اقتصادیکسب و کارهای برتر روز

قیمت پنجره دوجداره ویستابست در شرکت طهران وین

قبل از توضیح در مورد قیمت پنجره دوجداره ویستابست لازم است در مورد این شرکت اطلاع کسب کنیم .. شرکت ویستابست، یکی از پیشروان در صنعت تولید پنجره‌های دوجداره، با بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت موفق در بازار است. این شرکت با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی، پنجره‌هایی با کیفیت بالا و عملکرد بهینه تولید می‌کند. پنجره‌های دوجداره ویستابست با طراحی زیبا و دقت در جزئیات، علاوه بر افزایش ظاهر زیبا در منزل، قابلیت عایق‌بندی حرارتی و صوتی بالا را نیز دارا می‌باشند. با استفاده از پنجره‌های دوجداره ویستابست، می‌توانید در خانه‌تان از راحتی و آرامش بیشتری برخوردار شوید و به صرفه‌جویی در هزینه‌های سرمایش و گرمایش نیز دست یابید.

عوامل موثر در قیمت یک پنجره دوجداره

قیمت پنجره دوجداره تحت عوامل مختلفی متفاوت است که می توانیم به عوامل تاثیرگذار ذیل اشاره داشته باشیم

  • برند پروفیل پنجره دوجداره: از عوامل موثر در تعیین قیمت پنجره دوجداره است. هر کدام از برندها، با توجه به کیفیتی که دارند قیمت متفاوتی دارند در این پنجره های کارگاهی غیربرند نیز وجود دارند که قیمت ارزانتری دارند.
  • شیشه پنجره های دو جداره: از موارد تاثیرگذار در قیمت پنجره دوجداره است، در این میان ضخامت شیشه ها،طرح شیشه از لحاظ رنگی و یا ساده بودن در قیمت نهایی تاثیرگذار هستند
  • متراژ پنجره: متراژ از مهم ترین مواردی است که قیمت پنجره دوجداره را تحت تاثیر قرار می دهد. در پنجره های دو جداره افزایش و یا کاهش متراژ می تواند روی عوامل مختلفی تاثیر بگذارد که در نهایت در قیمت نهایی موثر خواهد بود. از جمله این که متراژ برروی میزان متریال مصرفی، تعداد یراق آلات، زیر ساخت ها، طرح پنجره و… اثر دارد که می توانیم بگوییم این تاثیر بصورت غیرمستقیم خواهد بود.
  • لنگه پنجره: لنگه پنجره نیز می تواند با توجه به تعداد در قیمت نهایی موثر باشد.
  • کتیبه: در صورتی که پنجره ای کتیبه داشته باشد در قیمت آن موثر خواهد بود.

تاثیر بازشوی پنجره دو جداره در قیمت

بازشو پنجره دو جداره نیز از جمله مواردی است که نقش مهمی در تعیین قیمت پنجره دوجداره دارد که موارد زیر در آن، حائز اهمیت هستند:

  • تعداد بازشو
  • یک طرفه یا دو طرفه بودن آن
  • برند و جنس یراق آلات
  • اندازه بازشو
  • بازشوی کشویی

مزایای پنجره دوجداره

* جلوگیری از ورود سر و صدا

* جلوگیری از ورود آلودگی هوا

* تنوع بسیار بالا در طرح، رنگ و مدل

* زیبایی و ظرافت بالا

* بالا بردن ارزش ملک

* عدم تغییر اشکال در برابر تغییرات آب و هوایی و یا در اثر مرور زمان

* عدم تغییر رنگ در برابر آفتاب

مدل‌های مختلف پنجره دوجداره

* پنجره دوجداره ثابت

* پنجره دوجداره کشویی

* پنجره دوجداره طرح فرانسه

* پنجره دوجداره فولکس واگنی

* پنجره دوجداره آکاردئونی

* پنجره دوجداره کمانی

پنجره دوجداره ثابت

پنجره‌های ثابت یا فیکس، پنجره‌هایی هستند که هیچ نوع بازشویی ندارند و امکان باز شدن برای این نوع پنجره‌ها وجود ندارد. از مزیت‌های این نوع پنجره، عایق بودن مناسب و قیمت مناسب می‌باشد. این نوع پنجره‌ها تنها از یک قاب و شیشه (که می‌تواند شیشه دو جداره، سه جداره یا … باشد)، تشکیل شده است.

پنجره دوجداره کشویی

این نوع پنجره به صورت کشویی یا همان ریلی باز و بسته می‌شود و به این خاطر که باز و بسته شدن آن بسیار راحت است، محبوبیت بالایی دارد و از قدیم الایام از این نوع پنجره استفاده می‌شده و هنوز هم نیز بسیار پرطرفدار است. این نوع پنجره‌ها دارای قیمت مناسبی می‌باشند اما متأسفانه به علت نوع باز شدنشان، عایق قوی محسوب نمی‌شوند.

پنجره دوجداره طرح فرانسه

این نوع پنجره دارای دو لنگه متحرک می‌باشد و هر دو لنگه آن با هم باز می‌شوند. همچنین این امکان وجود دارد که یک لنگه به صورت ثابت و یک لنگه به صورت متحرک نیز طراحی شود. از آن جایی که این دو لنگه جدا از هم هستند، امکان باز شدن دو حالت وجود دارد و این یکی از مهم‌ترین مزیت‌های آن است.

پنجره دوجداره فولکس واگنی

این نوع پنجره مانند درب ماشین فولکس واگن، یا ون و اتوبوس، باز و بسته می‌شود و به علت تشابه در باز شدن این نوع درب‌ها به درب فولکس واگن، این نام برای آنها انتخاب شده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع پنجره، اشغال کردن فضای بسیار کم است، در نتیجه برای مکان‌های کوچک بسیار مناسب می‌باشند. این پنجره برای باز شدن ابتدا کمی به سمت داخلی منزل وارد و سپس روی ریل مورد نظر به صورت ریلی باز می‌شود. همچنین حالت باز شدن آنها به ۳ صورت مکانیکی، اتوماتیک و فول اتوماتیک صورت می‌گیرد.

پنجره دوجداره آکاردئونی

این نوع پنجره همان طور که از اسمش پیداست، به صورت آکاردئونی یعنی تاشو باز و بسته می‌شود. به عبارتی هنگام باز شدن پنجره دوجداره آکاردئونی، تمامی لنگه‌ها در یک سمت کنار یک دیگر جمع می‌شوند و همه قسمت‌های تاشو روی قسمت ثابت قرار می‌گیرند. این نوع پنجره‌ها برای یکسان سازی فضای داخل و بیرون بسیار مناسب می‌باشند.

پنجره دوجداره کمانی

این نوع پنجره‌ها جزو جدیدترین انواع پنجره‌های دوجداره هستند و طرفداران خاص خود را دارند. این نوع پنجره‌ها به ساختمان شما زیبایی خاصی می‌دهند و جزو پنجره‌های مدرن محسوب می‌شوند. این پنجره‌ها از بالا و به قسمت افقی دارای قوس می‌باشند و قابلیت این را دارند تا به صورت تکی و یا ترکیبی استفاده شوند. از مزیت‌های این نوع پنجره این است که باعث می‌شوند تا فضا بسیار بزرگ‌تر دیده شود.

شرکت طهران وین

شرکت طهران وین با سابقه چند ساله در امر پنجره دوجداره  و نمایندگی انواع برندهای به روز با قیمت های رقابتی در خدمت شما عزیزان میباشد با ما تماس بگیرید  تا از تخفیف و قیمت های به روز اطلاع کسب کنید.