علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

بهترین کرم پودر برای پوست چرب با قیمت مناسب

انتخاب کرم پودر مناسب برای هر شخص می تواند چالش برانگیز باشد. این چالش برای افراد با پوست چرب دوچندان خواهد بود؛ چرا که به دلیل چربی بالای پوست این افراد، مواد آرایشی به خوبی روی آن قرار نمی گیرد. از سوی دیگر باید توجه داشت که گرمای هوا و مسائل زیست محیطی قادر هستند تا چربی پوست را بیشتر از حالت عادی کند. خوشبختانه سازندگان لوازم آرایشی به فکر این افراد بوده و کرم پودرهایی مناسب با شرایط پوستی آن ها تولید کرده اند. اگر پوست چربی داشته و قصد خرید کرم پودر با قیمت مناسب دارید، با ما هماره باشید تا بهترین مدل ها را معرفی کنیم.

کدام نمونه از کرمپودرها برای پوست چرب مناسبند؟

1.     کرم پودر Forever spf35 دیور

اگر پوستی مختلط و چرب دارید و به دنبال کرم پودری با تنوع رنگی بالا می گردید، کرم پودرForever spf35 دیور انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. ایجاد فینیش مات در کنار خاصیت ضد براقی و جذب رطوبت پوست، سبب شده تا این محصول با استقبال فراوانی روبرو شود. علاوه بر استفاده به عنوان کرم پودر، از Forever spf35 دیور می توانید به عنوان یک ضد آفتاب هم استفاده کنید؛ از آنجا که این محصول با داشتن درصدیSPF ، حداقل های یک کرم ضد آفتاب را در خود جای داده است، می توان از آن به این منظور هم به کار برد.

برخی از افراد در کنار داشتن پوستی چرب و مختلط، از باز بودن منافذ پوست نیز رنج می برند. کرم پودر Forever spf35 دیور با برخورداری از عصاره رز، این قابلیت را دارد که باعث جمع شدن این منافذ شود؛ همین امر به سادگی به داشتن پوششی یکدست و امکان انجام آرایشی فوق العاده، کمک می کند. لازم به ذکر است که در کرم پودر Forever spf35 دیور، تمامی معیارهای لازم برای مراقبت پوستی رعایت شده و مصرف آن باعث ایجاد جوش و اختلال در اکسیژن رسانی و تنفس پوست نخواهد شد.

2.     لورآل مدل Infallible

کرم پودر مایع و فاقد چربی لورآل مدل Infallible را می توان یکی بهترین کرم پودرهای مناسب برای پوست چرب دانست. خوشبختانه کیفیت این کرم پودر از سازمان غذا و دارو مجوز گرفته و نیازی به نگرانی در زمان مصرف آن، نیست. فرمولاسیون این محصول به گونه ای طراحی شده که کاملاً با نیازهای یک پوست چرب مطابقت داشته و مانع از براق شدن پوست خواهد شد. لورآل مدل Infallible در تمام طول روز ثابت مانده و حتی در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب هم زیبایی خود را از دست نمی دهد.

آیا مجلس یا مراسمی طولانی در پیش دارید؟ به کرم پودر لورآل مناسب برای پوست های چرب، اعتماد کنید. این کرم پودر به هیچ عنوان در طول روز لک نشده و ترک نخواهد خورد؛ بنابراین دیگر نیاز به تجدید آرایش نخواهید داشت.

3.     کرم پودر فاقد چربی بادوام آرت دکو

همیشه محصولات آرایشی آلمان از جمله بهترین محصولات جهان به شمار می روند. در میان برترین برندهای آلمانی، برند آرت دکو را می توان در صدر این فهرست قرار داد. کرم پودر فاقد چربی آرت دکو برای پوست های چرب و مختلط طراحی شده و از بافتی کاملاً سبک برخوردار است. پس از استفاده از این محصول، خواهید دید که به خوبی پوست را مات کرده و توانایی پوشش دهی بالایی دارد.

احتمالاً بارها برای شما پیش آمده که پس از آرایش، نواحی پیشانی، بینی، گونه‌ها و چانه، چرب شده و براق به نظر می رسند. کرم پودر برند آرت دکو از این امر جلوگیری کرده و ویتامینE و اسید هیالورونیک را در اختیار پوست شما قرار می دهد. وجود این ویتامین به جوانسازی و رطوبت رسانی پوست کمک می کند. از دیگر مزایای این محصول می توان به تیره نشدن آن پس از استفاده روی سطح پوست و حفظ طراوت آرایش در تمام طول روز اشاره کرد.

4.     کرم پودر مناسب پوست چرب خارجی میبلین مدل Super Stay

کرم پودر میلین مدل Super Stay تمام آن چیزی است که از یک کرم پودر انتظار دارید. این محصول به صورت اختصاصی برای پوست چرب و مختلط طراحی شده و هرگز منافذ پوست را مسدود نکرده یا باعث براق شدن آن نخواهد شد. خوشبختانه این برند فرانسوی در زمان طراحی فرمولاسیون این محصول، به تعرق بدن توجه داشته و مقاومت مناسبی در برابر رطوبت را برای آن در نظر گرفته است.

به شما اطمینان می دهیم که حتی در طی یک مراسم طولانی، کرم پودر میلین مدل Super Stay، ظاهر سبک و صاف خود را حفظ کرده و سر جای خود باقی خواهد ماند. کرم پودر میلین ماندگاری 30 ساعته داشته و نیازی نیست تا در طول روز برای تجدید آن اقدام کنید. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید که در تولید این محصول از فناوری نوآورانه Micro Flex استفاده شده است.

5.     کرم پودر ضد آکنه آموتیا

امروزه افراد زیادی از آکنه ها رنج می برند. اگر شما هم به دنبال کرم پودری می گردید که علاوه بر کنترل چربی پوست، به کاهش آکنه های پوست هم کمک کند، کرم پودر ضد آکنه آموتیا بهترین انتخاب برای شما است. این محصول فاقد چربی بوده و در تولید آن ترکیبات ضد جوش به کار می رود؛ همین امر سبب شده تا کرم پودر آموتیا علاوه بر جلوگیری از جوش و آکنه، قادر به کنترل چربی پوست هم باشد. این محصول در چهار طیف رنگی زیبا تولید شده و از مزایایی همچون قدرت پوشانندگی بالا، بافتی سبک و مخملی، برخورداری ازویتامینE و تاثیر جوانسازی و ضد چروک، بهره مند است.

سخن پایانی

کرم پودرها را می توان بخشی جدایی ناپذیر از میکاپ و آرایش دانست. انتخاب یک کرم پودر مناسب که کاملاً با پوست شما همخوانی داشته باشد، کاری چالش برانگیز به شمار می رود. در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعاتی مفید در رابطه با بهترین کرم پودر برای پوست چرب با قیمت مناسب، در اختیار شما قرار دهیم. آیا شما هم کرم پودری مناسب برای پوست های چرب می شناسید؟ لطفاً تجربیات و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.