علمی و پزشکیکسب و کارهای برتر روز

5 متخصص برتر جراحی صورت در تهران کدامند ؟

جراحی صورت یک نوع جراحی پلاستیک است که برای بهبود ظاهر صورت انجام می شود. این جراحی می تواند برای اصلاح نقص مادرزادی، آسیب های تروماتیک یا تغییرات ناشی از پیری استفاده شود.

انواع مختلفی از جراحی صورت وجود دارد، از جمله:

رینوپلاستی: این جراحی برای تغییر شکل بینی انجام می شود

لیفت صورت: این جراحی برای سفت کردن پوست و عضلات صورت انجام می شود.

بلفاروپلاستی: این جراحی برای برداشتن پوست اضافی و چربی از پلک ها انجام می شود

ماستیوپکسی: این جراحی برای کوچک کردن یا تغییر شکل سینه ها انجام می شود

تزریق ژل یا چربی: این روش ها برای پر کردن چین و چروک ها یا برجسته کردن ویژگی های صورت استفاده می شود.

جراحی صورت یک روش ایمن و موثر است که می تواند نتایج قابل توجهی را به همراه داشته باشد. با این حال، مانند هر عمل جراحی، جراحی صورت نیز خطرات احتمالی دارد. مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد جراحی صورت، با یک جراح پلاستیک واجد شرایط مشورت کنید.

سخن نهایی در مورد جراحی صورت این است که این جراحی یک گزینه شخصی است که باید با دقت در نظر گرفته شود. جراحی صورت می تواند مزایای زیادی را برای افراد به همراه داشته باشد، اما مهم است که خطرات احتمالی را نیز در نظر بگیرید.

در اینجا چند نکته برای افرادی که در مورد جراحی صورت فکر می کنند آورده شده است:

با یک جراح پلاستیک واجد شرایط مشورت کنید. جراح پلاستیک می تواند در مورد مزایا و خطرات جراحی صورت با شما صحبت کند و بهترین گزینه را برای شما توصیه کند.

انتظارات خود را تعیین کنید. قبل از جراحی، باید در مورد آنچه از جراحی انتظار دارید با جراح خود صحبت کنید.

در مورد عوارض احتمالی تحقیق کنید. جراحی صورت یک روش ایمن است، اما مانند هر عمل جراحی، خطرات احتمالی وجود دارد.

برای مراقبت های بعدی آماده باشید. بهبودی از جراحی صورت ممکن است چند هفته یا چند ماه طول بکشد.

با انجام تحقیقات و مشاوره با یک جراح پلاستیک واجد شرایط، می توانید تصمیم آگاهانه ای در مورد اینکه آیا جراحی صورت برای شما مناسب است یا خیر بگیرید.

5 متخصص برتر جراحی صورت در تهران

  1. دکتر کربلایی خانی

دکتر علی کربلایی خانی متولد 1346 می باشند ایشان در سال 1365 با رتبه ممتاز وارد رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی (ملی سابق) شدند و پس از طی دوره 7 ساله پزشکی عمومی در سال 1372 با معدل ممتاز از این دانشکاه فارغ التحصیل شدند

رزومه دکتر کربلایی خانی

فوق تخصص جراحی- ترمیمی اعصاب دست و محیطی – جراحی پلاستیک و زیبایی بینی سینه شکم و پیکر تراشی – عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران -عضو جامعه جراحان ایران – عضو انجمن جراحان و ترمیمی و دست ایران

آدرس مطب تهران

میدان ونک، ابتدی ولیعصر، به سمت شمال، خیابان صانعی، پشت دادگاه خانواده، پلاک ۳۳ ، ساختمان پزشکان صدف ، طبقه سوم شرقی، واحد ۳۰

تلفن مطب 021-88192610

  1. دکتر آرش نجف بیگی

دکتر آرش نجف بیگی بهترین دکتر پیکرتراشی ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، یکی از بهترین و فعال‌ترین جراحان پلاستیک کشور و از بهترین جراحان در تهران میباشند. دارای گواهینامه‌های ISO 9001:2015 و ISO10002:2018 از DEF که نشانه کیفیت بالا و رعایت استانداردهای جهانی در کلینیک‌های تخصصی زیبایی دکتر آرش نجف‌ بیگی است.

  1. دکتر احمد علی رجب پور

دکتر احمد علی رجب پور جراح پلاستیک می باشند. ایشان یکی از بهترین جراح پلاستیک در تهران به شمار می روند. دکتر رجب پور بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت سپری نمایند و موفق به کسب بورد تخصصی در زمینه فعالیت خود می باشند. دکتر رجب پور رتبه یک بورد جراحی کشور را دریافت نمودند. ایشان همچنین موفق به کسب رتبه یک آزمون فوق تخصص جراحی پلاستیک کشور شدند. دکتر رجب پور یکی از با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند.

  1. دکتر علی مومن

دکتر علی مومن جراح زیبایی، متخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی هستند. ایشان یکی از بهترین جراح پلاستیک در تهران به شمار می روند. دکتر مومن از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل شده اند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی، توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند و بورد تخصص خود را دریافت نمایند. دکتر علی مومن رتبه برتر آزمون بورد تخصصی می باشند. ایشان تا کنون جراحی های متعددی را انجام داده اند و جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند.

  1. دکتر عطاالله حیدری

دکتر عطاالله حیدری جراح پلاستیک می باشند. ایشان یکی بهترین جراح پلاستیک در تهران می باشند. دکتر حیدری بعد از طرح پزشكی عمومی وارد رشته جراحی عمومی در دانشگاه شهيد بهشتی شدند و 5 سال در بيمارستان شهدای تجريش دوره جراحی عمومی و عروق را گذراندند. دکتر حیدری بعد از اتمام دوره در مناطق هرمزگان، همدان و كردستان طرح خود را در خدمت مردم بودند و بعد از آن در رشته فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبايی در دانشگاه شهيد بهشتی تحصیل کردند. ایشان بعد از اتمام دوره فوق تخصصی به مدت 5 سال عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اراک بودند.

کلام آخر

از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید، ما سعی بر این داشته ایم تا شما را با بهترین جراح پلاستیک در تهران آشنا کنیم و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهدیم. امیدواریم که مطالب گفته شده برای شما مفید واقع شده باشد.