اقتصادی

لزوم تسهیل راهیابی تولیدکنندگان ایران به بازارهای جهانی

مدیر فکر توسعه توسعه یافته با بیان این هدف، هدف گرفتن بازارهای خارجی و دستیابی به بازارهای جهانی است.

به گزارش دوران خبر، دکتر ذاکری با تاکید بر شعار مقام معظم رهبری در سال جاری گفت: نقش نیروهای نخبه در کشور بیش از پیش ساخته شده و مجموعه اندیشکده توسعه یافته با تکیه قوای نسل نخبه جوان، درصد آن است که قدمی مهم در توسعه توسعه کشور بردارد. . همان طور که شعار سال جاری تولید می شود، کارآفرین و دانش بنیان باید توجه داشته باشد که یکی از راه های ایجاد این هدف، هدف گرفتن بازارهای خارجی و دستیابی به بازارهای جهانی است.

وی اشاروترائته الرد الرفد اترة الممترممائتمته Ossen5 دانلود همه موساروتی
اترموТь التر ظودورود از آن‌ها، تولیدکنندگان آن‌چنان به سمت خود می‌روند که زمان و نیروی کار کافی است بنابراین، لازم است مجموعه‌هایی با کمک سیاست‌گذاران اصلی این حوزه راهیابی به بازارهای جهانی را برا

مدیر اندیشکده‌ توسعه صادرات ضمن دعوت از ارگان‌های دولتی برای حمایت همه‌جانبه خاطر نشان کرد: توسعه صادرات می‌تواند نقش بسیار مهمی در رشد و پیشرفت کشور داشته باشد و موجب ارزآوری شود و امروزه دیگر صادرات منحصر به شرکت‌های بزرگ و دارای منابع گسترده مالی و انسانی نیست، شرکت های کوچک و متوسط ​​و حتی نوپا نیز با ورود به شبکه های ارتباطی مختلف، از بازارها و فرصت ها.

ذاکری در پایان اضافه کرد: نمایشگاه اینوتکس فرصت مناسبی است تا مجموعه «اتصا» خود را بر روی سیاست‌گذاران متولی عرصه تجارت و تولیدکنندگانی بگذارد که دغدغه‌هایشان را به اشتراک بگذارند و زمینه مساعدت را در زمینه تخصص خود فراهم کنند. العمنربه ت تس ت图 ت图 تامدی تحرانجرانجرانجرانجرانجرانجراندرادامه ت لی ت

دکتر مهدی علیزاده مدیر تحقیق و توسعه اندیشکده باید بیان کند: سرمایه‌روی چشم‌انداز بیست ساله کشور از تمام توان و قوای ممکن برای اعتلای نام ایران بهره می‌برد و از همین رو می‌تواند یکی از نقاط بحرانی و حیاتی است که کشور سرمایه‌گذاری می‌کند می‌تواند به درآمد قابل توجهی برسد. .

وی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از سرمایه های کشور ممکن است برای اثر انتخاب محصول و نام کشور مقصد نامناسب به هدر رود یا آن که با انتخاب بهتر می توان سرمایه گذاری های بیشتری را انتظار داشت که به دلیل عدم شناسایی کافی یا تجربه کم، این فرصت بهینه شود. از دست رفته است. تیم حاضر که متشکل از نخبگان دانشگاهی است با ساعت‌ها مطالعه و بررسی شرایط مختلف شرکت آن را تا با همکاری‌های دولتی و ویژه موارد قابل توجهی را رقم بزند.

به گزارش دوران خبر، اندیشکده‌ توسعه‌ یافته‌ی ایران (اتصا) با هدف ایجاد شبکه‌های توانمند دانشگاهی، فعالین و سیاست‌گذاری حوزه‌های فعال در سال ۱۴۰۰ در دانشگاه و صنعت ایران ایجاد شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید