علمی و پزشکی

درخواست مجوز استخدام ۱۰۰ هزار نفری وزارت بهداشت از سازمان برنامه

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت وجود دارد، گفت: در این راستا برای 100 هزار نفر به سازمان اداری و استخدامی و استخدامی درخواست مجوز داده ایم. امیدوارم برای تامین سلامت مردم توافقات لازم را داشته باشند.

به گزارش دوران خبر بهروز رحیمی در سفر به استان همدان با حضور در دانشکده علوم پزشکی اسدآباد اظهار داشت: مسئولان دولت آقای رئیسی به ویژه در حوزه سلامت در تلاش هستند تا عزت، عظمت و سلامت مردم را حفظ کنند. و ایران

وی با اشاره به عملکرد جهادی کارکنان بهداشت و درمان در زمینه واکسیناسیون و خدمات شبانه روزی در سراسر کشور، گفت: کارکنان بهداشتی و درمانی در دو سال اخیر در جریان شیوع ویروس کرونا جان خود را فدا کرده و آسایش و آسایش خود را فدای نجات مردم کردند. جان هموطنانشان.» و همه مردم و مسئولان شاهد این ایثارگری بودند و شایسته تقدیر ویژه هستند.

رحیمی با اشاره به اهمیت سیاست های کلی وزارت بهداشت در سال 1401 گفت: بر اساس دستور مقام معظم رهبری، سیاست کلی ما تقویت اصول اولیه سلامت در کل کشور خواهد بود. تکمیل و تجهیز پروژه های بهداشتی در سراسر کشور با اولویت مناطق کم برخوردار به منظور محرومیت زدایی. اجرای این برنامه ها موجب رشد شاخص های سلامت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت تصریح کرد: ساماندهی نظام سلامت و شبکه شبکه در کشور باعث تحولات بزرگی در حوزه بهداشت و درمان می شود. به خصوص در بحث کاهش هزینه های سلامت مردم و دولت در میان مدت و بلندمدت که نتایج شگرفی خواهد داشت و این مهم را با جدیت دنبال می کنیم.

بهره برداری از دانشکده پرستاری اسدآباد در آینده نزدیک

وی با تاکید بر اینکه پروژه آموزشی دانشکده پرستاری اسدآباد یکی از نیازهای مهم و اصلی این شهرستان است، گفت: در کنار ساماندهی طرح های بهداشتی در شهرستان اسدآباد، پروژه در دست احداث دانشکده پرستاری را با جدیت دنبال می کنیم و در حال پیگیری هستیم. وعده می دهد که در آینده بسیار نزدیک آماده بهره برداری خواهد شد.

وی افزود: این دانشکده با برخورداری از امکانات آموزشی عالی، آموزش دانشجویان پرستاری در اسدآباد را بر عهده خواهد داشت و میزبان بسیار خوبی برای متقاضیان پرستاری از سراسر کشور خواهد بود.

رعایت اخلاق و حفظ کرامت انسانی

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه همه ما در قبال مردم مسئولیم، تصریح کرد: همه کارکنان دولت جایگاه، جایگاه و منزلت خود را از مردم دریافت می کنند و اگر مردم ناراضی باشند، همه این منابع برای ما در دولت بی ارزش و بی اثر می شود. کره.” .

رحیمی افزود: به کلیه همکاران در واحدهای مختلف بهداشتی، درمانی و اداری توصیه می کنم کرامت انسانی و اخلاقیات را در قبال مردم بیش از پیش رعایت کرده و با اجرای قانون تکریم ارباب رجوع موجبات خدمت رسانی به آنان را در نزد مردم شریف فراهم کنند. مردم.” همینطور بمان.

وی گفت: با همه سختی ها، کمبودها و مشکلاتی که گاهی وجود دارد، باید تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش، امید و خدمت به مردم در حد توان خود به کار بگیریم و اجازه ندهیم مردم در هیچ حوزه ای احساس کمبود کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت بابیان اینکه در سطح ملی نگاه به سلامت با سایر حوزه ها متفاوت است، گفت: با توجه به اینکه در حوزه ویژه و مهمی در حال خدمت رسانی به مردم هستیم، انتظار حمایت از سوی سلامت را داریم. وزارت بهداشت متفاوت باشد و علاوه بر آن بتوانیم به درستی و با دست باز انتظارات جامعه را به نحو مطلوب برآورده کنیم.

رحیمی بابیان اینکه کمبود نیرو در وزارت بهداشت وجود دارد، اظهار داشت: در این راستا برای 100 هزار نفر به سازمان اداری و استخدامی درخواست مجوز داده ایم و امیدوارم موافقت های لازم را برای تامین سلامت این افراد داشته باشند. افراد با جذب نیروهای متخصص».

ردیابی تبدیل وضعیت کارمند

وی گفت: از نگرانی همکاران در سراسر کشور در خصوص تغییر وضعیت و استخدام و موضوع اخذ مجوز استخدام برای 100 هزار نفر از سازمان برنامه و بودجه برای وزارت بهداشت با موضوع تغییر وضعیت شغلی مطلع هستیم. وضعیت کارکنان شرکت، طرح 89 روزه نیز در حال پیگیری است.

رحیمی گفت: در تلاش هستیم با برگزاری آزمون به اندازه کمبود نیروی انسانی که در وزارت بهداشت داریم، نیروهای مجرب و متخصص در حوزه های مختلف سلامت جذب کنیم و از طرفی نیروهایی که در قالب هستند. قراردادهای مختلف، با اخذ مجوزهای جداگانه و تامین منابع مورد نیاز سازمان برنامه و بودجه، شرایط را تغییر دهد که برای تحقق این موارد نیازمند حمایت همه جانبه مجلس شورای اسلامی، سازمان اداری و استخدامی و همچنین سازمان برنامه و بودجه.

به گزارش وب دا، وی با بیان اینکه ایجاد آرامش در اعضای هیات علمی باعث ایجاد آرامش در بدنه دانشجویی و به تبع آن در جامعه می شود، گفت: نخبگان و اساتید دانشکده ما در کشور بار زیادی از نظر آموزشی و تربیتی بر عهده دارند. در جامعه و اگر حقوق آنها در چارچوب قوانین و مقررات استیفا نشود، این آرامشی که سال هاست در بین دانش آموزان ما ایجاد شده بر هم می خورد و آسیب های بعضا جبران ناپذیری را متحمل می شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید