اجتماعیکسب و کارهای برتر روز

بهترین وکیل ملکی در غرب تهران کیست؟

اگر به وکیل ملکی در غرب تهران برای حل و فصل کردن پرونده ملکی خود نیاز دارید، وکیل تهران 24 انتخاب درست و مطمئنی خواهد بود.

وکیل ملکی این توانایی را دارد که بتواند روند پرونده شما را به گونه ای پیش ببرد که شانس شما برای برنده شده در دادگاه بیشتر شود و به نتیجه دلخواه خود برسید. نگرانی در خصوص از دست دادن ملک و اموال خود را فراموش کنید و پرونده خود را وکیل بسپارید.  وکلای ملیک ما با تمام تلاش و دانش خود برای به دست آمدن حق و حقوق شما تلاش خواهند کرد.

وکیل تهران 24 در ادامه این مقاله بهرین وکیل ملکی در غرب تهران را به شما معرفی و پیشنهاد می کند. همچنین با دنبال کردن مطلب می توانید آشنایی بیشتری با وکیل ملکی و ویژگی های آن داشته باشید. با ما همراه باشید.

وکیل ملکی در غرب تهران چه تخصصی دارد؟

وکیل ملکی در غرب تهران

وکیل ملکی در غرب تهران وکیلی است که در اقامه و دفاع کردن از دعاوی ملکی و اموال غیرمنقول اشخاص تخصص دارد. وکیل املاک در امور ملکی و ارضی تخصص بسیار بالایی دارد و با تمام فوت و فن ها و پیچیدگی های این حوزه آشنا است. شاید فکر کنید وکلای لکی تحصیلاتی مجزا از دیگر وکلا دارند اما این گونه نیست. تحصیلات وکلا با هم یکی است. اما برخی از وکلا گزیده کار هستند. یعنی تنها در یک حوزه مشخص فعالیت دارند و وارد حوزه های دیگر نمی شوند.

وکیل ملکی در غرب تهران نیز تنها در حوزه ملک و املاک فعالیت دارد. اما این بدین معنی نیست که نمی تواند در حوزه های دیگر وکالت کند. کار در یک حوزه باعث می شود که وکیل در آن حوزه باتجربه تر و حرفه ای تر باشد. در نتیجه عملکرد او بهتر بوده و میزان موفقیت او در پرونده ها بیشتر است. بنابراین اگر شما هم با پرونده ملکی سروکار دارید حتماً به وکیل ملکی در غرب تهران مراجعه کنید تا خیال آسوده تری داشته باشید.

اهمیت مراجعه به وکیل ملکی در غرب تهران

اهمیت مراجعه به وکیل ملکی در غرب تهران

برخی از افراد این سؤال را دارند که آیا واقعاً لازم است در پرونده ملکی از یک وکیل ملکی در غرب تهران کمک گرفت؟ در پاسخ به این پرسش می گوییم که بله! واقعاً لازم است. فرض کنید فردی که مریض است بدون مشورت با پزشک اقدام به خوددرمانی و مصرف دارو کند. در این صورت نه تنها بهبود پیدا نمی کند بلکه ممکن است اوضاع مریضی او بدتر شود. وکیل متخصص نیز همانند پزشک است. هر فردی نمی تواند از پرونده خود در دادگاه دفاع کند. زیرا برای دفاع کردن فرد باید به تمام قانون ها و پیچیدگی های آن واقف باشد.

بسیاری از موکل هایی که به وکیل ملک مراجعه می کنند پس از ناکامی در پرونده ناچارا تصمیم به مشورت با وکیل می گیرند. اگر خودتان تصمیم بگیرید پرونده خویش را حل کنید ممکن است دچار ضرر و زیان های مالی بسیار هنگفتی شوید. پس در این رابطه لازم است حتماً از یک وکیل حرفه ای و باتجربه کمک بگیرید. این گونه می توانید از اجرا شدن عدالت در حق خود اطمینان حاصل کنید.

ویژگی ها و مشخصات یک وکیل ملکی خوب و حرفه ای

وکیل ملکی خوب و حرفه ای

وکیل ملکی در غرب تهران زیاد است. اما این به این معنی نیست که همه آن ها حرفه ای و باتجربه هستند. اگر پرونده ای زیاد برایتان مهم است و احتمال دارد ضرر هنگفتی به شما بزند باید در انتخاب وکیل خود وسواس زیادی به خرج دهید. در ادامه می خواهیم به شما کمک کنیم که یک وکیل حرفه ای را از دیگر وکلا تشخیص دهید. این مشخصات جز مشخصات حرفه ای ترین وکیل در غرب تهران هستند.

  • وکیل ملک خوب باید با موکل خود صادق و رو راست باشد و نتایج ممکن را با صداقت تمام با او در میان بگذارد.
  • وکیل باید دانا و باهوش باشد و به تمامی دعاوی و قوانین مربوط به املاک و اراضی واقف باشد.
  • وکیل باید روحیه تلاشگری و مسئولیت پذیری داشته باشد و تمام تلاش خود را برای دفاع از حق و حقوق موکل های خود انجام دهد.
  • وکیل باید در نوشتن لایحه های مختلف و جمع کردن ادله لازم حرفه ای عمل کند.
  • یک وکیل باتجربه سوابق درخشانی دارد و در پرونده های مختلف توانسته توانایی خود را ثابت کند.

وظیفه یک وکیل املاک خوب چیست؟

حال که با مشخصات وکیل ملکی در غرب تهران آشنا شدید وقت آن رسیده با وظایف وکلای ملکی نیز آشنا شوید. وظایف وکلای ملکی در راستای رسیدن موکل به حق و حقوق خود مشخص شده اند. در ادامه به وظایف مختلف یک وکیل ملکی خوب می پردازیم.

  • وکیل ملکی وظیفه دارد از تمام جزئیات پرونده آگاهی داشته باشد.
  • وکیل ملکی باید موکل خود را از روند پرونده مذکور آگاه سازد و او را در این راستا راهنمایی کند. شفاف سازی جزئیات پرونده برای موکل یکی از مهم ترین وظایف وکیل است.
  • وکیل باید مدارک و ادله لازم برای دادگاه مذکور را جمع آوری کند.
  • وکیل وظیفه دارد از وارد شدن ضررها و آسیب های مالی به موکل خود جلوگیری کند.
  • وکیل ملکی وظیفه دارد در دادگاه از حق و حقوق موکل خود دفاع کند و عدالت را در حق وی اجرا سازد.

دعاوی ملکی چیست و انواع آن کدم‌اند؟

وکیل املاک خوب

دعاوی ملکی دعاوی و دادخواست هایی هستند که در زمینه ملک و اموال غیر منقول توسط وکیل ملکی در غرب تهران ارائه می شوند. لازم است بدانید اموال غیر منقول خود به دو دسته املاک (مسکونی و تجاری) و اراضی (داخل شهری و خارج شهری) تقسیم می شوند. دعواهایی که توسط وکیل ملکی در دادگاه اقامه می شوند مربوط به یکی از این دو دسته هستند. دعاوی ملکی به سه نوع حقوقی، کیفری و ثبتی تقسیم می شوند. البته برخی از وکلا دعاوی ثبتی را جز دو دسته دیگر می دانند. این دعاوی هر کدام در موقعیت های مختلفی توسط وکیل ملکی در غرب تهران ارائه می شوند. بنابراین هر دعوایی در پرونده ای خاص کاربرد دارد.

دعاوی حقوقی که توسط وکیل ملکی در غرب تهران می توانند مطرح شوند کدم‌اند؟

دعاوی حقوقی زمانی توسط وکیل ملکی در غرب تهران اقامه می شوند که مشکلی در مفاد قرارداد به وجود آمده باشد. همچنین اگر یکی از طرفین به مفاد قرارداد پایبند نبوده باشد و اجرای درست آن صورت نگیرد این دعاوی مطرح هستند. اگر طرف مقابل شما نسبت به شما و ملکتان دچار جرمی شد به کمک وکیل ملکی خود می توانید این دعاوی را اقامه کنید. در ادامه به برخی از مهم ترین دعاوی ملکی حقوقی می پردازیم.

  • دعاوی خلع ید
  • دعاوی افراز و فروش ملک مشاع
  • دعاوی سرقفلی
  • دعاوی تعدیل اجازه بها
  • دعاوی پایان کار
  • دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی
  • دعاوی ابطال قرارداد
  • دعاوی تخلیه اماکن تجاری
  • دعاوی انتقال منافع به دیگری
  • دعاوی دریافت صورت مجلس تفکیکی
  • و …

کدام دعاوی کیفری توسط وکیل املاک و مستغلات مطرح می شوند؟

دعاوی کیفری ملکی زمانی توسط وکیل ملکی در غرب تهران مطرح می شوند که در اجرای مفاد قرارداد اصولاً جرمی صورت گرفته باشد. هنگامی که یکی از طرفین جرمی مرتکب شود، دعاوی مطرح شده شامل دعاوی کیفری خواهند شد. در ادامه شما را با مهم ترین دعاوی ملکی کیفری آشنا می کنیم.

  • جعل کردن سند و استفاده از سند جعل شده در دادگاه
  • دعاوی تصرف عدوانی
  • ورود غیر مجاز به ملک بدون اجازه مالک
  • کلاهبرداری کردن در خرید و فروش املاک و اراضی
  • فروش ملک مالک بدون اجازه و رضایت او
  • خرید، فروش و معامله کردن معارض
  • ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و تبدیل کردن آن ها به املاک مسکونی و تجاری
  • خیانت کردن در امانت و ملک دیگری
  • انتقال منافع ملک مالک به خود یا دیگری بدون اجازه مالک
  • آسیب زدن به ملک مالک دیگر و ایجاد خسارت های مالی

هزینه مراجعه به وکیل ملکی در غرب تهران چقدر است؟

وکیل املاک و مستغلات

بسیاری از کسانی که از مراجعه به وکیل ملکی در غرب تهران سرباز می زنند نگران هزینه های آن هستند. دقت کنید همان طور که هزینه کردن برای سلامتی مهم است، هزینه کردن برای نگه‌داشتن ملک و املاک نیز مهم است. ممکن است در نگاه اول هزینه کردن برای وکیل ملکی کاری بیهوده و اضافی باشد. اما هنگامی که با پیچیدگی های پرونده ملکی رو به رو می شوید ممکن است هر لحظه ملک خود را از دست بدهید و دچار ضررهای مالی شوید. پس توصیه ما این است که اگر می خواهید عدالت در حقتان اجرا شود حتماً از یک وکیل ملکی در غرب تهران کمک بگیرید. در غیر این صورت باید با خطرات احتمالی از دست دادن ملک خود رو به رو شوید.

شماره وکیل ملکی خوب و با تجربه در غرب تهران

با شرحی که درباره وکیل ملکی داده شد، در نظر داشته باشید که مجموعه وکیل تهران 24 می تواند در مسیر رسیدن به حق و حقوق خود در پرونده های مختلف قضایی و دادگاه شما را یاری رساند.

برای دریافت مشاوره از وکلای مجرب و با دانش ما کافی است با شماره درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید. تماس با بهترین وکیل ملکی غرب تهران از راه تماس با مجموعه وکیل تهران 24 امکان پذیر است.

این مجموعه بهترین، حرفه ای ترین و باتجربه ترین وکلای تهران را در اختیار خود دارد. مهم نیست در کجای استان تهران ساکن هستید، می توانید از خدمات فوق العاده وکلای تهران 24 بهره‌مند شوید. این مجموعه جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مراجعین محترم سایت (www.vakiltehran24.com) خود را راه اندازی کرده است. در این سایت می توانید شماره وکیل ملکی مورد نظر خود را پیدا کنید. همچنین هر سؤالی داشته باشید می توانید در این سایت از وکلای مجموعه وکیل تهران 24 بپرسید. وکلا در اسرع وقت شما را راهنمایی خواهند کرد.

منبع : وکیل ملکی در تهران در موسسه حقوقی وکیل تهران ۲۴