اجتماعیکسب و کارهای برتر روز

بهترین مراکز تعمیر تخصصی لپ تاپ در تهران

لپ تاپ از قطعات بسیار حساسی تشکیل شده است که در صورت آسیب وارد شدن به هر یک از این قطعات باید توسط تعمیرکاری حرفه ای و متخصص عیب یابی و تعمیر شوند. اگر ساکن تهران هستید و برای تعمیر لپ تاپ خود به دنبال بهترین مراکز تعمیر تخصصی لپ تاپ در تهران می گردید، در ادامه همراه ما باشید تا راهنمای شما عزیزان در این امر باشیم.

راهنمای انتخاب مرکز تعمیر لپ تاپ در تهران و کرج

استفاده زیاد از لپ تاپ در میان مردم باعث راه اندازی مراکز متعددی در زمینه ارائه خدمات تعمیرات این دستگاه شده است و متاسفانه بسیاری از این مراکز تعمیرکاران حرفه ای ندارند. به همین دلیل پیدا کردن بهترین مرکز تعمیر تخصصی لپ تاپ در تهران و کرج برای افرادی که به دنبال مرکز تعمیرات هستند سخت شده است.

برای پیدا کردن مرکز تعمیرات لپ تاپ باید برخی موارد را مد نظر قرار دهید از جمله آنکه :

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در تعویض قطعات لپ تاپ

مطمئن شوید که مرکز انتخابی شما از قطعات اصل و اورجینال در تعویض قطعات معیوب لپ تاپ استفاده می کند. قطعات فیک و تقلبی پس از مدتی استفاده از کار می افتند و علاوه بر این ممکن است باعث آسیب رسانی به دیگر بخش های لپ تاپ شوند. همچنین توصیه می شود در پیدا کردن مرکز تعمیرات به دنبال خدمات ارزان قیمت نباشید زیرا قطعات اصلی این دستگاه ارزان نیستند.

عیب یابی تخصصی لپ تاپ

لپ تاپ قبل از تعمیر شدن باید به صورت تخصصی عیب یابی شود تا مشکل اصلی آن مشخص شود. برخی از تعمیرکاران نابلد با نداشتن تجربه و تخصص در زمینه تعمیرات لپ تاپ، باعث آسیب رسانی به دیگر قطعات لپ تاپ می شوند به همین دلیل عیب یابی اهمیت زیادی دارد.

تست لپ تاپ بعد از تعمیرات

بعد از تمام شدن کار تعمیرات لپ تاپ خود از تعمیرکار بخواهید که تست های لازم را انجام دهد تا شما مطمئن شوید که دستگاه مثل روز اول و بدون مشکل کار می کند.

گارانتی تعمیر

بهترین مراکز تعمیر تخصصی لپ تاپ در تهران برای خدماتی که ارائه می کنند، گارانتی در نظر می گیرند تا مشتری اطمینان خاطر از با کیفیت بودن خدمات داشته باشد.

هزینه تعمیرات لپ تاپ در بهترین مراکز تعمیر تخصصی لپ تاپ در تهران

هزینه تعمیرات لپ تاپ برای افراد جای سوال دارد که باید گفت انواع مختلف لپ تاپ ها با قطعات متفاوت، هزینه تعمیرات برابری ندارند. برای مشخص شدن هزینه تعمیر لپ تاپ ابتدا باید بررسی های لازم روی دستگاه انجام گیرد و مشخص شود که کدام قطعه یا قطعات آسیب دیده اند و آیا نیاز به تعمیر دارند یا تعویض.

مشکلات رایج لپ تاپ

برخی از مشکلاتی که برای لپ تاپ های مدل های مختلف پیش می آیند، رایج هستند و نگرانی وجود ندارد. شما در صورت مشاهده هر یک از این ایرادات می توانید به مرکز تعمیرات مراجعه کنید و لپ تاپ را به تعمیرکار بسپارید. از جمله آنکه :

کند شدن لپ تاپ

ممکن است لپ تاپ شما در اثر استفاده زیاد کمی کند شده باشد که البته این مشکل در بیشتر موارد نیاز به تعمیرات ندارد. کاری که باید انجام دهید این است که برنامه های بی استفاده و فایل های اضافی را از لپ تاپ خود پاک کنید تا با آزاد شدن فضای لپ تاپ، سرعت دستگاه بهتر شود. شما می توانید به طور مفصل دلیل کند شدن لپ تاپ را در بلاگ سازگار بررسی کنید

خاموش شدن ناگهانی

خاموش شدن بدون دلیل و ناگهانی لپ تاپ می تواند ناشی از گرمای بیش از حد یا تجمع گرد و غبار در شیارها و اطراف فن آن باشد. برای رفع مشکل اول سعی کنید که با دقت لپ تاپ را تمیز کنید و اگر مشکل حل نشد، بهتر است به مرکز تعمیر مراجعه نمایید.

تخلیه باتری با سرعت بالا

لپ تاپ ها به طور میانگین 3 تا 4 ساعت شارژدهی دارند و خالی شدن لپ تاپ می تواند نشان دهنده مشکلی باشد. برای بهتر شدن عمر باتری ابتدا برنامه های باز را که به آنها نیاز ندارید را ببندید و اگر نرم افزاری در لپ تاپ نصب کرده اید که از آن استفاده نمی کنید، آن را هم حذف نمایید. این کارها کمک می کنند که باتری لپ تاپ برای مدت بیشتری کار کند. همچنین می توانید تنظیمات صرفه جویی در انرژی را فعال کنید.

صدا دادن لپ تاپ

لپ تاپ شما خیلی عادی کار می کند اما بعضی مواقع صدای تق تق را از آن می شنوید. این صدا می تواند نشان از آسیب دیدگی اجزای داخلی لپ تاپ باشد. گیر کردن قطعات داخل فن، آسیب وارد شدن به لولای های لپ تاپ و دیگر ایرادات، باعث صدای تق تق می شوند که تعمیرکار بعد از بررسی های دقیق، تعمیرات لازم را انجام خواهد داد.

ریختن آب و مایعات روی لپ تاپ

اگر روی لپ تاپ تان مایعاتی مثل آب و چای ریخته شده است، هر چه سریع تر لپ تاپ را به حالت وارونه قرار دهید تا مایع خارج شود و سپس با یک پارچه خشک و تمیز سطح لپ تاپ را خشک کنید. در کنار این روش، بهتر است برای بررسی دقیق تر لپ تاپ خود به یک متخصص تعمیر لپ تاپ مراجعه کنید تا مطمئن شوید که قطعات آسیب ندیده اند.

هنگ کردن لپ تاپ

هنگ کردن لپ تاپ یک مشکل رایج در این دستگاه است که اگر زیاد اتفاق بیافتد می تواند نگران کننده باشد. هنگ کردن لپ تاپ ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد برای مثال اکر کارت گرافیک دستگاه دارای ظرفیت پایین باشد و شما بازی ها و نرم افزارهای سنگین را اجرا کنید، این مشکل رخ می دهد. پایین بودن ظرفیت کش رم و باز کردن چندین برنامه به صورت همزمان هم، باعث هنگ کردن لپ تاپ می شود.

معرفی سازگار ارقام برای تعمیر تخصصی لپ تاپ در تهران

به دنبال بهترین مراکز تعمیر تخصصی لپ تاپ در تهران هستید؟ ما به شما سازگار ارقام را معرفی می کنیم چرا که از تیم حرفه ای و فنی برای ارائه خدمات تعمیرات لپ تاپ تشکیل شده است و گارانتی تعمیرات هم ارائه می دهد.

شما می توانید با مراجعه به سایت سازگار ارقام، درخواست خدمات تعمیرات داشته باشید و با خیالی آسوده تعمیر لپ تاپ خود را به دست کارشناسان بسپارید.

سازگار ارقام علاوه بر ارائه خدمات تعمیرات تخصصی لپ تاپ، می تواند یک مرجع مطمئن برای خرید تبلت لنوو، خرید لپ تاپ لنوو و دیگر برندهای این دستگاه ها برای شما باشد. می توانید در سایت فروشگاهی این مجموعه به نشانی shop.sazgar.com، قیمت ها همچون قیمت خرید لپ تاپ لنوو را بررسی کنید و اگر تمایل به خرید داشتید، فروشگاه در خدمت شماست.

سوالات شما

  • بهترین مراکز تخصصی سرویس لپ تاپ در تهران کدام ها هستند؟

مراکز بسیاری در تهران خدمات تعمیر ارتقاء و سرویس لپ تاپ را ارائه می دهند اما اگر به دنبال بهترین مرکز هستید، سازگار ارقام می تواند انتخابی مطمئن برای شما باشد.

  • خرید لپ تاپ لنوو بهتر است یا تعمیر آن؟

قیمت خرید لپ تاپ لنوو به نسبت هزینه تعمیرات بیشتر است اما اگر آسیب دیدگی لپ تاپ شما زیاد است و تعمیرکار هم توصیه به خرید یک لپ تاپ جدید می کند، بهتر است به فکر خرید لپ تاپ باشید.

  • هزینه تعمیر تخصصی لپ تاپ در تهران چقدر است؟

هزینه تعمیرات لپ تاپ با توجه به محل آسیب دیدگی و شدت آسیب تعیین می شود همچنین اگر لپ تاپ نیاز به تعویض قطعه داشته باشد، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.