اقتصادی

تغییر در برنامه اجلاس مجمع جهانی اقتصاد به دلیل کرونا

امسال ، مجمع جهانی اقتصاد برای اولین بار در 20 سال گذشته در خارج از سوئیس برگزار می شود.

به گزارش آسوشیتدپرس ، مجمع جهانی اقتصاد با صدور بیانیه ای اعلام کرد که به دلیل رواج تاج و مشکل در تأمین امنیت تصمیم گرفته است نشست بعدی مجمع خود را به جای داووس سوئیس در سنگاپور برگزار کند. بهداشت و ایمنی کارمندان در اروپا.

بورژوئیس ، رئیس مجمع جهانی اقتصاد گفت: “متأسفانه ، وضعیت اروپا در مقابل تاج خیلی خوب نیست ، در حالی که سنگاپور صحنه موفقیت در مقابل تاج است.” پیش از این قرار بود شهر لوسرن در سوئیس این اجلاس را ترتیب دهد. وی با تأکید بر لزوم همکاری بین المللی بیشتر در زمینه اقتصاد بین الملل در مواجهه با تاج ، افزود: “بیش از 1.5 میلیون نفر در جهان به دلیل تاجگذاری جان خود را از دست داده اند و هزینه سنگینی نیز دارد به اقتصاد جهانی تحمیل شده است “.

مجمع جهانی اقتصاد هر ساله در داووس ، سوئیس برگزار می شود ، اما اولین بار در سال 2001 جابجا شد و به نیویورک منتقل شد. جلسه حضوری قبل از اجلاس سران برگزار می شود که در آن رهبران کشورهای مختلف و مدیران ارشد شرکت های بزرگ شرکت می کنند. هدف اصلی این مأموریت مجازی بازسازی همکاری های چند جانبه بین المللی و تقویت جایگاه فناوری های جدید در زمینه اقتصاد خواهد بود.

نشست قبلی مجمع جهانی اقتصاد در ژانویه سال جاری و در آغاز آتش سوزی تاج در چین برگزار شد و رهبران بیش از 50 کشور از جمله دونالد ترامپ در آن شرکت داشتند. جلسه قبلی در مورد راه های توسعه پایدار و یافتن راه های جدید برای اصلاحات ساختاری در سیستم سرمایه داری متمرکز بود.

مجمع جهانی اقتصاد معتبرترین اجلاس سالانه اقتصادی جهانی در جهان است و رهبران تجارت به همراه مقامات سیاسی استراتژی ها و مواضع خود را توضیح می دهند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید