اجتماعیکسب و کارهای برتر روز

پروفیل لایت باکس فریم لس

لایت باکس استند تبلیغاتی

خانه طراحان سام با به کارگیری تکنیک‎های روز دنیا توانسته نوردهی کاملا یکنواختی را در کل سطح این تابلو لایت باکس فریم لس ایجاد کند که این امر باعث شده ایرادات تابلوهای قدیمی تر از قبیل نقاط سایه روشن و موج برداشتن تصویر، به حداقل رسانده شود.

سازه این نوع لایت باکس از پروفیل آلومینیوم مخصوص با طول 6 متر تولید میشود. و ضخامت آن برای لایت باکس یک طرفه 7.5 cm و برای لایت باکس دو طرفه 12 cm است. و با توجه به قابلیتهای این لایت باکس میتوان آنرا به صورت دیواری یا آویز از سقف و یا حتی به عنوان استند تبلیغاتی استفاده نمود.

اکنون درنظر بگیرید منابع نوری همان بیلبورد به جای پرتاب نور از مقابل از پشت تابلو سطح پوستر تبلیغاتی را روشن نماید، بله درست متوجه شده اید اکنون بیلبورد شهری را میتوانیم با کلیدواژه لایت باکس نام برد. لایت باکس های فریم لس تولید شده در خانه طراحان سام در ضخامت های مختلف موجود می‌باشد.

لایت باکس‌ ها اکثراً دارای وزن بسیار کم و با ضخامت حداقلی این امکان را می‌دهند که به‌صورت دیواری، آویز از سقف، و یا ایستاده قابل سفارش باشند. این تابلوها انواع مختلفی دارند که با توجه به ابعاد و نوع پارچه لایت ‌باکس، جنس چارچوب، انواع نورپردازی و… ارائه می‌شوند. چنانچه که از لایت باکس ارزان قیمت برای تبلیغات استفاده کنید مزایای بسیاری نصیب کسب و کار شما خواهد شد.

تابلو تبلیغاتی لایت باکس با استفاده از نور اس ام دی SMD که داخل آن تعبیه شده است و استفاده از آلومینیوم ساخته می شود و در انواع مختلف قابل اجرا است. در این نوع لایت باکس اصطلاح فریم لس بدین منظور بکار برده می شود که از نمای مقابل (روبرو) کل طرح چاپی برای مخاطب قابل رویت بوده و فریم اصلی از نمای مقابل دیده نمی شود.

لایت باکس فریم لس در برابر آسیب های احتمالی ازقبیل شرایط آب و هوایی(باران و رطوبت)، نور مستقیم خورشید و… مقاوم بوده و آسیب پذیری این نوع لایت باکس را به حداقل رسانده است. طراحان هدف از تولید و ساخت پروفیل های لایت باکس بدون فریم (فریم لس) را به خاطر رسیدن به تمامی فضای فریم جهت کسب بیشترین توجه و تمرکز بر روی تصویر می دانند.

این نوع لایت باکس با استفاده از بک لیت پلکسی چاپ شده ساخته می شود و دو نوع آویز و دیواری دارند ضخامت آن بسیار کم است و مقاومت بالایی دارد. مدیای چاپ بک لایت در لایت باکس ها و در شکل آسمان مجازی نیز کاربرد فراوان دارد. طرح روی بک لایت طلقی چاپ شده ، روی لایت باکس قرار گرفته و 4 سمت فریم آلومینیومی روی آن قرار میگیرد. لایت باکس های فریم لس در بعدها سفارشی فریمل پباده سازی و ساخت می باشند هرچند سایز های بزرگتر ظاهری دیدنی خواهند داشت .

ساخت انواع تابلو لایت باکس های فریم لس پارچه ای

این گونه لایت باکس فریم لس آلومینیومی از حداقل فریم استفاده شده و بیشترین تمرکز بر روی تصویر است تا جلوه ی بهتری را شاهد باشیم. لایت باکس فریم لس آلومینیومی به لایت باکسی گفته میشود که از نمای روبرو شما هیچگونه قاب و چهارچوب و زواری را چه از جنس آلومینیوم و چه از جنس ورقهای آهن مشاهده نمی‌کنید. لایت باکس ها به تابلوهایی اطلاق می‌گردد که نور پردازی از پشت تصویر انجام می‌پذیرد. لایت باکس های اسنپ فریم جز رایج ترین لایت باکس‌ها به شمار می روند.

مدل 7.5 سانت قابلیت تولید با نور ال ای دی طرفین و کف را دارد و در صورتی که نور در اطراف تعبیه شود قیمت لایت باکس پایین تر خواهد بود. لایت باکس هایی که در خانه طراحان سام تولید می‌شوند به علت اینکه بسیاری از مواد خام مصرفی مورد نیاز توسط مهندسین این شرکت تولید می‌شوند قیمت تمام شده بسیار ارزان تری نسبت به رقیبان خود را دارند.

این پارچه با دستگاه های پیشرفته چاپ یووی انجام می شود که ضد آب و ضد خش می باشد. در لبه بدنه آلومینیومی لایت باکس شیاری قرار می گیرد که نوارهای سیلیکونی دوخته شده در اطراف پارچه چاپ شدۀ لایت باکس، از داخل این شیارها می گذرد. ابعاد لایت باکس پارچه ای میتواند با سفارش مشتری متغیر باشد ، اما هر چه ابعاد بزرگتر شود نمای بهتری ارائه میدهد و تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطب خواهد داشت.

پروفیل لایت باکس فریم لس ۴ ۵ سانتی یکطرفه

لایت باکس کریستالی یا کریستال لایت باکس کمی نسبت ‌به انواع دیگر متفاوت است، ابن نوع از لایت باکس از دو لایه پلکسی ضخیم و شفاف ساخته ‌شده که چاپ و تصویر داخل و بین این دو لایه قرار می‌گیرد و در پشت آن لامپ‌های ال‌ ای‌ دی نصب می‌شود.

مدل 7.5 سانت قابلیت تولید با نور ال ای دی طرفین و کف را دارد و درصورتی که نور در اطراف تعبیه شود قیمت لایت باکس پایین تر خواهد بود. تابلو لایت باکس دیواری را به راحتی می‌توان با پیچ و یا قلاب تعبیه شده در آن همانند یک تابلو به دیوار نصب کرد.

مراکز پخش پروفیل آلومینیومی ساخت لایت باکس های فریم لس در اکثر نقاط کشور فعالیت می نمایند، برای دسترسی سریع به این مراکز انتخاب روش غیر حضوری بسیار مناسب و سودمند می باشد. عموما کافه مکانی آرام و در فضای نوری کم است که می توان با استفاده از تابلو لایت باکس تبلیغاتی یا تابلو تزیینی نظر همه را به طرح جلب کرد و از طرفی جلوه های خاصی به مکان می دهد.

خدمات لایت باکس های فریم لس

از این تابلو می‌توان برای فضاهای سربسته، مجتمع‌های تجاری، سالن‌ها، سینماها، مترو و سالن‌های پرواز بهره برد. پروفیل‌های آلومینیومی لایت باکس فریم لس در ابعاد 6 متر تولید می شدند اما اکنون پروفیل های آلومینیوم لایت باکس پارچه‌ای تا 10 متر نیز موجود شده است؛ و همچنین دارای ضخامت 7.5 سانتی متر برای لایت باکس یک طرفه و 12 سانتی متر برای لایت باکس دوطرفه می باشد.

مراحل تولید لایت باکس فریم لس

پروفیل های آلومینیومی لایت باکس فریم لس در بعد ها 6 متر ارتفاع ایجاد شده‌است همینطور ضخامت این لایت باکس ها 7 . 5 سانتی متر یکطرفه و 12 سانتی متر دوطرفه هستند و فریملیت و امکان استعمال از لایت باکس های فریم لس تحت عنوان استند , دیواری و یا این که آویز از سقف موجود است . لایت باکس فریم لس پارچه‌ای در ابعاد مختلف کوچک و بزرگ قابل تولید می‌باشد و برای ابعاد بزرگتر چند سازه کنار هم قرار می‌گیرد که با توجه به فریم لس بودن این پارچه ها تصویر یکدست نتیجه کار خواهد بود.

نوع استفاده از لایت باکس فریم لس پارچه ای می تواند بصورت استند، دیواری و آویز از سقف باشد. لایت باکس فریم (لایت باکس پارچه ای) لس نوع دیگری از انواع لایت باکس است که در آن تلاش شده حاشیه دور کار یا به تعبیر دیگر فریم دور تصویر حذف شود و فقط تصویر از روبرو قابل روئیت باشد.

لایت باکس های فریم لس پارچه‌ای به باعث ویژگی‌های ارتقاء یافته یکی‌از آپ تو دیت ترین دسته تابلو لایت باکس فریملس است . محدودیت پلکسی گلس و مدیای ترانسپارنت(بک لایت) باعث شد تا محصولی جدید و پرکاربرد روانه بازار گردد. تابلوهای بک لایت پارچه‌ای علاوه بر حفظ کیفیت، بافت لطیف و سبکی بی‌حد خود امکان تولید ابعاد عریض‌تر را فراهم ساخت.

ساخت لایت باکس فریم لس آلومینیومی پارچه ای در انواع فریم لس دیواری، آویز، پایه دار و فریم لس دوطرفه انجام می شود. چاپ این لایت باکس ها از نوع پارچه بک لایت بوده و به راحتی قابل نصب و تعویض می باشند. لایت باکس فریم لس یا پارچه ای جعبه های نوری با کیفیت بالایی هستند که در انواع و اندازه های مختلف ارائه می شوند.لایت باکس یکی از محبوب ترین انواع تبلیغات در فضای داخلی و بیرونی است.

لایت باکس ارزان تا 30% تخفیف قیمت خرید

لایت باکس نوری (لایت باکس فریم لس چاپ پارچه ) ، یکی دیگر از محصولات گروه تولیدی خانه طراحان سام است که با نازلترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن در بازار به مشتریان عزیزارائه میگردد. نصب لایت باکس اسنپ فریم آویز با استفاده از زنجیر و سیم تعبیه شده در آن و مدل دیواری آن با استفاده از قلاب های قرار گرفته در لایت باکس همانند تابلو به راحتی امکان پذیر است. لایت باکس پارچه ای یا فریم لس با لایت باکس های قدیمی متفاوت است. تکنولوژی چاپ یووی این قابلیت را به شما می دهد تا از لایت باکس فریم لس پارچه‌ای در فضای خارجی هم استعمال فرمایید .

همین امر سبب کسب اعتماد و اطمینان مشتریان شما به کسب و کار و برند شما خواهد شد. نشانه‌ های شما در شب نیز سبب جذب مشتری می شود و ایجاد تبلیغات بدون وقفه از مزایای مهم آن است. با کمک آن نیازی به اجاره و صرف هزینه گزاف بیلبوردهای تبلیغاتی را ندارید. بنابراین هنگام تصمیم ‌گیری به تمام مزایای تابلو های لایت باکس برای رونق تجارت و کسب‌ و کارتان فکر کنید. لایت باکس‌ ها به دلیل ویژگی ‌های قابل ‌تشخیص و همه‌ کاره خود سودمند هستند.

سهولت در تعویض طرح چاپی، قیمت مناسب، عدم محدودیت نصب در فضاهای باز و بسته و ماندگاری بالای لایت باکس های فریم لس باعث گردیده است این نوع لایت باکس جزء انتخاب های اول مشتریان باشد. استفاده از چاپ بک لایت برروی متریال هایی مانند پارچه، پی‌ وی سی و یووی با استفاده از دستگاه ‌های چاپ دیجیتال مدرن این امکان را می‌دهد که باکیفیت‌ ترین و با بهترین وضوح، تصویر مورد نظر خود را چاپ و به نمایش بگذارید.

یکی از آسان ترین راه ها به جای ایجاد تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، این است که به یک تابلوسازی معتبر مراجعه کرده و لایت باکس های خود را سفارش دهید. اگر نیاز به ابزاری برای تبلیغ کسب و کار خود در مدت زمان کوتاه دارید، این اطمینان را به شما می دهیم که لایت باکس های پارچه ای شما را ناامید نمی کنند.

حتی اگر به طور مرتب در محصولات و خدمات خود تغییراتی ایجاد کنید ، این نوع تابلو ها بهترین انتخاب هستند، زیرا تصویر داخل لایت باکس های پارچه ای به راحتی تعویض شده و نیازی نیست هر بار هزینه ای مجدد برای خرید کل تابلو پرداخت نمایید. تعویض طرح چاپی در لایت باکس های فریم لس در زمان کوتاهی انجام می شود.

هر چه این شناخت گسترده‎تر صورت بگیرد و نمایشی جذاب و مطلوب از خدمات و امکانات فراهم آورد، در جذب مخاطب مفید واقع می‎شود. برای مثال برخورداری از نمونه کارت ویزیت داروخانه دامپزشکی لایه باز می‌تواند گامی بزرگ در این مسیر باشد. این نوع لایت باکس ها در فضاهای خارجی به کار برده می شوند و در دو نوع ایستاده و دیواری موجود است. در نهایت باید بگوییم لایت باکس هایی که به وفور در متروها مشاهده می کنید نمونه ای از لایت باکس های آلومینیومی محسوب می شوند.

درصورت استفاده لایت باکس در محیط بسته از نوپان خام و یا یک رو سفید به جهت انعکاس بیشتر نور استفاده می گردد ولی اگر لایت باکس در محیط باز نصب و مورد استفاده قراربگیرد از المان هایی همچون ورق کامپوزیت و … در این نوع لایت باکس هیچ محدودیتی از نظر ابعاد و فضای داخلی و خارجی وجود ندارد. همچنین در روش کف خواب با استفاده از ام دی اف خام در پشت لایت باکس اس ام دی ها به روی ام دی اف متصل می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید