علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

اهمیت انتخاب بهترین دکتر لیفت با نخ

لیفت صورت با نخ یکی از اصلی ترین روش های کم تهاجمی و غیر جراحی برای از بین بردن آثار پیری پوست در نواحی مختلف صورت است. لیفت صورت با نخ دارای دو نتیجه بسیار مهم است: رفع افتادگی و اثرات افزایش سن بر روی پوست و تحریک افزایش تولید کلاژن سازی. اگر شما هم به دنبال یافتن اطلاعات علمی و موثق درباره روش لیفت با نخ هستید، در این مطلب از سایت کلینیک دکتر اشرفی جو؛ توضیحات مورد نیاز خود را پیدا خواهید کرد. با ما همراه باشید.

کاربردهای لیفت با نخ

روش درمان لیفت با نخ نوعی فرایند درمانی کوتاه مدت می باشد که هدف آن درمان علائم پیری و افتادگی پوست در قسمت پایین صورت است. لیفت صورت با نخ سیلوئت، شامل قرار دادن زیر جلدی نخ های مخصوصی است که جهت کشیدگی و بالا بردن نواحی مورد نظر از پوست استفاده می شوند. اگرچه لیفت با نخ در رفع افتادگی ابرو و گونه ها نیز تاثیر دارد، اما نقش مهم آن در بخش میانی و انتهایی صورت از جمله غبغب و گردن است. می توان در یک جلسه لیفت صورت به کمک نخ، قسمت های مختلف صورت را هدف قرار داد. (نخ های لیفت انواع گوناگونی دارند که با صلاحدید متخصص پوست و مو، از انواع خاصی از آن ها در درمان افتادگی پوست نواحی مختلف استفاده می شود)

اهمیت انتخاب بهترین دکتر لیفت صورت با نخ

لیفتینگ صورت با نخ علاوه بر بالا کشیدن پوست صورت باعث تحریک و افزایش کلاژن سازی در پوست نیز خواهد شد که این امر موجب افزایش استحکام پوست و سفت و یکدست شدن پوست صورت می شود. برای انجام این روش جوانسازی پوست باید به بهترین دکتر متخصص لیفت نخ در تهران مراجعه کنید تا نتایج مطلوب آن را مشاهده کنید. این روش جوانسازی پوست به صورت فوری و در کوتاه مدت نتایج جوانسازی پوست و رفع پیری پوست را به نمایش خواهد گذاشت.

شاید برایتان این سوال ایجاد شود که بهترین دکتر لیفت صورت با نخ کیست؟ دکتر خوب برای لیفت صورت باید دارای ویژگی های بهره گیری از تکنیک های جدید، بررسی و انتخاب مناسب ترین نوع نخ، توجه به نتیجه کار، نمونه کارهای مطلوب و … باشد. بهتر است پیش از اقدام به لیفتینگ صورت با نخ، لیفت آندوسکوپی صورت و دیگر روش ها تحقیقات و بررسی های کافی را در مورد انتخاب بهترین متخصص پوست داشته باشید.

نحوه انجام لیفت صورت با نخ

در ابتدا پیش از انجام مراحل کار پزشک متخصص بی حسی موضعی را در قسمت های مشخص شده برای لیفتینگ صورت تزریق خواهد کرد. نحوه انجام لیفت صورت با نخ به این صورت است که پزشک یک سوزن نخ شده را در سطح زیر پوست وارد می کند و در قسمت هایی که برای انجام لیفتینگ مثل بافت های نرم صورت، گردن و غبغب مدنظر است قرار داده می شود. وجود نخ ها در زیر پوست موجب تحریک کلاژن سازی و ایجاد بافت های فیبری جدید در زیر پوست خواهد شد که باعث سفت و یکدست شدن پوست صورت می شود.

اقدامات قبل از لیفت با نخ

  • بهتر است برای انتخاب روش لیفت صورت خود با پزشک مشورت کنید که لیفت صورت با نخ بهتر است یا جراحی لیفت صورت با توجه به شرایط جسمی و ویژگی های چهره شما پزشک متخصص بهترین روش را به شما معرفی خواهد کرد.
  • یک هفته پیش از انجام لیفت صورت از مصرف نوشیدنی های الکی و سیگار و دخانیات خودداری کنید.
  • به جهت کاهش احتمال خونریزی از مصرف تمامی محصولات دارویی بر پایه آسپرین دوری کنید.

مهم ترین مراقبت های بعد از کشیدن پوست با نخ

✔ برخی از بیماران ممکن است در اثر عوارض جانبی مواد بی حسی، حالت تهوع داشته باشند. در صورت داشتن حالت تهوع، در حد چند جرعه کوچک مایعات استفاده کنید (البته با صلاحدید پزشک)

✔ سر را بالا نگه دارید (از خم شدن سر پایین تر از سطح قلب خودداری کنید) به مدت ۵ – ۷ روز با زاویه ۴۵ درجه سر خود را نگه دارید.

✔ اگر پوست شما متورم یا کبود شده است، به مدت ۳۰ دقیقه ۴ بار در روز برای ۵ روز اول، از کمپرس یخ استفاده کنید.

✔ به مدت ۲ – ۳ هفته از وارد آوردن فشار شدید یا کشیدگی پوست صورت اجتناب کنید.

✔  انجام حرکات مختلف بر روی اجزای صورت را به مدت ۲۴ ساعت محدود کنید.

✔ از مصرف کرم های صورت یا آرایشی صورت برای ۴۸ ساعت خودداری کنید.

✔ از کشیدن صورت یا ماساژ آن به مدت ۳ هفته خودداری کنید.

✔ به مدت ۷ – ۱۰ روز غذاهای نرم و یا مایعات مصرف کنید.

✔ از جویدن آدامس به مدت ۲ هفته اجتناب کنید.

✔ نوشیدنی ها را با نی مصرف نکنید.

آیا نخ های لیفت قابل جذب هستند؟

نیازی به نگرانی نیست که چرا نخ های لیفت زیر پوست باقی مانده اند؛ آن ها تشکیل رشته های فیبری جدید که تشکیل دهنده و تحریک کننده کلاژن هستند را تسهیل می کنند و به طور کلی، در طی چند ماه از طریق یک فرآیند طبیعی به نام هیدرولیز حل می شوند. استفاده از این نخ های جذبی باعث می شوند که شما دیگر هیچ دردی را برای کشیدن بخیه ها تجربه نکنید.

عمل تجزیه و هیدرولیز نخ در پوست، روندی کاملا بدون درد است و به سادگی انجام می شود (هیدرولیز تجزیه شیمیایی نخ ناشی از واکنش آن با آب پوست می باشد). پس از حل شدن نخ ها، کلاژن جدید و بافت های فیبری از قبل در مناطق تحت درمان شکل گرفته اند، بازسازی و اثر خود را در مناطق تحت درمان با لیفتینگ نشان می دهند و جوانی را به ناحیه مورد نظر باز می گردانند.

معایب لیفت صورت با نخ

– میزان موفقیت در برخی افراد که شرایط پوستی مناسب ندارند، پایین است (مشاوره قبل از انجام لیفت صورت در کلینیک جردن با پزشک متخصص صورت خواهد گرفت)

– برخی اوقات ممکن است که کشیدگی صورت با نخ به اندازه عمل جراحی پلاستیک، برای لیفت بافت های صورت و نواحی مورد نظر شما کاربردی و موثر نباشد.

– لیفت با نخ نمی تواند پوست اضافی در برخی نواحی صورت را جمع کند و فقط می تواند سبب لیفت و رفع افتادگی پوست در ناحیه مورد نظر شود.

سوالات متداول لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است؟

در سنین میانسالی در حدود سنین 30 تا 50 سالگی انجام لیفت صورت با نخ و یا عمل جراحی لیفت صورت می تواند جهت جوانسازی پوست صورت موثر باشد.

لیفت صورت با نخ چقدر ماندگاری دارد؟

ماندگاری لیفت صورت با نخ به عواملی همچون جنس نخ، سن مراجعه کننده و مارک نخ بستگی دارد اما به طور کلی، میزان ماندگاری این روش، طولانی مدت است.

بهترین مارک نخ برای انجام لیفت صورت، کدام است؟

در حال حاضر، بهترین مارک نخ برای انجام لیفت صورت در ایران، برندهای PDO ،PLA و PCA می باشند.

آیا لیفت صورت روش دردناکی است؟

درد بعد از لیفت صورت با نخ به صورت گذرا بعد از لیفت وجود خواهد داشت و مشکل جدی نخواهد بود. اما بهتر است بگوییم روش لیفت صورت با نخ کمی اذیت کننده است تا دردناک.

لیفت صورت برای چه افرادی مناسب است؟

لیفت صورت با نخ مناسب کسانی است که دچار افتادگی و شل شدگی پوست هستند و از افتادگی گونه و غبغب خود ناراضی می باشند.