علمی و پزشکی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

در این نشست سید حامد قنادپور مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمخی معاون توسعه و نوآوری رئیس جمهور و امیرحسین باقری معاون فروش و بهره برداری و حسن مختاریان معاون فنی رئیس جمهور سخنرانی کردند. در این نشست به سوالات خبرنگاران در خصوص ابعاد فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن ویژه و متفاوت پاسخ دادند.

مدیرعامل تارا در این نشست با اشاره به اینکه شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا با پشتوانه 50 سال فعالیت، تجربه اقتصادی و توسعه بازرگانی گروه صنعتی گلرنگ تشکیل شده است، گفت: فعالیت جدی تارا از سال 1400 آغاز شده است. اکنون با ارائه راهکارهای دیجیتالی برای بهبود تجربه مردم از خدمات مالی، تلاش می‌کنیم به دغدغه‌ها و نیازهای مردم امروزی فکر کنیم و فلسفه اساسی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​است.»

سید حامد قنادپور ادامه داد: در این راستا تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، رفاه شرکتی، اعتبار سازمانی و اخیراً خدمات اعتبار خرد فردی ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که این سرویس راه اندازی شده، بسیار خوب بوده است. دریافت کرد.” “این اتفاق افتاده است.”

وی گفت: تارا در بخش خدماتی و سازمانی به بیش از 100 شرکت و سازمان در کشور خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان اعتبار اعطا کرده است.

وی با اشاره به برخی از قابلیت ها و مزایای تارا که این اپلیکیشن بر روی آن توسعه یافته است، اشاره کرد: “با تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ در زمینه تامین کالا و مراکز فروش و 50 سال سابقه طولانی”، “کاربر” تجربه “ویژه و منحصر به فرد”، گسترش پذیرندگان در 460 شهر ایران و بیش از 4500 مرکز خرید حضوری و غیر حضوری در زمینه های مختلف از جمله کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، لوازم خانگی، زیورآلات، آرایشی و بهداشتی، پزشکی. و سلامت، خدمات «بیمه و …»، «عدم دریافت سود و کارمزد»، «بهبود شاخص های نسبی زندگی مردم» و ….

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای برقراری انضباط مالی و استرداد وجوهی که کاربر به اعتبار فردی دریافت می کند، کاملا متکی بر اعتماد است و البته اگر برعکس این اتفاق بیفتد، کاربر مورد نظر و شخص معرفی کننده رکورد “آنها منفی دریافت می کنند و از خدمات بعدی محروم می شوند.”

وی گفت: باید این قول را بدهیم که تارا چه از نظر کاربران و چه از نظر خدمات هنوز در ابتدای توسعه است و برنامه های انجام شده نوید رویدادهای هیجان انگیزی را تا پایان امسال و سال های آینده می دهد. شعار تارا با عنوان راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی و تفکر همه جانبه به دغدغه ها و نیازهای بشر امروزی در عمل محقق خواهد شد و می توان گفت این خدمات در راستای دین تجارت است. نسبت به مردم و جامعه و در قالب مسئولیت مدنی «برندها و شرکتها قابل تفسیر هستند».

سخنران بعدی این نشست وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا بود که به تشریح چرایی و چگونگی شکل‌گیری، ابعاد و روند توسعه این اپلیکیشن و چشم‌اندازهای آتی آن پرداخت.

وحید شمخی با اشاره به اینکه سال گذشته تارا تمرکز خود را بر تامین اعتبارات شرکتی و انبوه داشت، گفت: امروز گرد هم آمده ایم تا سرویس جدیدی را از تارا معرفی و راه اندازی کنیم که به آن “وام خرد” یا “اکنون بخرید، بعدا پرداخت کنید!” در دنیا معروف است.

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات اعتبار خرد تارا فاقد چک، سفته، ضامن و وثیقه و بدون کارمزد است، تصریح کرد: برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند کل مراحل ثبت نام را در کمتر از نیم ساعت انجام دهند. ساعت، احراز هویت و اعتبارسنجی خود را تکمیل کرده و از 500000 تومان اعتبار تا سقف 5 میلیون تومان دریافت کرده و از 4500 نقطه فروش حضوری و غیرحضوری در سراسر کشور خرید کنید. شایان ذکر است که روند توسعه پذیرندگان تارا سریع است.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می کند تا نیازهای مالی کوتاه مدت و میان مدت خود را مدیریت کنند و از نظر مالی هوشمندتر زندگی کنند و چون در اقتصاد تورمی ایران، کاربر عملاً دو ماه دیرتر پرداخت می کند، به نفعش است. . . »

برای استفاده از این سرویس تنها به یک شماره تلفن همراه به نام خود و یک کارت هوشمند ملی (جدید) نیاز دارید.

وی همچنین گفت: همکاری کاربران منجر به این می شود که برای اولین بار در کشور سازوکاری برای تکیه بر اعتماد مطلق به کار گرفته شود و طرح تدوین شود. در عین حال ممکن است لازم باشد ذهنیت و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم که مجبور نباشیم همه چیز را نقدی بخریم و از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی استفاده کنیم (مانند سایر کشورهای جهان).

تارا از سرویس اعتبارات خرد رونمایی کرد

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نیمی از اعتبار دریافتی باید 30 روز بعد و مابقی 60 روز پس از خرید بازپرداخت شود، توضیح داد: روز به روز بیشتر می شود.

در این جلسه امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا نیز به ارائه خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و افزود یکی از اهدافی که مخاطبان سازمانی از خدمات تارا برای دستیابی به آن استفاده می کنند. “این برنامه جبران نیروی انسانی سازمان آنهاست.”

وی افزود: به منظور پوشش بهتر نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی، در تلاش هستیم تا پذیرندگان تارا را در زمینه ها و رده های مختلف توسعه دهیم.

حسن مختاریان، معاون فنی مجموعه نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت مضاعف در خدمات مالی، گفت: این است.

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است. پرداخت با تارا حتی به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت قابل انجام است. معماری مورد استفاده برای این برنامه یک میکروسرویس است که بعداً می‌توانیم به راحتی آن را توسعه دهیم و از فناوری‌های مختلف و زبان‌های مختلف برای توسعه آن استفاده کنیم.»

در پایان این نشست مدیران تارا به سوالات رسانه های گروهی پاسخ دادند.

گفتنی است کیف پول الکترونیک تارا دارای قابلیت بازگشت نقدی 3 درصدی از هر خرید می باشد که برای تمامی پذیرندگان تارا قابل استفاده بوده و به عبارتی تخفیف دائمی قابل توجهی را برای کاربران خود به همراه دارد. ضمناً پشتیبانی تارا با شماره 1573 به صورت 24 ساعته در دسترس کاربران است.

گفتنی است همایش رسانه ای معرفی اپلیکیشن تارا (راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی) ساعت 14 در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، با حضور نمایندگان رسانه های گروهی و سایر شرکت کنندگان و مهمانان

دیدگاهتان را بنویسید