علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

کربوکسی تراپی واژن در کلینیک زیبایی لیلیان غرب تهران

تحقیقاتی که در حوزه درمانی کربوکسی تراپی انجام شده است، نشان می دهد که این روش درمانی می تواند برای جوانسازی واژن نیز موثر باشد. با استفاده از کربوکسی تراپی واژن می توان عوارضی که به علت های متفاوت ایجاد شده اند را تا حد زیادی برطرف نمود. تیرگی واژن می تواند دلایل مختلفی همچون افزایش ست، زایمان، ژنتیک و… باشد که در ادامه مقاله به شکلی مفصل به آن خواهیم پرداخت. کربوکسی تراپی واژن می تواند راه حلی بسیار ایمن برای جوانسازی ناحیه تناسلی باشد.

البته استفاده از این روش درمانی شرایطی دارد که در صورت رعایت آن ها نتیجه دلخواه را دریافت خواهید کرد. جوانسازی واژن با استفاده از کربوکسی تراپی، روشی است که توسط سازمان غذا و داروی مورد تایید قرار گرفته است. کلینیک زیبایی لیلیان به عنوان ارائه دهنده تخصصی خدمات زیبایی و درمانی پوست به شما عزیزان پیشنهاد می کند تا پایان این  مقاله همراه باشید تا با کربوکسی تراپی واژن بیشتر آشنا شوید و برای انجام دادن آن تصمیم مطمئن تری بگیرید.

کربوکسی تراپی چیست؟

مکانیزم عملکردی کربوکسی تراپی با استفاده از گاز CO2 خواهد بود که این گاز مصرفی دارای تاییدیه FDA می باشد این تکنیک بسیار سریع و از طریق یک سوزن نازک در قسمت های مختلف بدن تزریق می شود. عملکرد این روش به این شکل است که با افزایش غلظت گاز کربن دی اکسید، اکسیژن از هموگلوبین جدا شده و در اختیار بافت واژن قرار می گیرد. با رسیدن گاز به بافت واژن، عروق خونی باز می شود و جریان خون به طور چشمگیری افزایش می یابد، در اثر این عملکرد کلاژن سازی در زیر پوست ایجاد می شود که در نهایت باعث جوانسازی ، زیبایی و طراوت واژن می شود.

کربوکسی تراپی، با جریان خون بیشتر در ناحیه واژن باعث افزایش خون رسانی می شود. این روش کم خطر ، دون تهاجم و بی عارضه است و علاوه بر تاثیرات مثبتی که در ظاهر واژن دارد باعث افزایش اعتماد به نفس خانم ها می شود ، انجام این عمل نیازی به نقاهت های طولانی و استراحت مطلق نداشته و به مراقبت خاصی نیاز ندارد و فقط فرد بعد از آن کمی دچار درد، تورم و سوزش در ناحیه واژن می شود که این عوارض نیز ناپایدار و کوتاه مدت هستند.

تصور اشتباهی که در رابطه با استفاده و کاربرد گاز  CO2 وجود دارد این است که گاز کاربردی سمی بوده و خطراتی را برای بدن به دنبال خواهد داشت و یا در آینده باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای بدن خواهد شد. از این رو بسیاری از خانم ها از استفاده آن خودداری می نمایند، این تصور غلط بوده و با تولید گاز کربن دی اکسید در بدن و وارد شدن به خون، عمل اکسیژن رسانی از ریه ها خارج می شود. کربوکسی تراپی واژن باعث کلاژن سازی نیز می گردد.

البته شایان ذکر است که گاز دی اکسید کربن در نقاط مختلف بدن تاثیرات متفاوتی می گذارد. طبیعتا نتیجه ی استفاده از این روش بر روی پوست صورت با پوست ناحیه تناسلی متفاوت خواهد بود. از این رو مقدار مصرف و تعداد جلسات مورد نیاز برای این اقدام متفاوت خواهد بود .

کربوکسی تراپی واژن چه کاربرد و مزایایی دارد؟

  • برای درمان خشکی واژن مفید می باشد
  • برای سفید کردن و زیبایی ظاهری کاربرد دارد
  • باعث از بین بردن درد و خارش به هنگام برقراری رابطه جنسی
  • باعث افزاش تمایل و رضایت جنسی می شود
  • تقویت نقطه جی به منظور لذت و میل جنسی به هنگام برقراری رابطه جنسی
  • باعث از بین رفتن چین و چروک و افتادگی و شل بودن ناحیه و اطراف واژن
  • رفع استریا ها و اسکار های بخیه و جراحی در این ناحیه می گردد
  • در برخی موارد برای رفع سلولیت ها و جوانسازی ناحیه اطراف واژن مورد استفاده قرار می گیرد
  • ترمیم زخم های ایجاد شده بر روی پوست ناحیه واژن و درمان آن
  • رفع تیرگی پوست ناحیه واژن
  • جوانسازی و روشن شدن چند درجه پوست
  • جوانسازی بدون تهاجم و بدون خونریزی و یا درد
  • درمانی سرپایی داشته و بدون نیاز به بستری این اقدام انجام می شود.

چه افرادی نباید کربوکسی تراپی واژن را انجام دهند؟

  • افرادی که مبتلا به سرطان هستند و یا تحت درمان اند.
  • افرادی که مبتلا به کم خونی شدید هستند.
  • افرادی که دیالیز می شوند و یا بیماری های خاص دارند.
  • افراد مبتلا به بیماری های پوستی
  • کسانی که مبتلا به گلوکوم هستند. ( گلوکوم به بیماری گفته می شود که بر اثر فشارها به عصب بینایی آسیب وارد شده و ممکن است باعث کوری فرد گردد.)
  • خانم هایی که مبتلا به آسم و یا بیماری های ریوی هستند.
  • برای خانم هایی که بیماری دیابت دارند و دیابت آنها از نوع حاد می باشد.

مزایای کربوکسی تراپی در طب زنان

از جمله مزایای حاصل از کربوکسی تراپی می توان به موارد مهم زیر اشاره نمود:

  1. نابودی لک های حاصل از حاملگی (melisma)
  2. رفع سلولیت پوستی (اکسسوری برست و…)
  3. برطرف نمودن خطوط حاصل از چاقی و لاغری، حاملگی و یا استریا حاد و مزمن
  4. زخم های ناشی از جراحی
  5. جای بخیه و یا اسکارهای ناشی از عمل جراحیsurgical scare

درمان خشکی واژن

با انجام کربوکسی تراپی و افزایش خون رسانی به عضو مورد نظر، بافت آتروفیک و آنژیوژنزیز از بین می روند. به دنبال این امر خشکی واژن از بین رفته و میل جنسی فرد افزایش می یابد و از رابطه ی زناشویی خود نهایت لذت را خواهد برد.

سفید کردن واژن

افزایش گردش خون در بافت هدف، باعث از بین رفتن خون مردگی و تیرگی ناشی از آن خواهد شد.

از بین بردن استریاهای پوستی

حذف استریاهای حاد (ارغوانی رنگ) و استریا های مزمن (صدفی رنگ). با تزریق گاز دی اکسید کربن، بافت های فیبروتیک از بین می روند و به دنبال این امر خون رسانی به بافت مورد نظر افزایش می یابد. با افزایش اکسیژن رسانی به بافت هدف، استریاهای ایجاد شده رفته رفته کمرنگ و کمرنگ می شوند.

آیا کروبوکسی واژن با درد همراه است؟

واقعیتی که وجود دارد این است که این روش زیبایی و درمانی هیچ گونه دردی را به همراه ندارد، زیرا که پزشک قبل از انجام کربوکسی تراپی از انواع بیحس کننده های موضعی استفاده می کند تا که هیچ مشکلی برای افراد ایجاد نشود.

کربوکسی تراپی واژن تا چه اندازه می تواند مفید و ثمر بخش باشد؟

این مساله نیز از جمله موضوعاتی است که در افراد مختلف متغیر است. برای مثال باید گفت در برخی افراد، این روش صد در صد تاثیرات شگرفی را از خود باقی می گذارد اما در افراد دیگری این تاثیر کمتر خواهد بود. این مساله نیز به شرایط بالینی افراد بستگی دارد. تاثیرات ماندگار این روش بعد از چند جلسه درمانی به وضوح قابل مشاهده خواهد بود. در واقع بعد از تعداد جلساتی شاهد خواهید بود که چقدر وضعیت واژن شما بهتر از قبل شده است.

عوارض کربوکسی تراپی واژن

تاکنون عوارض خاصی در کربوکسی تراپی واژن مشاهده نشده است. در موارد بسیار نادر ممکن است عوارض خفیفی ایجاد شود که جزو عوارض طبیعی کربوکسی تراپی واژن می باشد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد، زیرا بعد از گذشت چند ساعت یا چند روز به طور کامل از بین می رود. این عوارض شامل مواردی که اشاره می شود باشد:

  • تورم
  • درد قابل تحمل
  • کبودی یا قرمزی خفیف
  • احساس سوزن سوزن شدن در محدوده محل تزریق گاز

هزینه انجام کربوکسی تراپی واژن چقدر است؟

هزینه انجام کربوکسی تراپی واژن از آنجایی که جزو خدمات زیبایی است، تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرد. همین امر سبب می شود که هزینه ها به طور کامل به عهده متقاضی قرار گیرد. بسیاری از پزشکان و کلینیک ها، برای ارائه خدمات زیبایی از جمله کربوکسی تراپی واژن بسته به اینکه تا چه اندازه وضعیت مراجعه کننده خاص است و یا اینکه میزان تخصص و مهارت پزشک شان چقدر است هزینه های مختلفی را از افراد دریافت می کنند، از همین رو نمی توان هزینه ای ثابت را مطرح ساخت. ولی نکته ای که وجود دارد این است که روش کربوکسی تراپی واژن آنقدر ها هم با هزینه های نجومی و غیر قابل پرداخت برای قشر متوسط انجام نمی شود. پس نیازی نیست که نگران هزینه باشید. برای اطلاع از هزینه کربوکسی تراپی واژن به مطب بهترین متخصص زنان و زایمان در کافی است با شماره لیلیان کلینیک تماس حاصل فرمایید.

لیلیان کلینیک ارائه دهنده خدمات کربوکسی تراپی واژن

ما در کلینیک زیبایی لیلیان به پشتوانه تجربه و دانش متخصصین خود در زمینه زیبایی پوست و مو و درمان پوست و مو به شما عزیزان اطمینان می دهیم که دریافت خدمات از لیلیان کلینیک به معنی دریافت خدمات با بالاترین کیفیت ممکن و هزینه معقول است. برای دریافت مشاوره برای کربوکسی تراپی واژن و دیگر روش های درمانی با شماره درج شده در سایت ما تماس حاصل فرمایید و در صورت لزوم می توانید وقت بازدید حضوری از کلینیک را دریافت نمایید.

منبع: https://lilyanclinic.com/vaginal-carboxytherapy