عمومیکسب و کارهای برتر روز

معرفی ارزان ترین پرینتر های لیزری بازار (اردیبهشت 1402)

پرینترهای لیزری به دلیل سرعت بهتر پرینت و همچنین هزینه های تعمیر و نگهداری پایین تر به نسبت پرینترهای جوهرافشان، محبوبیت بیشتری دارند و خریداران می توانند متناسب با بودجه خود، یک مدل با کیفیت از این دستگاه را تهیه کنند. در این مطلب قصد داریم لیستی از ارزان ترین پرینتر های لیزری بازار را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. لطفا همراه ما باشید.

نکات مهم خرید دستگاه پرینتر لیزری

پیش از معرفی ارزان ترین پرینتر های لیزری بازار، می خواهیم نکاتی را برای خرید این دستگاه توضیح دهیم که با در نظر گرفتن این نکات، خرید بهتری خواهید داشت :

  • پرینتر تک کاره یا چند کاره

دستگاه پرینتر لیزری دو مدل تک کاره و چند کاره دارد. در پرینتر تک کاره فقط چاپ به صورت رنگی یا سیاه و سفید انجام می شود اما پرینتر چند کاره، قابلیت های دیگری همچون فکس، اسکن و کپی را هم در اختیار شما قرار می دهد. البته همانطور که حدس می زنید، پرینتر تک کاره ارزان تر است.

  • توان کاری

از نکات مهم دیگر برای خرید پرینتر لیزری، توجه به توان کاری آن است. دستگاه پرینتر با توجه به توان کاری خود دارای انواع مناسب استفاده خانگی و اداری است و نباید بیشتر از حد توانی که دارد از آنها کار کشید.

  • اتصالات پرینتر

هنگام خرید دستگاه پرینتر لیزری، قابلیت اتصال آن به رایانه و دیگر دستگاه های هوشمند را بررسی کنید. البته اکثر چاپگر ها دارای پورت USB هستند اما برخی مدل های خوب از درگاه های اتصال دهنده دیگر همچون Ethernet و WiFi نیز برخوردار می باشند.

  • امکان چاپ دو رو

چاپ دو رو از قابلیت های جدید پرینتر است که برای پرینت فایل های زیاد به صورت پشت و رو کاربرد دارد.

  • سرعت چاپ

 برای خرید پرینتر لیزری به سرعت چاپ آن نیز توجه کنید. سرعت پرینترهای لیزری مابین 10 تا 30 برگه در دقیقه است که برخی مدل ها دارای سرعت بیشتر و برخی دیگر نیز دارای سرعت کمتر هستند.

  • سیستم تغذیه خودکار

عملکرد دستگاه های پرینتر لیزری با سیستم تغذیه خودکار به این صورت است که برای انجام کپی در مقیاس بالا، تک تک برگ ها را برداشته و وارد دستگاه چاپ می کنند و با این ویژگی دیگر نیازی نیست که شما خودتان یکی یکی برگه ها را داخل سینی پرینتر قرار دهید.

  • قیمت پرینتر لیزری

قیمت نیز عامل موثر در انتخاب یک دستگاه پرینتر لیزری است. این دستگاه در مدل های مختلف دارای بازه قیمتی متفاوتی است و شما با توجه به ویژگی هایی که انتظار دارید دستگاه داشته باشد، باید هزینه آن را بپردازید.

معرفی بهترین پرینتر های لیزری ارزان در بازار

در ادامه، چند مدل از ارزان ترین پرینتر های لیزری در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد :

پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M15a

پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M15a با توجه به قابلیت ها و امکاناتی که دارد، از قیمت مناسبی برخوردار است. این مدل پرینتر به صورت تک کاره می باشد و سرعت چاپ آن راضی کننده است.

پرینتر تک کاره لیزری HP LaserJet Pro M15a، به صورت سیاه و سفید چاپ می کند و سایز کاغذی که توسط آن پشتیبانی می شود، A4 است. درباره سرعت چاپ پرینتر معرفی شده نیز باید بگوییم که در هر دقیقه 19 کاغذ چاپ می کند که سرعت قابل قبولی است. کسب اطلاعات بیشتر و معرفی بهترین پرینترهای چاپ عکس.

نحوه اتصال آن به کامپیوتر نیز به کمک کابل USB است و امکان اتصال با وای فای یا اتصال شبکه را ندارد.

پرینتر HP LaserJet Pro M15a در حین چاپ صدای نسبتاً بالایی دارد اما اگر حالت آن را در Standby قرار دهید، صدا تا میزان قابل توجهی کمتر خواهد شد.

پرینتر لیزری HP Neverstop Laser 1000a

دومین مدلی که می خواهیم در لیست ارزان ترین پرینتر های لیزری بازار به شما معرفی کنیم، پرینتر لیزری HP Neverstop Laser 1000a است که دارای طراحی مدرن و ظاهر زیبایی می باشد. این دستگاه از سرعت چاپ 30 برگ در دقیقه برخوردار است که به نسبت مدل معرفی شده قبلی، سرعت بیشتری است. ظرفیت سینی کاغذ ورودی دستگاه، 150 عدد است و مناسب برای مصارف خانگی و اداری می باشد.

در خصوص این دستگاه پرینتر لیزری لازم است این نکته را هم هم بدانید که مواد مصرفی آن به صورت سرنگی تزریق می شود و به صورت تک رنگ می باشد.

پرینتر لیزری تک کاره اچ پی p1102w

پرینتر لیزری اچ پی p1102w یکی دیگر از مدل های قیمت مناسب است. نوع چاپ این دستگاه تک رنگ می باشد و می تواند در هر دقیقه 19 صفحه و در هر ماه 5 هزار صفحه چاپ کند. همچنین مجهز به پورت USB و Wifi هم می باشد. ظرفیت سینی کاغذ این مدل پرینتر، 150 کاغذ است و امکان چاپ دو رو هم ندارد.

پرینتر لیزری چندکاره HP LaserJet Pro MFP M28W

یک مدل دستگاه پرینتر لیزر چند کاره با قیمت مناسب، پرینتر لیزری چندکاره HP LaserJet Pro MFP M28W  است و درباره سرعت این دستگاه باید بگوییم که در هر دقیقه 18 برگ و هر ماه می تواند 8 هزار برگ را پرینت بگیرد همچنین این دستگاه علاوه بر پرینت، کار اسکن، فکس و کپی را هم انجام می دهد.

دستگاه پرینتر مورد صحبت ما توانایی چاپ دو رو ندارد و چاپ آن تک رنگ و مشکی است. بنابراین اگر نیاز به چاپ دو رو باشد، باید کاغذ را از دستگاه خارج کرده و مجددا آن را داخل دستگاه قرار داد. کسب اطلاعات بیشتر و جواب به یک سوال پر چالش چه پرینتری برای خانه بخرم.

پرینتر لیزری چندکاره HP LaserJet Pro MFP M28Wاز طریق وای فای به اینترنت و شبکه متصل می شود و شما امکان کنترل دستگاه را از راه دور هم خواهید داشت.

پرینتر لیزری چندکاره  HP LaserJet Pro MFP M28a

یک مدل پرینتر لیزری چند کاره دیگر، پرینتر لیزری چندکاره HP LaserJet Pro MFP M28a است که کارهای پرینت، اسکن و کپی را انجام می دهد. این پرینتر به دلیل قابلیت چاپ تک رنگ، دارای قیمت اقتصادی است و برای شارژ کارتریج آن نیز فقط یک رنگ جوهر خریداری خواهید کرد.

پرینتر لیزری اچ پی  LaserJet Pro M102a

در لیست ارزان ترین پرینتر های لیزری بازار، پرینتر لیزری اچ پی LaserJet Pro M102a را هم نام می بریم که بهترین گزینه برای مصارف خانگی و اداری با حجم کاری کم است. این دستگاه به دلیل وزن سبک و ابعاد کوچک، نیاز به فضای بزرگی برای نگهداری ندارد و سرعت چاپ آن نیز 22 برگه در هر دقیقه است.

کیفیت چاپ در این پرینتر اچ پی دارای کیفیت 600 dpi است اما فناوری HP FastRes که در دستگاه استفاده شده، رزولوشن را تا 1200 dpi نیز می رساند.

معرفی فروشگاه برای خرید پرینتر لیزری

در پایان اگر قصد خرید دستگاه پرینتر لیزری را دارید، می توانید انواع مدل های این دستگاه در قیمت های مختلف را در فروشگاه تهران پرینترز مشاهده کنید. این فروشگاه در زمینه فروش و خدمات تعمیر پرینتر فعالیت می کند و آماده ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید به شما مشتریان می باشد.

سوالات متداول

  • قیمت پرینتر لیزری چقدر است؟

قیمت پرینتر لیزری با توجه به ویژگی ها و قابلیت های آن تعیین می شود.

  • پرینتر لیزری گران تر است یا پرینتر جوهر افشان؟

قیمت دستگاه پرینتر لیزری از دستگاه پرینتر جوهر افشان بیشتر است.

  • پرینتر لیزری را از کدام فروشگاه خریداری کنیم؟

برای خرید دستگاه پرینتر لیزری می توانید به فروشگاه تهران پرینتر مراجعه کنید.