اجتماعیکسب و کارهای برتر روز

کرایه ماشین های لوکس در تهران

اجاره خودرو لوکس در تهران

خودرو های لوکس وسایل نقلیه لاکچری و خاصی هستند که آرزوی هر کسی است تا برای یک بار هم که شده با آنها رانندگی کند. هر چند ورود اتومبیل های لوکس و خاص در ایران دارای محدودیت های زیادی است با این حال تعداد این خودروها کم نیست. در همین راستا به دلیل استقبال مشتریان عزیرمان برای اجاره خودرو لوکس موسسه یک لیست عالی از اتومبیل های لاکچری از بهترین برند های دنیا با قیمت های مناسب را در ناوگان خود جای داده است. اگر به هر دلیلی می خواهید با یک اتومبیل خاص رانندگی کنید و حس زندگی لاکچری را برای خودتان به ارمغان بیاورید پیشنهاد ما به شما اتومبیل های موجود در این لیست است.

چه زمانی اجاره خودرو لوکس استفاده می شود؟

وقتی که قرار مهم کاری در پیش رو دارید، در این شرایط مطمئنا لازم است که شرکا یا مشتریان شما تحت تاثیر قدرت سیاسی و مالی شما قرار بگیرند تا بتوانید قرارداد هایتان را با شرایطی که منافع بیشتری برایتان دارد منعقد کنید.

اگر می خواهید دوستانتان را در یک مسافرت تحت تاثیر قرار دهید.

زمانی که برای شرکت در یک مراسم ویژه با هواپیما مسافرت رفته اید و در زمان خروج از فرودگاه تمایل دارید با یک خودروی لوکس وارد مراسم شوید، شما میتوانید همین حالا با ما تماس گرفته و خودروی مورد نظرتان را در فرودگاه یا هر محل دیگری بدون راننده یا با راننده تحویل بگیرید. پس به این منظور می توانید از موسسه ی اجاره ماشین ما تا هر زمانی که میخواهید اجاره ماشین لوکس مورد سلیقه خود را انتخاب کنید. با انتخاب ماشین های این بخش از موسسه هیجان و سفری را تجربه خواهید کرد که تا مدت ها در خاطرتان می ماند.

اجاره ماشین لوکس در چه مکان های مورد استفاده قرار می گیرد ؟

پاسخ بسیار سخت نیست،در همه ی جاها میتوانید از این خودرو ها استفاده کنید. تمام شرایط هایی که همواره ما را برای برگزاری مراسمات مهم به خودرو های لوکس نیازمند میسازد، شرایط هایی مانند:

  1. مراسم عروسی
  2. جشن های باشکوه
  3. مراسم سوگواری
  4. ملاقات های کاری
  5. مصارف شخصی

به‌طور کل موسسه ما هیچ محدودیتی در استفاده شما قائل نیست، شما می توانید با یک مازراتی گرن توریسمو  ذهن افراد را تا چند ثانیه از مراسم منحرف کنید! مطمئنا شما به عنوان یک مهمان سرشناس در آن مراسم ترجیح می دهید با یک ماشین فوق‌العاده لاکچری و مدل بالا و تمیز وارد مراسم شوید و چشم ها را به ورود و خروج خودتان خیره کنید.

تنوع، تعداد بالا و کیفیت خودروهای لاکچری

تعداد اتومبیل های لوکس شرکت از تمام موسسات اجاره خودرو در تهران (با توجه به این که مالک ماشین ها نیز هستیم) بیشتر است،  مجموعه ما حدود 27 اتومبیل لوکس و خاص از بهترین برندهای دنیا را در ناوگان خودرویی خود جای داده است که علاوه بر بالا بودن مدل ساخت از سلامت فنی کامل بهره‌مند هستند. از آنجایی که هزینه ی تعمیرات ماشین های گران‌قیمت و لاکچری (luxury) زیاد است مجموعه ی ما همیشه سعی در ارائه ی بالاترین مدل های خودرو ها را دارد که سال تولید آن ها عموما از 2015 به بالا است، این ویژگی باعث می شود که هیچ خودروی مستهلکی در مجموعه نباشد.

شرایط اجاره ماشین لوکس بدون راننده و با راننده

اگر قصد اجاره خودرو و انجام رزرو آن را دارید قبل از هر چیزی باید بدانید که واجد شرایط اجاره ماشین لوکس هستید. قبلا در بخش مدارک مورد نیاز اجاره خودرو کاملا همه موارد و شرایط لازم را توضیح داده اییم اما به صورت کلی برای اجاره ماشین لوکس می بایست :

  • حداقل 20 سال تمام و دارای گواهینامه رانندگی معتبر
  • یک مدرک شغلی معتبر یا جواز کسب فعالیت
  • ارائه مدارک شناسایی جهت احراز هویت
  • ارائه چک یا سفته
  • احراز محل سکونت یا محل کار با مدرک رسمی
  • توانایی پرداخت مبلغ ودیعه نقدی یا غیر نقدی برای خودروهای لوکس به ارزش 50 تا 400 میلیون تومان (این مبلغ در ودیعه غیر نقدی بیشتر می شود)

قیمت اجاره خودرو لوکس در تهران – اجاره ماشین لوکس ارزان

اجاره خودرو لوکس در تهران و دیگر شهرها: مجموعه ما ارائه دهنده کلیه خدمات اجاره خودرو لوکس در تهران و شهرستان‌ها،اجاره خودرو لوکس بدون راننده ، اجاره خودروهای لوکس با راننده ، اجاره ماشین لوکس ارزان به صورت هفتگی در تهران و شهرستان‌ها می‌باشد. همچنین با مناسب‌ترین قیمت اجاره ماشین لوکس در تهران و شهرستان‌ها، و دارای شرایط ویژه و مناسباجاره اتومبیل لوکس در تهران و دیگر شهرهاست. تنها با یک تماس، تمامی اطلاعات در خصوص قیمت کرایه ماشین لوکس ، لیست قیمت اجاره ماشین لوکس ارزان و نحوه اجاره خودرو لوکس و شرایط اجاره خودرو لوکس در تهران و شهرستان‌ها بدون راننده و با راننده را دریافت نمایید.

قیمت اجاره خودرو لوکس در تهران

اجاره خودرو به معنای دریافت یک خودرو از شرکتی خاص که فقط در این زمینه مشغول به خدمات رسانی است برای مدتی مشخص مانند چند روز حتی چند ماه و یا یک سال است. در رابطه با اجاره خودرو تهران و نکاتی که باید درباره آن بدانید صحبت کنیم، شرکت‌هایی که در زمینه اجاره خودرو فعالیت می‌کنند با کرایه دادن ماشین‌های خارجی و ایرانی در انواع مختلف در شهرهای بزرگ ایران مانند تهران دیده می‌شوند، کسانی که قصد دارند یک خودروی لوکس و زیبا را سوار شوند حتماً نیازی نیست ماشین مورد نظر خود را خریداری کنند بلکه می‌توانند به شرکت‌های ارائه دهنده خدمات کرایه اتومبیل مراجعه کنند، و خودروی مورد نظر خود را تهیه کنند

در گذشته اجاره کردن خودروهای لوکس فقط محدود به مراسم‌هایی همچون عروسی‌ها بود و یا در بهترین حالتی که می‌توانستید یک خودروی مدل بالا را کرایه کنید در مناطق توریستی مانند جزیره کیش این امکان فراهم بود اما گذشت زمان و ورود افراد مختلف به این صنعت کسب درآمد عالی سبب شده این محدودیت‌ها رفع شود و حتی در سطح شهر تهران نیز می‌توانید خودروی خود را کرایه کنید. امروزه اجاره خودرو یا همان Rent Car در اکثر نقاط دنیا یک امر عادی و همه گیر است ولی در کشور ایران به علت وجود محدودیت‌های خاص در قوانین کشور هنوز به طور کامل این موضوع جا نیفتاده اما به هر حال شرکت‌هایی اقدام به اجاره خودرو در تهران می‌کنند.

اجاره خودرو در تهران

پیش از آنکه درباره نحوه اجاره خودرو تهران و نکاتی که دارد صحبت کنیم بد نیست بدانید معنی اجاره خودرو چیست،در واقع اجاره خودرو به معنای دریافت یک خودرو از شرکتی خاص که فقط در این زمینه مشغول به خدمات رسانی است برای مدتی مشخص مانند چند روز حتی چند ماه و یا یک سال است.

نکاتی که قبل از اجاره خودرو واجب است بدانید

قبل از آنکه درباره اجاره خودرو تهران بخواهید فکر کنید و در این شهر خودرویی را کرایه کنید، نکاتی را می‌بایست مد نظر داشته باشید، هیچوقت فراموش نکنید که شما با تحویل گرفتن اتومبیل یک قرار داد حقوقی را امضا کرده‌اید، پس پیش از هر چیزی باید نسبت به توانایی مالی و مسئولیت پذیری خود در قبال هر اتفاقی آگاهی کامل داشته باشید،

نکاتی که راجع به اجاره خودرو تهران مد نظر است به شرح ذیل می‌باشد.

  • برای خودرویی که می‌خواهید اجاره کنید قبل از درخواست آن را رزرو کنید ممکن است در زمانی که نیاز باشد خودروی مورد نظر شما وجود نداشته باشد
  • هزینه‌ای که برای بنزین پرداخت می‌شود به عهده شخصی است که خودرو را اجاره کرده
  • قبل از اجاره می‌بایست بیمه ثالث و بدنه خودروی مورد نظر را بررسی کنید، تا در صورت بروز اتفاقاتی اعم از سرقت خودرو با مشکل روبرو نشوید.
  • توجه داشته باشید که خودروی مورد نظر خود را به طور حتم از شرکت‌هایی تهیه کنید که از لحاظ قانونی اعتبار لازم را داشته باشند.
  • برای دریافت هر خودرویی اطمینان حاصل کنید که قراردادی میان طرفین بسته شود.
  • هنگام نوشتن قرارداد اجاره خودرو یک بند با ساعات اضافه موجود است که طبق آن اگر خودرو را بیش از ساعات مورد نیاز در متن قرار داد نیاز داشته باشید بایستی مبلغ آن را پرداخت کنید.
  • سرقت، تصادف و یا هر اتفاقی که موجب عدم پس دادن خودرو به شرکت شود به عهده شما می‌باشد
  • قبل از آنکه سوئیچ خودروی مورد نظر خود را تحویل بگیرید بهتر است به همراه یکی از کارمندهای شرکت اجاره خودرو تهران آن را بررسی کرده تا در صورت وجود ایرادات فنی یا ظاهری آن را گزارش کنید تا در آینده که قصد باز پس دادن خودرو را دارید مشکل برایتان ایجاد نشود.

مدارک لازم جهت اجاره خودرو

اجاره خودرو تهران به دو صورت می‌باشد اگر قصد داشته باشید خودروی مورد نظر خود را به همراه راننده اجاره کنید شرکت مورد نظر مدارک خاصی به جز پرداخت یک مبلغ به عنوان پیش پرداخت از شما طلب نمی‌کند، اما اگر اتومبیل مورد نظر را بدون راننده بخواهید بایستی علاوه بر پیش پرداخت معادل قیمت آن خودرو چک و سفته پرداخت کنید.

رنت ماشین در تهران

رنت ماشین تهران از نظر حقوقی همانطور که در مطالب فوق ذکر شد قراردادی حقوقی محسوب می‌شود، از لحاظ قانونی کرایه دادن مالی که ماندنی است و پس از استفاده موردی برای آن پیش نمی‌آید قابل قبول است درست مانند یک اتومبیل که مصرف شدنی نیست و پس از اجاره می‌توان آن را به فرد دیگری اجاره داد. به هنگام اجاره خودرو لوکس فردی که ماشین را اجاره کرده مکلف به اجرای قوانین شرکت مورد نظر و رفتاری قابل قبول با اتومبیل است، اگر به هر شکلی رفتار نامبرده با خودرو مناسب نباشد هرگونه خسارت وارده بر عهده شخص می‌باشد.

اجاره ساعتی خودرو در تهران

اجاره ساعتی خودرو در تهران یا اجاره به مدت طولانی یک روز و بیشتر از دیدگاه مردم مشکلاتی دارد، البته اغلب اینها از عدم آگاهی شرایط کرایه یک خودرو می‌باشد، نگرانی‌هایی که برای مردم ایجاد می‌شود به طور عمده عبارت‌اند از: شرایط اجاره ماشین لوکس بابت ضامن و احتمال بروز تصادف یا به وجود آمد یک خسارت برای اتومبیل کرایه‌ای، هزینه‌های زیادی که برای اجاره ساعتی ماشین در تهران وجود دارد، این موارد که نام بردیم تفکرهایی است که عموم مردم با آن روبرو هستند.

این تفکرات که از سر عدم آگاهی درباره شرایط موجود در شرکت‌های ارائه خدمات رنت ماشین سبب شده مردم از فکر اجاره کردن یک خودرو بیرون آیند، بد نیست بدانید که شرایط سنگین وجود دارد اما شرکت‌هایی نیز وجود دارند که با ارائه خدمات مناسب سختی‌های موجود را کمی برای شما برطرف می‌سازد. از اینکه تا اینجای مقاله با ما همراه بودید تشکر می‌کنیم، هدف ما از ارائه این مطالب آشنایی شما با رنت ماشین در تهران و نکاتی که بایستی درباره آن می‌دانستید بود امیدواریم مطالب مفید بوده باشد.