عمومی

بایدها و نبایدهای مصرف عسل طبیعی گون

برای مصرف این ماده ی شفابخش حتما باید به اصل بودن آن توجه شود و در مصرف آن زیاده روی نشود زیرا مصرف زیاد این نوع عسل حساسیت زاست و سبب التهاب معده می شود. به همین دلیل لازم و ضروری است که پیش از مصرف هر ماده غذایی به طبع آن نیز توجه داشته باشیم و مواد غذایی را طبق دانش مزاج شناسی مصرف کنیم. گاهی اوقات اگر یک گونه گل تامین کننده ۵۰ درصد یا بیشتر از منابع شهد یک عسل باشد آن عسل را به نام آن گل خاص می نامند،

البته در بعضی اوقات تا ۸۵ درصد شهد را نیز امکان دارد یک گیاه تامین کرده باشد اما درصدهای بالاتر از این غیر معمول است زیرا هر چند زنبور به گل ها وفاداری نشان می دهد ولی به ندرت پیش می آید که این وفاداری مطلق باشد. اگر در سفارش اینترنتی مشکل داشتید یا نیاز به اطلاعات بیشتر جهت خرید عسل کنار دارید با ما تماس بگیرید و سفارش خود را تکمیل کنید. فراموش نکنیم که اکثر خواصی که برای عسل ذکر شده است مربوط به عسل طبیعی و خام هست نه عسل های تغذیه ای و صنعتی و یا عسل هایی که حرارت دیده اند و به جز ضرر برای بدن، نتیجه دیگری ندارند.

تهیه عسل طبیعی چهل گیاه با مراجعه به سایت دکتر هانی است. عسل گون و زول مصفی دارای ساکارز کمتر از ۲ درصد است. لذا منظور ما از عسل گون عسلی است که عمده شهد آن از گون باشد زیرا امکان ندارد زنبور عسل بطور ۱۰۰ درصد از یک گونه گیاه استفاده کند و به دیگر گیاهان کاری نداشته باشد.

برای مثال عسل گون در مناطقی برداشت میشود که بیش از 70 درصد آن منطقه پوشش گیاهی گون را داشته باشد. زنبوردارانی که ما از آنها عسل تهیه میکنیم دائما در حال کوچ دادن کندوها هستند و اگر شهد منطقه ای به پایان برسد در سریع ترین زمان ممکن به منطقه ای دیگر که شهد کافی برای استفاده زنبورعسل وجود دارد می روند.

به عقیده ما عسل طبیعی آن عسلی است که از شهد گل و گیاه تهیه شده باشد و زنبور عسل در تولید آن از هیچ تغذیه دیگری استفاده نکرده باشد، لذا تصمیم گرفته ایم عسل کاملا خالص و طبیعی را پس از برداشت مستقیم و بدون واسطه بدست شما برسانیم. از این جهت عسلی که در زنبورستان ما تولید می شود از شهد گل ها و گیاهان و کاملا طبیعی می باشد.

همانطور که می دانید اکثریت عسل های موجود در بازار تقلبی هستند و کمتر افرادی هستند که عسل کاملا خالص ارائه می کنند، البته در این بین زنبورداران صادقی هستند که محصول طبیعی برداشت می کنند و به دست مشتری نهایی می رسانند. از آنجایی که ما فقط عسل طبیعی عرضه میکنیم، به طبیعی بودن و خالص بودن عسل هایمان اطمینان کامل داریم. از آنجایی که شهد گون در دستگاه گوارش زنبور عسل، دچار تغییرات میشود، حساسیتزا بودن آن از بین میرود.

عسل طبیعی چهل گیاه به دلیل طعم و مزه مختلفی که دارد و دلیل آن هم شرایط مناطق مختلف و غالب شدن برخی از انواع مزه شهد ها است، نمی توان با توجه به ظاهر و رنگ آن به اصل بودن آن پی برد و در خیلی از مواقع عسل چهل گیاه ممکن است دو رنگ متفاوت داشته باشد. عسل گون اصل و طبیعی خواص درمانی بسیار زیادی دارد. عسل گون در کنار طعم و عطر شگفت انگیزی که دارد، دارای خواص متفاوتی نیز می باشد و افراد زیادی در سراسر دنیا برای درمان بیماری های خود از آن استفاده می کنند.

کم خونی نوعی بیماری خونی است که فرد دچار کاهش هموگلوبین خون میشود. اگر این عسل ها زیر نظر ارگان و سازمان های استاندارد تایید شده باشد که خیلی بهتر است. معمولا سازمان غذا و دارو و یا سازمان استاندارد، از مزارع و روند تولیدی عسل طبیعی چهل گیاه بازرسی های لازم را انجام می دهند که در صورت تایید این سازمان ها می توان از با کیفیت بودن این نوع عسل اطمینان یافت.

عسل گون و زول مصفی، کاملاً طبیعی و سالم، آزمایش شده در آزمایشگاه معتبر غذا و دارو می باشد. از آنجایی که ما به کیفیت محصولاتمان اعتماد کامل داریم، تمام عسل ها را با ضمانت عرضه می کنیم و اگر محصولات طبیعی نبودند ۲ برابر پولی که برای خرید محصولات پرداخت کرده اید را برایتان واریز می کنیم.

در این مورد برای درمان سراغ داروهای طبیعی می رویم که ترمیم کننده پوست هستند و باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و پوست می شوند. از آن جایی که انواع مواد معدنی و ویتامین ها در عسل چهل گیاه وجود دارد، می تواند برای درمان بیماری های مختلف مفید باشد و به درمان بیماری های عفونی و همچنین تقویت بدن افراد کمک کند.

مصرف هر روز صبح ناشتا عسل به همراه آب ولرم و آب لیموی تازه به پاکسازی بدن کمک می کند. زیرا اسید فرمیک موجود در این عسل بسیار بالا می باشد. بسیاری از این مواد صرفا نام عسل طبیعی را یدک می کشند زیرا در روند تولید بسیاری از این عسل ها زنبور عسل هیچ نقشی نداشته است.

معمولا افراد برای تشخیص عسل طبیعی چهل گیاه با مشکل مواجه می شوند، زیرا نمی توان از رنگ و ظاهر عسل، طبیعی و غیر طبیعی بودن آن را تشخیص داد. در هنگام خرید عسل طبیعی از فروشنده عسل برگه آزمایشگاه و ضمانت نامه بخواهید. هزینه آزمایشگاه را برای شما واریز میکنیم. از آنجایی که سلامت شما برای ما اولویت اول می باشد، پس از امتحان چندین نوع ظرف و مسائل فراوان مناسب ترین ظرف برای بسته بندی و ارسال عسل را تهیه نموده و البته همواره در حال بهبود بسته بندی می باشیم.

از آن جایی که مصرف عسل از قدیم در بین مردم زیاد بوده است و همچنین بی شمار بودن خواص عسل طبیعی چهل گیاه، برای تهیه آن راه های مختلفی وجود دارد. گون گیاهی علفی، با ریشه و ساقه های زیاد است. نحوه پرداخت سفارش خرید عسل به چه صورت است؟ به این ترتیب با مصرف مداوم این محصول هم به صورت خوراکی و هم به صورت موضعی می توانید پوستی شاداب را تجربه کنید. این ظروف علاوه بر مقاومت بالایی که دارند، کاملا بهداشتی و از مواد اولیه درجه یک می باشند. ظروف مورد استفاده برای بسته بندی عسل معجزه کاملا مقاوم و بهداشتی می باشند.

البته وقتی عسل بدست تان برسد خودتان متوجه خواهید شد که چنین ظرفی چند برابر ظروف معمولی عسل، کیفیت و البته قیمت دارد. با این حال، لازم است بدانید این گیاه دارای بیش از 2000 گونه است که از این میان تنها دو نوع آن از مصارف دارویی برخوردار هستند. نحوه ارسال سفارش خرید عسل به چه صورت است؟ زمان تحویل سفارشات خرید عسل به چه صورت است؟ اکثر عسل هایی که در فروشگاه های مواد غذایی پیدا می شود عسل های فرآوری شده هستند که در اثر حرارت، رنگ آن خوشایندتر گردیده و از رُس بستن آن نیز جلوگیری شده است اما با این کار بسیاری از آنتی اکسیدان ها و باکتری های مفید آن نیز تخریب و با حذف می شود.

از کجا می دانید که این عسل گون است؟ هدف ریوک افزایش سطح کیفی محصولات غذایی موجود در بازار به اندازه استانداردهای بین المللی است. مخلوط کردن دو تا سه قاشق عسل گون با آب ولرم و سپس اضافه کردن آب یک لیموی ترش تازه به آن. مخلوط کردن دو تا سه قاشق عسل گون با آب ولرم و سپس اضافه کردن آب یک لیموی ترش یا مقدرای سیاه دانه به آن. این اگزما به علت ضعف سیستم ایمنی پوست ایجاد می شود. آنتی اکسیدان های موجود در عسل از منابع مختلفی تهیه می شوند و شامل ویتامین C ، مونوفنولیک ها ، فلاونوئیدها و پلی فنولیک ها هستند.

حتی عسل هایی که توسط زنبور تولید می شوند نیز با توجه به کیفیت کاملا متفاوت و در رده بندی های مختلفی می باشند. افرادی که از خستگی زودرس و بی حوصلگی خسته شده اند میتوانند از عسل آویشن برای گرفتن انرژی در ابتدای صبح استفاده بکنند. بیشتر گونه های گون در مکمل های رژیمی های که انسان ها استفاده می کنند ، وجود ندارد.

برای اطلاعات بیشتر بخش قوانین و مقررات-ثبت شکایات را مطالعه کنید. اگر بیشتر این گل ها از یک گونه خاص باشد، عسلی که به فاصله ۱ تا ۲ روز پس از اتمام شهد آن نوع گل برداشت شود بنام همان نوع گیاه نام گذاری می شود. ما در دفتر عسل معجزه فقط عسل خام عرضه می کنیم و هیچ گاه حتی کمترین حرارتی به عسل ها نمی دهیم، عسل ها را همان گونه که از کندو برداشت شده اند، بسته بندی و عرضه می کنیم. هر چند کاملا مشخص است مثلا عسلی که در باغات مرکبات برداشت می شود عسل مرکبات و عسلی که در مناطق پوشیده از گیاه گون برداشت می شود عسل گون می باشد.

عسل طبیعی یکی از بهترین منابع غذایی است که حاوی بیش از 200 ترکیب بیوشیمیایی فعال مشتق از گیاهان از قبیل: مواد قندی، آنزیم ها، ویتامین های گروه B، املاح، ترکیبات فنولیک، ترکیبات آلی فرار و پیگمان ها می باشد که ویژگی های ضدسرطان آن در سال های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. بهتر است برای تهیه عسل طبیعی چهل گیاه با کیفیت به سراغ مارک ها و برندهای معروفی که شناخته شده رفته و عسل مورد نظر را خریداری کنید.

ضمانت بازگشت وجه به چه صورت است؟ محصولات برند عسل معجزه شامل گارانتی بازگشت وجه می باشد. دفتر عسل معجزه هیچ گاه عرصه دلالی نبوده و نیست، ما خودمان مستقیم از زنبوردار خرید کرده و علاقمندیم عسل طبیعی که در زنبورستان تولید شده را بصورت مستقیم و بدون واسطه به دست مصرف کننده نهایی برسانیم. عسل طبیعی دارای خصوصیات پیچیدهای هست و به راحتی تحت تأثیر شرایط قرار میگیرد.

ارتفاع این گیاه به 75 سانتیمتر می رسد. عسل گون کاملا زرد رنگ بوده و ظاهر آن شبیه عسل های معمولی است که می توان با خیال راحت آن را در برنامه غذایی خود جای داد. درمان اگزمای بزرگسالان: اگزما گاهی خشک است و گاهی مرطوب. درمان اگزما و خارش پوست از مسائلی است که همیشه در باره آن سوال می شود. بهتر است پس از میل کردن این عسل صبحها به مدت یک ساعت از خوردن و نوشیدن خودداری کنید. همانطور که می دانید عمده محصولاتی که در بازار بنام عسل طبیعی عرضه می شوند، از لحاظ خلوص و کیفیت در حد بسیار ضعیفی می باشند.

خواص عسل طبیعی چهل گیاه فراوان است و برای درمان بیماریهای دیابتی هم توصیه می شود. از مهمترین خواص عسل گون که برای سلامتی مهم است میتوان به محتوای ضد التهاب و ضد آلرژی آن اشاره کرد. یکی دیگر از اثرات عسل گون كنترل اسهال است. عسل گون برای بهبود مشکلات پوستی، جوش و آکنه مفید است. تاکنون این مطالعات فقط در مورد حیوانات انجام شده است . طی مطالعات انجام شده ؛ مصرف عسل گون در وزن و چربی و سلامت بدن افراد مبتلا به دیابت، اثر بسزایی دارد. میتواند در برطرف شدن خستگی مفرط و افزایش میزان هوشیاری ذهن افزایش سیستم ایمنی بدن اثر بسزایی داشته باشد.

گفته می شود عسل گون برای تقویت حافظه مفید می باشد و دلیل آن به خاطر وجود ویتامین B و استیل کولین است، همچنین مصرف آن باعث تولید ملاتونین بیشتری می شود که باعث می شود شما هر موضوعی را بهتر به حافظه خود بسپارید بخصوص برای افرادی که در شب امتحان دچار کمبود انرژی و خستگی مغز می شوند، می تواند منبع خوبی برای تامین انرژی باشد. این عسل در درمان بیماری های ناشی از کمبود ویتامین های A ، B به خصوص شب کوری موثر است.

گیاه گون در طب سنتی چینی در طول قرنها استفاده شده است. مگر ممکن است که زنبور عسل فقط از شهد گون استفاده کند؟ عسل هنوز نوعی قند است .بنابراین در مصرف آن نباید زیاده روی کرد. عسل گون به عسلی گفته می شود که بخش عمده شهد مورد استفاده آن از کنار باشد. این عسل رنگی روشن دارد و عطری نسبتاً محسوس و طعمی دلچسب، که اکثر افراد آن را جزء عسلهای مورد علاقه خود عنوان میکنند.

زنان باردار به هیچ عنوان نباید از گون استفاده کنند. با وجود این بهتر است افراد دیابتی از خوردن عسل قبل از خواب شبانه و یا قبل از صبحانه بدون مشورت با پزشک خود داری کنند و با توجه به درجه و نوع دیابتی که دارند مقدار مجاز عسل را از پزشک معالج خود پرس و جو کرده و سپس اقدام به مصرف کند. حدود ۸۰۰ گونه از انواع گون در ایران شناسایی شده است. نحوه تهیه و تولید عسل به چه صورت است؟ از این رو مطمئن باشید بهترین عسل موجود را مستقیم از زنبوردار تهیه می کنید.

عسل خام نباید مستقیماً در چشم شما قرار گیرد.البته با فرایندی می توان قطره چشمی را با عسل استریل تهیه کرد (15). ولی خوردن آن نیز این اثرات خوب را دارد. همچنین گون جزء گياهان مقاوم در برابر شـوري می باشد. بدون شک عسل گون جایگزین بسیار مناسب تری برای قرص و دارو های شیمیایی کنترل کننده خواب می باشد.

در یک مطالعه نشان داده شد افرادی که بیماری قلبی داشتند و علاوه بر درمانهای استاندارد، عسل گون نیز مصرف میکردند، نسبت به گروهی که فقط درمانهای رایج دریافت کرده بودند، بهبودی بیشتری داشتند. پس برای تشخیص عسل با کیفیت، دقت کنید که روی محصول مهر سازمان بهداشت درج شده باشد. عسل گون چه فوایدی برای سلامت بدن دارد؟ به طور کلی عسل گون سطح کلسترول خون بالا را کاهش داده و تنظیم می کند.

گز انگبین از این درختچه ارزشمند به دست می آید. از آنجاییکه عسل گیاه گون خاصیت ضد التهابی و باکتریایی دارد توصیه می شود برای درمان سینوزیت روزانه سه بار در روز یک تا دو قاشق مرباخوری عسل خام گون مصرف شود. به طور کلی مصرف عسل عارضه و ضرری برای افراد ایجاد نمی کند. زنبورها همچنین برای برخورداری از سلامت بالا به طیفی از شهدها و گرده های مختلف نیاز دارند.

ما گل هایی که زنبورهایمان به سراغ آن ها می روند را به دقت مشاهده می کنیم. عیل خام در مقایسه با عسل حرارت دیده، سطوح بالاتری از آنزیم ها و ترکیبات عطر و طعم دهنده دارد و در آن هیچ نوع خطر دگرگونی ترکیبات دیگر به وسیله حرارت وجود ندارد.

گاهی عسل ها را تا ۶۶ درجه سانتی گراد حرارت می دهند که با این کار تمام خواص و آنتی اکسیدان های عسل از بین می رود. جلوگیری از رشد انواع تومور ها یکی دیگر از خواص ناب عسل گون می باشد. اطلاعات بیشتر در مورد عسل گون گز را در مقاله مروری بر خواص دارویی عسل گون مطالعه نمایید.

آنتی اکسیدانها در شکلات تلخ، حبوبات و بسیاری از میوهها و سبزیجات نیز یافت می شوند. طبع و مزاج عسل ها بر اساس نوع گیاه مشخص می شود. بوته گون بیش از صد نوع گونه از قبیل گون کتیرا گز انگبین و.. در ادامه در مورد خاصیتهای درمانی عسل گون صحبت میکنیم. کاهش عوارض جانبی شیمی درمانی .

این گیاه در مناطق خشک بهتر رشد میکند و در شمال ایران پراکندگی بسیار کمی دارد. اما باید دقت کنید که بیش از حد مصرف نشود. هر عسلی عسل اصل نیست. لینک دانلود مستفیم فیلم . هوای سرد فصول پاییز و زمستان موجب سرماخوردگی و علائمی مثل سرفه، گرفتگی صدا و…

دیدگاهتان را بنویسید