمومیکسب و کارهای برتر روز

شیشه های به کار رفته جهت پوشاندن بالکن چند میل متر می باشد؟

ساختار فنی شیشه بالکن + محاسبه آنلاین قیمت بالکن شیشه ای

سیستم های شیشه بالکنی متناسب با بالکن یا پارتیشن شیشه ای طراحی و پیاده سازی می شود. حتما قبل از اجرا و نصب بالکن شیشه ای کل فضا چک شود که فضای مورد نیاز جهت اجرا موجود می باشد. ساختار شیشه بالکن می تواند از نرده بالکن تا سقف، یا از زمین تا سقف باشد. در ساختار فنی شیشه بالکن و هندریل شیشه ای می توان این گونه بیان نمود که دو پروفایل آلومینیومی افقی و ظریف روی سقف و روی بالای نرده بالکن نصب می شود. و دو پروفایل عمودی هم در دو طرف بالکن قرار می گیرد.

ضخامت پنل شیشه ای 6، 8 یا 10 میلی متر است که روی پروفایل ها محکم می شود. این شیشه ها بسیار سبک هستند و به سادگی به وسیله چرخ داخل پروفایل افقی می لغزند و تا می شوند. در حین اینکه می توانند در برابر سرعت باد تا 300 کیلومتر در ساعت مقاومت کنند. نوع دیگر اینکه شیشه بالکن از زمین تا سقف ایجاد می شود و پروفایل های افقی آلومینیومی در زمین و سقف قرار می گیرد. ضخامت پنل شیشه ای 8، 10 یا 12 میلی متر است.

ساختارشیشه در سیستم بالکنی

شیشه به عنوان یکی از مهم ترین اجزا ساختار سیستم بالکنی محسوب می شود که می تواند بر اساس شکل و اندازه بالکن منازل و یا دفاتر شما طراحی و تولید شود. برای مثال اگر شکل بالکن به صورت گوشه دار و یا چند ضلعی باشد می توان ابعاد و اندازه های شیشه ها را نیز بر اساس اندازه اضلاع تولید و ارتفاع آن را نیز بر اساس ارتفاع، کف تا سقف و یا کوتاهتر از سقف بنا به درخواست شما تولید نمود. تمامی اندازه و ابعاد شیشه های سیستم بالکنی باید قبل از نصب به درستی و دقت انجام شود، زیرا شیشه های استفاده شده از جنس سکوریت در قطر های متفاوت بین 8-10 میل می باشد که به دلیل انجام فرایند سکوریت شدن بر روی شیشه خام بعد از تولید آن نباید ترک و یا برش روی آن انجام شود زیرا موجب ترک و در نهایت شکستن شیشه می گردد.

ساختار سیستم بالکنی فریم لس

سیستم فریم لس در دو گزینه نیمه فریم لس و کاملا بدون فریم وجود دارد. سیستم بالکنی فریم لس با استفاده از شیشه لمینت و یا سکوریت بر اساس خواست و نیاز کارفرما تولید و نصب می شود. به دلیل قرار نگرفتن هیچ سطحی در بالا و وسط شیشه نصب آن به آسانی و در زمان کوتاهی صورت می پذیرد. سیستم بالکنی فریم لس این اجازه را می دهد تا 100% فضای بیرون بدون هیچ مانع و حتی یک هندریل و یا خطی به نمایش گذاشته شود. در ساختار سیستم بالکنی فریم لس هیچ اندازه و محدودیتی وجود ندارد و نیازی به فریم هندریل ندارد و مطابق اندازه و دلخواه کارفرما تولید می گردد.

نرده شیشه ای بدون فریم بالکن، برای جداسازی یک ناحیه و ایجاد یک نمای زیبا برای بیننده در داخل و خارج می باشد. آنچه که شیشه بالکن فریم لس به وجود می آورد ایجاد یک فضای زیبای بی حد و حصر شیشه ای بدون قطع توسط خطوط پروفیل عمودی و افقی می باشد که در این حالت افراد نیروی روانی بالایی جذب می کنند و موجب دریافت بیشتر نور به داخل و در دسترس بودن فضای بیشتر از ویژگی های طراحی و استفاده معمارانه از این نوع سیستم بالکنی در فضا می باشد.

شیشه یک متریالی است که می توان از آن برای تمامی هدف های مورد نظر استفاده کرد. شیشه های بالکنی ما به صورت پانل های ایمن و ساخته شده از شیشه سکوریت است.

ساختار شیشه بالکن تاشو جمع شو

ساختار شیشه بالکن تاشو جمع شو به گونه ای است که باز کردن و بستن آن به راحتی انجام می شود. این نوع سیستم بالکنی از نظر نگهداری و استفاده بسیار آسان می باشند. سیستم بالکنی تاشو جمع شو به آسانی و با یک دست قابل باز شدن می باشد. پانل های شیشه ای هنگام باز شدن به کناره دیوار هدایت و می شود و می توان آن را در یک طرف و یا دو طرف جمع کرد این پانل های شیشه به دلیل قرار گیری روی ریل ها به راحتی به هر طرفی که مایل باشد قابل حرکت و جابه جایی می باشد. ساختار این سیستم بالکنی به گونه ای است که شما می توانید همه شیشه ها را باز و یا برای حفظ ایمنی و ایجاد تعادل هوایی برخی از پانل های آن را باز کنید.

همچنین در ساختار این سیستم یک قفل کلیدی به عنوان یک گزینه برای ایجاد ایمنی بیشتر برای کودکان را می توان روی آن نصب نمود تا امکان باز کردن پنل ها در دسترس کودکان نباشد. پانل های سیستم بالکنی به دلیل حرکت روان و باز و بسته شدن راحت آن قابلیت شستشوی آسان و راحت را دارد و به سادگی با هر محصول پاک کننده ای تمیز می شود. با نصب شیشه بالکن تاشو جمع شو که اغلب ارتفاع آن از کف تا سقف می باشد و پوشاندن کامل بالکن موجب می شود تا در روزهای بارانی و برفی نیز با لذت بیشتری از بالکن با بستن پنل های آن استفاده نمایید و در روزهایی که هوای مطبوع دارد با باز کردن کل پنل ها از گذران روز خود در بالکن لذت ببرید.

نحوه جمع شدن پنل های شیشه ای

بالکن شیشه ای از تعدادی پنل شیشه ای تشکیل شده است. اولین پنل یا درب از دریچه داخل ریل به سمت بیرون باز می شود و سایر پنل های شیشه ای نیز داخل ریل کنار هم حرکت کرده و به ترتیب باز می شوند و فضای محدودی را اشغال می کنند.

بالکن شیشه ای ایده ای نوین در طراحی دکوراسیون

بالکن شیشه ای محصولی است که در بالکن ها نصب می شود  و همانطور که از نام این محصول  به عنوان شیشه بندی بالکن پیداست، عموما در بالکن و تراس منازل، تراس هتل ها و رستوران ها به عنوان پوششی جهت ممانعت از ورود گرد و غبار، آلاینده ها، برودت و حرارت و حشرات می باشد.امروزه به خاطر نمای خاص و کاربردهای فروانی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است.

در حال حاضر بسیاری از افراد علاقه دارند تا نمای زیبایی به ساختمان مورد نظر خود بدهند. در این زمینه، استفاده از انواع شیشه‌ بالکن کشویی می‌تواند به این دسته از افراد کمک کند. بنابر این عامل می‌توان گفت بالکن های شیشه‌ای، امروزه یکی از پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین محصولات در صنعت شیشه به شمار می‌رود. در اینگونه از امور به طور معمول از پروفیل آلومینیوم بر روی ساختارهای کف و سقف شیشه بالکن، استفاده می‌شود. شیشه بالکنی به عنوان یک سازه ی شیشه ای پر طرفدار در سطح شهرها شناخته شده است. البته اغلب افراد شیشه بالکن ریلی را به نوع ثابت ترجیح می دهند اما قیمت نوع تاشو نسبتا بالا می باشد .

انواع شیشه بالکنی

از آنجایی که شیشه بالکن و تراس جهت جلوگیری از نفوذ گرد وغبار،حشرات و بارش برف و باران به داخل بسیار وسیله ی پرکاربردی می باشند هم چنین چون شیشه بالکن ها از جنس ششه سکوریت می باشند مانعی برای عبور نور خورشید به داخل نیستند به همین دلیل در عین بهره مند شدن از نور آفتاب می توان از ورود گرد و خاک به داخل جلوگیری کرد. شیشه جام بالکنی در دو نوع ثابت و متحرک طراحی می شوند. انتخاب مدل بالکن شیشه ای به موقعیت بالکن و تراس، میزان بودجه ی کارفرما و سلیقه ی شخصی بستگی دارد.ساخت بالکن شیشه ای متحرک نسبت به نوع ثابت به دلیل استفاده از یراق آلات بیشتر ، شامل هزینه ی بالاتری می شود.

شیشه بالکن ثابت

بسیاری از افراد در هنگام خرید شیشه بالکنی بین شیشه بالکن ثابت و شیشه بالکن جمع شو تردید دارند.باید این مطلب را خاطر نشان کرد که هرکدام از این مدل شیشه برای بالکن ، کاربری خاص خودشان رادارند و این مساله کاملا به استفاده ی کارفرما مربوط می شود.در مورد شیشه بالکن ثابت همانند نوع بازشو ، تماشای فضای لذت بخش بیرون کاملا فراهم می باشد.اما استفاده از هوای بیرون در فصول گرم سال فقط در مورد شیشه بازشو بالکن مهیاست.هم چنین اگر به دنبال شیشه بالکن ارزان هستید قیمت شیشه بالکنی ثابت کمتر است زیرا در مدل جمع شو از یراق آلات واتصالات بیشتری استفاده می شود و بالطبع قیمت بالاتری خواهد داشت.

بالکن شیشه ای تاشو

در زندگی مدرن امروزی که آپارتمان ها جایگزین خانه های بزرگ ویلایی شده اند،بالکن خانه تنها راه ارتباطی با فضای بیرون می باشد.باز بودن بالکن مشکلاتی را درفصول سرد سال در پی دارد.در فصلهای گرم نیز ورود حشرات آرامش را از افراد خانه سلب می کند.بدین ترتیب گاها بسته بودن بالکن وگاها باز بودن بالکن طراحان را بر آن داشت تا از شیشه تاشو استفاده کنند.طراحی شیشه بالکن تاشو بدین صورت است که پنل های شیشه ای داخل ریل های بالا و پایین مونتاژ می شوند سپس به وسیله ی چرخ ها داخل پروفیل به صورت افقی قرار می گیرند.در صورت جمع کردن پنل های شیشه ای توسط چرخ ها ، درآخرین پنل جمع شده،و حالت لولایی به خود می گیرد.

از این روش می توان برای آلاچیق ها و استخر استفاده کرد، شیشه جمع شو بالکن برای بالکن و تراس هایی که فضای کوچکی دارند بسیار مناسب می باشد چرا که با حرکت شیشه ها درون ریل و جمع شدن در یک طرف فضایی را اشغال نمی کنند.بدین ترتیب با استفاده از شیشه ریلی تاشو می توان هم از نور خورشید در مواقع لزوم بهره مند شد وهم می توان از بارش برف و باران و خیس بالکن جلوگیری کرد. نصب شیشه کشویی تراس می تواند بر ارزش بهای ملک هم تاثیر گزار باشد.