اجتماعیکسب و کارهای برتر روز

لیست سایت های خارجی ارسال پیامک رایگان و تست شده

معرفی ۱۰ سایت برای دریافت اس ام اس آنلاین رایگان

این روزها بسیاری از وب سایت ها از شما می خواهند هنگام ثبت نام در سرویس ها و پنل پیامکی، نوعی تأیید ارائه دهید. این شامل اکثر موارد مانند سایت های خرید ، حساب های ایمیل ، انجمن های گفتگو ، خدمات بازی ، وبلاگ ها ، رسانه های اجتماعی و غیره است. هدف اساسی تأیید فقط تهیه آدرس ایمیل یا شاید حل یک captcha برای تأیید شخص واقعی بودن شما و هرزنامه نیست.

سایر اشکال تأیید می تواند با درج اطلاعات شخصی بیشتری مانند نام، آدرس یا کد پستی باشد. روش دیگر برای شناسایی شما از یک کاربر قانونی ، تأیید صحت تلفن است که معمولاً به صورت پیام کوتاه همراه با کدی است که به تلفن همراه شما ارسال می شود. مشکل این است که هرکسی نمی تواند شماره تلفن خود را به هرکسی که از او می خواهد، بدهد.  با ما در ادامه باشید تا به معرفی ۱۰ سایت رایگان برای دریافت اس ام اس آنلاین و تبلیغات پیامکی بپردازیم.

با سایت  های رایگان دریافت اس ام اس آنلاین دریافت کنید

برخی از سرویس های مهم ارسال پیامک منطقه ای ممکن است از احراز هویت دو عاملی مطمئن تری استفاده کنند که استفاده از شماره تلفن واقعی شما منطقی تر است. اما برای موارد دیگر که چندان مهم نیستند یا فقط به یکبار تأیید احتیاج دارند ، استفاده از شماره ای که به تلفن شخصی شما گره خورده باشد ممکن است ترجیح داده شود. خوشبختانه وب سایت هایی وجود دارند که خدماتی را ارائه می دهند که می توانید پیامک ارسال شده به شماره تلفن دیگری را دریافت کنید.

استفاده از سرویس دریافت پیام کوتاه آنلاین کار ساده ای است، کافیست شماره ارائه شده را یادداشت کنید و آن را به سرویس یا فردی که برای ارسال پیام به شماره نیاز دارد، بدهید. پس از مدت کوتاهی، پیامی که منتظر آن هستید باید ظاهر شود. توجه داشته باشید که این پیام ها خصوصی یا ایمن نیستند و توسط کسی قابل مشاهده است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که هیچ اطلاعات شخصی دریافت نمی شود. در اینجا ما ۱۰ وب سایت را لیست می کنیم که خدمات دریافت پیام کوتاه رایگان را ارائه می دهند که به شما امکان می دهد پیام های متنی را که برای شما ارسال می شود بدون استفاده از تلفن واقعی دریافت کنید.

چگونه شماره را آزمایش کنیم ؟

برای بررسی اینکه آیا این سرویس ها کار می کنند ، ما به سادگی از طریق اسکایپ اس ام اس  به شماره ذکر شده پیامی ارسال کردیم . ممکن است برخی از این سرویس ها برای مدتی غیرفعال باشند یا برای استفاده توسط کشورهایی مثل ایران نیاز به استفاده از فیلترشکن برای دور زدن تحریم ها داشته باشند.

۱. Sellaite SMS RECEIVER

Sellaite SMS RECEIVER چندین سال است که وجود دارد و با بسیاری از سرویس های دیگر متفاوت است زیرا از سه شماره تلفن از استونی (کد کشور +۳۷۲) استفاده می کند. هر سه شماره در طی ده ثانیه درست کار کرده و پیام دریافت کرده اند. یک ویژگی عالی در اینجا گزینه پیام رسانی صوتی است که در آن می توانید پیام ها را از تأیید صحت تلفنی با صدا دریافت و پخش کنید. دکمه های Play و Stop در نوار عنوان پیام ها با پخش صدا قابل مشاهده هستند. توجه داشته باشید که دکمه ارسال پیامک در صفحه اصلی به یک سرویس پولی اشاره دارد.

۲. FreePhoneNum

FreePhoneNum دارای تعداد قابل توجهی از بیست و هفت شماره موجود است ، اگرچه همه آنها از دو کشور هستند. ایالات متحده بیست و یک شماره و کانادا شش شماره دارد. ما پنج عدد از شماره های  ایالات متحده و سه شماره از  کانادا را به طور تصادفی آزمایش کردیم و همه آنها در عرض چند ثانیه پبامک دریافت شدند. سرویس ارسال متن در دسترس است که می توانید روزانه حداکثر ۵ پیام به شماره های ایالات متحده / کانادا ارسال کنید. همچنین یک سرویس تماس صوتی رایگان در وب سایت وجود دارد که می توانید از بلندگوها / میکروفون خود برای یک تماس تلفنی دو طرفه استفاده کنید.

۳. FreeTempSMS

به نظر می رسد FreeTempSMS برای هندی ها باشد و در مجموع هشت شماره دارد. شش مورد مربوط به ایالات متحده و دو مورد مربوط به کانادا است. در زمان نوشتن این مقاله ، هر هشت شماره به خوبی کار می کردند و تمام پیامک ها طی چند ثانیه دریافت می شدند. یک گزینه ثبت نام وجود دارد اما مشخص نیست که برای چه چیزی است زیرا به نظر می رسد کاری انجام نمی دهد و هیچ اطلاعاتی وجود ندارد.

۴. SMS-Online

هشت شماره تلفن با پیام کوتاه آنلاین در دسترس است که هر یک از ایالات متحده ، پورتوریکو ، فرانسه ، مالزی ، اندونزی و سوئد است. انگلستان دو شماره دارد. برای دیدن لیست پیام ها کافیست روی دکمه Open برای هر کشوری کلیک کنید. توجه داشته باشید که معمولاً یک تبلیغ VPN در بالای لیست پیام ها وجود دارد .تنها شماره ای که با آن مشکل داشتیم یکی از این دو شماره از انگلستان بود. به نظر می رسید بقیه درست کار می کنند ، می توانید با یک ایمیل مشترک شوید تا هنگام اضافه شدن شماره های جدید از آن مطلع شوید. این سرویس چند زبانه است .

۵. Twilio

این برنامه نیاز به ثبت نام برای یک حساب آزمایشی دارد اما از قضا شما باید یک شماره تلفن برای تأیید ارائه کنید. حساب آزمایشی Twilio حدود ۱۶ دلار اعتبار رایگان به شما می دهد. ۱ دلار با افزودن یک شماره به حساب شما یا تغییر به یک شماره جدید هزینه می شود. یک شماره فعال برای حسابهای آزمایشی مجاز است. برای افزودن یک شماره ، روی دکمه قرمز رنگ “Get a trial number” در داشبورد کلیک کنید. شماره ایالات متحده پیش فرض است اما شما می توانید از طریق تابع جستجو ، کشور دیگری را انتخاب کنید.

برای رفتن به داشبورد پیام کوتاه و مشاهده پیام های دریافتی ، روی All Products and Services > Programmable SMS کلیک کنید. ما از شماره ایالات متحده استفاده کردیم و هزینه دریافت هر پیام ۰.۰۰۷۵ دلار است. ممکن است تعداد سایر کشورها متفاوت باشد. به نظر می رسد برای هر ماه که شماره استفاده می کنید ، ۱ دلار از اعتبار شما کسر می شود. حساب آزمایشی Twilio همچنین می تواند پیام ارسال کند اما فقط به شماره های تأیید شده است. مزیت بزرگ Twilio نسبت به سایر سرویس های اینجا این است که همه پیام های دریافتی فقط توسط کسی که اطلاعات ورود به سیستم را بداند قابل مشاهده است. بنابراین ، اگر می خواهید پیام های شخصی یا خصوصی دریافت کنید بسیار ایمن تر است.

۶. Fakenum

Fakenum دارای پنج شماره ذکر شده است که همه در ایالات متحده است. کافیست بر روی دکمه “Receive Free SMS” کلیک کنید و سپس بر روی یکی از شماره هایی که می خواهید استفاده کنید کلیک کنید. برای مشاهده پیام های دریافتی جدید ، دکمه “Show my SMS Message” را فشار دهید یا صفحه را تازه کنید. وقتی ما آزمایش کردیم، از پنج شماره چهار عدد کار کرد. رسیدن پیام ها طولی نکشید و در عرض چند ثانیه نمایش داده شد.  این تنها سرویس پیامکی رایگان بود که ما پیدا کردیم و توسط Twilio برای تأیید تلفن پذیرفته شد.

۷. دریافت اس ام اس آنلاین به صورت رایگان با Online-sms

Online-sms دارای حدود هفتاد شماره از چهارده کشور است. اینها شامل ایالات متحده ، کانادا ، انگلستان ، بلژیک ، فرانسه ، لهستان ، سوئد ، پرتغال ، ایتالیا ، اتریش ، سوئیس ، اسپانیا ، دانمارک و لتونی است. ما یک انتخاب تصادفی از هفت شماره از ایالات متحده ، فرانسه ، بلژیک ، انگلیس و لهستان را آزمایش کردیم. توجه داشته باشید که رسیدن برخی پیام ها ۳۰ دقیقه یا بیشتر طول می کشید. چند شماره در عرض چند دقیقه پیامک دریافت می کردند ، اما بیشتر آنها مدتی طول کشید. سرویس دیگری که از همان API استفاده می کند یا توسط همین شرکت توسعه یافته است ، ۷Sim.net است . به نظر می رسد بسیار شبیه به سایت بالا است اما تعداد کار آنها بسیار کمتر است.

۸. Receive-SMS

Receive-SMS چندین سال است که وجود دارد  قبلاً شش شماره مبتنی بر اروپا داشت اما اکنون چهار شماره از ایالات متحده وجود دارد. آخرین پیام ها از همه شماره ها در پایین پنجره اصلی ادغام می شوند. هنگام افزودن شماره های جدید ، گزینه ای برای اطلاع رسانی از طریق ایمیل وجود دارد. در صورت نیاز به خدمات دریافت پیام کوتاه ، شماره های خصوصی پرداخت شده در دسترس است.

۹. Sms-verification

این سرویس دارای سه شماره است که همگی از ایالات متحده هستند. هنگامی که پیام ها از هر یک از این شماره ها دریافت می شوند ، آنها در یک لیست ادغام شده در قسمت پایین پنجره اصلی ظاهر می شوند. در حین تست ، هر سه شماره خوب کار کردند و هر کدام در عرض چند ثانیه پیام کوتاه دریافت کردند. Receive-SMS.com مستقیماً به برخی از صفحات این سرویس پیوند دارد ، بنابراین به نظر می رسد هر دو توسط یک شرکت اداره می شوند یا حداقل از همان API استفاده می کنند.

۱۰. Mytrashmobile

Mytrashmobile فقط سه شماره فعال دارد که از ایالات متحده ، کانادا و انگلستان است.  برای انتخاب کشور و شماره ، روی کرکره کلیک کنید ، سپس “Receive” را فشار دهید. توجه داشته باشید که زمان دریافت پیام UTC -04: 00 است.

نکته نهایی : حتی اگر به نظر می رسد برخی از این سرویس های دریافت اس ام اس آنلاین رایگان کار می کنند ، شماره تلفن هایی که برای دریافت پیام کوتاه به صورت آنلاین استفاده می شوند ، همچنان می توانند با استفاده از PhoneID TeleSign که می تواند نوع شماره تلفن ارائه شده مانند VoIP ، تلفن ثابت ثابت ، تلفن همراه را شناسایی کند ،به راحتی مسدود شوند.

همچنین ممکن است شخص دیگری از شماره های موجود ، استفاده کرده است و ممکن است به یک شماره منحصر به فرد یا کمتر استفاده شده دسترسی پیدا کنید. در این صورت ، گزینه های کمی وجود دارد اما سعی کنید اعداد مختلف را امتحان کنید تا زمانی که یکی از موارد مناسب را پیدا کنید.